Ішекті-ысқылы аспаптарда сол қолдың және оң қолдың қою ерекшеліктері"
Ішекті-ысқылы аспаптарда сол қолдың және оң қолдың қою ерекшеліктері"

#1 слайд
Маңғыстау облысының білім басқармасының Маңғыстау ауданы бойынша білім
бөлімінің «Балалар өнер мектебі» жедел басқару құқығындағы МКҚК
Қойсарина А.Қ.
Маңғыстау аудандық «Балалар өнер мектебі»
МКҚК қобыз сыныбының мұғалімі.
«Ішекті-ысқылы аспаптарда
сол қолдың және оң қолдың қою
ерекшеліктері »
(шеберлік сабақ)
2024 жыл
1 слайд
Маңғыстау облысының білім басқармасының Маңғыстау ауданы бойынша білім бөлімінің «Балалар өнер мектебі» жедел басқару құқығындағы МКҚК Қойсарина А.Қ. Маңғыстау аудандық «Балалар өнер мектебі» МКҚК қобыз сыныбының мұғалімі. «Ішекті-ысқылы аспаптарда сол қолдың және оң қолдың қою ерекшеліктері » (шеберлік сабақ) 2024 жыл
#2 слайд
Қобыз аспабын үйренудегі
мақсаты мен міндеті
Оқушының қобыз аспабын меңгерудегі сол қол және оң
қол қойылымын табиғи қалыпта ойнауға жетілдіру.
Көрнекі мысалдармен жаттығулар арқылы және дене бітімін ескере
отырып қобызда көркем мәнерлеп ойнауға бейімдеу.
Мақсаты:
Міндеті:
2 слайд
Қобыз аспабын үйренудегі мақсаты мен міндеті Оқушының қобыз аспабын меңгерудегі сол қол және оң қол қойылымын табиғи қалыпта ойнауға жетілдіру. Көрнекі мысалдармен жаттығулар арқылы және дене бітімін ескере отырып қобызда көркем мәнерлеп ойнауға бейімдеу. Мақсаты: Міндеті:
#3 слайд
Кіріспе
Сабақ беру әдістемесі педагогикалық тәсіл-амал жүйесінен тұрады. Соның
көмегімен ұстаз оқушыға өзінің білімін жеткізеді. Бұл әдіс-тәсілдер
ұстаздардың көптеген ұрпақ легі тәжірибесі негізінде дүниеге келген. Осындай
тәжірибелердің негізінде қобызда ойнаудың да қиындығы-сол қол мен оң
қолдың бір мезгіл әртүрлі қимыл әрекеттер жасауы керектігінде дыбыс әдемі
шығуы тырнақты, тырнақ көбесін дұрыс қолдана білуге байланысты екендігі
анықталады. Жүргізілген сан қилы тәжірибелердің нәтижесі – сол және оң
қолды біршама уақыт бөлек қоюды оқыту керектігін түсіндіреді.
Алғашқы үйрену қиынға соғатын оқушылар үшін оңайланатын амал –
әдістер жасалып ойластырулары керек. Тұтас жинақталған амал-әдістерді
үйреткеннен көрі жеке-жеке тәсілдермен үйреткен жеңілдеу тиеді.
Жекелеген амал-тәсілдерді әр қайсысын бөлек үйреніп
болғаннан кейін оларды тұтас қосып үйрету әрине, жақсы нәтиже
берері сөзсіз.
3 слайд
Кіріспе Сабақ беру әдістемесі педагогикалық тәсіл-амал жүйесінен тұрады. Соның көмегімен ұстаз оқушыға өзінің білімін жеткізеді. Бұл әдіс-тәсілдер ұстаздардың көптеген ұрпақ легі тәжірибесі негізінде дүниеге келген. Осындай тәжірибелердің негізінде қобызда ойнаудың да қиындығы-сол қол мен оң қолдың бір мезгіл әртүрлі қимыл әрекеттер жасауы керектігінде дыбыс әдемі шығуы тырнақты, тырнақ көбесін дұрыс қолдана білуге байланысты екендігі анықталады. Жүргізілген сан қилы тәжірибелердің нәтижесі – сол және оң қолды біршама уақыт бөлек қоюды оқыту керектігін түсіндіреді. Алғашқы үйрену қиынға соғатын оқушылар үшін оңайланатын амал – әдістер жасалып ойластырулары керек. Тұтас жинақталған амал-әдістерді үйреткеннен көрі жеке-жеке тәсілдермен үйреткен жеңілдеу тиеді. Жекелеген амал-тәсілдерді әр қайсысын бөлек үйреніп болғаннан кейін оларды тұтас қосып үйрету әрине, жақсы нәтиже берері сөзсіз.
#4 слайд
ОҢ ҚОЛ ҚОЙЫЛЫМЫ
4 слайд
ОҢ ҚОЛ ҚОЙЫЛЫМЫ
#5 слайд
СОЛ ҚОЛ ҚОЙЫЛЫМЫ
5 слайд
СОЛ ҚОЛ ҚОЙЫЛЫМЫ
#6 слайд
* Бірінші, екінші, үшінші, төртінші саусақтармен
біртіндеп алма кезек басып шығаруға жаттықтыру,
ол үшін баспалдақтан төмен түскен тәрізді
саусақтарды рет-ретімен басуды талап ету керек.
0-ашық ішек
1-бірінші саусақ
2-екінші саусақ
3-үшінші саусақ
4-төртініші саусақ
Ойналып отырған ноталардың арақашықтығына
тональдік оқушының есту қабілетімен зейінін
бағыттай отырып саусақтар дәл басуға,
дыбыстарды таза шығаруға дағдыландыру қажет.
6 слайд
* Бірінші, екінші, үшінші, төртінші саусақтармен біртіндеп алма кезек басып шығаруға жаттықтыру, ол үшін баспалдақтан төмен түскен тәрізді саусақтарды рет-ретімен басуды талап ету керек. 0-ашық ішек 1-бірінші саусақ 2-екінші саусақ 3-үшінші саусақ 4-төртініші саусақ Ойналып отырған ноталардың арақашықтығына тональдік оқушының есту қабілетімен зейінін бағыттай отырып саусақтар дәл басуға, дыбыстарды таза шығаруға дағдыландыру қажет.
#7 слайд
О.РЕДИНГ «КОНЦЕРТ СИ-МИНОР»
7 слайд
О.РЕДИНГ «КОНЦЕРТ СИ-МИНОР»
#8 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ
Дарынды оқушыны қобыз өнеріне сауатты, биік шығармашылық деңгейге жеткізу
үшін,музыка мектептерінде бір аптада берілетін сағаттық апталық жүктеме дарынды
бала үшін аздық етеді. Шығарма күрделенген сайын, оқушымен көп жұмыс істеуге тура
келеді. Менің тәжірибемде егер ата-анасы қарсы болмаса аптасына 5-6 рет қосымша
сабақтар өткіземін. Балалардың деңгейі өсіп жан-жақты тәрбиелеу мақсатында дамыту
жұмыстарын жүргіземін.Балаларды байқау-фестивальға қатыстырып шеберлік
деңгейлерін шыңдау мақсатында жұмыстану.
Әр балаланың деңгейі әртүрлі.Әр балаға жас ерекшелігене қарай әдіс-тәсілдерді
қолдану.Үлкен жетістікке жету үшін әр балада жеке аспабы болу қажет.Қобыз аспабында
шебер ойнау үшін оқушының бойында :
1.Әуенді есту қабілеті жоғары .
2. Ырғақ қабылдау қабілеті жоғары .
3.Аспапты меңгеруге деген ынтасы жоғары болу керек, сонда окытушы- ұстаз да
үлкен жетістікке жетеді деп ойлаймын.
Тиімді оқыту әдіс- тәсілдерін қолдана отырып үйрету үлкен жетістікке жетуге,әр
түрлі өнер сайыстарында өзін биік дәрежеде көрсете алуына жол ашады.
8 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Дарынды оқушыны қобыз өнеріне сауатты, биік шығармашылық деңгейге жеткізу үшін,музыка мектептерінде бір аптада берілетін сағаттық апталық жүктеме дарынды бала үшін аздық етеді. Шығарма күрделенген сайын, оқушымен көп жұмыс істеуге тура келеді. Менің тәжірибемде егер ата-анасы қарсы болмаса аптасына 5-6 рет қосымша сабақтар өткіземін. Балалардың деңгейі өсіп жан-жақты тәрбиелеу мақсатында дамыту жұмыстарын жүргіземін.Балаларды байқау-фестивальға қатыстырып шеберлік деңгейлерін шыңдау мақсатында жұмыстану. Әр балаланың деңгейі әртүрлі.Әр балаға жас ерекшелігене қарай әдіс-тәсілдерді қолдану.Үлкен жетістікке жету үшін әр балада жеке аспабы болу қажет.Қобыз аспабында шебер ойнау үшін оқушының бойында : 1.Әуенді есту қабілеті жоғары . 2. Ырғақ қабылдау қабілеті жоғары . 3.Аспапты меңгеруге деген ынтасы жоғары болу керек, сонда окытушы- ұстаз да үлкен жетістікке жетеді деп ойлаймын. Тиімді оқыту әдіс- тәсілдерін қолдана отырып үйрету үлкен жетістікке жетуге,әр түрлі өнер сайыстарында өзін биік дәрежеде көрсете алуына жол ашады.
#9 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ
9 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ
шағым қалдыра аласыз













