Материалдар / Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 2-сабағы. 10-сынып.

Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 2-сабағы. 10-сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 2-сабағы. Сабақ тақырыбы: Ақбілек образы. Ақбілек тартқан азап. Бұл сабақта оқушылар әдеби шығарманың композициясын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдайды және шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындайды..
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2024
40
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ әдебиеті. 10-сынып. ІI тоқсан. 2-сабақ. (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) Құрастырған: Муханбетова А.О. А.Тайманов атындағы

1 слайд
Қазақ әдебиеті. 10-сынып. ІI тоқсан. 2-сабақ. (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) Құрастырған: Муханбетова А.О. А.Тайманов атындағы №34 мектеп-гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

1 слайд

Қазақ әдебиеті. 10-сынып. ІI тоқсан. 2-сабақ. (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) Құрастырған: Муханбетова А.О. А.Тайманов атындағы №34 мектеп-гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

“Прозадағы көркем ой” бөлімі. Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 2-сабағы

2 слайд
“Прозадағы көркем ой” бөлімі. Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 2-сабағы. Сабақ тақырыбы: Ақбілек образы. Ақбілек тартқан азап. Сабақта жүзеге асырылатын оқу мақсаты: әдеби шығарманың композициясын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау; шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау.

2 слайд

“Прозадағы көркем ой” бөлімі. Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 2-сабағы. Сабақ тақырыбы: Ақбілек образы. Ақбілек тартқан азап. Сабақта жүзеге асырылатын оқу мақсаты: әдеби шығарманың композициясын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау; шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау.

1-тапсырма. Шығарма сюжетіндегі астарлы ойды айқында. Дескриптор: - сюжетті анықтайды; - астарлы ойды табады. Ақбілек пен қа

3 слайд
1-тапсырма. Шығарма сюжетіндегі астарлы ойды айқында. Дескриптор: - сюжетті анықтайды; - астарлы ойды табады. Ақбілек пен қасқырлар Ақбілек пен Іскендір диуана Ақбілек және торғай мен жылан

3 слайд

1-тапсырма. Шығарма сюжетіндегі астарлы ойды айқында. Дескриптор: - сюжетті анықтайды; - астарлы ойды табады. Ақбілек пен қасқырлар Ақбілек пен Іскендір диуана Ақбілек және торғай мен жылан

2-тапсырма. Үзіндідегі автор идеясын тарихи кезеңдермен байланыстырып, «Екі жақты күнделікті» толтыр. Үзінді Менің ойым «Орыс

4 слайд
2-тапсырма. Үзіндідегі автор идеясын тарихи кезеңдермен байланыстырып, «Екі жақты күнделікті» толтыр. Үзінді Менің ойым «Орыс сияқты жері мол, қолтығы кең жұрттың қол астына қарағанына қазақ тәубе қылу керек қой. Анығында, қазақ мемлекетке не пайда келтіріп отыр?....Тек қымызын ішіп, қарнын сипап, қатынына қарап, борбайын тыр – тыр қасығанды біледі....Тегінде қазақтың солдат болудан қорыққаны бізге теріс те емес. Кім біледі, қолына қару берсе, орыс жұртына жау болып кетпесіне кімнің көзі жетеді?....Әйтеуір, қазақ өз алдына ел болып жатқан жоқ. Ендеше, орысқа бағыну керек». Дескриптор: автор идеясын анықтайды; - тарихи кезеңдерді ажыратады.

4 слайд

2-тапсырма. Үзіндідегі автор идеясын тарихи кезеңдермен байланыстырып, «Екі жақты күнделікті» толтыр. Үзінді Менің ойым «Орыс сияқты жері мол, қолтығы кең жұрттың қол астына қарағанына қазақ тәубе қылу керек қой. Анығында, қазақ мемлекетке не пайда келтіріп отыр?....Тек қымызын ішіп, қарнын сипап, қатынына қарап, борбайын тыр – тыр қасығанды біледі....Тегінде қазақтың солдат болудан қорыққаны бізге теріс те емес. Кім біледі, қолына қару берсе, орыс жұртына жау болып кетпесіне кімнің көзі жетеді?....Әйтеуір, қазақ өз алдына ел болып жатқан жоқ. Ендеше, орысқа бағыну керек». Дескриптор: автор идеясын анықтайды; - тарихи кезеңдерді ажыратады.

3-тапсырма. Берілген тірек сөздерді пайдаланып, «Әйел бейнесі – қоғам бейнесі» тақырыбында ой бөлісіңіз. Дескриптор: - тірек

5 слайд
3-тапсырма. Берілген тірек сөздерді пайдаланып, «Әйел бейнесі – қоғам бейнесі» тақырыбында ой бөлісіңіз. Дескриптор: - тірек сөздерді қолданады; - өз ойын білдіреді. намыс Ата-ана беделі Қыз абыройы Ер азамат парызы Ұлттық қасиет Ұлттық дүниетаным Нәзіктік пен қайсарлық Ұлттық намыс

5 слайд

3-тапсырма. Берілген тірек сөздерді пайдаланып, «Әйел бейнесі – қоғам бейнесі» тақырыбында ой бөлісіңіз. Дескриптор: - тірек сөздерді қолданады; - өз ойын білдіреді. намыс Ата-ана беделі Қыз абыройы Ер азамат парызы Ұлттық қасиет Ұлттық дүниетаным Нәзіктік пен қайсарлық Ұлттық намыс

Үйге тапсырма •«Ақбілек» романын неге оқу керек? Шығармаға қазіргі заман тұрғысынан баға беріңіз.

6 слайд
Үйге тапсырма •«Ақбілек» романын неге оқу керек? Шығармаға қазіргі заман тұрғысынан баға беріңіз.

6 слайд

Үйге тапсырма •«Ақбілек» романын неге оқу керек? Шығармаға қазіргі заман тұрғысынан баға беріңіз.

Кері байланыс “Блоб” ағашы Сіз өзіңіздің бүгінгі сабақтағы іс - әрекетіңізді қалай бағалайсыз? “Блоб” ағашынан

7 слайд
Кері байланыс “Блоб” ағашы Сіз өзіңіздің бүгінгі сабақтағы іс - әрекетіңізді қалай бағалайсыз? “Блоб” ағашынан өзіңізді таңдап белгілеңіз.

7 слайд

Кері байланыс “Блоб” ағашы Сіз өзіңіздің бүгінгі сабақтағы іс - әрекетіңізді қалай бағалайсыз? “Блоб” ағашынан өзіңізді таңдап белгілеңіз.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ