Жай бөлшектерді көбейту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жай бөлшектерді көбейту

Материал туралы қысқаша түсінік
Жай бөлшектерді көбейту
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Математика 5 сынып Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектерді көбейту

#1 слайд
Математика 5 сынып Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектерді көбейту

1 слайд

Математика 5 сынып Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектерді көбейту

Сабақтың мақсаты: •Оқушыларды жай бөлшектерді көбейтуге үйрету; •Жай бөлшектерді көбейту ережесін тұжырымдау және еске сақтауғ

#2 слайд
Сабақтың мақсаты: •Оқушыларды жай бөлшектерді көбейтуге үйрету; •Жай бөлшектерді көбейту ережесін тұжырымдау және еске сақтауға баулу; •Жай бөлшектерді көбейтудің қасиеттерін қолдана білуге дағдыландыру.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: •Оқушыларды жай бөлшектерді көбейтуге үйрету; •Жай бөлшектерді көбейту ережесін тұжырымдау және еске сақтауға баулу; •Жай бөлшектерді көбейтудің қасиеттерін қолдана білуге дағдыландыру.

Өтілген тақырыптарды қайталау. 1. Жай бөлшектерді қосу. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосқанда олардың алымдарын қосып, алым еті

#3 слайд
Өтілген тақырыптарды қайталау. 1. Жай бөлшектерді қосу. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосқанда олардың алымдарын қосып, алым етіп, ал сол бөлімнің өзін қалдыру керек. n ba n b n а   Мысалы: 7 5 7 23 7 2 7 3   

3 слайд

Өтілген тақырыптарды қайталау. 1. Жай бөлшектерді қосу. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосқанда олардың алымдарын қосып, алым етіп, ал сол бөлімнің өзін қалдыру керек. n ba n b n а   Мысалы: 7 5 7 23 7 2 7 3   

Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу үшін: 1)бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2)бөлімдері бірдей бөлшектерді қос

#4 слайд
Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу үшін: 1)бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2)бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу ережесі бойынша қосу амалын орындау керек. Мысалы: 15 7 12 5  косындысын табайық. ЕКОЕ(12,15)=60 60 53 60 2825 15 7 12 5 /4/5   

4 слайд

Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу үшін: 1)бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2)бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу ережесі бойынша қосу амалын орындау керек. Мысалы: 15 7 12 5  косындысын табайық. ЕКОЕ(12,15)=60 60 53 60 2825 15 7 12 5 /4/5   

Жай бөлшектерді азайту. Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазы

#5 слайд
Жай бөлшектерді азайту. Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазып, ал сол бөлімнің өзін қалдыру керек. n ba n b n а   Мысалы: 9 2 9 57 9 5 9 7   

5 слайд

Жай бөлшектерді азайту. Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазып, ал сол бөлімнің өзін қалдыру керек. n ba n b n а   Мысалы: 9 2 9 57 9 5 9 7   

Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді азайту үшін: 1)бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2)бөлімдері бірдей бөлшектерді а

#6 слайд
Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді азайту үшін: 1)бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2)бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесі бойынша азайту амалын орындау керек. Мысалы: 9 2 12 7  айырмасын табайық. ЕКОЕ(12, 9)=36 36 13 36 821 9 2 12 7 /4/3   

6 слайд

Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді азайту үшін: 1)бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2)бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесі бойынша азайту амалын орындау керек. Мысалы: 9 2 12 7  айырмасын табайық. ЕКОЕ(12, 9)=36 36 13 36 821 9 2 12 7 /4/3   

Жай бөлшектерді көбейту. Жай бөлшектердің көбейтіндісі – алымы берілген бөлшектердің алымдарының көбейтіндісіне, ал бөлімі бөл

#7 слайд
Жай бөлшектерді көбейту. Жай бөлшектердің көбейтіндісі – алымы берілген бөлшектердің алымдарының көбейтіндісіне, ал бөлімі бөлімдерінің көбейтіндісіне тең бөлшек. Мысалы: 15 8 35 24 3 2 5 4     db ca d c b а   

7 слайд

Жай бөлшектерді көбейту. Жай бөлшектердің көбейтіндісі – алымы берілген бөлшектердің алымдарының көбейтіндісіне, ал бөлімі бөлімдерінің көбейтіндісіне тең бөлшек. Мысалы: 15 8 35 24 3 2 5 4     db ca d c b а   

Натурал санды бөлшекке көбейткенде натурал сан бөлшектің алымына көбейтіліп, көбейтінді бөлшектің алымы болады да, бөлімі өзге

#8 слайд
Натурал санды бөлшекке көбейткенде натурал сан бөлшектің алымына көбейтіліп, көбейтінді бөлшектің алымы болады да, бөлімі өзгеріссіз қалдырылады. b na n b а   Мысалы: 7 6 3 7 27 7 39 7 3 9   

8 слайд

Натурал санды бөлшекке көбейткенде натурал сан бөлшектің алымына көбейтіліп, көбейтінді бөлшектің алымы болады да, бөлімі өзгеріссіз қалдырылады. b na n b а   Мысалы: 7 6 3 7 27 7 39 7 3 9   

Егер көбейткіштер аралас сандар болса, оларды бұрыс бөлшекке айналдырып, содан кейін бөлшекті бөлшекке көбейту ережесін қолдан

#9 слайд
Егер көбейткіштер аралас сандар болса, оларды бұрыс бөлшекке айналдырып, содан кейін бөлшекті бөлшекке көбейту ережесін қолдану керек. Мысалы: 20 17 14 20 297 45 2711 4 27 5 11 4 3 6 5 1 2    

9 слайд

Егер көбейткіштер аралас сандар болса, оларды бұрыс бөлшекке айналдырып, содан кейін бөлшекті бөлшекке көбейту ережесін қолдану керек. Мысалы: 20 17 14 20 297 45 2711 4 27 5 11 4 3 6 5 1 2    

9 7 2 1 18 7 5 2 45 14 3 1 27 7 7 5 9 5 6 1 54 7 4 3 12 7 8 5 72 35 3 2 27 14 “Күн сәулесі” ойыны

#10 слайд
9 7 2 1 18 7 5 2 45 14 3 1 27 7 7 5 9 5 6 1 54 7 4 3 12 7 8 5 72 35 3 2 27 14 “Күн сәулесі” ойыны

10 слайд

9 7 2 1 18 7 5 2 45 14 3 1 27 7 7 5 9 5 6 1 54 7 4 3 12 7 8 5 72 35 3 2 27 14 “Күн сәулесі” ойыны

Деңгейлік тапсырмалар А. Көбейтуді орындаңыз: 3 2 4 1 1) 2) 8 4 1 3 3) 5 3 3 9 7 2

#11 слайд
Деңгейлік тапсырмалар А. Көбейтуді орындаңыз: 3 2 4 1 1) 2) 8 4 1 3 3) 5 3 3 9 7 2

11 слайд

Деңгейлік тапсырмалар А. Көбейтуді орындаңыз: 3 2 4 1 1) 2) 8 4 1 3 3) 5 3 3 9 7 2

Деңгейлік тапсырмалар В. Амалдарды орындаңыз: 1) 2 1 20 1 4 3        2) 32 9 15 4 2 5 3 7       

#12 слайд
Деңгейлік тапсырмалар В. Амалдарды орындаңыз: 1) 2 1 20 1 4 3        2) 32 9 15 4 2 5 3 7       

12 слайд

Деңгейлік тапсырмалар В. Амалдарды орындаңыз: 1) 2 1 20 1 4 3        2) 32 9 15 4 2 5 3 7       

Деңгейлік тапсырмалар С. Көбейтуді орындаңыз: 20 11 56 13 2 55 9 1 

#13 слайд
Деңгейлік тапсырмалар С. Көбейтуді орындаңыз: 20 11 56 13 2 55 9 1 

13 слайд

Деңгейлік тапсырмалар С. Көбейтуді орындаңыз: 20 11 56 13 2 55 9 1 

Мәселе есептерді шығару. Тік төртбұрыштың ұзындығы см, ал ені см. Осы тік төртбұрыштың ауданын табыңыз. 5 2

#14 слайд
Мәселе есептерді шығару. Тік төртбұрыштың ұзындығы см, ал ені см. Осы тік төртбұрыштың ауданын табыңыз. 5 2 6 4 1 2

14 слайд

Мәселе есептерді шығару. Тік төртбұрыштың ұзындығы см, ал ені см. Осы тік төртбұрыштың ауданын табыңыз. 5 2 6 4 1 2

Сергіту сәті Сандар Жай Құрама

#15 слайд
Сергіту сәті Сандар Жай Құрама

15 слайд

Сергіту сәті Сандар Жай Құрама

“Кім жылдам?” ойыны I топ II топ III топ 35 6 5 * 7 3  44 27 4 3 * 9  42 25 7 5 6 *   5 1 7 5  3 1 5 3  4 1 7 4  5

#16 слайд
“Кім жылдам?” ойыны I топ II топ III топ 35 6 5 * 7 3  44 27 4 3 * 9  42 25 7 5 6 *   5 1 7 5  3 1 5 3  4 1 7 4  5 4 3  3 2 4  7 2 3

16 слайд

“Кім жылдам?” ойыны I топ II топ III топ 35 6 5 * 7 3  44 27 4 3 * 9  42 25 7 5 6 *   5 1 7 5  3 1 5 3  4 1 7 4  5 4 3  3 2 4  7 2 3

Тест тапсырмалары 1.Есептеңіз: А) В) 1 С) D) 2. Есептеңіз: А) В) С)

#17 слайд
Тест тапсырмалары 1.Есептеңіз: А) В) 1 С) D) 2. Есептеңіз: А) В) С) D) 3. Тік төртбұрыштың ауданын табыңыз, егер оның ұзындығы 5/4 см , ал ені . А) В) С) 1 D) 4. Бөлшекті қысқартыңыз: А) В) С) 8 D) 216 27 72 9 24 3 8 1 15 13 1 5 4 15 13 5 3 12 1 2 5 3 1 3 1 3 10 3 125 96 4 3 1 36 35 25 12  875 432 7 1 2 15 7

17 слайд

Тест тапсырмалары 1.Есептеңіз: А) В) 1 С) D) 2. Есептеңіз: А) В) С) D) 3. Тік төртбұрыштың ауданын табыңыз, егер оның ұзындығы 5/4 см , ал ені . А) В) С) 1 D) 4. Бөлшекті қысқартыңыз: А) В) С) 8 D) 216 27 72 9 24 3 8 1 15 13 1 5 4 15 13 5 3 12 1 2 5 3 1 3 1 3 10 3 125 96 4 3 1 36 35 25 12  875 432 7 1 2 15 7

Сөзжұмбақты шешу. 1. “ : “ қандай амал? 2.4а+с қалай аталады? 3.“-” амалы қалай аталады? 4.Есепті не істейміз? 5.х+5=10 қалай

#18 слайд
Сөзжұмбақты шешу. 1. “ : “ қандай амал? 2.4а+с қалай аталады? 3.“-” амалы қалай аталады? 4.Есепті не істейміз? 5.х+5=10 қалай аталады? 6.Көбейту ... .

18 слайд

Сөзжұмбақты шешу. 1. “ : “ қандай амал? 2.4а+с қалай аталады? 3.“-” амалы қалай аталады? 4.Есепті не істейміз? 5.х+5=10 қалай аталады? 6.Көбейту ... .

Кестені толтыр:  3 2 5 1 8 3 25 8 6 1 2 1 9 8 3 1 2 1 4 3 5 2

#19 слайд
Кестені толтыр:  3 2 5 1 8 3 25 8 6 1 2 1 9 8 3 1 2 1 4 3 5 2

19 слайд

Кестені толтыр:  3 2 5 1 8 3 25 8 6 1 2 1 9 8 3 1 2 1 4 3 5 2

Үйге тапсырма: №788, №789, №792

#20 слайд
Үйге тапсырма: №788, №789, №792

20 слайд

Үйге тапсырма: №788, №789, №792

Файл форматы:
ppt
20.12.2017
835
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі