Материалдар / Іскерлік сағатт "Оқытудың белсенді әдістері"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Іскерлік сағатт "Оқытудың белсенді әдістері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға арналған іс тәжірибенің бір бөлігі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2020
343
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
ОҚЫТУДЫҢ БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ! Іскерлік сағат Өткізген Тінәлі Б.О .

1 слайд
ОҚЫТУДЫҢ БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ! Іскерлік сағат Өткізген Тінәлі Б.О .

Мақсаты: - білім алушының бойындағы қабілеттерін дамытудың тиімді шешуді қамтамасыз ететін, өзіндік жұмыс жүйесінің, о

2 слайд
Мақсаты: - білім алушының бойындағы қабілеттерін дамытудың тиімді шешуді қамтамасыз ететін, өзіндік жұмыс жүйесінің, оқыту әдістерінің, педагогикалық іс- әрекеттің тиімді элементтерімен таныстыру.

- Көңіл-күйілері кереметтер қолыңызды көтеріңіз. - Мұнда достары бар адамдар қолыңызды көтеріңіз. - Не үшін жиналғанымызды біл

3 слайд
- Көңіл-күйілері кереметтер қолыңызды көтеріңіз. - Мұнда достары бар адамдар қолыңызды көтеріңіз. - Не үшін жиналғанымызды білетіндер қолыңызды көтеріңіз. - Керемет, позитивті болу қандай тамаша!

«Оқытудың белсенді әдістері».

4 слайд
«Оқытудың белсенді әдістері».

Донн Огл. “Білемін, Білгім келеді, Білдім” әдісі - Сіздер бүгінгі іскерлік сағатта не білуіңіз керек? - Сіздердің ү

5 слайд
Донн Огл. “Білемін, Білгім келеді, Білдім” әдісі - Сіздер бүгінгі іскерлік сағатта не білуіңіз керек? - Сіздердің үйренгендеріңіздің дәлелі қандай болады?

Топқа бөлу: «Сіздердің үстелдеріңізде карталар бар», оларды алыңыз. Бір-біріңізге көрсетіңіз. Ал енді тұрыңызда

6 слайд
Топқа бөлу: «Сіздердің үстелдеріңізде карталар бар», оларды алыңыз. Бір-біріңізге көрсетіңіз. Ал енді тұрыңыздар, серуендеңіздер, бір- біріңізбен сөйлесіңіздер, бірнеше топ құрыңыздар. Өзіңіз таңдаған топтарды құру қағидасымен бөлісіңіздер. Бір шарт - сіздің уақытыңыз шектеулі, сізде бар болғаны 2 минут ауқыт.

Миға шабуыл: «Білу ғана аз, сол білгеніңді істе қолдана білу керек.» Иоган Гете

7 слайд
Миға шабуыл: «Білу ғана аз, сол білгеніңді істе қолдана білу керек.» Иоган Гете - Ал біздер білгенімізді қаншалықты іске асыраламыз?

Оқытудың белсенді әдістері .

8 слайд
Оқытудың белсенді әдістері .

“ Білемін “ “ Білгім келеді “ “ Білдім “ Ассоциация әдісін Басқа да әдістерді Донн Оглдың әдісін Донн Огл әдісі:

9 слайд
“ Білемін “ “ Білгім келеді “ “ Білдім “ Ассоциация әдісін Басқа да әдістерді Донн Оглдың әдісін Донн Огл әдісі:

“ Даналық кілттері” Бірқатар көмекші сұрақтар немесе тапсырмалар оқушылардың талдау жасау, сын тұрғысынан және креативті ойлау

10 слайд
“ Даналық кілттері” Бірқатар көмекші сұрақтар немесе тапсырмалар оқушылардың талдау жасау, сын тұрғысынан және креативті ойлау қабілетін ашуға арналған кілт түрінде ұсынылған. “

1 топ тапсырмасы: 1 тапсырма: төменде берілген «кілттер түрлері» бойынша өз пәндеріңіз немесе қоршаға

11 слайд
1 топ тапсырмасы: 1 тапсырма: төменде берілген «кілттер түрлері» бойынша өз пәндеріңіз немесе қоршаған ортаға байланысты кілттітердің шешуін табыңыздар. Презентация жасайсыз және қорғайсыздар. • “ Керісінше” кілті – сөйлемде “істей алмаймын”, “ешқашан” және “істемеймін” сөздерін пайдалануды көздейтін тапсырма, мысалы, “Сіз Құрық ауылында ешқашан таба алмайтын заттардың тізімін жасаңыз” • “ Егер де” кілті – “егер де” деген сұрақ қойып, олардың ойларын графикалық органайзерге жазып отырыңыз. • “ Әліпби” кілті – берілген тақырыпқа қатысы бар сөздердің тізімін А- дан Я-ға дейін әліпби ретімен тізбектеңіз.

2-тапсырма : “ Кубизм- мағынасы терең және қызықты стратегияның бірі. Мақсаты: Тақырыпты жан-жақты қамтуға мүмкіндік туғызу. А

12 слайд
2-тапсырма : “ Кубизм- мағынасы терең және қызықты стратегияның бірі. Мақсаты: Тақырыпты жан-жақты қамтуға мүмкіндік туғызу. Алты қыры: • Сипаттаңыз • Салыстырыңыз • Зерттеңіз • Талдау жасаңыз • Қолданыңыз • Дәлелдеңіз 1,2 қырына өздеріңіз таңдаған пәндеріңіз бойынша мысал келтіріңіздер.

2 топтың тапсырмасы: 1 тапсырма: төменде берілген «кілттер түрлері» бойынша өз пәндеріңіз немесе қоршаған ортаға байланысты

13 слайд
2 топтың тапсырмасы: 1 тапсырма: төменде берілген «кілттер түрлері» бойынша өз пәндеріңіз немесе қоршаған ортаға байланысты кілттітердің шешуін табыңыздар. Презентация жасайсыз және қорғайсыздар. • “ Жаңа дизайн” кілті – күнделікті заттарға жаңа дизайн беру үшін қолданылады. • “ Конструктор” кілті – шектеулі құрылыс материалдарын • “ Кемшіліктер” кілті – нақты бір пән немесе тәжірибелік сабақ бойынша кемшіліктер тізімін жасаңыз.

2-тапсырма : “ Кубизм- мағынасы терең және қызықты стратегияның бірі Мақсаты: Тақырыпты жан-жақты қамтуға мүмкіндік туғызу. Алт

14 слайд
2-тапсырма : “ Кубизм- мағынасы терең және қызықты стратегияның бірі Мақсаты: Тақырыпты жан-жақты қамтуға мүмкіндік туғызу. Алты қыры: • Сипаттаңыз • Салыстырыңыз • Зерттеңіз • Талдау жасаңыз • Қолданыңыз • Дәлелдеңіз 3,4 қырына өздеріңіз таңдаған пәндеріңіз бойынша мысал келтіріңіздер.

3 топ тапсырмасы: 1тапсырма: төменде берілген «кілттер түрлері» бойынша өз пәндеріңіз немесе қоршаған ортаға байланысты кілт

15 слайд
3 топ тапсырмасы: 1тапсырма: төменде берілген «кілттер түрлері» бойынша өз пәндеріңіз немесе қоршаған ортаға байланысты кілттітердің шешуін табыңыздар. Презентация жасайсыз және қорғайсыздар. • “ Тағы қалай?” кілті – күнделікті қолданылатын заттарды әр түрлі жағдайда пайдалану тізімін жазу үшін қиялыңызды пайдаланыңыз. • “ Қиыстыру” кілті – үйлеспейтін екі обьектінің қасиеттерін санамалаңыз, одан кейін жаңа және жақсарған өнім жасау үшін осы қасиеттерді біріктіріңіз. • “ Жөнсіздік” кілті – виртуалды орындауға болмайтын жөнсіз пікірлер айтыңыз, содан соң оны дәлелдеуге ұмтылыңыз.

2-тапсырма: “ Кубизм”- мағынасы терең және қызықты стратегияның бірі Мақсаты: Тақырыпты жан-жақты қамтуға мүмкіндік туғызу. Ал

16 слайд
2-тапсырма: “ Кубизм”- мағынасы терең және қызықты стратегияның бірі Мақсаты: Тақырыпты жан-жақты қамтуға мүмкіндік туғызу. Алты қыры: • Сипаттаңыз • Салыстырыңыз • Зерттеңіз • Талдау жасаңыз • Қолданыңыз • Дәлелдеңіз 5,6 қырына өздеріңіз таңдаған пәндеріңіз бойынша мысал келтіріңіздер .

«Ұстаз - Сіз мәңгілік боласыз, өйткені Сіздің өміріңіздің жалғасы шәкірттеріңіз!”

17 слайд
«Ұстаз - Сіз мәңгілік боласыз, өйткені Сіздің өміріңіздің жалғасы шәкірттеріңіз!”

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

18 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!