Жабыстыру




1 слайд
Жапсыру
(апликация)
1 слайд
Жапсыру (апликация)

2 слайд
Аппликация — мектепке дейінгі
жастағы балалардың жапсыру
арқылы жасалатын іс-әрекетінің
бір түрі.
Аппликация — бейнелеу іс-
әрекетінің балалар сүйетін біртүрі:
балаларды қағаздың ашық түсі,
фигуралардың сәттілікпен
үйлесімді орналасуы қуантады,
қию мен жапсырудың техникасы
оларда үлкен қызығушылық
тудырады.Балалар аппликациялық
жұмыстарды орындайотырып,
жаңа нәтижелерді игереді, басқа
сабақтарда алған
үғымдарынқалыптастырады
2 слайд
Аппликация — мектепке дейінгі жастағы балалардың жапсыру арқылы жасалатын іс-әрекетінің бір түрі. Аппликация — бейнелеу іс- әрекетінің балалар сүйетін біртүрі: балаларды қағаздың ашық түсі, фигуралардың сәттілікпен үйлесімді орналасуы қуантады, қию мен жапсырудың техникасы оларда үлкен қызығушылық тудырады.Балалар аппликациялық жұмыстарды орындайотырып, жаңа нәтижелерді игереді, басқа сабақтарда алған үғымдарынқалыптастырады

3 слайд
«Аппликация» атауы латын тілінде
«жабыстыру», «қиыстыру» деген сөзден
шыққан.Аппликацияға аса көңіл бөлген
француз суретшісі Анри Матисс
(1869-1954) «Қайшыны пайдалану арқылы
кереметтей аппликация түрлерін жасауға
болады » деген жақсы пікір айтқан екен.
1).Түрлі қағаздармен орындалатын.
б.з.д. Грецияда пайда болған.
2).Әр түрлі мата,киіз,тері,шүберек түрлерінен
жасалатын.
ХҮІ ғас.Италия мен Испанияда,ХҮІІғас.Германия
мен
Францияда пайда болған.ХҮІІІ-ХІХғас.Ресейде
дамыды.
3.Табиғи материалдардан (сабан,ши,қамыс)
Аппликацияның қай халық өнерінде болса да
алатын орны ерекше.Әсіресе қолданбалы
өнерде көп қолданылады.Аппликация шығыс
пен батыс елдерінде,сонымен қатар Орта Азия
және Қазақстанда жақсы дамыған.Қазақ
халқының ақ,қара киіз арқылы оюлап жасаған
сырмағының өзі-аппликацияның бір түрі.
3 слайд
«Аппликация» атауы латын тілінде «жабыстыру», «қиыстыру» деген сөзден шыққан.Аппликацияға аса көңіл бөлген француз суретшісі Анри Матисс (1869-1954) «Қайшыны пайдалану арқылы кереметтей аппликация түрлерін жасауға болады » деген жақсы пікір айтқан екен. 1).Түрлі қағаздармен орындалатын. б.з.д. Грецияда пайда болған. 2).Әр түрлі мата,киіз,тері,шүберек түрлерінен жасалатын. ХҮІ ғас.Италия мен Испанияда,ХҮІІғас.Германия мен Францияда пайда болған.ХҮІІІ-ХІХғас.Ресейде дамыды. 3.Табиғи материалдардан (сабан,ши,қамыс) Аппликацияның қай халық өнерінде болса да алатын орны ерекше.Әсіресе қолданбалы өнерде көп қолданылады.Аппликация шығыс пен батыс елдерінде,сонымен қатар Орта Азия және Қазақстанда жақсы дамыған.Қазақ халқының ақ,қара киіз арқылы оюлап жасаған сырмағының өзі-аппликацияның бір түрі.

4 слайд
Апликация 3 түрі бар.
1.Заттық апликация
2.Симметриялы
аппликация
3.Сюжетті аппликация
4 слайд
Апликация 3 түрі бар. 1.Заттық апликация 2.Симметриялы аппликация 3.Сюжетті аппликация

5 слайд
Коллаж –
техникасы бір
қаттылау
дененің бетіне
әр түрлі
бейнеде
желімдеу
5 слайд
Коллаж – техникасы бір қаттылау дененің бетіне әр түрлі бейнеде желімдеу

6 слайд
Сюжетті жапсыр у
Балаларға жапсыруда сюжетті композиция құру
іскерлігін дамытуды жалғастыру. Балаларға қағазға
заттарды орналастыру дағдыларын үйрету.
Ұжымдық жапсыруда ортақ композиция құрып,
қағаздың бетін толықтыруға, заттарды бір сызықтың
бойымен жалпақ жолақшаға (жоғары, төмен, 2-3
жоспар), бүкіл параққа орналастыруға үйрету.
Аспанды, жерді немесе өзен мен көлді (теңізді)
бөлуге, жердің (аспанның) түсін таңдауға үйрету.
Жаңа Жылдық мерекеге залды безендіруге
қатыстыру.
Жапсыруларда әлеуметтік жағдайлар мен балалар
өміріндегі оқиғаларды бейнелеуге, Қазақстанның
табиғаты мен жерлестердің еңбегін бейнелейтін
ұжымдық композицияларды орындауға үйрету.
6 слайд
Сюжетті жапсыр у Балаларға жапсыруда сюжетті композиция құру іскерлігін дамытуды жалғастыру. Балаларға қағазға заттарды орналастыру дағдыларын үйрету. Ұжымдық жапсыруда ортақ композиция құрып, қағаздың бетін толықтыруға, заттарды бір сызықтың бойымен жалпақ жолақшаға (жоғары, төмен, 2-3 жоспар), бүкіл параққа орналастыруға үйрету. Аспанды, жерді немесе өзен мен көлді (теңізді) бөлуге, жердің (аспанның) түсін таңдауға үйрету. Жаңа Жылдық мерекеге залды безендіруге қатыстыру. Жапсыруларда әлеуметтік жағдайлар мен балалар өміріндегі оқиғаларды бейнелеуге, Қазақстанның табиғаты мен жерлестердің еңбегін бейнелейтін ұжымдық композицияларды орындауға үйрету.

7 слайд
Сюжетті апликация
7 слайд
Сюжетті апликация

8 слайд
Заттық жапсыру
Заттың құрылымының негіздері туралы балалардың
білімдерін жүйелеп тереңдету (барлық заттар бөлікт
ерден құралады, тағайындалуына қарай бөлшектер
бөлініп, төменгі бөлігінде әрқашан қомақты және ірі,
қалғандар – ұсақ бөліктер болады), балалардың қай
шыны қолдану іскерліктерін бекіту: жолақшаларды т
өртбұрыштарға, шаршыларды үшбұрыштарға, шарш
ы немесе төртбұрыштардың шеттерін қию арқылы д
өңгелек пен сопақша пішіндерді қию.
Қағазды қатпарлап екіге бүктеп түрлі бейнелерді қи
юға үйрету (жапырақтар, гүлдердің күлтежапырақш
аларын, көліктердің дөңгелектері).
Қағаз бетіне әуелі ірі бөлшектерді өзіне тән ұсақ бөл
шектермен толықтыра отырып жапсыру дағдыларын
қалыптастыру
8 слайд
Заттық жапсыру Заттың құрылымының негіздері туралы балалардың білімдерін жүйелеп тереңдету (барлық заттар бөлікт ерден құралады, тағайындалуына қарай бөлшектер бөлініп, төменгі бөлігінде әрқашан қомақты және ірі, қалғандар – ұсақ бөліктер болады), балалардың қай шыны қолдану іскерліктерін бекіту: жолақшаларды т өртбұрыштарға, шаршыларды үшбұрыштарға, шарш ы немесе төртбұрыштардың шеттерін қию арқылы д өңгелек пен сопақша пішіндерді қию. Қағазды қатпарлап екіге бүктеп түрлі бейнелерді қи юға үйрету (жапырақтар, гүлдердің күлтежапырақш аларын, көліктердің дөңгелектері). Қағаз бетіне әуелі ірі бөлшектерді өзіне тән ұсақ бөл шектермен толықтыра отырып жапсыру дағдыларын қалыптастыру

9 слайд
Сәндік жапсыру
Ұлттық өнердің желісімен түрлі қағазда геометриялық
элементтерден (шеңберлер, шаршылар, сопақшалар)
өрнектер құрастыра білуге үйрету. Композиция
заңдылықтарын түсінуге, өрнекті құрастырудың негізгі
ұстанымдары: симметриялығы, бұрылыстар, ырғақ,
кезектесу, ою элементтерін орналастыруда заттың пішініне
көңіл аударуды есепке ала отырып сәнді жапсыруларды
құрастыруға үйрету.
Аналар мен әжелерге сыйлықтарды, қуыршақтарға арналған
киімдерді (бас киімдер, мойын орағыштар, көйлектер,
жейделер, іш киімдер), ұлттық әшекейлерді, табақтарды,
құмыралар мен вазаларды балалардың өз ойынша
безендіруде жапырақтар мен гүлдерден өрнектер
құрастыру.
Ұлттық кілемдерді (сырмақ, тұскиіз, текеметтерді), ас
тақтайшаларын, сүлгілерді, ыдыс-аяқ сақтайтын сөмкелерді
(аяқ қап), тері белдіктерін, қымыз құятын ыдыстарды
(торсық), кеселерге арналған қаптарды әшекейлеуге үйрету.
Қойдың екі мүйізі — қос мүйізді «төрт айшық» өрнегі
негізінде қолдану.
9 слайд
Сәндік жапсыру Ұлттық өнердің желісімен түрлі қағазда геометриялық элементтерден (шеңберлер, шаршылар, сопақшалар) өрнектер құрастыра білуге үйрету. Композиция заңдылықтарын түсінуге, өрнекті құрастырудың негізгі ұстанымдары: симметриялығы, бұрылыстар, ырғақ, кезектесу, ою элементтерін орналастыруда заттың пішініне көңіл аударуды есепке ала отырып сәнді жапсыруларды құрастыруға үйрету. Аналар мен әжелерге сыйлықтарды, қуыршақтарға арналған киімдерді (бас киімдер, мойын орағыштар, көйлектер, жейделер, іш киімдер), ұлттық әшекейлерді, табақтарды, құмыралар мен вазаларды балалардың өз ойынша безендіруде жапырақтар мен гүлдерден өрнектер құрастыру. Ұлттық кілемдерді (сырмақ, тұскиіз, текеметтерді), ас тақтайшаларын, сүлгілерді, ыдыс-аяқ сақтайтын сөмкелерді (аяқ қап), тері белдіктерін, қымыз құятын ыдыстарды (торсық), кеселерге арналған қаптарды әшекейлеуге үйрету. Қойдың екі мүйізі — қос мүйізді «төрт айшық» өрнегі негізінде қолдану.

10 слайд
Сәндік апликация үлгілері
10 слайд
Сәндік апликация үлгілері