Инновациялық аялдама




1 слайд
STEP
1
Кіріспе
Аннотация
ЖИ туралы
Sales
Қaзaқстaнның бiлiм бeру сaлaсындaғы өзгeрiстeр
жaңa әдiстeмeлeрдi қaжeт eтeдi. Сaбaқ жүргiзудiң
пaрaдигмaсы-сaбaқтың өту құрылымы өзгeрдi. Eң
бaсты өзгeрiс тiлдi үйрeту ғaнa eмeс, ол тiлдi жeтiк
мeңгeрiп, қaрым - қaтынaс құрaлы рeтiндe
пaйдaлaнa бiлу, оның коммуникaтивтiк
құзiрeттiлiгiндe. Жұмыстың тақырыбы: «Жасанды
интеллект технологияларын колдана отырып,
сабақты қызықты өткізу»
Келесі
Кіріспе
1 слайд
STEP 1 Кіріспе Аннотация ЖИ туралы Sales Қaзaқстaнның бiлiм бeру сaлaсындaғы өзгeрiстeр жaңa әдiстeмeлeрдi қaжeт eтeдi. Сaбaқ жүргiзудiң пaрaдигмaсы-сaбaқтың өту құрылымы өзгeрдi. Eң бaсты өзгeрiс тiлдi үйрeту ғaнa eмeс, ол тiлдi жeтiк мeңгeрiп, қaрым - қaтынaс құрaлы рeтiндe пaйдaлaнa бiлу, оның коммуникaтивтiк құзiрeттiлiгiндe. Жұмыстың тақырыбы: «Жасанды интеллект технологияларын колдана отырып, сабақты қызықты өткізу» Келесі Кіріспе

2 слайд
STEP
2
Кіріспе
Аннотация
ЖИ туралы
Sales
Жұмыстың өзектілігі: заманауи жасанды интеллект
құралдарын пайдалана отырып, ұстаздардың
жұмысын жеңілдету;
Жұмыстың мақсаты: мұғалімдерге жасанды
интеллектінің артықшылықтары мен кемшіліктері
туралы өз тәжірибеммен бөлісу;
Келесі
Аннотация
2 слайд
STEP 2 Кіріспе Аннотация ЖИ туралы Sales Жұмыстың өзектілігі: заманауи жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, ұстаздардың жұмысын жеңілдету; Жұмыстың мақсаты: мұғалімдерге жасанды интеллектінің артықшылықтары мен кемшіліктері туралы өз тәжірибеммен бөлісу; Келесі Аннотация

3 слайд
STEP
3
Кіріспе
Аннотация
ЖИ туралы
Bing creator
Жасанды интеллект (Artificial Intelligence, AI) – адамның
интеллект принципі бойынша жұмыс істейтін
бағдарламаларды құру бойынша ғылым мен
технологияларды қамтитын ұғым. Мұндай жүйелер шет
тілдерін түсінеді, үйренуге және ойлауға қабілетті. Олар
нейрондық желілер негізінде пайда болған цифрлық оқыту,
чатботтар, виртуалды көмекшілер және т. б. түрінде
ұсынылған. Жасанды интеллект уақытты үнемдейді және
сабақтарды дайындау процесін ұстаздарға айтарлықтай
жеңілдендіреді. жеке өзім қолданатын AI жасанды
интеллектті қолдану тәжірибесімен бөлісемін. Ең бірінші
сіздерге таныстыратын жасанды интеллект негізінде сіздің
сұраған тақырыбыңыз бойынша, еш ресурста жоқ жаңа
суреттер ұсынады, және ол-bing creator. QR-кодын
қалдырамын, қолданысқа өте жеңіл.
Келесі
ЖИ туралы
3 слайд
STEP 3 Кіріспе Аннотация ЖИ туралы Bing creator Жасанды интеллект (Artificial Intelligence, AI) – адамның интеллект принципі бойынша жұмыс істейтін бағдарламаларды құру бойынша ғылым мен технологияларды қамтитын ұғым. Мұндай жүйелер шет тілдерін түсінеді, үйренуге және ойлауға қабілетті. Олар нейрондық желілер негізінде пайда болған цифрлық оқыту, чатботтар, виртуалды көмекшілер және т. б. түрінде ұсынылған. Жасанды интеллект уақытты үнемдейді және сабақтарды дайындау процесін ұстаздарға айтарлықтай жеңілдендіреді. жеке өзім қолданатын AI жасанды интеллектті қолдану тәжірибесімен бөлісемін. Ең бірінші сіздерге таныстыратын жасанды интеллект негізінде сіздің сұраған тақырыбыңыз бойынша, еш ресурста жоқ жаңа суреттер ұсынады, және ол-bing creator. QR-кодын қалдырамын, қолданысқа өте жеңіл. Келесі ЖИ туралы

4 слайд
STEP
4
Кіріспе
Аннотация
ЖИ туралы
Bing creator
Мен ұсынатын bing creator код жаза алады, мәтіндер
мен суреттер жасай алады, қол жетімді ақпаратты
пайдаланып сұрау салған мәтініңізге сай келетін
фотосурет жасап береді. Кескіндерді жасау үшін
сұраныс қажет. Мысалы, "кітап оқып отырған қыз",
"ғарышкер ғарышқа ұшып барады", "қонақ
бөлмесінде ойыншықтармен ойнап отырған екі
баласы бар отбасы", "автобус аялдамасындағы
жолаушылар"," дастарханға пайдалы тамақ " және т.
б.
Келесі
Bing creator
4 слайд
STEP 4 Кіріспе Аннотация ЖИ туралы Bing creator Мен ұсынатын bing creator код жаза алады, мәтіндер мен суреттер жасай алады, қол жетімді ақпаратты пайдаланып сұрау салған мәтініңізге сай келетін фотосурет жасап береді. Кескіндерді жасау үшін сұраныс қажет. Мысалы, "кітап оқып отырған қыз", "ғарышкер ғарышқа ұшып барады", "қонақ бөлмесінде ойыншықтармен ойнап отырған екі баласы бар отбасы", "автобус аялдамасындағы жолаушылар"," дастарханға пайдалы тамақ " және т. б. Келесі Bing creator

5 слайд
STEP
1
Артықшылығы
Аннотация
ЖИ туралы
Bing creator
Жалпы жасанды интеллектінің артықшылығы өте
көп, біршама үдерістерді автоматтандырады.
Осылайша мұғалімнің шығармашылықпен
айналысып, инновацияларды зерттеуіне уақыты
болады. Жеке өзіме келер болсақ, 2023 жылдың
қыркүйек айынан бастап chatgpt-ті негізінен
мәтіндер мен суреттермен жұмыс істеу үшін
қолданамын. Бұл менің ұсынатын екінші жасанды
интеллект плагины. Chat GPT өте кең таралып, кең
қолданыста жүргенімен, оның ішінде толықтай бір
сабақты жасап шығуға болады десем,сенесіз бе?!
Ендеше мына скриндарға назар салыңыз.
Келесі
Артықшылығы
5 слайд
STEP 1 Артықшылығы Аннотация ЖИ туралы Bing creator Жалпы жасанды интеллектінің артықшылығы өте көп, біршама үдерістерді автоматтандырады. Осылайша мұғалімнің шығармашылықпен айналысып, инновацияларды зерттеуіне уақыты болады. Жеке өзіме келер болсақ, 2023 жылдың қыркүйек айынан бастап chatgpt-ті негізінен мәтіндер мен суреттермен жұмыс істеу үшін қолданамын. Бұл менің ұсынатын екінші жасанды интеллект плагины. Chat GPT өте кең таралып, кең қолданыста жүргенімен, оның ішінде толықтай бір сабақты жасап шығуға болады десем,сенесіз бе?! Ендеше мына скриндарға назар салыңыз. Келесі Артықшылығы

6 слайд
STEP
2
Артықшылығы
Chat GPT
Marketing
Sales
Chat GPT жүйелері оқушының деңгейіне,
қызығушылықтары мен қажеттіліктеріне сәйкес
мазмұнды тез құруға көмектеседі. Мысалы, белгілі
бір студентке қатысты лексика мен грамматикалық
құрылымдармен жаттығулар жасайтын болсаңыз,
сізге ағылшын тілінде сұраныс жіберу керек, ал бот
бірнеше секунд ішінде жауап береді. Мысалы, осы
сөздерді қолдана отырып, В1 деңгейіндегі студентке
10 сөйлем/сұрақ жазыңыз". Ол сонымен қатар
тесттер, мақалалар, жаттығулар жасайды, ауызша
сөйлеу дағдыларын дамыту үшін идеялар береді.
Соңғы бірнеше жылда жасанды интеллекттің оқуға,
жұмысқа және ойын-сауыққа кең әсерінсіз елестету
мүмкін емес. Дегенмен, мұғалімдерге сабақтарды
дайындау және жаңа әрі қызықты материал табу
процесін жеңілдететін және жеделдететін
ресурстарды табу оңай емес.
Келесі
6 слайд
STEP 2 Артықшылығы Chat GPT Marketing Sales Chat GPT жүйелері оқушының деңгейіне, қызығушылықтары мен қажеттіліктеріне сәйкес мазмұнды тез құруға көмектеседі. Мысалы, белгілі бір студентке қатысты лексика мен грамматикалық құрылымдармен жаттығулар жасайтын болсаңыз, сізге ағылшын тілінде сұраныс жіберу керек, ал бот бірнеше секунд ішінде жауап береді. Мысалы, осы сөздерді қолдана отырып, В1 деңгейіндегі студентке 10 сөйлем/сұрақ жазыңыз". Ол сонымен қатар тесттер, мақалалар, жаттығулар жасайды, ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту үшін идеялар береді. Соңғы бірнеше жылда жасанды интеллекттің оқуға, жұмысқа және ойын-сауыққа кең әсерінсіз елестету мүмкін емес. Дегенмен, мұғалімдерге сабақтарды дайындау және жаңа әрі қызықты материал табу процесін жеңілдететін және жеделдететін ресурстарды табу оңай емес. Келесі

7 слайд
STEP
3
Артықшылығы
Chat GPT
Сұраныстың
маңызы
Sales
Тіркелу өте оңай,тегін, сұраныстарға шектеу жоқ,
тек қана сұраныстарды жоғарыда реттілік бойынша
жіберсеңіз болғаны. Сұраныс типтері:
1.R-T-F
Бұл сұраныс типінде, екі типті рөл тағайындап,
тапсырмалар құрастырылып, белгілі бір форматта
ұсынылады.Осы типті құрылымы бар сабақ құрып
береді.
Келесі
Сұраныстың
маңызы
Role
Task
Format
7 слайд
STEP 3 Артықшылығы Chat GPT Сұраныстың маңызы Sales Тіркелу өте оңай,тегін, сұраныстарға шектеу жоқ, тек қана сұраныстарды жоғарыда реттілік бойынша жіберсеңіз болғаны. Сұраныс типтері: 1.R-T-F Бұл сұраныс типінде, екі типті рөл тағайындап, тапсырмалар құрастырылып, белгілі бір форматта ұсынылады.Осы типті құрылымы бар сабақ құрып береді. Келесі Сұраныстың маңызы Role Task Format

8 слайд
STEP
4
Артықшылығы
Chat GPT
Сұраныстың
маңызы
Сұраныс
типтері
T-A-G
Тапсырма негізінде, іс-әрекет тағайындалып, сол
арқылы мақсатқа жетуге болатын сабақ типін
құрастырады.
Келесі
Сұраныс
типтері
Task
Action
Goal
8 слайд
STEP 4 Артықшылығы Chat GPT Сұраныстың маңызы Сұраныс типтері T-A-G Тапсырма негізінде, іс-әрекет тағайындалып, сол арқылы мақсатқа жетуге болатын сабақ типін құрастырады. Келесі Сұраныс типтері Task Action Goal

9 слайд
Маңыздылығы
Типтері
Chat GPT
Қорытынд
ы
STE
P
1
SLIDE TITLE
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Maecenas
porttitor congue massa. Fusce posuere, magna sed pulvinar ultricies,
purus lectus malesuada libero, sit amet commodo magna eros quis
Келесі
3. B-A-B
Проблемалық оқыту сипатындағыдай әуелі
мәселені анықтаса, мақсатқа жетер болса, қандай
нәтиже күтіп тұрғанын анықтап, сол мақсатқа
жетуге «көпір» құрып,сабақты қызықты форматта
құрып береді.
Before
After
Bridge
9 слайд
Маңыздылығы Типтері Chat GPT Қорытынд ы STE P 1 SLIDE TITLE Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Maecenas porttitor congue massa. Fusce posuere, magna sed pulvinar ultricies, purus lectus malesuada libero, sit amet commodo magna eros quis Келесі 3. B-A-B Проблемалық оқыту сипатындағыдай әуелі мәселені анықтаса, мақсатқа жетер болса, қандай нәтиже күтіп тұрғанын анықтап, сол мақсатқа жетуге «көпір» құрып,сабақты қызықты форматта құрып береді. Before After Bridge

10 слайд
Маңыздылығ
ы
Типтері
Chat GPT
Қорытынд
ы
STE
P
2
Осы технологияларды қолдана отырып,
шығармашылық іс-әрекет талаптары орындау
мақсатында, оқушылардың қызығушылықтарын
арттыру мақсатында бағдарламадағы мәтіндерге
сәйкес деңгейлік, шығармашылық тапсырмаларды
алып қарастырдық, практика жүзінде қолданып,
мынадай тұжырымдар жасадым:
оқушылардың шығармашылық дербестігін дамыту
арқылы оның жеке тұлғасын қалыптастыруға
болады;
қызығушылық іс-әрекет түрлері төменнен жоғары
қарай, кезекті түрде, белгілі бір ретпен, жүйемен
жүргізілуі нәтижесінде шығармашылығы дамиды;
қызығушылық іс-әрекетті дұрыс ұйымдастыру
біліктері мен ізденімпаздықтың қалыптасуы
оқушыларды шығармашылыққа баулиды;
Келесі
10 слайд
Маңыздылығ ы Типтері Chat GPT Қорытынд ы STE P 2 Осы технологияларды қолдана отырып, шығармашылық іс-әрекет талаптары орындау мақсатында, оқушылардың қызығушылықтарын арттыру мақсатында бағдарламадағы мәтіндерге сәйкес деңгейлік, шығармашылық тапсырмаларды алып қарастырдық, практика жүзінде қолданып, мынадай тұжырымдар жасадым: оқушылардың шығармашылық дербестігін дамыту арқылы оның жеке тұлғасын қалыптастыруға болады; қызығушылық іс-әрекет түрлері төменнен жоғары қарай, кезекті түрде, белгілі бір ретпен, жүйемен жүргізілуі нәтижесінде шығармашылығы дамиды; қызығушылық іс-әрекетті дұрыс ұйымдастыру біліктері мен ізденімпаздықтың қалыптасуы оқушыларды шығармашылыққа баулиды; Келесі

11 слайд
Маңыздылығы
Типтері
Chat GPT
Қорытынд
ы
STE
P
3
Сапалы білімді қамтамасыз етуде қазіргі
қолданылып жатқан әдіс-амалдар өте мол,
оқушылардың қызығушылығын арттыруда жаңа
технологиялар да артуда, тек әр ұстаз, өз
оқушыларына ыңғайлысын қолдана білуден ұтады.
Менің кредом білікті ұстаз-білім ұрпақ, сол
мақсатпен жаңашылдық білім саласына ене
салысымен, қолданысқа енгізіп, бірінші болып
оқушыларыммен бөліскім келеді. Сонда ғана
шәкірттерімнің «ұстаздан шәкірт озар» деген
мақалдағыдай, ұстаздарын басып озып, еліміздің
жарқын болашағын құруына ат салысады деген
ойдамын!
Келесі
11 слайд
Маңыздылығы Типтері Chat GPT Қорытынд ы STE P 3 Сапалы білімді қамтамасыз етуде қазіргі қолданылып жатқан әдіс-амалдар өте мол, оқушылардың қызығушылығын арттыруда жаңа технологиялар да артуда, тек әр ұстаз, өз оқушыларына ыңғайлысын қолдана білуден ұтады. Менің кредом білікті ұстаз-білім ұрпақ, сол мақсатпен жаңашылдық білім саласына ене салысымен, қолданысқа енгізіп, бірінші болып оқушыларыммен бөліскім келеді. Сонда ғана шәкірттерімнің «ұстаздан шәкірт озар» деген мақалдағыдай, ұстаздарын басып озып, еліміздің жарқын болашағын құруына ат салысады деген ойдамын! Келесі