Материалдар / Инклюзивті білім беру ортасының моделі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Инклюзивті білім беру ортасының моделі

Материал туралы қысқаша түсінік
Инклюзивті білім беру ортасының моделі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2023
1516
23 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Инклюзивті білім беру ортасының моделі

1 слайд
Инклюзивті білім беру ортасының моделі

1 слайд

Инклюзивті білім беру ортасының моделі

Тәрбиелік инклюзивті ортаның мәні Жеке және білім беру қажеттіліктері мен жеке қабілеттер мүмкіндіктердің алуан түрлілігін еске

2 слайд
Тәрбиелік инклюзивті ортаның мәні Жеке және білім беру қажеттіліктері мен жеке қабілеттер мүмкіндіктердің алуан түрлілігін ескере отырып, оқу үрдісіне субъектілерді бірлесіп енгізудің әлеуметтік-педагогикалық кеңістігі.

2 слайд

Тәрбиелік инклюзивті ортаның мәні Жеке және білім беру қажеттіліктері мен жеке қабілеттер мүмкіндіктердің алуан түрлілігін ескере отырып, оқу үрдісіне субъектілерді бірлесіп енгізудің әлеуметтік-педагогикалық кеңістігі.

Инклюзивті білім беру ортасының құрылымы Қоршаған ортаны пәндік-кеңістіктік ұйымдастыру. Қоршаған ортаның белсенділігін ұйымда

3 слайд
Инклюзивті білім беру ортасының құрылымы Қоршаған ортаны пәндік-кеңістіктік ұйымдастыру. Қоршаған ортаның белсенділігін ұйымдастыру. Қоршаған ортаны әлеуметтік ұйымдастыру.

3 слайд

Инклюзивті білім беру ортасының құрылымы Қоршаған ортаны пәндік-кеңістіктік ұйымдастыру. Қоршаған ортаның белсенділігін ұйымдастыру. Қоршаған ортаны әлеуметтік ұйымдастыру.

Инклюзивті білім беру ортасының әлеуеті. Бірлескен тәрбиелік өмірлік әрекеттер. Жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыру мүмкі

4 слайд
Инклюзивті білім беру ортасының әлеуеті. Бірлескен тәрбиелік өмірлік әрекеттер. Жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыру мүмкіндігі.

4 слайд

Инклюзивті білім беру ортасының әлеуеті. Бірлескен тәрбиелік өмірлік әрекеттер. Жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыру мүмкіндігі.

Инклюзивті білім беру ортасының міндеттері Әлеуметтік бейімделу. Әлеуметтік тұрақтандыру. Әлеуметтік іске асыру. Жиынтық өнім

5 слайд
Инклюзивті білім беру ортасының міндеттері Әлеуметтік бейімделу. Әлеуметтік тұрақтандыру. Әлеуметтік іске асыру. Жиынтық өнім ретінде жеке өзін-өзі жүзеге асыру.

5 слайд

Инклюзивті білім беру ортасының міндеттері Әлеуметтік бейімделу. Әлеуметтік тұрақтандыру. Әлеуметтік іске асыру. Жиынтық өнім ретінде жеке өзін-өзі жүзеге асыру.

Инклюзивті білім беру ортасын ұйымдастыруға қойылатын талаптар.  инклюзивті білім беру тұжырымдамасы әзірленді;  қамтамасыз

6 слайд
Инклюзивті білім беру ортасын ұйымдастыруға қойылатын талаптар.  инклюзивті білім беру тұжырымдамасы әзірленді;  қамтамасыз етілген: - инфрақұрылымның дайындығы; - жаттығуға дайындық - методологиялық негіз; - ҚБ мамандармен қамтамасыз ету; - білім беру формасы ретінде тәрбиелік қатынастар субъектілерінің инклюзивке дайындығы.

6 слайд

Инклюзивті білім беру ортасын ұйымдастыруға қойылатын талаптар.  инклюзивті білім беру тұжырымдамасы әзірленді;  қамтамасыз етілген: - инфрақұрылымның дайындығы; - жаттығуға дайындық - методологиялық негіз; - ҚБ мамандармен қамтамасыз ету; - білім беру формасы ретінде тәрбиелік қатынастар субъектілерінің инклюзивке дайындығы.

Инклюзивті білім беру ортасының моделі Түзетуші-реттеуші Тәрбиелік феноменологиялық парадигмаБілім беру ортасының дамуы туралы

7 слайд
Инклюзивті білім беру ортасының моделі Түзетуші-реттеуші Тәрбиелік феноменологиялық парадигмаБілім беру ортасының дамуы туралы түсінікӘдістемелік негіздері Ұйымдастырушылық және технологиялық Модельдің компоненті Бақылау және бағалауМазмұнды Мақсатты Қызмет кезеңдері Қызмет желісі

7 слайд

Инклюзивті білім беру ортасының моделі Түзетуші-реттеуші Тәрбиелік феноменологиялық парадигмаБілім беру ортасының дамуы туралы түсінікӘдістемелік негіздері Ұйымдастырушылық және технологиялық Модельдің компоненті Бақылау және бағалауМазмұнды Мақсатты Қызмет кезеңдері Қызмет желісі

Модельдің құрылымдық компоненттері Мақсатты: университеттің инклюзивті білім беру ортасын дамыту моделін енгізудің күтілетін н

8 слайд
Модельдің құрылымдық компоненттері Мақсатты: университеттің инклюзивті білім беру ортасын дамыту моделін енгізудің күтілетін нәтижелері; сондай -ақ әр компоненттің функционалдық мақсатына сәйкес әр кезеңде алдағы қызметтің міндеттері; Мағыналы: жүйенің барлық құрамдас бөліктерінің орындалатын функцияға сәйкес нәтижеге жетуге бағытталғандығын анықтайтын танымдық құрамдас бөлігі; Ұйымдық-технологиялық: жүйенің барлық құрамдас бөліктерінің функционалдық құрамдас бөлігі: кезеңдері, бағыттары, деңгейлері, функциялары, нысандары, әдістері, әдістері мен құралдары, қатынастары, шарттары (сыртқы және ішкі), ресурстармен қамтамасыз ету, механизмдер, жалпы басқару; Түзетуші және реттеуші: жүйелік функцияларды орындауды реттеу және түзету, модельдің барлық компоненттерінің өзара әрекетін басқару (мотивтер, тәуекелдер, сыртқы және ішкі сынақтар, алдын алу шаралары); Бақылау және бағалау: модельдің негізгі компоненттерінің тиімділігін бағалау; модель компоненттерінің әрқайсысының тиімді жұмыс істеуінің көрсеткіштері ретінде инклюзивті білім беру ортасында оқушылардың әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыру деңгейін бағалау критерийлері.

8 слайд

Модельдің құрылымдық компоненттері Мақсатты: университеттің инклюзивті білім беру ортасын дамыту моделін енгізудің күтілетін нәтижелері; сондай -ақ әр компоненттің функционалдық мақсатына сәйкес әр кезеңде алдағы қызметтің міндеттері; Мағыналы: жүйенің барлық құрамдас бөліктерінің орындалатын функцияға сәйкес нәтижеге жетуге бағытталғандығын анықтайтын танымдық құрамдас бөлігі; Ұйымдық-технологиялық: жүйенің барлық құрамдас бөліктерінің функционалдық құрамдас бөлігі: кезеңдері, бағыттары, деңгейлері, функциялары, нысандары, әдістері, әдістері мен құралдары, қатынастары, шарттары (сыртқы және ішкі), ресурстармен қамтамасыз ету, механизмдер, жалпы басқару; Түзетуші және реттеуші: жүйелік функцияларды орындауды реттеу және түзету, модельдің барлық компоненттерінің өзара әрекетін басқару (мотивтер, тәуекелдер, сыртқы және ішкі сынақтар, алдын алу шаралары); Бақылау және бағалау: модельдің негізгі компоненттерінің тиімділігін бағалау; модель компоненттерінің әрқайсысының тиімді жұмыс істеуінің көрсеткіштері ретінде инклюзивті білім беру ортасында оқушылардың әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыру деңгейін бағалау критерийлері.

Инклюзивті білім берудің моделін жасау және жүзеге асыру принциптері o Білім беру ортасы туралы хабардар болу – білім беру ин

9 слайд
Инклюзивті білім берудің моделін жасау және жүзеге асыру принциптері o Білім беру ортасы туралы хабардар болу – білім беру инклюзиясының барлық субъектілерінің оқу іс-әрекетінің саналы түрде тартылу дәрежесі мен мәнділігінің көрсеткіші; o Қоршаған ортаның қанықтығы – білім алушылардың әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін дамытудың жағдайларымен, әсерлерімен, әлеуетті мүмкіндіктерімен қанығу дәрежесінің көрсеткіші; o Жалпылау - инклюзивті білім беру ортасының бірізділігінің көрсеткіші, бұл оның барлық субъектілерінің қызметін үйлестіру дәрежесінің критерийі; o Эмоционалдылық – инклюзивті білім беру ортасының мүмкіндіктері, жағдайлары мен әсерлерінің мотивациялық сипаттамасы;

9 слайд

Инклюзивті білім берудің моделін жасау және жүзеге асыру принциптері o Білім беру ортасы туралы хабардар болу – білім беру инклюзиясының барлық субъектілерінің оқу іс-әрекетінің саналы түрде тартылу дәрежесі мен мәнділігінің көрсеткіші; o Қоршаған ортаның қанықтығы – білім алушылардың әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін дамытудың жағдайларымен, әсерлерімен, әлеуетті мүмкіндіктерімен қанығу дәрежесінің көрсеткіші; o Жалпылау - инклюзивті білім беру ортасының бірізділігінің көрсеткіші, бұл оның барлық субъектілерінің қызметін үйлестіру дәрежесінің критерийі; o Эмоционалдылық – инклюзивті білім беру ортасының мүмкіндіктері, жағдайлары мен әсерлерінің мотивациялық сипаттамасы;

 Қауіпсіздік-инклюзивті білім беру ортасының пәндік-кеңістіктік, қызметі мен әлеуметтік ұйымдастырылуы жағдайында субъектілерд

10 слайд
 Қауіпсіздік-инклюзивті білім беру ортасының пәндік-кеңістіктік, қызметі мен әлеуметтік ұйымдастырылуы жағдайында субъектілерді қорғау дәрежесінің көрсеткіші;  Тұрақтылық - инклюзивті білім беру ортасының уақыт бойынша жағдайларды, әсерлер мен мүмкіндіктерді сақтау мен қолдау қабілеттілігінің көрсеткіші;  Келісімділік - берілген жергілікті инклюзивті білім беру ортасының субъектіге әсер етуінің оның ортасының басқа факторларының әсерімен сәйкестігінің көрсеткіші;  Мобильділік - білім беру инклюзиясы субъектілерінің жалпы өмір сүру ортасымен қарым -қатынастың негізгі ағымындағы органикалық эволюциялық өзгерістерге қабілеттілік;  Әлеуметтік белсенділік - инклюзивті білім беру ортасының әлеуметтік бағытталған шығармашылық әлеуетінің көрсеткіші.Инклюзивті білім берудің моделін жасау және жүзеге асыру принциптері

10 слайд

 Қауіпсіздік-инклюзивті білім беру ортасының пәндік-кеңістіктік, қызметі мен әлеуметтік ұйымдастырылуы жағдайында субъектілерді қорғау дәрежесінің көрсеткіші;  Тұрақтылық - инклюзивті білім беру ортасының уақыт бойынша жағдайларды, әсерлер мен мүмкіндіктерді сақтау мен қолдау қабілеттілігінің көрсеткіші;  Келісімділік - берілген жергілікті инклюзивті білім беру ортасының субъектіге әсер етуінің оның ортасының басқа факторларының әсерімен сәйкестігінің көрсеткіші;  Мобильділік - білім беру инклюзиясы субъектілерінің жалпы өмір сүру ортасымен қарым -қатынастың негізгі ағымындағы органикалық эволюциялық өзгерістерге қабілеттілік;  Әлеуметтік белсенділік - инклюзивті білім беру ортасының әлеуметтік бағытталған шығармашылық әлеуетінің көрсеткіші.Инклюзивті білім берудің моделін жасау және жүзеге асыру принциптері

Модельді енгізу кезеңдері: Бағалаушы Үйлестіруші Қалыптастырушы Аналитикалық болжамды

11 слайд
Модельді енгізу кезеңдері: Бағалаушы Үйлестіруші Қалыптастырушы Аналитикалық болжамды

11 слайд

Модельді енгізу кезеңдері: Бағалаушы Үйлестіруші Қалыптастырушы Аналитикалық болжамды

Назарларыңызға рахмет!

12 слайд
Назарларыңызға рахмет!

12 слайд

Назарларыңызға рахмет!