Материалдар / IT STARТUP бөлім. Crowdfunding (краудфандинг) платформаларының жұмыс істеу қағидалары. 11 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

IT STARТUP бөлім. Crowdfunding (краудфандинг) платформаларының жұмыс істеу қағидалары. 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Crowdfunding платформасымен танысу – видео сабақ. 3 тапсырма, 1 инклюзивті оқушыға тапсырма.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2024
80
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бөлімі: IT STARTUP Педагогтың аты- жөні: Ракишева Гульмира Туленовна Күні: 21.02.2024ж Сынып: 11 Қатысушылар са

1 слайд
Бөлімі: IT STARTUP Педагогтың аты- жөні: Ракишева Гульмира Туленовна Күні: 21.02.2024ж Сынып: 11 Қатысушылар саны:6 Қатыспағандар саны:0 Сабақ тақырыбы: 5.2 Crowdfunding (краудфандинг) платформаларының жұмыс істеу қағидалары Оқу бағдармасына сәйкес оқу мақсаттары: 11.5.3.2 – Crowdfunding жұмыс істеу принциптерін сипаттау; Сабақ мақсаттары: Crowdfunding платформалардың жұмыс істеу қағидаларын түсіндіреді. Бағалау критерий: Білім алушы •Crowdfunding платформасымен танысады. •Crowdfunding платформалардың жұмыс істеу принциптерін сипаттайды. Ерекше білім беруді қажет ететін оқушы үшін (қысқартылған бағдарлама негізінде 1топ) •Crowdfunding платформасымен танысады. •Crowdfunding платформалардың жұмыс істеу принциптерін сипаттайды. Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу, түсіну, қолдану. Қысқа мерзімді жоспар

1 слайд

Бөлімі: IT STARTUP Педагогтың аты- жөні: Ракишева Гульмира Туленовна Күні: 21.02.2024ж Сынып: 11 Қатысушылар саны:6 Қатыспағандар саны:0 Сабақ тақырыбы: 5.2 Crowdfunding (краудфандинг) платформаларының жұмыс істеу қағидалары Оқу бағдармасына сәйкес оқу мақсаттары: 11.5.3.2 – Crowdfunding жұмыс істеу принциптерін сипаттау; Сабақ мақсаттары: Crowdfunding платформалардың жұмыс істеу қағидаларын түсіндіреді. Бағалау критерий: Білім алушы •Crowdfunding платформасымен танысады. •Crowdfunding платформалардың жұмыс істеу принциптерін сипаттайды. Ерекше білім беруді қажет ететін оқушы үшін (қысқартылған бағдарлама негізінде 1топ) •Crowdfunding платформасымен танысады. •Crowdfunding платформалардың жұмыс істеу принциптерін сипаттайды. Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу, түсіну, қолдану. Қысқа мерзімді жоспар

Тапсырма 1. Жеке жұмыс 1...... жүзеге асыруға кіріскендердің алдында кездесетін маңызды мәселелердің бірі – ....

2 слайд
Тапсырма 1. Жеке жұмыс 1...... жүзеге асыруға кіріскендердің алдында кездесетін маңызды мәселелердің бірі – ..... мәселесі. 2.Краудфандинг кез келген ниет білдірушуден белгілі бір жобаны қаржыландыру үшін,.... бір түрі. 3.Ақша жинайтындар .... немесе .... деп аталады. 4...... осы мәселені шешуге көмектеседі. 5.Интернетте краудфандинг өте белгілі, адам ...... арқылы өз .... қызығушылық танытқан адамдарға таныстыра алады. 6. Ол үшін ..... желілер мен арнайы сайттар, яғни краудфандинг алаңдары қолданылады. Дескриптор: Краудфандин г платформасы н анықтайды. Қалай жүзеге асыру принциптерін сипаттайды. «Жасырын сөз» 1.Краудфанди нг дегеніміз не? a.Идея, интернет арқылы 2.Адам өз идеясын қалай таныстыра алады? b.Кез келген ниет білдірушіден белгілі бір жобаны қаржыландыр у үшін, қаражат алудың бір түрі. 3.Краудфандинг ұғымы қай мақалға сәйкес келеді? c.«Көп түкірсе - көл» «Сәйкестендіру» (Ерекше білім беруді қажет ететін оқушы үшін )

2 слайд

Тапсырма 1. Жеке жұмыс 1...... жүзеге асыруға кіріскендердің алдында кездесетін маңызды мәселелердің бірі – ..... мәселесі. 2.Краудфандинг кез келген ниет білдірушуден белгілі бір жобаны қаржыландыру үшін,.... бір түрі. 3.Ақша жинайтындар .... немесе .... деп аталады. 4...... осы мәселені шешуге көмектеседі. 5.Интернетте краудфандинг өте белгілі, адам ...... арқылы өз .... қызығушылық танытқан адамдарға таныстыра алады. 6. Ол үшін ..... желілер мен арнайы сайттар, яғни краудфандинг алаңдары қолданылады. Дескриптор: Краудфандин г платформасы н анықтайды. Қалай жүзеге асыру принциптерін сипаттайды. «Жасырын сөз» 1.Краудфанди нг дегеніміз не? a.Идея, интернет арқылы 2.Адам өз идеясын қалай таныстыра алады? b.Кез келген ниет білдірушіден белгілі бір жобаны қаржыландыр у үшін, қаражат алудың бір түрі. 3.Краудфандинг ұғымы қай мақалға сәйкес келеді? c.«Көп түкірсе - көл» «Сәйкестендіру» (Ерекше білім беруді қажет ететін оқушы үшін )

Тапсырма 2. Жұптық жұмыс. Kickstarter Indiegogo «Жұбыңды тап әдісі» Дескриптор: Краудфандинг платформасын ың түрл

3 слайд
Тапсырма 2. Жұптық жұмыс. Kickstarter Indiegogo «Жұбыңды тап әдісі» Дескриптор: Краудфандинг платформасын ың түрлерінің ерекшеліктерін анықтайды.

3 слайд

Тапсырма 2. Жұптық жұмыс. Kickstarter Indiegogo «Жұбыңды тап әдісі» Дескриптор: Краудфандинг платформасын ың түрлерінің ерекшеліктерін анықтайды.

Тапсырма 3. Топтық жұмыс Функционалдық сауаттылықты арттыруға арналған тапсырма StarTime StartTime краудфандинг пл

4 слайд
Тапсырма 3. Топтық жұмыс Функционалдық сауаттылықты арттыруға арналған тапсырма StarTime StartTime краудфандинг платформасы қоғамның игілігіне бағытталған коммерциялық, әлеуметтік жобаларға қолдау көрсету мақсатымен құрылды. Ресурсты құрушылар жаңа жобаны жүзеге асырғысы келетіндердің барлығынан өтінім қабылдайды. Автор идеяны тіркегеннен кейін, идея модераторлық бөлмеге түседі, әрі қарай оны маркетологтер, қаржыгерлер мен заңгерлер бағалайды. Егер идея іріктеуден өтсе, шарт жасасу үшін, платформаның талабы бойынша құжаттар топтамасын ұсыну қажет. Міндетті түрде тіркелген ЖШС немесе ЖК статусы болуы тиіс. Осыдан кейін идеяны сайттан көруге болады. Бұдан әрі ақша жинау кезеңі басталады. Егер автор өтінім берілген соманың 50%-ынан аз жинаса, салымшыларға ақша қайтарылып, жоба сәтсіз болып саналады. Науқан сәтті аяқталған кезде, соманың 50%-дан астамы жиналғанда ақша компанияның есепшотына аударылады. Науқан мерзімін жоба авторының өзі анықтайды, ол 30-90 күн аралығын қамтиды. 1. StarTime Краудфандинг платформасы қандай жобаларды көрсету мақсатында құрылды? 2.Автор идеяны тіркегеннен кейін кім бағалайды? 3.Жоба неліктен сәтсіз аяқталуы мүмкін? «Citix» «Campeat» «i-GUARD»

4 слайд

Тапсырма 3. Топтық жұмыс Функционалдық сауаттылықты арттыруға арналған тапсырма StarTime StartTime краудфандинг платформасы қоғамның игілігіне бағытталған коммерциялық, әлеуметтік жобаларға қолдау көрсету мақсатымен құрылды. Ресурсты құрушылар жаңа жобаны жүзеге асырғысы келетіндердің барлығынан өтінім қабылдайды. Автор идеяны тіркегеннен кейін, идея модераторлық бөлмеге түседі, әрі қарай оны маркетологтер, қаржыгерлер мен заңгерлер бағалайды. Егер идея іріктеуден өтсе, шарт жасасу үшін, платформаның талабы бойынша құжаттар топтамасын ұсыну қажет. Міндетті түрде тіркелген ЖШС немесе ЖК статусы болуы тиіс. Осыдан кейін идеяны сайттан көруге болады. Бұдан әрі ақша жинау кезеңі басталады. Егер автор өтінім берілген соманың 50%-ынан аз жинаса, салымшыларға ақша қайтарылып, жоба сәтсіз болып саналады. Науқан сәтті аяқталған кезде, соманың 50%-дан астамы жиналғанда ақша компанияның есепшотына аударылады. Науқан мерзімін жоба авторының өзі анықтайды, ол 30-90 күн аралығын қамтиды. 1. StarTime Краудфандинг платформасы қандай жобаларды көрсету мақсатында құрылды? 2.Автор идеяны тіркегеннен кейін кім бағалайды? 3.Жоба неліктен сәтсіз аяқталуы мүмкін? «Citix» «Campeat» «i-GUARD»

Үй тапсырмасы Рефлекция -бүгінгі сабақта мен ... түсіндім, ... білдім, ....көзімді жеткіздім. -бүгін сабақта қуа

5 слайд
Үй тапсырмасы Рефлекция -бүгінгі сабақта мен ... түсіндім, ... білдім, ....көзімді жеткіздім.   -бүгін сабақта қуантқаны ...   -мен өзімді ... үшін мақтар едім.   -сабақтан соң маған ... ойлар келді   -........ қиындық тудырды.   -менің түсінгенім ......   мен енді .... аламын.

5 слайд

Үй тапсырмасы Рефлекция -бүгінгі сабақта мен ... түсіндім, ... білдім, ....көзімді жеткіздім.   -бүгін сабақта қуантқаны ...   -мен өзімді ... үшін мақтар едім.   -сабақтан соң маған ... ойлар келді   -........ қиындық тудырды.   -менің түсінгенім ......   мен енді .... аламын.