Инклюзивті білім беру ортасының моделі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Инклюзивті білім беру ортасының моделі

Материал туралы қысқаша түсінік
Инклюзивті білім беру ортасының моделі
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Инклюзивті білім беру ортасының моделі

#1 слайд
Инклюзивті білім беру ортасының моделі

1 слайд

Инклюзивті білім беру ортасының моделі

Тәрбиелік инклюзивті ортаның мәні Жеке және білім беру қажеттіліктері мен жеке қабілеттер мүмкіндіктердің алуан түрлілігін еске

#2 слайд
Тәрбиелік инклюзивті ортаның мәні Жеке және білім беру қажеттіліктері мен жеке қабілеттер мүмкіндіктердің алуан түрлілігін ескере отырып, оқу үрдісіне субъектілерді бірлесіп енгізудің әлеуметтік-педагогикалық кеңістігі.

2 слайд

Тәрбиелік инклюзивті ортаның мәні Жеке және білім беру қажеттіліктері мен жеке қабілеттер мүмкіндіктердің алуан түрлілігін ескере отырып, оқу үрдісіне субъектілерді бірлесіп енгізудің әлеуметтік-педагогикалық кеңістігі.

Инклюзивті білім беру ортасының құрылымы Қоршаған ортаны пәндік-кеңістіктік ұйымдастыру. Қоршаған ортаның белсенділігін ұйымда

#3 слайд
Инклюзивті білім беру ортасының құрылымы Қоршаған ортаны пәндік-кеңістіктік ұйымдастыру. Қоршаған ортаның белсенділігін ұйымдастыру. Қоршаған ортаны әлеуметтік ұйымдастыру.

3 слайд

Инклюзивті білім беру ортасының құрылымы Қоршаған ортаны пәндік-кеңістіктік ұйымдастыру. Қоршаған ортаның белсенділігін ұйымдастыру. Қоршаған ортаны әлеуметтік ұйымдастыру.

Инклюзивті білім беру ортасының әлеуеті. Бірлескен тәрбиелік өмірлік әрекеттер. Жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыру мүмкі

#4 слайд
Инклюзивті білім беру ортасының әлеуеті. Бірлескен тәрбиелік өмірлік әрекеттер. Жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыру мүмкіндігі.

4 слайд

Инклюзивті білім беру ортасының әлеуеті. Бірлескен тәрбиелік өмірлік әрекеттер. Жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыру мүмкіндігі.

Инклюзивті білім беру ортасының міндеттері Әлеуметтік бейімделу. Әлеуметтік тұрақтандыру. Әлеуметтік іске асыру. Жиынтық өнім

#5 слайд
Инклюзивті білім беру ортасының міндеттері Әлеуметтік бейімделу. Әлеуметтік тұрақтандыру. Әлеуметтік іске асыру. Жиынтық өнім ретінде жеке өзін-өзі жүзеге асыру.

5 слайд

Инклюзивті білім беру ортасының міндеттері Әлеуметтік бейімделу. Әлеуметтік тұрақтандыру. Әлеуметтік іске асыру. Жиынтық өнім ретінде жеке өзін-өзі жүзеге асыру.

Инклюзивті білім беру ортасын ұйымдастыруға қойылатын талаптар.  инклюзивті білім беру тұжырымдамасы әзірленді;  қамтамасыз

#6 слайд
Инклюзивті білім беру ортасын ұйымдастыруға қойылатын талаптар.  инклюзивті білім беру тұжырымдамасы әзірленді;  қамтамасыз етілген: - инфрақұрылымның дайындығы; - жаттығуға дайындық - методологиялық негіз; - ҚБ мамандармен қамтамасыз ету; - білім беру формасы ретінде тәрбиелік қатынастар субъектілерінің инклюзивке дайындығы.

6 слайд

Инклюзивті білім беру ортасын ұйымдастыруға қойылатын талаптар.  инклюзивті білім беру тұжырымдамасы әзірленді;  қамтамасыз етілген: - инфрақұрылымның дайындығы; - жаттығуға дайындық - методологиялық негіз; - ҚБ мамандармен қамтамасыз ету; - білім беру формасы ретінде тәрбиелік қатынастар субъектілерінің инклюзивке дайындығы.

Инклюзивті білім беру ортасының моделі Түзетуші-реттеуші Тәрбиелік феноменологиялық парадигмаБілім беру ортасының дамуы туралы

#7 слайд
Инклюзивті білім беру ортасының моделі Түзетуші-реттеуші Тәрбиелік феноменологиялық парадигмаБілім беру ортасының дамуы туралы түсінікӘдістемелік негіздері Ұйымдастырушылық және технологиялық Модельдің компоненті Бақылау және бағалауМазмұнды Мақсатты Қызмет кезеңдері Қызмет желісі

7 слайд

Инклюзивті білім беру ортасының моделі Түзетуші-реттеуші Тәрбиелік феноменологиялық парадигмаБілім беру ортасының дамуы туралы түсінікӘдістемелік негіздері Ұйымдастырушылық және технологиялық Модельдің компоненті Бақылау және бағалауМазмұнды Мақсатты Қызмет кезеңдері Қызмет желісі

Модельдің құрылымдық компоненттері Мақсатты: университеттің инклюзивті білім беру ортасын дамыту моделін енгізудің күтілетін н

#8 слайд
Модельдің құрылымдық компоненттері Мақсатты: университеттің инклюзивті білім беру ортасын дамыту моделін енгізудің күтілетін нәтижелері; сондай -ақ әр компоненттің функционалдық мақсатына сәйкес әр кезеңде алдағы қызметтің міндеттері; Мағыналы: жүйенің барлық құрамдас бөліктерінің орындалатын функцияға сәйкес нәтижеге жетуге бағытталғандығын анықтайтын танымдық құрамдас бөлігі; Ұйымдық-технологиялық: жүйенің барлық құрамдас бөліктерінің функционалдық құрамдас бөлігі: кезеңдері, бағыттары, деңгейлері, функциялары, нысандары, әдістері, әдістері мен құралдары, қатынастары, шарттары (сыртқы және ішкі), ресурстармен қамтамасыз ету, механизмдер, жалпы басқару; Түзетуші және реттеуші: жүйелік функцияларды орындауды реттеу және түзету, модельдің барлық компоненттерінің өзара әрекетін басқару (мотивтер, тәуекелдер, сыртқы және ішкі сынақтар, алдын алу шаралары); Бақылау және бағалау: модельдің негізгі компоненттерінің тиімділігін бағалау; модель компоненттерінің әрқайсысының тиімді жұмыс істеуінің көрсеткіштері ретінде инклюзивті білім беру ортасында оқушылардың әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыру деңгейін бағалау критерийлері.

8 слайд

Модельдің құрылымдық компоненттері Мақсатты: университеттің инклюзивті білім беру ортасын дамыту моделін енгізудің күтілетін нәтижелері; сондай -ақ әр компоненттің функционалдық мақсатына сәйкес әр кезеңде алдағы қызметтің міндеттері; Мағыналы: жүйенің барлық құрамдас бөліктерінің орындалатын функцияға сәйкес нәтижеге жетуге бағытталғандығын анықтайтын танымдық құрамдас бөлігі; Ұйымдық-технологиялық: жүйенің барлық құрамдас бөліктерінің функционалдық құрамдас бөлігі: кезеңдері, бағыттары, деңгейлері, функциялары, нысандары, әдістері, әдістері мен құралдары, қатынастары, шарттары (сыртқы және ішкі), ресурстармен қамтамасыз ету, механизмдер, жалпы басқару; Түзетуші және реттеуші: жүйелік функцияларды орындауды реттеу және түзету, модельдің барлық компоненттерінің өзара әрекетін басқару (мотивтер, тәуекелдер, сыртқы және ішкі сынақтар, алдын алу шаралары); Бақылау және бағалау: модельдің негізгі компоненттерінің тиімділігін бағалау; модель компоненттерінің әрқайсысының тиімді жұмыс істеуінің көрсеткіштері ретінде инклюзивті білім беру ортасында оқушылардың әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыру деңгейін бағалау критерийлері.

Инклюзивті білім берудің моделін жасау және жүзеге асыру принциптері o Білім беру ортасы туралы хабардар болу – білім беру ин

#9 слайд
Инклюзивті білім берудің моделін жасау және жүзеге асыру принциптері o Білім беру ортасы туралы хабардар болу – білім беру инклюзиясының барлық субъектілерінің оқу іс-әрекетінің саналы түрде тартылу дәрежесі мен мәнділігінің көрсеткіші; o Қоршаған ортаның қанықтығы – білім алушылардың әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін дамытудың жағдайларымен, әсерлерімен, әлеуетті мүмкіндіктерімен қанығу дәрежесінің көрсеткіші; o Жалпылау - инклюзивті білім беру ортасының бірізділігінің көрсеткіші, бұл оның барлық субъектілерінің қызметін үйлестіру дәрежесінің критерийі; o Эмоционалдылық – инклюзивті білім беру ортасының мүмкіндіктері, жағдайлары мен әсерлерінің мотивациялық сипаттамасы;

9 слайд

Инклюзивті білім берудің моделін жасау және жүзеге асыру принциптері o Білім беру ортасы туралы хабардар болу – білім беру инклюзиясының барлық субъектілерінің оқу іс-әрекетінің саналы түрде тартылу дәрежесі мен мәнділігінің көрсеткіші; o Қоршаған ортаның қанықтығы – білім алушылардың әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін дамытудың жағдайларымен, әсерлерімен, әлеуетті мүмкіндіктерімен қанығу дәрежесінің көрсеткіші; o Жалпылау - инклюзивті білім беру ортасының бірізділігінің көрсеткіші, бұл оның барлық субъектілерінің қызметін үйлестіру дәрежесінің критерийі; o Эмоционалдылық – инклюзивті білім беру ортасының мүмкіндіктері, жағдайлары мен әсерлерінің мотивациялық сипаттамасы;

 Қауіпсіздік-инклюзивті білім беру ортасының пәндік-кеңістіктік, қызметі мен әлеуметтік ұйымдастырылуы жағдайында субъектілерд

#10 слайд
 Қауіпсіздік-инклюзивті білім беру ортасының пәндік-кеңістіктік, қызметі мен әлеуметтік ұйымдастырылуы жағдайында субъектілерді қорғау дәрежесінің көрсеткіші;  Тұрақтылық - инклюзивті білім беру ортасының уақыт бойынша жағдайларды, әсерлер мен мүмкіндіктерді сақтау мен қолдау қабілеттілігінің көрсеткіші;  Келісімділік - берілген жергілікті инклюзивті білім беру ортасының субъектіге әсер етуінің оның ортасының басқа факторларының әсерімен сәйкестігінің көрсеткіші;  Мобильділік - білім беру инклюзиясы субъектілерінің жалпы өмір сүру ортасымен қарым -қатынастың негізгі ағымындағы органикалық эволюциялық өзгерістерге қабілеттілік;  Әлеуметтік белсенділік - инклюзивті білім беру ортасының әлеуметтік бағытталған шығармашылық әлеуетінің көрсеткіші.Инклюзивті білім берудің моделін жасау және жүзеге асыру принциптері

10 слайд

 Қауіпсіздік-инклюзивті білім беру ортасының пәндік-кеңістіктік, қызметі мен әлеуметтік ұйымдастырылуы жағдайында субъектілерді қорғау дәрежесінің көрсеткіші;  Тұрақтылық - инклюзивті білім беру ортасының уақыт бойынша жағдайларды, әсерлер мен мүмкіндіктерді сақтау мен қолдау қабілеттілігінің көрсеткіші;  Келісімділік - берілген жергілікті инклюзивті білім беру ортасының субъектіге әсер етуінің оның ортасының басқа факторларының әсерімен сәйкестігінің көрсеткіші;  Мобильділік - білім беру инклюзиясы субъектілерінің жалпы өмір сүру ортасымен қарым -қатынастың негізгі ағымындағы органикалық эволюциялық өзгерістерге қабілеттілік;  Әлеуметтік белсенділік - инклюзивті білім беру ортасының әлеуметтік бағытталған шығармашылық әлеуетінің көрсеткіші.Инклюзивті білім берудің моделін жасау және жүзеге асыру принциптері

Модельді енгізу кезеңдері: Бағалаушы Үйлестіруші Қалыптастырушы Аналитикалық болжамды

#11 слайд
Модельді енгізу кезеңдері: Бағалаушы Үйлестіруші Қалыптастырушы Аналитикалық болжамды

11 слайд

Модельді енгізу кезеңдері: Бағалаушы Үйлестіруші Қалыптастырушы Аналитикалық болжамды

Назарларыңызға рахмет!

#12 слайд
Назарларыңызға рахмет!

12 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
13.11.2023
1984
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі