Инклюзивті білім беру ортасының моделі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Инклюзивті білім беру
ортасының моделі
1 слайд
Инклюзивті білім беру ортасының моделі
2 слайд
Тәрбиелік инклюзивті ортаның мәні
Жеке және білім беру қажеттіліктері мен жеке
қабілеттер мүмкіндіктердің алуан түрлілігін ескере
отырып, оқу үрдісіне субъектілерді бірлесіп
енгізудің әлеуметтік-педагогикалық кеңістігі.
2 слайд
Тәрбиелік инклюзивті ортаның мәні Жеке және білім беру қажеттіліктері мен жеке қабілеттер мүмкіндіктердің алуан түрлілігін ескере отырып, оқу үрдісіне субъектілерді бірлесіп енгізудің әлеуметтік-педагогикалық кеңістігі.
3 слайд
Инклюзивті білім беру ортасының құрылымы
Қоршаған ортаны пәндік-кеңістіктік
ұйымдастыру.
Қоршаған ортаның белсенділігін
ұйымдастыру. Қоршаған ортаны әлеуметтік
ұйымдастыру.
3 слайд
Инклюзивті білім беру ортасының құрылымы Қоршаған ортаны пәндік-кеңістіктік ұйымдастыру. Қоршаған ортаның белсенділігін ұйымдастыру. Қоршаған ортаны әлеуметтік ұйымдастыру.
4 слайд
Инклюзивті білім беру ортасының әлеуеті.
Бірлескен
тәрбиелік өмірлік
әрекеттер. Жеке және кәсіби
өзін-өзі жүзеге асыру
мүмкіндігі.
4 слайд
Инклюзивті білім беру ортасының әлеуеті. Бірлескен тәрбиелік өмірлік әрекеттер. Жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыру мүмкіндігі.
5 слайд
Инклюзивті білім беру ортасының міндеттері
Әлеуметтік бейімделу.
Әлеуметтік тұрақтандыру.
Әлеуметтік іске асыру. Жиынтық өнім
ретінде жеке өзін-өзі
жүзеге асыру.
5 слайд
Инклюзивті білім беру ортасының міндеттері Әлеуметтік бейімделу. Әлеуметтік тұрақтандыру. Әлеуметтік іске асыру. Жиынтық өнім ретінде жеке өзін-өзі жүзеге асыру.
6 слайд
Инклюзивті білім беру ортасын
ұйымдастыруға қойылатын талаптар.
инклюзивті білім беру тұжырымдамасы әзірленді;
қамтамасыз етілген:
-
инфрақұрылымның дайындығы;
-
жаттығуға дайындық
-
методологиялық негіз;
- ҚБ мамандармен қамтамасыз ету;
- білім беру формасы ретінде тәрбиелік қатынастар субъектілерінің
инклюзивке дайындығы.
6 слайд
Инклюзивті білім беру ортасын ұйымдастыруға қойылатын талаптар. инклюзивті білім беру тұжырымдамасы әзірленді; қамтамасыз етілген: - инфрақұрылымның дайындығы; - жаттығуға дайындық - методологиялық негіз; - ҚБ мамандармен қамтамасыз ету; - білім беру формасы ретінде тәрбиелік қатынастар субъектілерінің инклюзивке дайындығы.
7 слайд
Инклюзивті білім беру ортасының моделі
Түзетуші-реттеуші
Тәрбиелік феноменологиялық
парадигмаБілім беру ортасының дамуы
туралы түсінікӘдістемелік негіздері Ұйымдастырушылық
және технологиялық
Модельдің
компоненті Бақылау және
бағалауМазмұнды
Мақсатты
Қызмет кезеңдері Қызмет желісі
7 слайд
Инклюзивті білім беру ортасының моделі Түзетуші-реттеуші Тәрбиелік феноменологиялық парадигмаБілім беру ортасының дамуы туралы түсінікӘдістемелік негіздері Ұйымдастырушылық және технологиялық Модельдің компоненті Бақылау және бағалауМазмұнды Мақсатты Қызмет кезеңдері Қызмет желісі
8 слайд
Модельдің құрылымдық компоненттері
Мақсатты: университеттің инклюзивті білім беру ортасын дамыту моделін енгізудің
күтілетін нәтижелері; сондай -ақ әр компоненттің функционалдық мақсатына сәйкес әр
кезеңде алдағы қызметтің міндеттері;
Мағыналы: жүйенің барлық құрамдас бөліктерінің орындалатын функцияға сәйкес
нәтижеге жетуге бағытталғандығын анықтайтын танымдық құрамдас бөлігі;
Ұйымдық-технологиялық: жүйенің барлық құрамдас бөліктерінің функционалдық
құрамдас бөлігі: кезеңдері, бағыттары, деңгейлері, функциялары, нысандары, әдістері,
әдістері мен құралдары, қатынастары, шарттары (сыртқы және ішкі), ресурстармен
қамтамасыз ету, механизмдер, жалпы басқару;
Түзетуші және реттеуші: жүйелік функцияларды орындауды реттеу және түзету,
модельдің барлық компоненттерінің өзара әрекетін басқару (мотивтер, тәуекелдер, сыртқы
және ішкі сынақтар, алдын алу шаралары);
Бақылау және бағалау: модельдің негізгі компоненттерінің тиімділігін бағалау; модель
компоненттерінің әрқайсысының тиімді жұмыс істеуінің көрсеткіштері ретінде инклюзивті
білім беру ортасында оқушылардың әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыру
деңгейін бағалау критерийлері.
8 слайд
Модельдің құрылымдық компоненттері Мақсатты: университеттің инклюзивті білім беру ортасын дамыту моделін енгізудің күтілетін нәтижелері; сондай -ақ әр компоненттің функционалдық мақсатына сәйкес әр кезеңде алдағы қызметтің міндеттері; Мағыналы: жүйенің барлық құрамдас бөліктерінің орындалатын функцияға сәйкес нәтижеге жетуге бағытталғандығын анықтайтын танымдық құрамдас бөлігі; Ұйымдық-технологиялық: жүйенің барлық құрамдас бөліктерінің функционалдық құрамдас бөлігі: кезеңдері, бағыттары, деңгейлері, функциялары, нысандары, әдістері, әдістері мен құралдары, қатынастары, шарттары (сыртқы және ішкі), ресурстармен қамтамасыз ету, механизмдер, жалпы басқару; Түзетуші және реттеуші: жүйелік функцияларды орындауды реттеу және түзету, модельдің барлық компоненттерінің өзара әрекетін басқару (мотивтер, тәуекелдер, сыртқы және ішкі сынақтар, алдын алу шаралары); Бақылау және бағалау: модельдің негізгі компоненттерінің тиімділігін бағалау; модель компоненттерінің әрқайсысының тиімді жұмыс істеуінің көрсеткіштері ретінде инклюзивті білім беру ортасында оқушылардың әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыру деңгейін бағалау критерийлері.
9 слайд
Инклюзивті білім берудің моделін жасау
және жүзеге асыру принциптері
o
Білім беру ортасы туралы хабардар болу – білім беру
инклюзиясының барлық субъектілерінің оқу іс-әрекетінің саналы
түрде тартылу дәрежесі мен мәнділігінің көрсеткіші;
o
Қоршаған ортаның қанықтығы – білім алушылардың
әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін дамытудың жағдайларымен,
әсерлерімен, әлеуетті мүмкіндіктерімен қанығу дәрежесінің
көрсеткіші;
o
Жалпылау - инклюзивті білім беру ортасының бірізділігінің
көрсеткіші, бұл оның барлық субъектілерінің қызметін үйлестіру
дәрежесінің критерийі;
o
Эмоционалдылық – инклюзивті білім беру ортасының
мүмкіндіктері, жағдайлары мен әсерлерінің мотивациялық
сипаттамасы;
9 слайд
Инклюзивті білім берудің моделін жасау және жүзеге асыру принциптері o Білім беру ортасы туралы хабардар болу – білім беру инклюзиясының барлық субъектілерінің оқу іс-әрекетінің саналы түрде тартылу дәрежесі мен мәнділігінің көрсеткіші; o Қоршаған ортаның қанықтығы – білім алушылардың әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін дамытудың жағдайларымен, әсерлерімен, әлеуетті мүмкіндіктерімен қанығу дәрежесінің көрсеткіші; o Жалпылау - инклюзивті білім беру ортасының бірізділігінің көрсеткіші, бұл оның барлық субъектілерінің қызметін үйлестіру дәрежесінің критерийі; o Эмоционалдылық – инклюзивті білім беру ортасының мүмкіндіктері, жағдайлары мен әсерлерінің мотивациялық сипаттамасы;
10 слайд
Қауіпсіздік-инклюзивті білім беру ортасының пәндік-кеңістіктік, қызметі мен
әлеуметтік ұйымдастырылуы жағдайында субъектілерді қорғау дәрежесінің
көрсеткіші;
Тұрақтылық - инклюзивті білім беру ортасының уақыт бойынша
жағдайларды, әсерлер мен мүмкіндіктерді сақтау мен қолдау қабілеттілігінің
көрсеткіші;
Келісімділік - берілген жергілікті инклюзивті білім беру ортасының субъектіге
әсер етуінің оның ортасының басқа факторларының әсерімен сәйкестігінің
көрсеткіші;
Мобильділік - білім беру инклюзиясы субъектілерінің жалпы өмір сүру
ортасымен қарым -қатынастың негізгі ағымындағы органикалық
эволюциялық өзгерістерге қабілеттілік;
Әлеуметтік белсенділік - инклюзивті білім беру ортасының әлеуметтік
бағытталған шығармашылық әлеуетінің көрсеткіші.Инклюзивті білім берудің моделін жасау
және жүзеге асыру принциптері
10 слайд
Қауіпсіздік-инклюзивті білім беру ортасының пәндік-кеңістіктік, қызметі мен әлеуметтік ұйымдастырылуы жағдайында субъектілерді қорғау дәрежесінің көрсеткіші; Тұрақтылық - инклюзивті білім беру ортасының уақыт бойынша жағдайларды, әсерлер мен мүмкіндіктерді сақтау мен қолдау қабілеттілігінің көрсеткіші; Келісімділік - берілген жергілікті инклюзивті білім беру ортасының субъектіге әсер етуінің оның ортасының басқа факторларының әсерімен сәйкестігінің көрсеткіші; Мобильділік - білім беру инклюзиясы субъектілерінің жалпы өмір сүру ортасымен қарым -қатынастың негізгі ағымындағы органикалық эволюциялық өзгерістерге қабілеттілік; Әлеуметтік белсенділік - инклюзивті білім беру ортасының әлеуметтік бағытталған шығармашылық әлеуетінің көрсеткіші.Инклюзивті білім берудің моделін жасау және жүзеге асыру принциптері
11 слайд
Модельді енгізу кезеңдері:
Бағалаушы
Үйлестіруші
Қалыптастырушы
Аналитикалық
болжамды
11 слайд
Модельді енгізу кезеңдері: Бағалаушы Үйлестіруші Қалыптастырушы Аналитикалық болжамды
12 слайд
Назарларыңызға рахмет!
12 слайд
Назарларыңызға рахмет!