Материалдар / Ғ.Мүсірепов" жаңа достар" (үзінді)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғ.Мүсірепов" жаңа достар" (үзінді)

Материал туралы қысқаша түсінік
Осы тақырып туралы толық мағұлмат алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
656
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2 слайд

2 слайд

Тақырыбы: Ғ.Мүсірепов «Жаңа достар» 2 сағат Сабақтың мақсаты: а) Білімділік мақсаты: Оқушыларға шығарманы

3 слайд
Тақырыбы: Ғ.Мүсірепов «Жаңа достар» 2 сағат Сабақтың мақсаты: а) Білімділік мақсаты: Оқушыларға шығарманың мазмұнын шебер меңгерту, білімдерін тереңдету. Қөркемдік ерекше талдауға үйрету. Шығарманың идеясын, тақырыбын ашу . ә) Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру. Ынтасын, ізденушілік белсенділігін, танымы қабілетін дамыту, әдеби теориялық ұғымдарын тереңдете меңгерту, қорытынды ой түю. б) Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке баулу, бауырмалдылыққа, достыққа, ұйымшылдыққа, мейірімділікке тәрбиелеу. Сабақтың типі: бекіту сабағы Сабақтың түрі: жарыс сабақ Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, сахналау, іздендіру, топтпастыру, түсіндіру, тіл дамыту, көрнекілік, сатылай кешенді талдау. Сабақтың көрнекілігі: тірек-сызба: тірек-сызба белгілері, суреттер (пейзаждар), қосымша әдебиеттер (Ғ. Мүсіреповтың «Қазақ солдаты» романы), жұлдызшалар. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, бейнелеу өнері, география. Сабақтың барысы: I Ұйымдастыру кезеңі. а) Сабаққа келмеген оқушыларды журналға белгілеу. ә) Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. б) Сыныпты екі топқа бөлу. I. Ұлағат II. Шапағат. II. Үй тапсырмасын сұрау. Бәйге (Ғ.Мүсіреповтың өмірі мен шығармашылығы жөнінде сұрақтар қою) Әр дұрыс жауапқа жұлдызша беріледі. Тақырыбы: Ғ.Мүсірепов «Жаңа достар» 2 сағат Сабақтың мақсаты: а) Білімділік мақсаты: Оқушыларға шығарманың мазмұнын шебер меңгерту, білімдерін тереңдету. Қөркемдік ерекше талдауға үйрету. Шығарманың идеясын, тақырыбын ашу . ә) Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру. Ынтасын, ізденушілік белсенділігін, танымы қабілетін дамыту, әдеби теориялық ұғымдарын тереңдете меңгерту, қорытынды ой түю. б) Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке баулу, бауырмалдылыққа, достыққа, ұйымшылдыққа, мейірімділікке тәрбиелеу. Сабақтың типі: бекіту сабағы Сабақтың түрі: жарыс сабақ Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, сахналау, іздендіру, топтпастыру, түсіндіру, тіл дамыту, көрнекілік, сатылай кешенді талдау. Сабақтың көрнекілігі: тірек-сызба: тірек-сызба белгілері, суреттер (пейзаждар), қосымша әдебиеттер (Ғ. Мүсіреповтың «Қазақ солдаты» романы), жұлдызшалар. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, бейнелеу өнері, география. Сабақтың барысы: I Ұйымдастыру кезеңі. а) Сабаққа келмеген оқушыларды журналға белгілеу. ә) Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. б) Сыныпты екі топқа бөлу. I. Ұлағат II. Шапағат. II. Үй тапсырмасын сұрау. Бәйге (Ғ.Мүсіреповтың өмірі мен шығармашылығы жөнінде сұрақтар қою) Әр дұрыс жауапқа жұлдызша беріледі.

3 слайд

Тақырыбы: Ғ.Мүсірепов «Жаңа достар» 2 сағат Сабақтың мақсаты: а) Білімділік мақсаты: Оқушыларға шығарманың мазмұнын шебер меңгерту, білімдерін тереңдету. Қөркемдік ерекше талдауға үйрету. Шығарманың идеясын, тақырыбын ашу . ә) Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру. Ынтасын, ізденушілік белсенділігін, танымы қабілетін дамыту, әдеби теориялық ұғымдарын тереңдете меңгерту, қорытынды ой түю. б) Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке баулу, бауырмалдылыққа, достыққа, ұйымшылдыққа, мейірімділікке тәрбиелеу. Сабақтың типі: бекіту сабағы Сабақтың түрі: жарыс сабақ Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, сахналау, іздендіру, топтпастыру, түсіндіру, тіл дамыту, көрнекілік, сатылай кешенді талдау. Сабақтың көрнекілігі: тірек-сызба: тірек-сызба белгілері, суреттер (пейзаждар), қосымша әдебиеттер (Ғ. Мүсіреповтың «Қазақ солдаты» романы), жұлдызшалар. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, бейнелеу өнері, география. Сабақтың барысы: I Ұйымдастыру кезеңі. а) Сабаққа келмеген оқушыларды журналға белгілеу. ә) Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. б) Сыныпты екі топқа бөлу. I. Ұлағат II. Шапағат. II. Үй тапсырмасын сұрау. Бәйге (Ғ.Мүсіреповтың өмірі мен шығармашылығы жөнінде сұрақтар қою) Әр дұрыс жауапқа жұлдызша беріледі. Тақырыбы: Ғ.Мүсірепов «Жаңа достар» 2 сағат Сабақтың мақсаты: а) Білімділік мақсаты: Оқушыларға шығарманың мазмұнын шебер меңгерту, білімдерін тереңдету. Қөркемдік ерекше талдауға үйрету. Шығарманың идеясын, тақырыбын ашу . ә) Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру. Ынтасын, ізденушілік белсенділігін, танымы қабілетін дамыту, әдеби теориялық ұғымдарын тереңдете меңгерту, қорытынды ой түю. б) Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке баулу, бауырмалдылыққа, достыққа, ұйымшылдыққа, мейірімділікке тәрбиелеу. Сабақтың типі: бекіту сабағы Сабақтың түрі: жарыс сабақ Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, сахналау, іздендіру, топтпастыру, түсіндіру, тіл дамыту, көрнекілік, сатылай кешенді талдау. Сабақтың көрнекілігі: тірек-сызба: тірек-сызба белгілері, суреттер (пейзаждар), қосымша әдебиеттер (Ғ. Мүсіреповтың «Қазақ солдаты» романы), жұлдызшалар. Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, бейнелеу өнері, география. Сабақтың барысы: I Ұйымдастыру кезеңі. а) Сабаққа келмеген оқушыларды журналға белгілеу. ә) Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. б) Сыныпты екі топқа бөлу. I. Ұлағат II. Шапағат. II. Үй тапсырмасын сұрау. Бәйге (Ғ.Мүсіреповтың өмірі мен шығармашылығы жөнінде сұрақтар қою) Әр дұрыс жауапқа жұлдызша беріледі.

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

19 слайд

19 слайд

20 слайд

20 слайд

21 слайд

21 слайд

22 слайд

22 слайд

23 слайд

23 слайд

24 слайд

24 слайд

25 слайд

25 слайд

26 слайд

26 слайд

27 слайд

27 слайд

28 слайд

28 слайд

29 слайд

29 слайд

30 слайд

30 слайд

31 слайд

31 слайд

32 слайд

32 слайд

33 слайд

33 слайд

34 слайд

34 слайд

35 слайд

35 слайд

36 слайд

36 слайд

37 слайд

37 слайд

38 слайд

38 слайд

39 слайд

39 слайд

40 слайд

40 слайд

41 слайд

41 слайд

42 слайд

42 слайд

43 слайд

43 слайд

44 слайд

44 слайд

45 слайд

45 слайд

46 слайд

46 слайд

47 слайд

47 слайд

48 слайд

48 слайд

49 слайд

49 слайд

50 слайд

50 слайд

51 слайд

51 слайд

52 слайд

52 слайд

53 слайд

53 слайд

54 слайд

54 слайд

55 слайд

55 слайд

77665544 3322 11

56 слайд
77665544 3322 11

56 слайд

77665544 3322 11

57 слайд

57 слайд

58 слайд

58 слайд

59 слайд

59 слайд

60 слайд

60 слайд

61 слайд

61 слайд

62 слайд

62 слайд

1. Енді естияр болдың ......... Мына таяқты қолыңа ал, осы ауылдың сиырын енді сен бағасың! 2. О, қасқаның жатысын-ай! 3. Мына

63 слайд
1. Енді естияр болдың ......... Мына таяқты қолыңа ал, осы ауылдың сиырын енді сен бағасың! 2. О, қасқаның жатысын-ай! 3. Мынау бүгін аяқтан айырылыпты ғой ... Байғұс –ай. 4. Адам болады екенсің, айналайын! 5. Көресіз бе, балаңыз қандай ақылды. Оқу оқығысы келеді.

63 слайд

1. Енді естияр болдың ......... Мына таяқты қолыңа ал, осы ауылдың сиырын енді сен бағасың! 2. О, қасқаның жатысын-ай! 3. Мынау бүгін аяқтан айырылыпты ғой ... Байғұс –ай. 4. Адам болады екенсің, айналайын! 5. Көресіз бе, балаңыз қандай ақылды. Оқу оқығысы келеді.

1. Боря, Боряшик, ән салып жіберші айналайын! 2. Екі мың сегіз жүз сексен жеті! Өлтірдің, Костия, өлтірдің мені! 3. Тоқтай т

64 слайд
1. Боря, Боряшик, ән салып жіберші айналайын! 2. Екі мың сегіз жүз сексен жеті! Өлтірдің, Костия, өлтірдің мені! 3. Тоқтай тұр, сен, шортан! Сені қармағыма бір іліндірмесем бе? 4. Шашыңды қалай әдемі алған! 5. Оқимын десең, оқи ғой күнім! Әкеңнің де бір арманы оқу боп өтіп еді, тентек болма, жақсы оқы.

64 слайд

1. Боря, Боряшик, ән салып жіберші айналайын! 2. Екі мың сегіз жүз сексен жеті! Өлтірдің, Костия, өлтірдің мені! 3. Тоқтай тұр, сен, шортан! Сені қармағыма бір іліндірмесем бе? 4. Шашыңды қалай әдемі алған! 5. Оқимын десең, оқи ғой күнім! Әкеңнің де бір арманы оқу боп өтіп еді, тентек болма, жақсы оқы.

65 слайд

65 слайд

66 слайд

66 слайд

67 слайд

67 слайд

Қайрош Қайрошты ң анасы

68 слайд
Қайрош Қайрошты ң анасы

68 слайд

Қайрош Қайрошты ң анасы

Мария апай

69 слайд
Мария апай

69 слайд

Мария апай

VI. Сабақты қорыту: Дәптерге оқушыларға ой түйме жаздыру Шығармадан алған әсерің. Шығармадан өзіңе не түйдің? ( 5 – 6 оқушы

70 слайд
VI. Сабақты қорыту: Дәптерге оқушыларға ой түйме жаздыру Шығармадан алған әсерің. Шығармадан өзіңе не түйдің? ( 5 – 6 оқушыға оқыту) Үйге тепсырма беру: Пейзаж туралы түсінікті оқу,дәптерге үзіндіднгі пейзаждарды теріп жазу (сурет салу) Екі топқа екі тақырыпта ой толғау жазуға беру. 1 топқа Достық 2 топқа Ананың мейірімі Оқушылардың білімін бағалау. Жұлдызшаларын санап, жеңімпаз топты анықтау. VI. Сабақты қорыту: Дәптерге оқушыларға ой түйме жаздыру Шығармадан алған әсерің. Шығармадан өзіңе не түйдің? ( 5 – 6 оқушыға оқыту) Үйге тепсырма беру: Пейзаж туралы түсінікті оқу,дәптерге үзіндіднгі пейзаждарды теріп жазу (сурет салу) Екі топқа екі тақырыпта ой толғау жазуға беру. 1 топқа Достық 2 топқа Ананың мейірімі Оқушылардың білімін бағалау. Жұлдызшаларын санап, жеңімпаз топты анықтау.

70 слайд

VI. Сабақты қорыту: Дәптерге оқушыларға ой түйме жаздыру Шығармадан алған әсерің. Шығармадан өзіңе не түйдің? ( 5 – 6 оқушыға оқыту) Үйге тепсырма беру: Пейзаж туралы түсінікті оқу,дәптерге үзіндіднгі пейзаждарды теріп жазу (сурет салу) Екі топқа екі тақырыпта ой толғау жазуға беру. 1 топқа Достық 2 топқа Ананың мейірімі Оқушылардың білімін бағалау. Жұлдызшаларын санап, жеңімпаз топты анықтау. VI. Сабақты қорыту: Дәптерге оқушыларға ой түйме жаздыру Шығармадан алған әсерің. Шығармадан өзіңе не түйдің? ( 5 – 6 оқушыға оқыту) Үйге тепсырма беру: Пейзаж туралы түсінікті оқу,дәптерге үзіндіднгі пейзаждарды теріп жазу (сурет салу) Екі топқа екі тақырыпта ой толғау жазуға беру. 1 топқа Достық 2 топқа Ананың мейірімі Оқушылардың білімін бағалау. Жұлдызшаларын санап, жеңімпаз топты анықтау.