Материалдар / Информатика_9 сынып. Арткы фон мен ойын кейіпкерлері

Информатика_9 сынып. Арткы фон мен ойын кейіпкерлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Ойынның артқы фонын құру, ойынға арналған дайын кейіпкерлер жүктеу
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
22 Қазан 2020
2281
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Артқы фон мен ойын кейіпкерлері 9.5. Python ( пайтон ) программалау тілінде2 D ойынын құру

1 слайд
Артқы фон мен ойын кейіпкерлері 9.5. Python ( пайтон ) программалау тілінде2 D ойынын құру

1 слайд

Артқы фон мен ойын кейіпкерлері 9.5. Python ( пайтон ) программалау тілінде2 D ойынын құру

Оқу мақсаты • 9.3.3.5 -ойынның артқы фонын құру • 9.3.3.6 -ойынға арналған дайын кейіпкерлер жүктеу Бағалау критерийі 1. Ойын ке

2 слайд
Оқу мақсаты • 9.3.3.5 -ойынның артқы фонын құру • 9.3.3.6 -ойынға арналған дайын кейіпкерлер жүктеу Бағалау критерийі 1. Ойын кейіпкері, спрайт ұғымын анықтайды; 2. Pygame программасында дайын кейіпкерлерді қолданады; 3. Pygame программасында ойын жасау кодтарының маңыздылығын талдайды.

2 слайд

Оқу мақсаты • 9.3.3.5 -ойынның артқы фонын құру • 9.3.3.6 -ойынға арналған дайын кейіпкерлер жүктеу Бағалау критерийі 1. Ойын кейіпкері, спрайт ұғымын анықтайды; 2. Pygame программасында дайын кейіпкерлерді қолданады; 3. Pygame программасында ойын жасау кодтарының маңыздылығын талдайды.

Ойлан! 1. Ойынның фоны дегеніміз не? 2. Ойын құруда оның фонын қалай таңдауға болады? 3. Ойын қызықты шығу үшін артқы фоны

3 слайд
Ойлан! 1. Ойынның фоны дегеніміз не? 2. Ойын құруда оның фонын қалай таңдауға болады? 3. Ойын қызықты шығу үшін артқы фонын дұрыс таңдау қаншалықты маңызды?. Өз ойыңмен бөліс.

3 слайд

Ойлан! 1. Ойынның фоны дегеніміз не? 2. Ойын құруда оның фонын қалай таңдауға болады? 3. Ойын қызықты шығу үшін артқы фонын дұрыс таңдау қаншалықты маңызды?. Өз ойыңмен бөліс.

Ойынның арқы фоны ойынның атмосферасын қалыптастырушы негізгі параметрі Фон – сурет немесе мәтіннің артында орналастырылған тү

4 слайд
Ойынның арқы фоны ойынның атмосферасын қалыптастырушы негізгі параметрі Фон – сурет немесе мәтіннің артында орналастырылған түс немесе кескін Ойын барысында кейіпкердің артында көрініп тұратын фонды екі түрлі беруге болады: • ойын алаңын таңдаған бір түспен толық бояу (1-сурет); • артқы фонға ойын тақырыбына сай сурет кірістіру (2-сурет). 1-сурет 2-сурет

4 слайд

Ойынның арқы фоны ойынның атмосферасын қалыптастырушы негізгі параметрі Фон – сурет немесе мәтіннің артында орналастырылған түс немесе кескін Ойын барысында кейіпкердің артында көрініп тұратын фонды екі түрлі беруге болады: • ойын алаңын таңдаған бір түспен толық бояу (1-сурет); • артқы фонға ойын тақырыбына сай сурет кірістіру (2-сурет). 1-сурет 2-сурет

Ойын терезесіне артқы фонды кірістіру

5 слайд
Ойын терезесіне артқы фонды кірістіру

5 слайд

Ойын терезесіне артқы фонды кірістіру

import pygame pygame.init() screen = pygame.display.set_mode((400, 300)) jaulay_surf = pygame.image.load('001.bmp').convert()

6 слайд
import pygame pygame.init() screen = pygame.display.set_mode((400, 300)) jaulay_surf = pygame.image.load('001.bmp').convert() jaulay_surf.set_colorkey((255, 255, 255)) jaulay_rect = jaulay_surf.get_rect(center=(200, 150)) screen.blit(jaulay_surf, jaulay_rect) bala_surf = pygame.image.load('bala.png') bala_rect = bala_surf.get_rect(bottomright=(300, 270)) screen.blit(bala_surf, bala_rect) pygame.display.update() pygame.display.update() running = True while running: for event in pygame.event.get(): if event.type == pygame.QUIT: running = False pygame.quit() ОрындалуыАртқы фонға сурет кірістіру программасы

6 слайд

import pygame pygame.init() screen = pygame.display.set_mode((400, 300)) jaulay_surf = pygame.image.load('001.bmp').convert() jaulay_surf.set_colorkey((255, 255, 255)) jaulay_rect = jaulay_surf.get_rect(center=(200, 150)) screen.blit(jaulay_surf, jaulay_rect) bala_surf = pygame.image.load('bala.png') bala_rect = bala_surf.get_rect(bottomright=(300, 270)) screen.blit(bala_surf, bala_rect) pygame.display.update() pygame.display.update() running = True while running: for event in pygame.event.get(): if event.type == pygame.QUIT: running = False pygame.quit() ОрындалуыАртқы фонға сурет кірістіру программасы

1. Фон дегеніміз не? 2. Ойынға фон кірістірудің қандай жолдарын айта аласың? 3. Pygame- де фондық сурет жүктеу үшін қандай ко

7 слайд
1. Фон дегеніміз не? 2. Ойынға фон кірістірудің қандай жолдарын айта аласың? 3. Pygame- де фондық сурет жүктеу үшін қандай команда қолданасың? Жауап берейік!

7 слайд

1. Фон дегеніміз не? 2. Ойынға фон кірістірудің қандай жолдарын айта аласың? 3. Pygame- де фондық сурет жүктеу үшін қандай команда қолданасың? Жауап берейік!

Тапсырма 1. Кестеде берілген программа үзінділері қандай қызмет атқарады? Кестені толтыр № Командалар коды Атқаратын қызметі 1

8 слайд
Тапсырма 1. Кестеде берілген программа үзінділері қандай қызмет атқарады? Кестені толтыр № Командалар коды Атқаратын қызметі 1 screen = pygame.display.set_mode((400, 300))   2 horse _surf = pygame.image.load(' horse .bmp' )   3 for event in pygame.event.get():   4 ball _rect = ball _surf.get_rect(center=( 3 00, 27 0)) screen.blit( ball _surf, ball _rect )   2. https:// learningapps.org/display?v=pmzt6a2da20

8 слайд

Тапсырма 1. Кестеде берілген программа үзінділері қандай қызмет атқарады? Кестені толтыр № Командалар коды Атқаратын қызметі 1 screen = pygame.display.set_mode((400, 300))   2 horse _surf = pygame.image.load(' horse .bmp' )   3 for event in pygame.event.get():   4 ball _rect = ball _surf.get_rect(center=( 3 00, 27 0)) screen.blit( ball _surf, ball _rect )   2. https:// learningapps.org/display?v=pmzt6a2da20

Үй тапсырмасы § 5.2 Видео, интернет-ресурстарға, оқулық беттеріне сілтемелер 9-сынып оқулық. 128-бет. https:// www.opiq.kz/kit/

9 слайд
Үй тапсырмасы § 5.2 Видео, интернет-ресурстарға, оқулық беттеріне сілтемелер 9-сынып оқулық. 128-бет. https:// www.opiq.kz/kit/44/chapter/3139 https:// youtu.be/t5aOxtf7E_E

9 слайд

Үй тапсырмасы § 5.2 Видео, интернет-ресурстарға, оқулық беттеріне сілтемелер 9-сынып оқулық. 128-бет. https:// www.opiq.kz/kit/44/chapter/3139 https:// youtu.be/t5aOxtf7E_E

Министірлікпен келісілген курстар тізімі