Материалдар / Ж.Аймауытов "Ақбілек" романының 4-сабағы. 10-сынып (қоғамдық-гуманитарлық бағыт).
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ж.Аймауытов "Ақбілек" романының 4-сабағы. 10-сынып (қоғамдық-гуманитарлық бағыт).

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақта көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстыру, көркем шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы өзіндік пікірін қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу мақсаттары жүзеге асырылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2024
185
3 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ әдебиеті. 10-сынып. ІI тоқсан. 4-сабақ. (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) Құрастырған: Муханбетова А.О. А.Тайманов атындағы

1 слайд
Қазақ әдебиеті. 10-сынып. ІI тоқсан. 4-сабақ. (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) Құрастырған: Муханбетова А.О. А.Тайманов атындағы №34 мектеп-гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

1 слайд

Қазақ әдебиеті. 10-сынып. ІI тоқсан. 4-сабақ. (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) Құрастырған: Муханбетова А.О. А.Тайманов атындағы №34 мектеп-гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

“Прозадағы көркем ой” бөлімі. Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 4-сабағы

2 слайд
“Прозадағы көркем ой” бөлімі. Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 4-сабағы. Сабақ тақырыбы: Ақбілек романындағы жағымды жағымсыз кейіпкерлерді талдау. Сабақта жүзеге асырылатын оқу мақсаты: •10.1.4.1 - көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстыру; •10.2.4.1 - көркем шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы өзіндік пікірін қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу

2 слайд

“Прозадағы көркем ой” бөлімі. Ж.Аймауытов. «Ақбілек» романының 4-сабағы. Сабақ тақырыбы: Ақбілек романындағы жағымды жағымсыз кейіпкерлерді талдау. Сабақта жүзеге асырылатын оқу мақсаты: •10.1.4.1 - көркем шығармалардан алған үзінділерді ғаламдық тақырыптағы өзекті мәселелермен байланыстыру; •10.2.4.1 - көркем шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы өзіндік пікірін қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу

1-тапсырма. «Ақбілек» шығармасындағы кейіпкерлерге мінездеме беріңіз. Кейіпкерлер бойындағы ерекше қасиеттерді жинақтап, шыға

3 слайд
1-тапсырма. «Ақбілек» шығармасындағы кейіпкерлерге мінездеме беріңіз. Кейіпкерлер бойындағы ерекше қасиеттерді жинақтап, шығармадан мысал келтіріңіз. Дескриптор: -кейіпкерлерге мінездеме береді; -кейіпкердің қасиетін сипаттайды; -шығармадан мысалдар келтіреді. кейіпкерлермінездеме ерекше қасиеті шығармадан үзінді Ақбілек Мұқаш Ұрқия

3 слайд

1-тапсырма. «Ақбілек» шығармасындағы кейіпкерлерге мінездеме беріңіз. Кейіпкерлер бойындағы ерекше қасиеттерді жинақтап, шығармадан мысал келтіріңіз. Дескриптор: -кейіпкерлерге мінездеме береді; -кейіпкердің қасиетін сипаттайды; -шығармадан мысалдар келтіреді. кейіпкерлермінездеме ерекше қасиеті шығармадан үзінді Ақбілек Мұқаш Ұрқия

2-тапсырма. Үзіндіде автор қандай мәселені көтерген? Дескриптор: - автор көтерген өзекті мәселені айқындайды;

4 слайд
2-тапсырма. Үзіндіде автор қандай мәселені көтерген? Дескриптор: - автор көтерген өзекті мәселені айқындайды; - өмір шындығымен байланыстырады. ...«Мамырбайдың орыс талқылаған қызын қара!» деп, ақсақалды көзге шұқыған тәрізденді. Енді Ақбілегі әкесіне масыл болды. Бала ұстаған емес, жұртқа тамашалауға маймыл ұстап отырған кісі тәрізденді. Ақбілектің қырсығынан ақсақал масқара боп абыройынан, адамдығынан айырылғандай болды. Міне, ақсақалдың баласына түзу қарай алмай, қашқақтап жүргені сол еді. Қызғаныш, жиреніш, өкініш, аяныш, ыза, қорлық — бәрі ұласып, оның тірі қалып, көзге күйік болғанына бармағын шайнап, зығырланар еді. Бірақ өз қолын өзі кессін бе? Өз ішіне өзі пышақ ұрып, жарылып өлсін бе? У жеген қасқырдай іші алау-жалау боп өртеніп, шықпаған сүлдесін сүйретіп жүр еді.

4 слайд

2-тапсырма. Үзіндіде автор қандай мәселені көтерген? Дескриптор: - автор көтерген өзекті мәселені айқындайды; - өмір шындығымен байланыстырады. ...«Мамырбайдың орыс талқылаған қызын қара!» деп, ақсақалды көзге шұқыған тәрізденді. Енді Ақбілегі әкесіне масыл болды. Бала ұстаған емес, жұртқа тамашалауға маймыл ұстап отырған кісі тәрізденді. Ақбілектің қырсығынан ақсақал масқара боп абыройынан, адамдығынан айырылғандай болды. Міне, ақсақалдың баласына түзу қарай алмай, қашқақтап жүргені сол еді. Қызғаныш, жиреніш, өкініш, аяныш, ыза, қорлық — бәрі ұласып, оның тірі қалып, көзге күйік болғанына бармағын шайнап, зығырланар еді. Бірақ өз қолын өзі кессін бе? Өз ішіне өзі пышақ ұрып, жарылып өлсін бе? У жеген қасқырдай іші алау-жалау боп өртеніп, шықпаған сүлдесін сүйретіп жүр еді.

3-тапсырма. «Әуе шары» әдісін қолданып, Ақбілектің өсу жолына баға бер. 1.«Ақбілектің бақыты» деп аталатын әуе шарында кімдер

5 слайд
3-тапсырма. «Әуе шары» әдісін қолданып, Ақбілектің өсу жолына баға бер. 1.«Ақбілектің бақыты» деп аталатын әуе шарында кімдер болуы керек? 2.Әуе шары (Ақбілек) табысты болу үшін ондағы адамдар қандай болу керек? 3.Әуе шарын (Ақбңлекті) не кідіртуі мүмкін? 4.Әуе шарын (Ақбілекті) бағытынан не (кім?) шатастыруы мүмкін? 5.Әуе шарының қатты жылдамдықпен ұшуына не көмектесе алады?

5 слайд

3-тапсырма. «Әуе шары» әдісін қолданып, Ақбілектің өсу жолына баға бер. 1.«Ақбілектің бақыты» деп аталатын әуе шарында кімдер болуы керек? 2.Әуе шары (Ақбілек) табысты болу үшін ондағы адамдар қандай болу керек? 3.Әуе шарын (Ақбңлекті) не кідіртуі мүмкін? 4.Әуе шарын (Ақбілекті) бағытынан не (кім?) шатастыруы мүмкін? 5.Әуе шарының қатты жылдамдықпен ұшуына не көмектесе алады?

4-тапсырма. Эссе. Ж.Аймауытовтың «Ақбілек» романындағы қазақ қызының өсу жолының ұлы намыс жолы екендігін дәлелдеп жаз. Дескр

6 слайд
4-тапсырма. Эссе. Ж.Аймауытовтың «Ақбілек» романындағы қазақ қызының өсу жолының ұлы намыс жолы екендігін дәлелдеп жаз. Дескриптор: тақырыпты ашады; шығармадан дәлелдер келтіреді; эссе құрылымын сақтайды. 1-абзац. Кіріспе бөлім (60-70 сөз) Тақырыптық сөйлемдер: Біз танысқан Жүсіпбек Аймауытовтың «Ақбілек романындағы барлық оқиғалар тікелей өмірден алынған… Тезис: Шығармада жазушы өзінің көзқарасын кейіпкерлер арқылы тамаша көрсете білген. Повестің басты кейіпкері…

6 слайд

4-тапсырма. Эссе. Ж.Аймауытовтың «Ақбілек» романындағы қазақ қызының өсу жолының ұлы намыс жолы екендігін дәлелдеп жаз. Дескриптор: тақырыпты ашады; шығармадан дәлелдер келтіреді; эссе құрылымын сақтайды. 1-абзац. Кіріспе бөлім (60-70 сөз) Тақырыптық сөйлемдер: Біз танысқан Жүсіпбек Аймауытовтың «Ақбілек романындағы барлық оқиғалар тікелей өмірден алынған… Тезис: Шығармада жазушы өзінің көзқарасын кейіпкерлер арқылы тамаша көрсете білген. Повестің басты кейіпкері…

Аргумент: Ақбілек – теңдікке ұмтылған, азаттықты аңсаған, зорлыққа мойымаған, өмірінен тағылым-ғибрат алған, жан-жүрегі таза,

7 слайд
Аргумент: Ақбілек – теңдікке ұмтылған, азаттықты аңсаған, зорлыққа мойымаған, өмірінен тағылым-ғибрат алған, жан-жүрегі таза, махаббат, мейірімі мол, өжет қыр қызы… Сараптама анализ: С. Мұратбековтің "Ақбілек" романы жайында жасаған баяндамасында: "Ақбілек басынан кешкен қауіп-қатер, Ақбілек басынан кешкен қорлау мен зорлау, Ақбілек басынан кешкен азапты жол сол кезеңдегі жалпы қазақ халқының басына түскен зобалаң еді» - деген екен... 2-абзац. Негізгі бөлім (100-150 сөз) 3-абзац. Қорытынды бөлім (20-30 сөз) Нақты шешім: Қорыта айтқанда, Ұсыныс: Бекіту: Ойымды...

7 слайд

Аргумент: Ақбілек – теңдікке ұмтылған, азаттықты аңсаған, зорлыққа мойымаған, өмірінен тағылым-ғибрат алған, жан-жүрегі таза, махаббат, мейірімі мол, өжет қыр қызы… Сараптама анализ: С. Мұратбековтің "Ақбілек" романы жайында жасаған баяндамасында: "Ақбілек басынан кешкен қауіп-қатер, Ақбілек басынан кешкен қорлау мен зорлау, Ақбілек басынан кешкен азапты жол сол кезеңдегі жалпы қазақ халқының басына түскен зобалаң еді» - деген екен... 2-абзац. Негізгі бөлім (100-150 сөз) 3-абзац. Қорытынды бөлім (20-30 сөз) Нақты шешім: Қорыта айтқанда, Ұсыныс: Бекіту: Ойымды...

«Екі жұлдыз, бір тілек»

8 слайд
«Екі жұлдыз, бір тілек»

8 слайд

«Екі жұлдыз, бір тілек»