Ғылыми – әдістемелік жұмыстар
Ғылыми – әдістемелік жұмыстар

#1 слайд
Мұғалімнің жаңа оқыту технологияларын
пайдалануы
Өз іс-тәжірибесінде өткізілген педагогикалық
зерттеулері мен талдау жұмыстарының нәтижесі
Ақпаратты- комуникативті техникаларды оқу үрдісіне
қолдануы
Кәсіби педагогикалық және шығармашылық
конкурстарға қатысуы
Әдістемелік және пәндік апталықтарға қатысуы
Семинарлар, дөгелек столдар, ашық сабақтар
ұйымдастыруы және оған қатысуы туралы мәліметтер
Ғылыми зерттеулер жүргізуі
Авторлық бағдарламалар жасауы
Кандидаттық немесе докторлық диссертация жазғаны
туралы мәліметтер
ІІІ бөлім –
Ғылыми – әдістемелік
жұмыстар:
1 слайд
Мұғалімнің жаңа оқыту технологияларын пайдалануы Өз іс-тәжірибесінде өткізілген педагогикалық зерттеулері мен талдау жұмыстарының нәтижесі Ақпаратты- комуникативті техникаларды оқу үрдісіне қолдануы Кәсіби педагогикалық және шығармашылық конкурстарға қатысуы Әдістемелік және пәндік апталықтарға қатысуы Семинарлар, дөгелек столдар, ашық сабақтар ұйымдастыруы және оған қатысуы туралы мәліметтер Ғылыми зерттеулер жүргізуі Авторлық бағдарламалар жасауы Кандидаттық немесе докторлық диссертация жазғаны туралы мәліметтер ІІІ бөлім – Ғылыми – әдістемелік жұмыстар:
#2 слайд
Мақсаты:
Білім беру стандарттарына сай оқыту
бағдарламаларын басшылыққа ала отырып жүйелі
білім беру;
Оқушылардың денсаулығын нығайту, өмірлік
маңызы бар қозғалыс пен дағдыларды
қалыптастыру;
Жан-жақты дамыған жеке тұлғаны тәрбиелеу;
Дарынды оқушыларды анықтап, таңдаған спорт
түріне бағыттап тәрбиелеу;
Түпкі нәтижеге жету;
Оқушыларды салауатты өмір салтына қалыптастыру.
2 слайд
Мақсаты: Білім беру стандарттарына сай оқыту бағдарламаларын басшылыққа ала отырып жүйелі білім беру; Оқушылардың денсаулығын нығайту, өмірлік маңызы бар қозғалыс пен дағдыларды қалыптастыру; Жан-жақты дамыған жеке тұлғаны тәрбиелеу; Дарынды оқушыларды анықтап, таңдаған спорт түріне бағыттап тәрбиелеу; Түпкі нәтижеге жету; Оқушыларды салауатты өмір салтына қалыптастыру.
#3 слайд
Міндеті:
Оқушылардың дене жаттығуларына деген
қызығушылығын арттыру;
Дене шынықтыру қызметі аясында денсаулықты
тығайту;
Оқушылардың күш, жылдамдық, ептілік,
шыдамдлық, иілгіштік дене қасиеттерін тәрбиелеу;
Президенттік сынамалар сынақтарын тапсыруға
дайындау;
Дене шынықтыру жаттығуларымен өз бетінше
айналысуынқалыптастыру;
Өз кәсіби білімді жетілдіру;
Жаңа технологияны сабаққа қолдану.
3 слайд
Міндеті: Оқушылардың дене жаттығуларына деген қызығушылығын арттыру; Дене шынықтыру қызметі аясында денсаулықты тығайту; Оқушылардың күш, жылдамдық, ептілік, шыдамдлық, иілгіштік дене қасиеттерін тәрбиелеу; Президенттік сынамалар сынақтарын тапсыруға дайындау; Дене шынықтыру жаттығуларымен өз бетінше айналысуынқалыптастыру; Өз кәсіби білімді жетілдіру; Жаңа технологияны сабаққа қолдану.
#4 слайд
Менің
әдістемелік
жүйем
Қазақстан
Ресупудликасы
Жалпы орта
білім берудің
мемлекеттік
жалпыға міндтті
стандарты
Бағдарлама.
Әдістеме.
Жоспар.
Жұмысты
үйлестіру
Оқытудың
тиімді жаңа
технологиялық
әдіс-тәсілдері
Шығармашылық
сабақтар,
сыныптан тыс
жұмыстар
Өзіндік білім
жетілдіру
жүйесі
Диогностикалық
сараптама
Түпкі нәтиже
Портфолио
Оқушы және
мектептен тыс
мекемелер (спорт
метебі, орталық
стадион және т.б.)
4 слайд
Менің әдістемелік жүйем Қазақстан Ресупудликасы Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндтті стандарты Бағдарлама. Әдістеме. Жоспар. Жұмысты үйлестіру Оқытудың тиімді жаңа технологиялық әдіс-тәсілдері Шығармашылық сабақтар, сыныптан тыс жұмыстар Өзіндік білім жетілдіру жүйесі Диогностикалық сараптама Түпкі нәтиже Портфолио Оқушы және мектептен тыс мекемелер (спорт метебі, орталық стадион және т.б.)
#5 слайд
Жалпыға
міндетті
стандарт
Пәннің
мақсаты
Пәннің
міндеті
Пәннің
жалпы
сипаттамасы
Оқу
жоспары
5 слайд
Жалпыға міндетті стандарт Пәннің мақсаты Пәннің міндеті Пәннің жалпы сипаттамасы Оқу жоспары
#6 слайд
Үйретудің
тиімді әдіс-
тәсілдері
Кезектестіру
әдісті
Лектеу
әдісі
Алмастыру
әдісі
Жаппай
орындау
әдісі
6 слайд
Үйретудің тиімді әдіс- тәсілдері Кезектестіру әдісті Лектеу әдісі Алмастыру әдісі Жаппай орындау әдісі
#7 слайд
Оқу
жоспары
Гимнастика
Жеңіл
атлетика,
Кросс
дайындығы
Спорттық
ойындар:
Футбол,
баскетбол,
волейбол, гандбол
Білім
негіздері
7 слайд
Оқу жоспары Гимнастика Жеңіл атлетика, Кросс дайындығы Спорттық ойындар: Футбол, баскетбол, волейбол, гандбол Білім негіздері
#8 слайд
Бағалау
көрсеткіштері
“5” жаттығу
дәл, дұрыс,
сенімді және
еркін
орындалғанда
қойылады.
“4” жалпы
жаттығу
тәсілдерінің
бұзылуына екі
қате
жібергенде
қойылады
“2” жалпы
жаттығу
тәсілдері дұрыс
емес және
үштен артық
қате кетсе
қойылады
“1” жаттығу
жалпы
орындалмаса
қойылады
“3” жалпы
жаттығу
тәсілдерінің үш
қате жіберіліп
жаттығу дәл
орындалмаса
8 слайд
Бағалау көрсеткіштері “5” жаттығу дәл, дұрыс, сенімді және еркін орындалғанда қойылады. “4” жалпы жаттығу тәсілдерінің бұзылуына екі қате жібергенде қойылады “2” жалпы жаттығу тәсілдері дұрыс емес және үштен артық қате кетсе қойылады “1” жаттығу жалпы орындалмаса қойылады “3” жалпы жаттығу тәсілдерінің үш қате жіберіліп жаттығу дәл орындалмаса
#9 слайд
Күтілетін
нәтиже
Денсаулығы
мықты тұлға
Мектепішілік,
аудандық, облыстық,
республикалық
жарыстардың
жеңімпаздары
Салауатты
өмір салтын
қалыптастыру
Ұйымшыл
спорт ұйымы
9 слайд
Күтілетін нәтиже Денсаулығы мықты тұлға Мектепішілік, аудандық, облыстық, республикалық жарыстардың жеңімпаздары Салауатты өмір салтын қалыптастыру Ұйымшыл спорт ұйымы
#10 слайд
Кәсіби
білімді
жетілдіру
Спорт
жарыстары
Арнай оқу
курсы
Ақпарат
құралдары
Педагогикалық
оқу
Интернет
желісі,
қашықтықтан
оқыту
Әдістемелік
оқулықтар
Семинар,
конференция,
шығармашылық
сабақтар
10 слайд
Кәсіби білімді жетілдіру Спорт жарыстары Арнай оқу курсы Ақпарат құралдары Педагогикалық оқу Интернет желісі, қашықтықтан оқыту Әдістемелік оқулықтар Семинар, конференция, шығармашылық сабақтар
#11 слайд
Жүйе құрушылардың
қажеттілігі мен маңыздылығы
Қажеттілігі
Жеке тұлға өзщінің
қажетіне өз бетінше
білім алуға;
Оқуға;
Еңбек етуге;
Денсаулығын
жақсартуға;
Әлеуметтік дамуы;
Оқушының қызметін
ұйымдастыруы;
Жалпы дамуы;
Тілді дамытуы;
Қозғалыс пен кеңістікке
бағдар жасай дамуы;
Салауаы өмір сүруі.
Маңыздылығы
Еліміздің қоғамдық
және экономикалық
өміріне белсене
араласуы;
Қоғамдағы оң
өзгерістерге бейімдлуі;
Кездейсоқ оқиғаларға
сәйкес әрекет ету
дағдысы (алуан түрлі
қиын жағдайларда
дұрыс әрекет жасай
білу);
Денсаулық пен
тұрмыс барысында
туындаған мәселелерді
алдын ала шешу.
11 слайд
Жүйе құрушылардың қажеттілігі мен маңыздылығы Қажеттілігі Жеке тұлға өзщінің қажетіне өз бетінше білім алуға; Оқуға; Еңбек етуге; Денсаулығын жақсартуға; Әлеуметтік дамуы; Оқушының қызметін ұйымдастыруы; Жалпы дамуы; Тілді дамытуы; Қозғалыс пен кеңістікке бағдар жасай дамуы; Салауаы өмір сүруі. Маңыздылығы Еліміздің қоғамдық және экономикалық өміріне белсене араласуы; Қоғамдағы оң өзгерістерге бейімдлуі; Кездейсоқ оқиғаларға сәйкес әрекет ету дағдысы (алуан түрлі қиын жағдайларда дұрыс әрекет жасай білу); Денсаулық пен тұрмыс барысында туындаған мәселелерді алдын ала шешу.
#12 слайд
Жүйенің тиісті ортаға
тәжірибелік бейімділігі
Бүгінгі педагогиканың басты міндеттері әрі
мақсаты жеке тұлғаның жан-жақты дамуына
оның болашақ біліміне жол сілтеу.осы мақсатта
ҚР “Білім туралы” Заңына сәйкес “Әрбір баланың
жеке қабылетіне қарай интеллектуалдық дамуы,
жеке адамның дарындылығын, талантын,
қабілетін дамыту” сияқты өзекті мәселелерді іске
асыру үшін бүгінгі таңда жеке тұлғаны іс-әрекетке
баулу арқылы оқу сапасын жетілдіру үшін
оқытудың әр түрлі технологиялары жасақталып
мектеп тәжірибесіне енгізілуде.
Біз өзіміздің мектебіміздің материалдық-
техникалық базасын; мұғалімдердің кәсіби
біліктілігін, оқушылардың пәндік ғылым негіздерін
оқып үйренуін және олардың икем дағдыларын
ескере отырып “Деңгейлік тапсырмаларымен
оқыту” әдістерін өз тәжірибемізде пайдаланып
келеміз.
“Жәй түрден күрделі жаттығулар түрлеріне
жүйелі түрде біртіндеп көшу” басты назарда
ұсталынып келеді.
12 слайд
Жүйенің тиісті ортаға тәжірибелік бейімділігі Бүгінгі педагогиканың басты міндеттері әрі мақсаты жеке тұлғаның жан-жақты дамуына оның болашақ біліміне жол сілтеу.осы мақсатта ҚР “Білім туралы” Заңына сәйкес “Әрбір баланың жеке қабылетіне қарай интеллектуалдық дамуы, жеке адамның дарындылығын, талантын, қабілетін дамыту” сияқты өзекті мәселелерді іске асыру үшін бүгінгі таңда жеке тұлғаны іс-әрекетке баулу арқылы оқу сапасын жетілдіру үшін оқытудың әр түрлі технологиялары жасақталып мектеп тәжірибесіне енгізілуде. Біз өзіміздің мектебіміздің материалдық- техникалық базасын; мұғалімдердің кәсіби біліктілігін, оқушылардың пәндік ғылым негіздерін оқып үйренуін және олардың икем дағдыларын ескере отырып “Деңгейлік тапсырмаларымен оқыту” әдістерін өз тәжірибемізде пайдаланып келеміз. “Жәй түрден күрделі жаттығулар түрлеріне жүйелі түрде біртіндеп көшу” басты назарда ұсталынып келеді.
#13 слайд
Дене тәрбиесі жұмыстарын тиімді ұйымдастыру
Дене тәрбиесі мұғалімдерінің қабілеттіліктерін
байқау және одан әрі жетілдіру жолдарын қарастыру
Дене тәрбиесінің жүргізілу жолдарын
ұйымдастыру жұмысының мазмұны
Мектеп әкімшілігімен кеңесу
Күнтізбелік және
сыныптан тыс жұмыс
жоспарларын қаратып
бекіттіру
Бекітілген жұмыстардың
орындалуы жайында дене
тәрбиесі мұғалімдерінің
есебін беріп отыру
Атқарылған жұмыстар
жөнінде жасалатын
бақылау шаралары
(жетістіктер мен
кемшіліктерді ескере
отырып)
Міндетті атқарылуға
тиісті жұмыстарды
үздіксіз қадағалау;
Дене тәрбиесі
мұғалімдерінің өзара
тәжірибе алмасуы;
Сабаққа кіру,пікір алысу
отырыстар ұйымдастыру
т.б.
Дене тәрбиесі
мұғалімдерінің жұмыс
жоспарымен танысу
және пікір алсыу
Мектеп базасын ескере
отырып дене тәрбиесі
жұмыстарын
дамытып, жетілдіру
әдістерін қарастырып
жоспар құру
-Теориялық тұрғыдағы түсінігі;
-Тапсырмаларды практикалық тұрғыда орындауы;
-Сынамалардын өтудегі көрсекіштері;
-Президенттік сынақ тапсырмаларын орындау
көрсеткіші;
-Пікірлесу, қызығушылықтарын саралау.
Мектепішілік
әкімшілік
бақылау
Күнтізбелік
сабақ жоспары
Аудандық білім
бөлімінің
нұсқаулары мен
бақылаулары
Сыныптан тыс
сабақ жоспары
Үлгі сабақтар
өткізу және
өзара сабаққа
қатынасу
Нәтижелер
көрсеткішін
түрлі жарыстар
қорытындысы
арқылы анықтап
отыру
Оқушылардың білім алу әрекеті
нәтижесін бақылау әдісім
13 слайд
Дене тәрбиесі жұмыстарын тиімді ұйымдастыру Дене тәрбиесі мұғалімдерінің қабілеттіліктерін байқау және одан әрі жетілдіру жолдарын қарастыру Дене тәрбиесінің жүргізілу жолдарын ұйымдастыру жұмысының мазмұны Мектеп әкімшілігімен кеңесу Күнтізбелік және сыныптан тыс жұмыс жоспарларын қаратып бекіттіру Бекітілген жұмыстардың орындалуы жайында дене тәрбиесі мұғалімдерінің есебін беріп отыру Атқарылған жұмыстар жөнінде жасалатын бақылау шаралары (жетістіктер мен кемшіліктерді ескере отырып) Міндетті атқарылуға тиісті жұмыстарды үздіксіз қадағалау; Дене тәрбиесі мұғалімдерінің өзара тәжірибе алмасуы; Сабаққа кіру,пікір алысу отырыстар ұйымдастыру т.б. Дене тәрбиесі мұғалімдерінің жұмыс жоспарымен танысу және пікір алсыу Мектеп базасын ескере отырып дене тәрбиесі жұмыстарын дамытып, жетілдіру әдістерін қарастырып жоспар құру -Теориялық тұрғыдағы түсінігі; -Тапсырмаларды практикалық тұрғыда орындауы; -Сынамалардын өтудегі көрсекіштері; -Президенттік сынақ тапсырмаларын орындау көрсеткіші; -Пікірлесу, қызығушылықтарын саралау. Мектепішілік әкімшілік бақылау Күнтізбелік сабақ жоспары Аудандық білім бөлімінің нұсқаулары мен бақылаулары Сыныптан тыс сабақ жоспары Үлгі сабақтар өткізу және өзара сабаққа қатынасу Нәтижелер көрсеткішін түрлі жарыстар қорытындысы арқылы анықтап отыру Оқушылардың білім алу әрекеті нәтижесін бақылау әдісім
#14 слайд
Тұжырымдаманыңнегізділігі: Оқушы алған білім
мен біліктерін күнделікті өмірде практикалық
және теориялық мәселелерді шешуге қолдана
білуі қалыптасады.
Зерттеу және тәжірибе жүргізу бағыттарының
үлесіне басымдық беру
Практикалық
дағдыларды
қалыптастыру
Оқу сапасын
жетілдіру
Жеке тұлғаны іс –
әрекетке баулу
Қызмет жүйесінің
тұжырымдамалық негізділігі
Шығармашылықпе
н жұмыс жасау
Оқушылардың
ізденісін
қалыптастыру
Білім берудің
практикалық
бағытын ұстану
арқылы
14 слайд
Тұжырымдаманыңнегізділігі: Оқушы алған білім мен біліктерін күнделікті өмірде практикалық және теориялық мәселелерді шешуге қолдана білуі қалыптасады. Зерттеу және тәжірибе жүргізу бағыттарының үлесіне басымдық беру Практикалық дағдыларды қалыптастыру Оқу сапасын жетілдіру Жеке тұлғаны іс – әрекетке баулу Қызмет жүйесінің тұжырымдамалық негізділігі Шығармашылықпе н жұмыс жасау Оқушылардың ізденісін қалыптастыру Білім берудің практикалық бағытын ұстану арқылы
#15 слайд
Қазіргі жағдайда шолудың
өзектілігі, объективтілігі
Қазақстан Республикасының 2020 жылға дейінгі
Стратегиялық даму жоспарына сәйкес негізгі мақсат
жаһандық экономикалық бәсекелестікте алдыңғы қатарда
орын алатын және ұлттық қауіпсіздік пен азаматтардың
конституциялық құқықтарының іске асырылуын сенімді
қамтамасыз ететін XXI ғасырдағы алдыңғы қатарлы
әлемдік держава ретіндегі Қазақстанның мәртебесіне сәйкес
келетін экономикалық және әлеуметтік даму деңгейіне қол
жеткізу болып табылады.
Қазіргі жағдайда оқу-тәрбие сапасын жетілдіру үшін, жеке
баланы іс әрекетке баулу үшін нендей нәрсе өзекті?
Оқушы білім мазмұнын меңгеруі үшін, онда ішкі
қажеттіліктер мен белсенді, жағымды мотивтер болуы
керек. Осы жерде философияға жүгінетін болсақ, жеке
тұлғаны дамыту – іс- әрекет “тәсіл” түрінде қалыптасқан.
Былай қарағанда, іс-әрекет – адамның қоршаған ортасын
тұрған қалпынан өзгерту. Бұны не арқылы өзгертуге болады?
–Еңбек арқылы өзгертуге болады. Заттық іс-әрекет
(субъективті) және қарым-қатынас (объективті). Заттық
іс-әрекет материалдық және рахани нәтижеге және өнімге
шығармашылықпен еңбек ете отырып қол жеткізуге болады.
Біз балаға кез келген іс-әрекеттің психологиялық
құрылымын: мотив, мақсат, іс-әрекет жағдайы, қаржы,
нәтижеден тұратындығын объективті түрде
байланыстыра отырып ұғындыруымыз шарт.
15 слайд
Қазіргі жағдайда шолудың өзектілігі, объективтілігі Қазақстан Республикасының 2020 жылға дейінгі Стратегиялық даму жоспарына сәйкес негізгі мақсат жаһандық экономикалық бәсекелестікте алдыңғы қатарда орын алатын және ұлттық қауіпсіздік пен азаматтардың конституциялық құқықтарының іске асырылуын сенімді қамтамасыз ететін XXI ғасырдағы алдыңғы қатарлы әлемдік держава ретіндегі Қазақстанның мәртебесіне сәйкес келетін экономикалық және әлеуметтік даму деңгейіне қол жеткізу болып табылады. Қазіргі жағдайда оқу-тәрбие сапасын жетілдіру үшін, жеке баланы іс әрекетке баулу үшін нендей нәрсе өзекті? Оқушы білім мазмұнын меңгеруі үшін, онда ішкі қажеттіліктер мен белсенді, жағымды мотивтер болуы керек. Осы жерде философияға жүгінетін болсақ, жеке тұлғаны дамыту – іс- әрекет “тәсіл” түрінде қалыптасқан. Былай қарағанда, іс-әрекет – адамның қоршаған ортасын тұрған қалпынан өзгерту. Бұны не арқылы өзгертуге болады? –Еңбек арқылы өзгертуге болады. Заттық іс-әрекет (субъективті) және қарым-қатынас (объективті). Заттық іс-әрекет материалдық және рахани нәтижеге және өнімге шығармашылықпен еңбек ете отырып қол жеткізуге болады. Біз балаға кез келген іс-әрекеттің психологиялық құрылымын: мотив, мақсат, іс-әрекет жағдайы, қаржы, нәтижеден тұратындығын объективті түрде байланыстыра отырып ұғындыруымыз шарт.
#16 слайд
Жүйенің дене тәрбиесі
мұғалімдеріне тиімді
жақтары.
Оқушылардың өз денсаулықтарын қандай
жолмен дамыту керектігін ұстану бағытын
таңдауы үшін;
Оқушылардың жеке қабылдау және қимыл-
қозғалыс ерекшелік қабілеттері есепке алынады;
Педагогикалық технологиялардың қайсысы
болмасын оқушылардың өз бетінше дербес ізденуіне
жол ашады, шығармашылық жұмыстарына
баулиды. Сондықтан дене тәрбиесі мұғалімінің
басты қағидасы оқушылардың психологиялық
ерекшеліктерін басты назарда ұстануыболып
есептеледі. Соған байланысты арнайы дайындық
бөліміне жүктемелерді бөлгенде оқушыларды
жаппай қызықтарып тарту ерекшеленеді;
Дене тәрбиесі мұғалімдерінің мақатқа жету
жұмыстарын жүйелі және мазмұнда жүргізулері
үшін психологиялық және практикалық дайындығы
ерекшеленіп, одан әрі дамыту деңгейі іс жүзінде
сараланып тұраы, соған байланысты жаңаша
жүйелер қалыптасып отырады.
16 слайд
Жүйенің дене тәрбиесі мұғалімдеріне тиімді жақтары. Оқушылардың өз денсаулықтарын қандай жолмен дамыту керектігін ұстану бағытын таңдауы үшін; Оқушылардың жеке қабылдау және қимыл- қозғалыс ерекшелік қабілеттері есепке алынады; Педагогикалық технологиялардың қайсысы болмасын оқушылардың өз бетінше дербес ізденуіне жол ашады, шығармашылық жұмыстарына баулиды. Сондықтан дене тәрбиесі мұғалімінің басты қағидасы оқушылардың психологиялық ерекшеліктерін басты назарда ұстануыболып есептеледі. Соған байланысты арнайы дайындық бөліміне жүктемелерді бөлгенде оқушыларды жаппай қызықтарып тарту ерекшеленеді; Дене тәрбиесі мұғалімдерінің мақатқа жету жұмыстарын жүйелі және мазмұнда жүргізулері үшін психологиялық және практикалық дайындығы ерекшеленіп, одан әрі дамыту деңгейі іс жүзінде сараланып тұраы, соған байланысты жаңаша жүйелер қалыптасып отырады.
#17 слайд
Басқа да пән сабақтармен ден тәрбиесін
байланыстыру қабілетін анықтау
арқылы
Бірлестік жұмыстары бойынша (секция
жүргізу, жарыс түрлерін өткізу,
баяндамалар оқу, үлгі сабақтарға талдау
жасау және шығармашылық т.б.)
Дене тәрбиесі бойынша сабақ беруші
әрбір жеке мұғалімнің сабақ беру әдісін
өзара сабаққа қатынасу арқылы
Дене тәрбиесі жұмысының ауқымдылығын
арттыру үшін дене тәрбиесі мұғалімдерінің
белсенді жұмыс қабілеттілікерін жекелей саралау
Оқушылармен қарым-қатынас анықтау
арықылы
Сабақ беретін сыныбының жетістіктері
арқылы
2
1
4
3
5
17 слайд
Басқа да пән сабақтармен ден тәрбиесін байланыстыру қабілетін анықтау арқылы Бірлестік жұмыстары бойынша (секция жүргізу, жарыс түрлерін өткізу, баяндамалар оқу, үлгі сабақтарға талдау жасау және шығармашылық т.б.) Дене тәрбиесі бойынша сабақ беруші әрбір жеке мұғалімнің сабақ беру әдісін өзара сабаққа қатынасу арқылы Дене тәрбиесі жұмысының ауқымдылығын арттыру үшін дене тәрбиесі мұғалімдерінің белсенді жұмыс қабілеттілікерін жекелей саралау Оқушылармен қарым-қатынас анықтау арықылы Сабақ беретін сыныбының жетістіктері арқылы 2 1 4 3 5
шағым қалдыра аласыз













