"ХХІ ғасыр көшбасшысы" зияткерлік сайысының жоспары.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"ХХІ ғасыр көшбасшысы" зияткерлік сайысының жоспары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалда 7-8 сыныптар оқушылары арасында ұйымдастырыл өткізілген "ХХІ ғасыр көшбасшысы" зияткерлік сайысының жоспарын салып отырмын. Сайыста оқушылар "Бәйге", "Жорға жарыс", "Көкпар" деп аталынған үш кезеңде білім сайыстырады. Іс-шара кезінде алгебра, геометрия, информатика, физика пәндері бойынша сұрақтар беріледі. Материалды математика пәнінің ұстаздары сыныптан тыс шаралар өткізуге қолданса болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
№ 16 орта мектеп-гимназиясы «ХХІ ғасыр көшбасшысы» зияткерлік сайысы. Дайындаған: Сапаргалиев М.Т., Бейбіт М. Қатысушылар: 7,

#1 слайд
№ 16 орта мектеп-гимназиясы «ХХІ ғасыр көшбасшысы» зияткерлік сайысы. Дайындаған: Сапаргалиев М.Т., Бейбіт М. Қатысушылар: 7,8 сыныптар оқушылары.

1 слайд

№ 16 орта мектеп-гимназиясы «ХХІ ғасыр көшбасшысы» зияткерлік сайысы. Дайындаған: Сапаргалиев М.Т., Бейбіт М. Қатысушылар: 7,8 сыныптар оқушылары.

I кезең «Бәйге»

#2 слайд
I кезең «Бәйге»

2 слайд

I кезең «Бәйге»

Ойын шарты: 1-кезең - «Бәйге» кезеңінде сайысқа қатысушы барлық оқушыларға ортақ сұрақтар беріледі. Оқушылар арасынан б

#3 слайд
Ойын шарты: 1-кезең - «Бәйге» кезеңінде сайысқа қатысушы барлық оқушыларға ортақ сұрақтар беріледі. Оқушылар арасынан бірінші дұрыс жауап тауып айтқан оқушыға ұпай беріледі. Әр дұрыс жауап 1 ұпаймен есептеледі. Жауабы қате болған оқушыға екінші мәрте жауап айтуға рұқсат берілмейді.

3 слайд

Ойын шарты: 1-кезең - «Бәйге» кезеңінде сайысқа қатысушы барлық оқушыларға ортақ сұрақтар беріледі. Оқушылар арасынан бірінші дұрыс жауап тауып айтқан оқушыға ұпай беріледі. Әр дұрыс жауап 1 ұпаймен есептеледі. Жауабы қате болған оқушыға екінші мәрте жауап айтуға рұқсат берілмейді.

1. Тіктөртұрыштың ұзындығы 12 м, ені одан екі есе кем. Тіктөртбұрыштың ауданын табыңдар. Сұрақтар:

#4 слайд
1. Тіктөртұрыштың ұзындығы 12 м, ені одан екі есе кем. Тіктөртбұрыштың ауданын табыңдар. Сұрақтар:

4 слайд

1. Тіктөртұрыштың ұзындығы 12 м, ені одан екі есе кем. Тіктөртбұрыштың ауданын табыңдар. Сұрақтар:

2. Қандай сан барлық сандарға қалдықсыз бөлінеді?

#5 слайд
2. Қандай сан барлық сандарға қалдықсыз бөлінеді?

5 слайд

2. Қандай сан барлық сандарға қалдықсыз бөлінеді?

3. (4х + 1) 2 өрнегін көпмүшеге түрлендіріңдер.

#6 слайд
3. (4х + 1) 2 өрнегін көпмүшеге түрлендіріңдер.

6 слайд

3. (4х + 1) 2 өрнегін көпмүшеге түрлендіріңдер.

4. Қандай түзулерді өзара параллель түзулер деп айтамыз?

#7 слайд
4. Қандай түзулерді өзара параллель түзулер деп айтамыз?

7 слайд

4. Қандай түзулерді өзара параллель түзулер деп айтамыз?

5. Физикада дене пішінінің, көлемінің өзгеруін қалай атаймыз?

#8 слайд
5. Физикада дене пішінінің, көлемінің өзгеруін қалай атаймыз?

8 слайд

5. Физикада дене пішінінің, көлемінің өзгеруін қалай атаймыз?

6. Тығыздық қандай өлшем бірлікпен өлшенеді?

#9 слайд
6. Тығыздық қандай өлшем бірлікпен өлшенеді?

9 слайд

6. Тығыздық қандай өлшем бірлікпен өлшенеді?

7. Квадраттың ауданы 36 см 2 –қа тең. Осы квадраттың периметрін табыңдар?

#10 слайд
7. Квадраттың ауданы 36 см 2 –қа тең. Осы квадраттың периметрін табыңдар?

10 слайд

7. Квадраттың ауданы 36 см 2 –қа тең. Осы квадраттың периметрін табыңдар?

8. Сызбада берілген мәліметтерді қолданып а және b түзулерінің параллель немесе параллель емес екендігін анықтап айт және се

#11 слайд
8. Сызбада берілген мәліметтерді қолданып а және b түзулерінің параллель немесе параллель емес екендігін анықтап айт және себебін түсіндір.

11 слайд

8. Сызбада берілген мәліметтерді қолданып а және b түзулерінің параллель немесе параллель емес екендігін анықтап айт және себебін түсіндір.

9. Келесі өрнектегі х-тің мәні нешеге тең бола алмайды?

#12 слайд
9. Келесі өрнектегі х-тің мәні нешеге тең бола алмайды?

12 слайд

9. Келесі өрнектегі х-тің мәні нешеге тең бола алмайды?

10. (2а – 5) 3 өрнегін көпмүшеге түрлендіріңдер.

#13 слайд
10. (2а – 5) 3 өрнегін көпмүшеге түрлендіріңдер.

13 слайд

10. (2а – 5) 3 өрнегін көпмүшеге түрлендіріңдер.

І I кезең «Жорға жарыс»

#14 слайд
І I кезең «Жорға жарыс»

14 слайд

І I кезең «Жорға жарыс»

«Жорға» кезеңінде сайысқа қатысушыларға әртүрлі сұрақтар беріледі. Қатысушылар бірінші болып, сұрақтың қазақ-орыс- ағылшын т

#15 слайд
«Жорға» кезеңінде сайысқа қатысушыларға әртүрлі сұрақтар беріледі. Қатысушылар бірінші болып, сұрақтың қазақ-орыс- ағылшын тілдеріндегі дұрыс жауабын айтып беруге тырысулары тиіс. Қазақ және орыс тілдерінде айтылған әр дұрыс жауапқа бір- бір ұпайдан беріледі, ағылшын тілінде айтылған дұрыс жауапға 3 ұпай беріледі. Толық жауапқа 5 ұпай. Бір тілдегі жауабы қате болған оқушыға, сол тілдегі жауабын түзеп айтуға рұқсат берілмейді.  

15 слайд

«Жорға» кезеңінде сайысқа қатысушыларға әртүрлі сұрақтар беріледі. Қатысушылар бірінші болып, сұрақтың қазақ-орыс- ағылшын тілдеріндегі дұрыс жауабын айтып беруге тырысулары тиіс. Қазақ және орыс тілдерінде айтылған әр дұрыс жауапқа бір- бір ұпайдан беріледі, ағылшын тілінде айтылған дұрыс жауапға 3 ұпай беріледі. Толық жауапқа 5 ұпай. Бір тілдегі жауабы қате болған оқушыға, сол тілдегі жауабын түзеп айтуға рұқсат берілмейді.  

1. Тік бұрыш жасап қиылысатын түзулер қалай аталады? Сұрақтар:

#16 слайд
1. Тік бұрыш жасап қиылысатын түзулер қалай аталады? Сұрақтар:

16 слайд

1. Тік бұрыш жасап қиылысатын түзулер қалай аталады? Сұрақтар:

2. Бір тәуліктің төрттен бір бөлігі қандай өлшем?

#17 слайд
2. Бір тәуліктің төрттен бір бөлігі қандай өлшем?

17 слайд

2. Бір тәуліктің төрттен бір бөлігі қандай өлшем?

3. А және В қалаларының арақашықтығы 322 км. Егер жүк автокөлігі А қаласынан В қаласына жеті сағатта жеткен болса, онда осы ж

#18 слайд
3. А және В қалаларының арақашықтығы 322 км. Егер жүк автокөлігі А қаласынан В қаласына жеті сағатта жеткен болса, онда осы жүк автокөлігінің орташа жылдамдығын табыңдар.

18 слайд

3. А және В қалаларының арақашықтығы 322 км. Егер жүк автокөлігі А қаласынан В қаласына жеті сағатта жеткен болса, онда осы жүк автокөлігінің орташа жылдамдығын табыңдар.

4. Егер бір бұрыштың қабырғалары екінші бұрыштың қабырғаларына толықтауыш жарты түзулер болып табылатын болса, онда бұл екі

#19 слайд
4. Егер бір бұрыштың қабырғалары екінші бұрыштың қабырғаларына толықтауыш жарты түзулер болып табылатын болса, онда бұл екі бұрыш қалай аталады?

19 слайд

4. Егер бір бұрыштың қабырғалары екінші бұрыштың қабырғаларына толықтауыш жарты түзулер болып табылатын болса, онда бұл екі бұрыш қалай аталады?

5. Жұмбақтың жауабын тап: Батырмасын бассаң, қажетті файлды ашасың.

#20 слайд
5. Жұмбақтың жауабын тап: Батырмасын бассаң, қажетті файлды ашасың.

20 слайд

5. Жұмбақтың жауабын тап: Батырмасын бассаң, қажетті файлды ашасың.

6. Түзудің бір жағы шектеулі бөлігін қалай атаймыз?

#21 слайд
6. Түзудің бір жағы шектеулі бөлігін қалай атаймыз?

21 слайд

6. Түзудің бір жағы шектеулі бөлігін қалай атаймыз?

7. Дербес компьютердегі әріптік және сандық ақпараттарды енгізу құрылғысы қалай аталады?

#22 слайд
7. Дербес компьютердегі әріптік және сандық ақпараттарды енгізу құрылғысы қалай аталады?

22 слайд

7. Дербес компьютердегі әріптік және сандық ақпараттарды енгізу құрылғысы қалай аталады?

ІІІ кезең

#23 слайд
ІІІ кезең

23 слайд

ІІІ кезең

«Көкпар сайысы» кезеңіне 1-ші «Бәйге» және 2-ші «Жорға» кезеңдерінен ең көп ұпай жинаған 6 оқушы қатысады. Осы алты оқушы

#24 слайд
«Көкпар сайысы» кезеңіне 1-ші «Бәйге» және 2-ші «Жорға» кезеңдерінен ең көп ұпай жинаған 6 оқушы қатысады. Осы алты оқушының арасынан ең көп ұпай жинаған оқушыға тақырып ұяшығын және сұрақ нөмірі ұяшығын таңдау мүмкіндігі беріледі. Осы сұраққа алдымен оның өзі жауап бере алса, жауабын айтады. Жауабы дұрыс болса, онда ол келесі тақырыпты таңдау жасап, сайысты жалғастырады. Егер де, сайысқа қатысушының жауабы дұрыс болмаса, онда қалған бес оқушыға жауап беру құқығы беріледі.

24 слайд

«Көкпар сайысы» кезеңіне 1-ші «Бәйге» және 2-ші «Жорға» кезеңдерінен ең көп ұпай жинаған 6 оқушы қатысады. Осы алты оқушының арасынан ең көп ұпай жинаған оқушыға тақырып ұяшығын және сұрақ нөмірі ұяшығын таңдау мүмкіндігі беріледі. Осы сұраққа алдымен оның өзі жауап бере алса, жауабын айтады. Жауабы дұрыс болса, онда ол келесі тақырыпты таңдау жасап, сайысты жалғастырады. Егер де, сайысқа қатысушының жауабы дұрыс болмаса, онда қалған бес оқушыға жауап беру құқығы беріледі.

2010 10 10АЛГЕБРА МАТЕМАТИКА ГЕОМЕТРИЯ 2020 30 3030 40 40 40

#25 слайд
2010 10 10АЛГЕБРА МАТЕМАТИКА ГЕОМЕТРИЯ 2020 30 3030 40 40 40

25 слайд

2010 10 10АЛГЕБРА МАТЕМАТИКА ГЕОМЕТРИЯ 2020 30 3030 40 40 40

Екі қатынастың теңдігі қалай аталады?

#26 слайд
Екі қатынастың теңдігі қалай аталады?

26 слайд

Екі қатынастың теңдігі қалай аталады?

Теңдеудің шешімдерін тап: 3|x| + |x| = 20.

#27 слайд
Теңдеудің шешімдерін тап: 3|x| + |x| = 20.

27 слайд

Теңдеудің шешімдерін тап: 3|x| + |x| = 20.

Асанның 6000 теңгесі болды. Ол досына ақшасының 20 %-ын берді. Асанда қанша теңге қалды?

#28 слайд
Асанның 6000 теңгесі болды. Ол досына ақшасының 20 %-ын берді. Асанда қанша теңге қалды?

28 слайд

Асанның 6000 теңгесі болды. Ол досына ақшасының 20 %-ын берді. Асанда қанша теңге қалды?

Анасы 16 мандарин сатып алды. Жартысын Думан жеді, Айша екі мандарин жеді, Қалғанының жартысын Дина жеді. Қанша мандарин қа

#29 слайд
Анасы 16 мандарин сатып алды. Жартысын Думан жеді, Айша екі мандарин жеді, Қалғанының жартысын Дина жеді. Қанша мандарин қалды?

29 слайд

Анасы 16 мандарин сатып алды. Жартысын Думан жеді, Айша екі мандарин жеді, Қалғанының жартысын Дина жеді. Қанша мандарин қалды?

Бірмүшенің дәрежесін айтып бер: 9х 3 у 2 z.

#30 слайд
Бірмүшенің дәрежесін айтып бер: 9х 3 у 2 z.

30 слайд

Бірмүшенің дәрежесін айтып бер: 9х 3 у 2 z.

Ұқсас мүшелерді біріктеріп, өрнекті ықшамда: 9х 2 + 16ху – 5х 2 +3ху.

#31 слайд
Ұқсас мүшелерді біріктеріп, өрнекті ықшамда: 9х 2 + 16ху – 5х 2 +3ху.

31 слайд

Ұқсас мүшелерді біріктеріп, өрнекті ықшамда: 9х 2 + 16ху – 5х 2 +3ху.

(3у – 4)(9у 2 + 12у + 16) өрнегін көпмүше түрінде жаз.

#32 слайд
(3у – 4)(9у 2 + 12у + 16) өрнегін көпмүше түрінде жаз.

32 слайд

(3у – 4)(9у 2 + 12у + 16) өрнегін көпмүше түрінде жаз.

Өрнектегі айнымалының мүмкін мәндер жиынын жазып бер:

#33 слайд
Өрнектегі айнымалының мүмкін мәндер жиынын жазып бер:

33 слайд

Өрнектегі айнымалының мүмкін мәндер жиынын жазып бер:

Шеңбердің диаметрі 8 м тең болғанда, радиусы неге тең?

#34 слайд
Шеңбердің диаметрі 8 м тең болғанда, радиусы неге тең?

34 слайд

Шеңбердің диаметрі 8 м тең болғанда, радиусы неге тең?

Бұрышты тең екі бөлікке бөлетін сәуле қалай аталады?

#35 слайд
Бұрышты тең екі бөлікке бөлетін сәуле қалай аталады?

35 слайд

Бұрышты тең екі бөлікке бөлетін сәуле қалай аталады?

Бір нүктеден таралған екі сәуледен құралған фигура.

#36 слайд
Бір нүктеден таралған екі сәуледен құралған фигура.

36 слайд

Бір нүктеден таралған екі сәуледен құралған фигура.

Теңбүйірлі үшбұрыштың қабырғалары 10 см және 8 см. Оның периметрі қандай болуы мүмкін? Барлық мүмкін жағдайларды қарастыр.

#37 слайд
Теңбүйірлі үшбұрыштың қабырғалары 10 см және 8 см. Оның периметрі қандай болуы мүмкін? Барлық мүмкін жағдайларды қарастыр.

37 слайд

Теңбүйірлі үшбұрыштың қабырғалары 10 см және 8 см. Оның периметрі қандай болуы мүмкін? Барлық мүмкін жағдайларды қарастыр.

Сайысымызда ең көп ұпай жинаған оқушыларды анықтау үшін сөзді әділ-қазы алғасына берейік.

#38 слайд
Сайысымызда ең көп ұпай жинаған оқушыларды анықтау үшін сөзді әділ-қазы алғасына берейік.

38 слайд

Сайысымызда ең көп ұпай жинаған оқушыларды анықтау үшін сөзді әділ-қазы алғасына берейік.

Сайыс қорытындысы: І орын: ІІ орын: ІІІ орын:

#39 слайд
Сайыс қорытындысы: І орын: ІІ орын: ІІІ орын:

39 слайд

Сайыс қорытындысы: І орын: ІІ орын: ІІІ орын:

#40 слайд

40 слайд

Файл форматы:
pptx
16.04.2021
826
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі