Ішекті-ысқылы аспаптарда сол қолдың және оң қолдың қою ерекшеліктері"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ішекті-ысқылы аспаптарда сол қолдың және оң қолдың қою ерекшеліктері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың қобызға деген қызығушылығын ояту
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Маңғыстау облысының білім басқармасының Маңғыстау ауданы бойынша білім бөлімінің «Балалар өнер мектебі» жедел басқару құқығында

#1 слайд
Маңғыстау облысының білім басқармасының Маңғыстау ауданы бойынша білім бөлімінің «Балалар өнер мектебі» жедел басқару құқығындағы МКҚК Қойсарина А.Қ. Маңғыстау аудандық «Балалар өнер мектебі» МКҚК қобыз сыныбының мұғалімі. «Ішекті-ысқылы аспаптарда сол қолдың және оң қолдың қою ерекшеліктері » (шеберлік сабақ) 2024 жыл

1 слайд

Маңғыстау облысының білім басқармасының Маңғыстау ауданы бойынша білім бөлімінің «Балалар өнер мектебі» жедел басқару құқығындағы МКҚК Қойсарина А.Қ. Маңғыстау аудандық «Балалар өнер мектебі» МКҚК қобыз сыныбының мұғалімі. «Ішекті-ысқылы аспаптарда сол қолдың және оң қолдың қою ерекшеліктері » (шеберлік сабақ) 2024 жыл

Қобыз аспабын үйренудегі мақсаты мен міндеті Оқушының қобыз аспабын меңгерудегі сол қол және оң қол қойылымын табиғи қалыпта о

#2 слайд
Қобыз аспабын үйренудегі мақсаты мен міндеті Оқушының қобыз аспабын меңгерудегі сол қол және оң қол қойылымын табиғи қалыпта ойнауға жетілдіру. Көрнекі мысалдармен жаттығулар арқылы және дене бітімін ескере отырып қобызда көркем мәнерлеп ойнауға бейімдеу. Мақсаты: Міндеті:

2 слайд

Қобыз аспабын үйренудегі мақсаты мен міндеті Оқушының қобыз аспабын меңгерудегі сол қол және оң қол қойылымын табиғи қалыпта ойнауға жетілдіру. Көрнекі мысалдармен жаттығулар арқылы және дене бітімін ескере отырып қобызда көркем мәнерлеп ойнауға бейімдеу. Мақсаты: Міндеті:

Кіріспе Сабақ беру әдістемесі педагогикалық тәсіл-амал жүйесінен тұрады. Соның көмегімен ұстаз оқушыға өзінің білімін жеткізеді

#3 слайд
Кіріспе Сабақ беру әдістемесі педагогикалық тәсіл-амал жүйесінен тұрады. Соның көмегімен ұстаз оқушыға өзінің білімін жеткізеді. Бұл әдіс-тәсілдер ұстаздардың көптеген ұрпақ легі тәжірибесі негізінде дүниеге келген. Осындай тәжірибелердің негізінде қобызда ойнаудың да қиындығы-сол қол мен оң қолдың бір мезгіл әртүрлі қимыл әрекеттер жасауы керектігінде дыбыс әдемі шығуы тырнақты, тырнақ көбесін дұрыс қолдана білуге байланысты екендігі анықталады. Жүргізілген сан қилы тәжірибелердің нәтижесі – сол және оң қолды біршама уақыт бөлек қоюды оқыту керектігін түсіндіреді. Алғашқы үйрену қиынға соғатын оқушылар үшін оңайланатын амал – әдістер жасалып ойластырулары керек. Тұтас жинақталған амал-әдістерді үйреткеннен көрі жеке-жеке тәсілдермен үйреткен жеңілдеу тиеді. Жекелеген амал-тәсілдерді әр қайсысын бөлек үйреніп болғаннан кейін оларды тұтас қосып үйрету әрине, жақсы нәтиже берері сөзсіз.

3 слайд

Кіріспе Сабақ беру әдістемесі педагогикалық тәсіл-амал жүйесінен тұрады. Соның көмегімен ұстаз оқушыға өзінің білімін жеткізеді. Бұл әдіс-тәсілдер ұстаздардың көптеген ұрпақ легі тәжірибесі негізінде дүниеге келген. Осындай тәжірибелердің негізінде қобызда ойнаудың да қиындығы-сол қол мен оң қолдың бір мезгіл әртүрлі қимыл әрекеттер жасауы керектігінде дыбыс әдемі шығуы тырнақты, тырнақ көбесін дұрыс қолдана білуге байланысты екендігі анықталады. Жүргізілген сан қилы тәжірибелердің нәтижесі – сол және оң қолды біршама уақыт бөлек қоюды оқыту керектігін түсіндіреді. Алғашқы үйрену қиынға соғатын оқушылар үшін оңайланатын амал – әдістер жасалып ойластырулары керек. Тұтас жинақталған амал-әдістерді үйреткеннен көрі жеке-жеке тәсілдермен үйреткен жеңілдеу тиеді. Жекелеген амал-тәсілдерді әр қайсысын бөлек үйреніп болғаннан кейін оларды тұтас қосып үйрету әрине, жақсы нәтиже берері сөзсіз.

ОҢ ҚОЛ ҚОЙЫЛЫМЫ

#4 слайд
ОҢ ҚОЛ ҚОЙЫЛЫМЫ

4 слайд

ОҢ ҚОЛ ҚОЙЫЛЫМЫ

СОЛ ҚОЛ ҚОЙЫЛЫМЫ

#5 слайд
СОЛ ҚОЛ ҚОЙЫЛЫМЫ

5 слайд

СОЛ ҚОЛ ҚОЙЫЛЫМЫ

* Бірінші, екінші, үшінші, төртінші саусақтармен біртіндеп алма кезек басып шығаруға жаттықтыру, ол үшін баспалдақтан төмен т

#6 слайд
* Бірінші, екінші, үшінші, төртінші саусақтармен біртіндеп алма кезек басып шығаруға жаттықтыру, ол үшін баспалдақтан төмен түскен тәрізді саусақтарды рет-ретімен басуды талап ету керек. 0-ашық ішек 1-бірінші саусақ 2-екінші саусақ 3-үшінші саусақ 4-төртініші саусақ Ойналып отырған ноталардың арақашықтығына тональдік оқушының есту қабілетімен зейінін бағыттай отырып саусақтар дәл басуға, дыбыстарды таза шығаруға дағдыландыру қажет.

6 слайд

* Бірінші, екінші, үшінші, төртінші саусақтармен біртіндеп алма кезек басып шығаруға жаттықтыру, ол үшін баспалдақтан төмен түскен тәрізді саусақтарды рет-ретімен басуды талап ету керек. 0-ашық ішек 1-бірінші саусақ 2-екінші саусақ 3-үшінші саусақ 4-төртініші саусақ Ойналып отырған ноталардың арақашықтығына тональдік оқушының есту қабілетімен зейінін бағыттай отырып саусақтар дәл басуға, дыбыстарды таза шығаруға дағдыландыру қажет.

О.РЕДИНГ «КОНЦЕРТ СИ-МИНОР»

#7 слайд
О.РЕДИНГ «КОНЦЕРТ СИ-МИНОР»

7 слайд

О.РЕДИНГ «КОНЦЕРТ СИ-МИНОР»

ҚОРЫТЫНДЫ Дарынды оқушыны қобыз өнеріне сауатты, биік шығармашылық деңгейге жеткізу үшін,музыка мектептерінде бір аптада беріл

#8 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Дарынды оқушыны қобыз өнеріне сауатты, биік шығармашылық деңгейге жеткізу үшін,музыка мектептерінде бір аптада берілетін сағаттық апталық жүктеме дарынды бала үшін аздық етеді. Шығарма күрделенген сайын, оқушымен көп жұмыс істеуге тура келеді. Менің тәжірибемде егер ата-анасы қарсы болмаса аптасына 5-6 рет қосымша сабақтар өткіземін. Балалардың деңгейі өсіп жан-жақты тәрбиелеу мақсатында дамыту жұмыстарын жүргіземін.Балаларды байқау-фестивальға қатыстырып шеберлік деңгейлерін шыңдау мақсатында жұмыстану. Әр балаланың деңгейі әртүрлі.Әр балаға жас ерекшелігене қарай әдіс-тәсілдерді қолдану.Үлкен жетістікке жету үшін әр балада жеке аспабы болу қажет.Қобыз аспабында шебер ойнау үшін оқушының бойында : 1.Әуенді есту қабілеті жоғары . 2. Ырғақ қабылдау қабілеті жоғары . 3.Аспапты меңгеруге деген ынтасы жоғары болу керек, сонда окытушы- ұстаз да үлкен жетістікке жетеді деп ойлаймын. Тиімді оқыту әдіс- тәсілдерін қолдана отырып үйрету үлкен жетістікке жетуге,әр түрлі өнер сайыстарында өзін биік дәрежеде көрсете алуына жол ашады.

8 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ Дарынды оқушыны қобыз өнеріне сауатты, биік шығармашылық деңгейге жеткізу үшін,музыка мектептерінде бір аптада берілетін сағаттық апталық жүктеме дарынды бала үшін аздық етеді. Шығарма күрделенген сайын, оқушымен көп жұмыс істеуге тура келеді. Менің тәжірибемде егер ата-анасы қарсы болмаса аптасына 5-6 рет қосымша сабақтар өткіземін. Балалардың деңгейі өсіп жан-жақты тәрбиелеу мақсатында дамыту жұмыстарын жүргіземін.Балаларды байқау-фестивальға қатыстырып шеберлік деңгейлерін шыңдау мақсатында жұмыстану. Әр балаланың деңгейі әртүрлі.Әр балаға жас ерекшелігене қарай әдіс-тәсілдерді қолдану.Үлкен жетістікке жету үшін әр балада жеке аспабы болу қажет.Қобыз аспабында шебер ойнау үшін оқушының бойында : 1.Әуенді есту қабілеті жоғары . 2. Ырғақ қабылдау қабілеті жоғары . 3.Аспапты меңгеруге деген ынтасы жоғары болу керек, сонда окытушы- ұстаз да үлкен жетістікке жетеді деп ойлаймын. Тиімді оқыту әдіс- тәсілдерін қолдана отырып үйрету үлкен жетістікке жетуге,әр түрлі өнер сайыстарында өзін биік дәрежеде көрсете алуына жол ашады.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

#9 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

9 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

Файл форматы:
pptx
21.01.2025
222
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі