Халықтық пішім негізіндігі киім үлгілерінің дизайны (тұтас жеңнің пішімдері).
Халықтық пішім негізіндігі киім үлгілерінің дизайны (тұтас жеңнің пішімдері).

#1 слайд
Сабақтың мақсаты Оқу мақсаты * Тараз қаласы №55ОМ
Ауелбекова АйгульБ
өл
ім
і. Д
и
зай
н
-техн
ол
оги
я
8.1.4.2 Зерттеу нәтижелері негізінде тұтынушылардың
өнімнің түрлеріне деген қажеттілігін анықтау
8.1.3.1 Шығармашылық идеяларды дамыту мен іске
асыруда өз бетінше таңдаған ақпарат көздерін қолдану
(оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік
технологияларды қолдану арқылы)
Оқушылардың барлығы орындай алады:
-Ақпарат көздерін қолданып, тұтынушылардың өнімге деген қажеттіліктеріне зерттеу жүргізеді, әртүрлі киім
ассортименттерін анықтайды.
-Зерттеу парағын толтырады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
- Халықтық пішім негізіндегі иықты бұйымның суреттері таратылады, реглан, тұтас пішілетін жең, қондырмалы жеңдердің
сызбасы сызылады, жеңдердің функционалдық міндетіне қарай жіктейді өзара салыстырады.
Оқушылардың кейбірі орындай алады :
-Шығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолданады, АКТ пайдаланады.
- Сән журналын пайдалана отырып, жеңі тұтас пішілген иықты бұйымның пішімін дайындап кияды. Тілдік мақсаты
Пәнге тән лексика мен терминология:
Халықтық пішім-Народныйкрой- Nationalcut , Жең-
Рукова, Реглан-Реглан-Reglan
Киім бөлшектері – детали одежды – clothing details
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен
тіркестер:
Маған мына жең түрлері белгілі......
Маған мына жең түрлерінің пішімдері белгілі.....
Халықтық пішім негізіндегі киімдегі жең
дизайнында тұтас пішінді жең несімен
ерекшеленеді.Сабақтың тақырыбы: Халықтық пішім негізіндегі киім үлгілерінің дизайыны
(тұтас жеңнің пішімдері) .
1 слайд
Сабақтың мақсаты Оқу мақсаты * Тараз қаласы №55ОМ Ауелбекова АйгульБ өл ім і. Д и зай н -техн ол оги я 8.1.4.2 Зерттеу нәтижелері негізінде тұтынушылардың өнімнің түрлеріне деген қажеттілігін анықтау 8.1.3.1 Шығармашылық идеяларды дамыту мен іске асыруда өз бетінше таңдаған ақпарат көздерін қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы) Оқушылардың барлығы орындай алады: -Ақпарат көздерін қолданып, тұтынушылардың өнімге деген қажеттіліктеріне зерттеу жүргізеді, әртүрлі киім ассортименттерін анықтайды. -Зерттеу парағын толтырады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: - Халықтық пішім негізіндегі иықты бұйымның суреттері таратылады, реглан, тұтас пішілетін жең, қондырмалы жеңдердің сызбасы сызылады, жеңдердің функционалдық міндетіне қарай жіктейді өзара салыстырады. Оқушылардың кейбірі орындай алады : -Шығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолданады, АКТ пайдаланады. - Сән журналын пайдалана отырып, жеңі тұтас пішілген иықты бұйымның пішімін дайындап кияды. Тілдік мақсаты Пәнге тән лексика мен терминология: Халықтық пішім-Народныйкрой- Nationalcut , Жең- Рукова, Реглан-Реглан-Reglan Киім бөлшектері – детали одежды – clothing details Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Маған мына жең түрлері белгілі...... Маған мына жең түрлерінің пішімдері белгілі..... Халықтық пішім негізіндегі киімдегі жең дизайнында тұтас пішінді жең несімен ерекшеленеді.Сабақтың тақырыбы: Халықтық пішім негізіндегі киім үлгілерінің дизайыны (тұтас жеңнің пішімдері) .
#2 слайд
«Данышпан үкілер» әдісі
* Белсенді оқыту әдістеріж
е
к
е
1. тапсырма
3.тапсырма
т
о
п
т
ы
қ
ө
з
ін
д
ікАқпарат көздерін қолданып, тұтынушылардың
өнімге деген қажеттіліктеріне зерттеу жүргізеді,
әртүрлі киім ассортименттерін анықтайды.
Зерттеу парағын толтырады.
Өз ойын еркін жеткізу арқылы ойлау, жазу
Дағдысы дамиды
Үш топқа тапсырма беріледі. I-топ, II-топ.
ІІІ-топ. Постер арқылы түсіндірілім
-
Жеңдердің модельдеу сызбасын сызады;
- жеңдердің функционалдық міндетіне
қарай жіктейді;
- Жеңдерді өзара салыстырады.
АКТ пайдаланады;
Тұтас пішілген жеңдердің пішімдеріне,
мағлұматты дереккөздерден ізденіп, жеңдерді
дайындап кияды. Шығармашылық идеяларды іске асыру
мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап,
қолданады, АКТ пайдаланады.
Сән журналын пайдалана отырып, жеңі тұтас
пішілген иықты бұйымның пішімін дайындап
кияды.
Ойлау қабілеті дамиды,шеберлігі артады,
ұқыпты болуға дағдыланады Халықтық пішім негізіндегі иықты бұйымның
суреттері таратылады, реглан, тұтас пішілетін
жең, қондырмалы жеңдердің сызбасы сызылады,
жеңдердің функционалдық міндетіне қарай
жіктейді өзара салыстырады.(постер арқылы)
Ой өрісі дамиды, ізденіс қабілеті, сөйлеу
дағдысы, таным түсінігі қалыптасады, жылдам
тұжырымдауға дағдыландырады 2. тапсырмабағытын анықтайды
«Идея туралы пікір» әдісіАКТ көздерін пайдалана отырып халықтық
пішім негізіндегі киім ассортименттерін
қажеттіліктеріне қарай зерттеп, анықтады.
Зерттеу парағын (кестені) толтырады
«Кім жылдам» әдісі
2 слайд
«Данышпан үкілер» әдісі * Белсенді оқыту әдістеріж е к е 1. тапсырма 3.тапсырма т о п т ы қ ө з ін д ікАқпарат көздерін қолданып, тұтынушылардың өнімге деген қажеттіліктеріне зерттеу жүргізеді, әртүрлі киім ассортименттерін анықтайды. Зерттеу парағын толтырады. Өз ойын еркін жеткізу арқылы ойлау, жазу Дағдысы дамиды Үш топқа тапсырма беріледі. I-топ, II-топ. ІІІ-топ. Постер арқылы түсіндірілім - Жеңдердің модельдеу сызбасын сызады; - жеңдердің функционалдық міндетіне қарай жіктейді; - Жеңдерді өзара салыстырады. АКТ пайдаланады; Тұтас пішілген жеңдердің пішімдеріне, мағлұматты дереккөздерден ізденіп, жеңдерді дайындап кияды. Шығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолданады, АКТ пайдаланады. Сән журналын пайдалана отырып, жеңі тұтас пішілген иықты бұйымның пішімін дайындап кияды. Ойлау қабілеті дамиды,шеберлігі артады, ұқыпты болуға дағдыланады Халықтық пішім негізіндегі иықты бұйымның суреттері таратылады, реглан, тұтас пішілетін жең, қондырмалы жеңдердің сызбасы сызылады, жеңдердің функционалдық міндетіне қарай жіктейді өзара салыстырады.(постер арқылы) Ой өрісі дамиды, ізденіс қабілеті, сөйлеу дағдысы, таным түсінігі қалыптасады, жылдам тұжырымдауға дағдыландырады 2. тапсырмабағытын анықтайды «Идея туралы пікір» әдісіАКТ көздерін пайдалана отырып халықтық пішім негізіндегі киім ассортименттерін қажеттіліктеріне қарай зерттеп, анықтады. Зерттеу парағын (кестені) толтырады «Кім жылдам» әдісі
#3 слайд
Тапсырма,топ арқылы
сараланадыҚолдау,қарқын арқылы
сараланады
Нәтиже арқылы сараланады * Саралау тәсілдеріж
ек
е
то
п
ты
қ
ө
зін
д
ік
1.Тапсырма: Ақпарат көздерін қолданып,
тұтынушылардың өнімге деген қажеттіліктеріне зерттеу
жүргізеді, әртүрлі киім ассортименттерін анықтайды.
Зерттеу парағын толтырады. Дереккөздер, қарқын арқылы
сараланады
2. Тапсырма. Халықтық пішім негізіндегі иықты
бұйымның суреттері таратылады, реглан, тұтас пішілетін
жең, қондырмалы жеңдердің сызбасы сызылады,
жеңдерді функционалдық міндетіне қарай жіктейді
өзара салыстырады.(постер арқылы) тапсырма арқылы
сараланады
3. Тапсырма Шығармашылық идеяларды іске асыру
мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап,
қолданады, АКТ пайдаланады.
Сән журналын пайдалана отырып, жеңі тұтас пішілген
иықты бұйымның пішімін дайындап, кияды.
Дереккөздер,нәтиже арқылы сараланады.
3 слайд
Тапсырма,топ арқылы сараланадыҚолдау,қарқын арқылы сараланады Нәтиже арқылы сараланады * Саралау тәсілдеріж ек е то п ты қ ө зін д ік 1.Тапсырма: Ақпарат көздерін қолданып, тұтынушылардың өнімге деген қажеттіліктеріне зерттеу жүргізеді, әртүрлі киім ассортименттерін анықтайды. Зерттеу парағын толтырады. Дереккөздер, қарқын арқылы сараланады 2. Тапсырма. Халықтық пішім негізіндегі иықты бұйымның суреттері таратылады, реглан, тұтас пішілетін жең, қондырмалы жеңдердің сызбасы сызылады, жеңдерді функционалдық міндетіне қарай жіктейді өзара салыстырады.(постер арқылы) тапсырма арқылы сараланады 3. Тапсырма Шығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолданады, АКТ пайдаланады. Сән журналын пайдалана отырып, жеңі тұтас пішілген иықты бұйымның пішімін дайындап, кияды. Дереккөздер,нәтиже арқылы сараланады.
#4 слайд
* Критериалды бағалауД
еск
ри
п
тор
Тапсырма-2. Бағалау критерийі
Шығармашылық идеяларын
таныстыруда ақпарат көздерін
қолданады.
Сән журналын пайдаланып тұтас
жеңнің пішімдерін қияды.
Д
еск
ри
п
тор
Д
еск
ри
п
торАқпараттық-коммуникативтік
технологияларды қолданып әртүрлі киім
қажеттіліктерін зерттеп, анықтайды.
Зерттеу парағын толтырады.«Бас бармақ» тәсілі
1. Ақпарат көздерін қолданып,
тұтынушылардың өнімге деген
қажеттіліктеріне зерттеу
жүргізді, анықтады.
2. Кестені толтырды,
қорытындысын шығарды.
«Табысқа жету баспалдағы»
тәсілі
1.Жең түрлерін атады, сызбасын
сызды.
2.Киім жеңдерінің функционалдық
ерекшеліктерін жіктеп өзара
салыстырды. Реглан, тұтас пішілетін жең,
қондырмалы жеңдердің сызбасы
сызылады.
Жеңдерді функционалдық міндетіне
қарай жіктейді өзара салыстырады.
«Смайликтер арқылы бағалау» тәсілі
1. Пішімдердің ерекшелігін
анықтады.
2. Сән журналын пайдалана
отырып, тұтас пішілген жең
үлглерін таңдап пішімін жасады. Тапсырма-3. Бағалау критерийіТапсырма-1. Бағалау критерийі
4 слайд
* Критериалды бағалауД еск ри п тор Тапсырма-2. Бағалау критерийі Шығармашылық идеяларын таныстыруда ақпарат көздерін қолданады. Сән журналын пайдаланып тұтас жеңнің пішімдерін қияды. Д еск ри п тор Д еск ри п торАқпараттық-коммуникативтік технологияларды қолданып әртүрлі киім қажеттіліктерін зерттеп, анықтайды. Зерттеу парағын толтырады.«Бас бармақ» тәсілі 1. Ақпарат көздерін қолданып, тұтынушылардың өнімге деген қажеттіліктеріне зерттеу жүргізді, анықтады. 2. Кестені толтырды, қорытындысын шығарды. «Табысқа жету баспалдағы» тәсілі 1.Жең түрлерін атады, сызбасын сызды. 2.Киім жеңдерінің функционалдық ерекшеліктерін жіктеп өзара салыстырды. Реглан, тұтас пішілетін жең, қондырмалы жеңдердің сызбасы сызылады. Жеңдерді функционалдық міндетіне қарай жіктейді өзара салыстырады. «Смайликтер арқылы бағалау» тәсілі 1. Пішімдердің ерекшелігін анықтады. 2. Сән журналын пайдалана отырып, тұтас пішілген жең үлглерін таңдап пішімін жасады. Тапсырма-3. Бағалау критерийіТапсырма-1. Бағалау критерийі
#5 слайд
* Сабақты қорытындылау.
* Кері байланыс: «Табыс ағашы»
* Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені......
........................................................................................
* Мен .................................... ..............идеяны ұсындым
* Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................
* Сабақ мен үшін................................................... болды
* Менің көңіл күйім............................................................
5 слайд
* Сабақты қорытындылау. * Кері байланыс: «Табыс ағашы» * Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені...... ........................................................................................ * Мен .................................... ..............идеяны ұсындым * Мен мақсатқа жеттім...................өйткені..................... * Сабақ мен үшін................................................... болды * Менің көңіл күйім............................................................
#6 слайд
* Назарлар қойып
тыңдағандарың
ызға рахмет !!!
6 слайд
* Назарлар қойып тыңдағандарың ызға рахмет !!!
шағым қалдыра аласыз













