Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 2-сабағы. 10-сынып.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазақ әдебиеті. 10-сынып. ІI тоқсан. 2-сабақ.
(қоғамдық-гуманитарлық бағыт)
Құрастырған: Муханбетова А.О. А.Тайманов атындағы
№34 мектеп-гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәні
мұғалімі
1 слайд
Қазақ әдебиеті. 10-сынып. ІI тоқсан. 2-сабақ. (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) Құрастырған: Муханбетова А.О. А.Тайманов атындағы №34 мектеп-гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
2 слайд
“Прозадағы көркем ой” бөлімі.
Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 2-сабағы.
Сабақ тақырыбы: Ақбілек образы.
Ақбілек тартқан азап.
Сабақта жүзеге асырылатын оқу мақсаты:
әдеби шығарманың композициясын уақыт пен кеңістік
тұрғысынан талдау;
шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен
байланысын айқындау.
2 слайд
“Прозадағы көркем ой” бөлімі. Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 2-сабағы. Сабақ тақырыбы: Ақбілек образы. Ақбілек тартқан азап. Сабақта жүзеге асырылатын оқу мақсаты: әдеби шығарманың композициясын уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау; шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау.
3 слайд
1-тапсырма. Шығарма сюжетіндегі астарлы ойды айқында.
Дескриптор:
- сюжетті анықтайды; - астарлы ойды табады.
Ақбілек пен
қасқырлар
Ақбілек пен
Іскендір диуана
Ақбілек және
торғай мен жылан
3 слайд
1-тапсырма. Шығарма сюжетіндегі астарлы ойды айқында. Дескриптор: - сюжетті анықтайды; - астарлы ойды табады. Ақбілек пен қасқырлар Ақбілек пен Іскендір диуана Ақбілек және торғай мен жылан
4 слайд
2-тапсырма. Үзіндідегі автор идеясын тарихи кезеңдермен
байланыстырып, «Екі жақты күнделікті» толтыр.
Үзінді Менің ойым
«Орыс сияқты жері мол, қолтығы кең
жұрттың қол астына қарағанына қазақ тәубе
қылу керек қой. Анығында, қазақ
мемлекетке не пайда келтіріп отыр?....Тек
қымызын ішіп, қарнын сипап, қатынына
қарап, борбайын тыр – тыр қасығанды
біледі....Тегінде қазақтың солдат болудан
қорыққаны бізге теріс те емес. Кім біледі,
қолына қару берсе, орыс жұртына жау болып
кетпесіне кімнің көзі жетеді?....Әйтеуір,
қазақ өз алдына ел болып жатқан жоқ.
Ендеше, орысқа бағыну керек».
Дескриптор:
автор идеясын анықтайды; - тарихи кезеңдерді ажыратады.
4 слайд
2-тапсырма. Үзіндідегі автор идеясын тарихи кезеңдермен байланыстырып, «Екі жақты күнделікті» толтыр. Үзінді Менің ойым «Орыс сияқты жері мол, қолтығы кең жұрттың қол астына қарағанына қазақ тәубе қылу керек қой. Анығында, қазақ мемлекетке не пайда келтіріп отыр?....Тек қымызын ішіп, қарнын сипап, қатынына қарап, борбайын тыр – тыр қасығанды біледі....Тегінде қазақтың солдат болудан қорыққаны бізге теріс те емес. Кім біледі, қолына қару берсе, орыс жұртына жау болып кетпесіне кімнің көзі жетеді?....Әйтеуір, қазақ өз алдына ел болып жатқан жоқ. Ендеше, орысқа бағыну керек». Дескриптор: автор идеясын анықтайды; - тарихи кезеңдерді ажыратады.
5 слайд
3-тапсырма. Берілген тірек сөздерді пайдаланып, «Әйел
бейнесі – қоғам бейнесі» тақырыбында ой бөлісіңіз.
Дескриптор:
- тірек сөздерді қолданады; - өз ойын білдіреді.
намыс
Ата-ана беделі
Қыз абыройы
Ер азамат парызы
Ұлттық қасиет
Ұлттық дүниетаным
Нәзіктік пен қайсарлық Ұлттық намыс
5 слайд
3-тапсырма. Берілген тірек сөздерді пайдаланып, «Әйел бейнесі – қоғам бейнесі» тақырыбында ой бөлісіңіз. Дескриптор: - тірек сөздерді қолданады; - өз ойын білдіреді. намыс Ата-ана беделі Қыз абыройы Ер азамат парызы Ұлттық қасиет Ұлттық дүниетаным Нәзіктік пен қайсарлық Ұлттық намыс
6 слайд
Үйге тапсырма
•«Ақбілек» романын неге оқу керек? Шығармаға
қазіргі заман тұрғысынан баға беріңіз.
6 слайд
Үйге тапсырма •«Ақбілек» романын неге оқу керек? Шығармаға қазіргі заман тұрғысынан баға беріңіз.
7 слайд
Кері байланыс
“Блоб” ағашы
Сіз өзіңіздің бүгінгі
сабақтағы іс -
әрекетіңізді
қалай бағалайсыз?
“Блоб” ағашынан
өзіңізді таңдап
белгілеңіз.
7 слайд
Кері байланыс “Блоб” ағашы Сіз өзіңіздің бүгінгі сабақтағы іс - әрекетіңізді қалай бағалайсыз? “Блоб” ағашынан өзіңізді таңдап белгілеңіз.