Материалдар / Жай бөлшектер тақырыбына презентация
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жай бөлшектер тақырыбына презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Жай бөлшектер тақырыбын түсіндіруге және есеп шығаруға презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қазан 2020
390
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ : 1. Ұйымдастыру 2. “ Ой-толғау” сағаты ( сұрақ-жауап) 3. “ Біліміңді тексер” (оқулықпен жұм

1 слайд
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ : 1. Ұйымдастыру 2. “ Ой-толғау” сағаты ( сұрақ-жауап) 3. “ Біліміңді тексер” (оқулықпен жұмыс) 4. “ Кім жүйрік” ( тест тапсырмасы) 5. “ Дарындылар-дарабоздар” (оқушылар шығармашылығы)

“ Ой-толғау”  Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады?  Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады?  Қандай сан аралас сан деп

2 слайд
“ Ой-толғау”  Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады?  Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады?  Қандай сан аралас сан деп аталады?  Жай бөлшектерді қосу және азайту  Жай бөлшектерді көбейту және бөлу

“ Кім жүйрік” (тест жұмысы) I нұсқа 1) Амалды орында. 6 бүт 1 / 8 + 3 бүт 3 / 5 а) 9 бүт 4 / 13 ә) 9 бүт 29 / 4

3 слайд
“ Кім жүйрік” (тест жұмысы) I нұсқа 1) Амалды орында. 6 бүт 1 / 8 + 3 бүт 3 / 5 а) 9 бүт 4 / 13 ә) 9 бүт 29 / 40 б) 9 бүт 4 / 5 в) 9 бүт ½ 2. Теңдеуді шеш: у + 3 бүт 3 / 4 = 5 бүт 7 / 8   а) 2 бүт ½ ә) 2 бүт ¼ б) 2 бүт 1 / 8 в) 9 бүт5 / 8 3. Үшбұрыштың қабырғалары 4 / 15 см, 9 / 10 см және 13 / 20 см. Периметрін тап. а) 26 / 60 см ә) 83 / 60 см б) 1 бүт 37 / 60см в) 1 бүт 49/60 4. Бөлуді орында: 10 / 51 : 15 / 68 а) 8 / 9 ә) 3 б ) 3 / 14 в) 4 бүт 2 / 3 5. Амалды орында: а) 3 бүт 2 / 3 ә ) 25 бүт 16 / 17 б) 3 / 11 в) 1 бүт 5 / 22

“ Кім жүйрік” (тест жұмысы) II нұсқа 1. Бөлшектерді қысқартып, амалды орында. 18 / 30 - 4 / 8 –

4 слайд
“ Кім жүйрік” (тест жұмысы) II нұсқа 1. Бөлшектерді қысқартып, амалды орында. 18 / 30 - 4 / 8 – 3/ 48 а) 54 / 134 ә) 3 / 80 б) 1 бүт 3 / 80 в) 9 бүт 13/80 2. Өрнетің мәнін тап: 2 бүт 5 / 9 – а – 1 бүт 11/12 , а = 1 / 18   а) 1/36 ә) 1 бүт 7/12 б) 7 / 12 в) 32 / 39 3. Бөлуді орында: 35 / 38 : 15 / 76 а) 1 / 3 ә) 3 б ) 1 / 14 в) 4 бүт 2 / 3 4. Амалды орында: 9 бүт 3 / 4 * 2 бүт 4 / 9 : 6 бүт 1 / 2 а) 15бүт 8 / 9 ә ) 25 бүт 16 / 17 б) 3 / 11 в) 5 / 22 5. 3 / 5 бөлігі 60 - қа тең санды тап. а) 100 ә)36 б)10 в)25

“ Дарындылар- дарабоздар” 1) Кәзіргі жай бөлшектерді белгілеу VIII ғасырда үнді

5 слайд
“ Дарындылар- дарабоздар”   1) Кәзіргі жай бөлшектерді белгілеу VIII ғасырда үндістанда қабылданған. Бөлшектің аламы мен бөлімін бөліп тұратын бөлшек сызығын грек математиктері Александриялық Герон және Диофант пайдаланды. Кейінірек араб ғалымы әл- Хассара,Италия математигі Лизанский еңбектерінде кездесті.   2. Грек ғалымы Архимедтің еңбегінде алымы мен бөлімі кез-келген натурал сандар болатын бөлшектің жалпы түрі кездеседі. Ежелгі гректер іс жүзінде жай бөлшектерге барлық амалды қолдана білген.Сызықшамен жазу тек 1202 жылы Италия ғалымы Фибоначчидің «Абак кітабы » атты шығармасында енгізілген.   3. Ұзақ уақыт бойы бөлшектерді сандар деп атамаған. Бұларды «сынық сандар» деп атаған. Тек XVIII ғасырда ғана бөлшектерді сан ретінде қабылдай бастады. Бұған ағылшын ғалымы Ньютонның 1707 жылы жарық көрген «Жалпыға бірдей математика» атты кітабы ықпал жасады.