Материалдар / Жамбыл Жабаев
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жамбыл Жабаев

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға әдіс алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2019
483
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жамбыл Жабаев Ленинградты қ өренім

1 слайд
Жамбыл Жабаев Ленинградты қ өренім

1 слайд

Жамбыл Жабаев Ленинградты қ өренім

Жамбыл Жабаев 1846- 1945

2 слайд
Жамбыл Жабаев 1846- 1945

2 слайд

Жамбыл Жабаев 1846- 1945

«Жамбыл деген – жай атым, Халық – менің шын атым.»

3 слайд
«Жамбыл деген – жай атым, Халық – менің шын атым.»

3 слайд

«Жамбыл деген – жай атым, Халық – менің шын атым.»

Сабақтың мақсаттары: • білімділік :оқушылардың Жамбыл Жабаевтың өмірі мен шығармашылығынан алған мәліметтері бойынша білімі м

4 слайд
Сабақтың мақсаттары: • білімділік :оқушылардың Жамбыл Жабаевтың өмірі мен шығармашылығынан алған мәліметтері бойынша білімі мен дағдыларын арттыру.

4 слайд

Сабақтың мақсаттары: • білімділік :оқушылардың Жамбыл Жабаевтың өмірі мен шығармашылығынан алған мәліметтері бойынша білімі мен дағдыларын арттыру.

• Дамытушылық мақсаты : өлеңді мәнерлеп айтқыза отырып, оқушылардың тіл мәдениетін, сөз байлығын, сөздік қорын, көркем шығар

5 слайд
• Дамытушылық мақсаты : өлеңді мәнерлеп айтқыза отырып, оқушылардың тіл мәдениетін, сөз байлығын, сөздік қорын, көркем шығармашылық қабілеттерін дамыту. Сатылай кешенді талдау технологиясының элементтерін қолдануды білу.

5 слайд

• Дамытушылық мақсаты : өлеңді мәнерлеп айтқыза отырып, оқушылардың тіл мәдениетін, сөз байлығын, сөздік қорын, көркем шығармашылық қабілеттерін дамыту. Сатылай кешенді талдау технологиясының элементтерін қолдануды білу.

• Тәрбиелік : оқушыларға Жамбыл Жабаевтің өлеңінің мазмұнын, тақырыбы мен негізгі ойын меңгерте отырып, олардың бойында қаза

6 слайд
• Тәрбиелік : оқушыларға Жамбыл Жабаевтің өлеңінің мазмұнын, тақырыбы мен негізгі ойын меңгерте отырып, олардың бойында қазақ халқына, қазақ тіліне деген сүйіспеншілік сезімін қалыптастыру, оларға эстетикалық патриоттық тәрбие беру.

6 слайд

• Тәрбиелік : оқушыларға Жамбыл Жабаевтің өлеңінің мазмұнын, тақырыбы мен негізгі ойын меңгерте отырып, олардың бойында қазақ халқына, қазақ тіліне деген сүйіспеншілік сезімін қалыптастыру, оларға эстетикалық патриоттық тәрбие беру.

• Сабақтың түрі:аралас сабақ • Әдіс-тәсілдер: сатылай кешенді талдау технологиясының элементтері. • Қолданылатын көрнекіліктер:

7 слайд
• Сабақтың түрі:аралас сабақ • Әдіс-тәсілдер: сатылай кешенді талдау технологиясының элементтері. • Қолданылатын көрнекіліктер: - интерактивтік тақта. • Презентация • Мп3 • Хронологиялық кесте • Пәнаралық байланыстар: орыс әдебиеті, орыс тілі, өнер, қазақ тілі

7 слайд

• Сабақтың түрі:аралас сабақ • Әдіс-тәсілдер: сатылай кешенді талдау технологиясының элементтері. • Қолданылатын көрнекіліктер: - интерактивтік тақта. • Презентация • Мп3 • Хронологиялық кесте • Пәнаралық байланыстар: орыс әдебиеті, орыс тілі, өнер, қазақ тілі

Жамбыл Жабаев – 100 жасаған ақын

8 слайд
Жамбыл Жабаев – 100 жасаған ақын

8 слайд

Жамбыл Жабаев – 100 жасаған ақын

Жамбыл Жабаев халық ақыны, Жамбыл облысы Мойынқұм ауданында туған. Халық ауыз әдебиетінің ірі өкілі. Сүйікті шығармашылығы

9 слайд
Жамбыл Жабаев халық ақыны, Жамбыл облысы Мойынқұм ауданында туған. Халық ауыз әдебиетінің ірі өкілі. Сүйікті шығармашылығы – айтыс. Батырлар туралы өз халқын қорғаған ерлік істері туралы жырлаған ақын. Соғыс жылдарында Қоршаудағы Ленинград қаласын қорғаған батырларға арнап жазған «Ленинградтық өренім» атты өлеңі көп ұлтты кеңес әдебиетінің ең үздік шығармасы. 1934 жылы Алматыда республикалық айтыстың лауреаты, СССР мемлекеттік сыйлығының лауреаты, 1941 жылы Ленин және Еңбек Қызыл Ту орденімен марапатталған .

9 слайд

Жамбыл Жабаев халық ақыны, Жамбыл облысы Мойынқұм ауданында туған. Халық ауыз әдебиетінің ірі өкілі. Сүйікті шығармашылығы – айтыс. Батырлар туралы өз халқын қорғаған ерлік істері туралы жырлаған ақын. Соғыс жылдарында Қоршаудағы Ленинград қаласын қорғаған батырларға арнап жазған «Ленинградтық өренім» атты өлеңі көп ұлтты кеңес әдебиетінің ең үздік шығармасы. 1934 жылы Алматыда республикалық айтыстың лауреаты, СССР мемлекеттік сыйлығының лауреаты, 1941 жылы Ленин және Еңбек Қызыл Ту орденімен марапатталған .

Дмитрий Шостакович • 7 Ленинградтық симфониясы. 1942 жылы жазылған. Ленинградтық қаһармандарға арналған.

10 слайд
Дмитрий Шостакович • 7 Ленинградтық симфониясы. 1942 жылы жазылған. Ленинградтық қаһармандарға арналған.

10 слайд

Дмитрий Шостакович • 7 Ленинградтық симфониясы. 1942 жылы жазылған. Ленинградтық қаһармандарға арналған.

Ленинградтық өренім. (Өлеңнің сатылай кешенді талдаудың сызбасы)

11 слайд
Ленинградтық өренім. (Өлеңнің сатылай кешенді талдаудың сызбасы)

11 слайд

Ленинградтық өренім. (Өлеңнің сатылай кешенді талдаудың сызбасы)

Ленинградты қ өренім! Ленинградты қ өренім! Мақтанышым сен едің! Нева өзенін сүйкімді Бұлағымдай көремін. Көпіріне қарасам, Көмк

12 слайд
Ленинградты қ өренім! Ленинградты қ өренім! Мақтанышым сен едің! Нева өзенін сүйкімді Бұлағымдай көремін. Көпіріне қарасам, Көмкерген су көлемін, Өркеш-өркеш жарасқан Шоқылардай дер едім. Сапырылған көк теңіз Шомылдырып кемерін! Шамы күндей жайнаған, Аспанға үйлер бойлаған. Арқа тұтып алыста, Айбыным деп ойлағам! Жасағам жоқ өмірді Жау соққанын көргелі, Төккенім жоқ терімді, Шер қылғалы кеудені. Жасалған жоқ салтанат Жаудың болуға ермегі, Жауда қалып Ленинград, Жаралғам жоқ көнгелі!- Жасағамын өмірді Жау біткенді жеңгелі; Саудыратып сүйегін, Топыраққа көмгелі. Судай тасып ел кегі. Жолды кернеп қол кетті Сендерге дем бергелі, Нева алабын қорғаңдар, Ленинградтың ерлері, Ұрпаққа үлгі болыңдар, Заманымның өрнегі.

12 слайд

Ленинградты қ өренім! Ленинградты қ өренім! Мақтанышым сен едің! Нева өзенін сүйкімді Бұлағымдай көремін. Көпіріне қарасам, Көмкерген су көлемін, Өркеш-өркеш жарасқан Шоқылардай дер едім. Сапырылған көк теңіз Шомылдырып кемерін! Шамы күндей жайнаған, Аспанға үйлер бойлаған. Арқа тұтып алыста, Айбыным деп ойлағам! Жасағам жоқ өмірді Жау соққанын көргелі, Төккенім жоқ терімді, Шер қылғалы кеудені. Жасалған жоқ салтанат Жаудың болуға ермегі, Жауда қалып Ленинград, Жаралғам жоқ көнгелі!- Жасағамын өмірді Жау біткенді жеңгелі; Саудыратып сүйегін, Топыраққа көмгелі. Судай тасып ел кегі. Жолды кернеп қол кетті Сендерге дем бергелі, Нева алабын қорғаңдар, Ленинградтың ерлері, Ұрпаққа үлгі болыңдар, Заманымның өрнегі.

Ленинградцы, дети мои! Ленинградцы, дети мои! Ленинградцы, гордость моя! Мне в струе степного ручья Виден отблеск невской струи.

13 слайд
Ленинградцы, дети мои! Ленинградцы, дети мои! Ленинградцы, гордость моя! Мне в струе степного ручья Виден отблеск невской струи. Если вдоль снеговых хребтов Взором старческим я скользну Вижу своды ваших мостов И балтийскую голубизну, Фонарей вечерних рой, Золоченых крыш острия… Ленинградцы, дети мои! Ленинградцы, гордость моя! Не затем я на свете жил Чтоб разбойничий чуять смрад; Не затем вам, братья, служил, Чтоб забрался ползучий гад В город сказочный, в город- сад Не затем к себе Ленинград Взор Джамбула приворожил! А затем я на свете жил, Чтобы сброд фашистских громил, не успев отпрянуть назад, Волчьи кости свои сложил У священных ваших оград. Вот зачем на север бегут Казахстанских рельс колеи, Вот зачем Неву берегут Ваших набережных края, Ленинградцы, дети мои! Ленинградцы, гордость моя!

13 слайд

Ленинградцы, дети мои! Ленинградцы, дети мои! Ленинградцы, гордость моя! Мне в струе степного ручья Виден отблеск невской струи. Если вдоль снеговых хребтов Взором старческим я скользну Вижу своды ваших мостов И балтийскую голубизну, Фонарей вечерних рой, Золоченых крыш острия… Ленинградцы, дети мои! Ленинградцы, гордость моя! Не затем я на свете жил Чтоб разбойничий чуять смрад; Не затем вам, братья, служил, Чтоб забрался ползучий гад В город сказочный, в город- сад Не затем к себе Ленинград Взор Джамбула приворожил! А затем я на свете жил, Чтобы сброд фашистских громил, не успев отпрянуть назад, Волчьи кости свои сложил У священных ваших оград. Вот зачем на север бегут Казахстанских рельс колеи, Вот зачем Неву берегут Ваших набережных края, Ленинградцы, дети мои! Ленинградцы, гордость моя!

Өлеңнің жасау тарихы • 1941-1945 жылдар біздің Отанымыз үшін ең ауыр жылдар болды. Гитлер бастаған неміс басқыншылары соғыс жа

14 слайд
Өлеңнің жасау тарихы • 1941-1945 жылдар біздің Отанымыз үшін ең ауыр жылдар болды. Гитлер бастаған неміс басқыншылары соғыс жарияламай жерімізге енді. Нева жағасындағы Ленинград қаласы 900 күн қоршауда қалды. Халқымыз үшін бұл күндер – зұлмат күндер болды. Осы қайғылы жағдайға байланысты Жамбыл өзінің “Ленинградтық өренім” атты өлеңін арнады. • Глоссарий:  қоршау – блокада, осада;  Зұлмат –трагедия, бедствие;  Арнады – посвятил.

14 слайд

Өлеңнің жасау тарихы • 1941-1945 жылдар біздің Отанымыз үшін ең ауыр жылдар болды. Гитлер бастаған неміс басқыншылары соғыс жарияламай жерімізге енді. Нева жағасындағы Ленинград қаласы 900 күн қоршауда қалды. Халқымыз үшін бұл күндер – зұлмат күндер болды. Осы қайғылы жағдайға байланысты Жамбыл өзінің “Ленинградтық өренім” атты өлеңін арнады. • Глоссарий:  қоршау – блокада, осада;  Зұлмат –трагедия, бедствие;  Арнады – посвятил.

Топтарда жұмыс істеу: I топ III топ II топ

15 слайд
Топтарда жұмыс істеу: I топ III топ II топ

15 слайд

Топтарда жұмыс істеу: I топ III топ II топ

1 топтың сұрақтары 1. Өлеңнің авторы. 2. Өлеңнің тақырыбы. 3. Жанр түрі.

16 слайд
1 топтың сұрақтары 1. Өлеңнің авторы. 2. Өлеңнің тақырыбы. 3. Жанр түрі.

16 слайд

1 топтың сұрақтары 1. Өлеңнің авторы. 2. Өлеңнің тақырыбы. 3. Жанр түрі.

2 топтың сұрақтары 1. Өлеңнің негізгі идеясы. 2. Өлеңде неше шумақ бар? 3. Өлеңде неше тармақ бар?

17 слайд
2 топтың сұрақтары 1. Өлеңнің негізгі идеясы. 2. Өлеңде неше шумақ бар? 3. Өлеңде неше тармақ бар?

17 слайд

2 топтың сұрақтары 1. Өлеңнің негізгі идеясы. 2. Өлеңде неше шумақ бар? 3. Өлеңде неше тармақ бар?

3 топтың сұрақтары 1.Өлеңдегі бунақ саны қанша? 2. Өлеңде эпитеттерді табыңдар. 3. Теңеудің мысалын келтіріңдер .

18 слайд
3 топтың сұрақтары 1.Өлеңдегі бунақ саны қанша? 2. Өлеңде эпитеттерді табыңдар. 3. Теңеудің мысалын келтіріңдер .

18 слайд

3 топтың сұрақтары 1.Өлеңдегі бунақ саны қанша? 2. Өлеңде эпитеттерді табыңдар. 3. Теңеудің мысалын келтіріңдер .

“ Ленинградтық өренім” өлеңнің сатылай кешенді талдау сызбасы: • Авторы – Жамбыл Жабаев. • Тақырып – халықаралық достығы, Отанд

19 слайд
“ Ленинградтық өренім” өлеңнің сатылай кешенді талдау сызбасы: • Авторы – Жамбыл Жабаев. • Тақырып – халықаралық достығы, Отанды сүйспеншілік. • Жанр түрі – поэзия (өлең). • Идеясы – автор тақырып арқылы өзінің сезімін, көзқарасын бейнелейді. Жауға – соққы беру, ленинградтық тұрғындарының ерлігін жырлау. • 2 шумақ. • 33 тармақ. • 1 бунақ. • Әдеби теориялық ұғымдар: эпитеттер – көк, сүйкімді, заманымның өрнегі. Теңеу – бұлағымдай, өркеш-өркеш жарасқан, шоқылардай, судай. • Өлеңнің тәрбиелік мәні: бәр халықтар достасып, бірге жауға қарсы шығып, Отанымызды сүйіп, мақтаныш етіп, Елімізді құрметтеп, бірлік пен ынтымаққа ұмтылу.

19 слайд

“ Ленинградтық өренім” өлеңнің сатылай кешенді талдау сызбасы: • Авторы – Жамбыл Жабаев. • Тақырып – халықаралық достығы, Отанды сүйспеншілік. • Жанр түрі – поэзия (өлең). • Идеясы – автор тақырып арқылы өзінің сезімін, көзқарасын бейнелейді. Жауға – соққы беру, ленинградтық тұрғындарының ерлігін жырлау. • 2 шумақ. • 33 тармақ. • 1 бунақ. • Әдеби теориялық ұғымдар: эпитеттер – көк, сүйкімді, заманымның өрнегі. Теңеу – бұлағымдай, өркеш-өркеш жарасқан, шоқылардай, судай. • Өлеңнің тәрбиелік мәні: бәр халықтар достасып, бірге жауға қарсы шығып, Отанымызды сүйіп, мақтаныш етіп, Елімізді құрметтеп, бірлік пен ынтымаққа ұмтылу.

Сөздік жұмысы   Өрен – жасөспірім ұрпақ, жеткіншек.  Көмкерген – жиектеген.  Айбын – қаһарлы, сұсты, зәрлі.  жау – д

20 слайд
Сөздік жұмысы   Өрен – жасөспірім ұрпақ, жеткіншек.  Көмкерген – жиектеген.  Айбын – қаһарлы, сұсты, зәрлі.  жау – дұшпан, шапқыншы.  Шер – қайғы-қасірет, уайым. Берілген сөздерді аударып, сөз тіркестерін жасаңдар.

20 слайд

Сөздік жұмысы   Өрен – жасөспірім ұрпақ, жеткіншек.  Көмкерген – жиектеген.  Айбын – қаһарлы, сұсты, зәрлі.  жау – дұшпан, шапқыншы.  Шер – қайғы-қасірет, уайым. Берілген сөздерді аударып, сөз тіркестерін жасаңдар.

Мәтінді оқып, берілген мәліметтерді қолданып, хронологиялық кесте жасау. Жамбыл Жабаев (1846-1945) көрнекті қазақ ақын- импро

21 слайд
Мәтінді оқып, берілген мәліметтерді қолданып, хронологиялық кесте жасау. Жамбыл Жабаев (1846-1945) көрнекті қазақ ақын- импровизаторы. Жамбыл Жабаев 1846 жылдың 28 ақпанында қазіргі Алматы облысының Жамбыл ауданында дүниеге келген.Ол қазақ даласында танымал болды. Атақты оған қырғыз батыр эпосы «Манас» шығармасының үзіндісі мен шығыс поэмалары «Шахнамэ» және «Мың бір түн» әкелді. Октябрь кезеңіне дейін Жамбылдың айтыстары мен өлеңдері сақталмады, ұрпақтан ұрпаққа ауызша беріліп отырған. Олардың кейбір бөліктері ғана қалған. Олардың ішіндегі аса танымалдары: «Менің әкеме», «Шабданға», «Шалтабайға», «Қалиге» т.б. 1916 жылғы ұлт- азаттық көтеріліс кезінде Жамбыл халықпен бірге болып, көтеріліске белсенді қатысады. Ақын өз өлеңдерімен көтеріліске қатысушыларды патша режиміне қарсы тұруға шақырды. Осы жылдары Жамбыл «Зілді бұйрық», «Патша әмірі таралды» атты өлең-жырларын шығарды. Жамбыл 1917 жылғы қазан төңкерісінен куәгері болып, қазақ халқы өмірінің барлық жағынан жаңаруын өз көзімен көрді. 1919 жылы Жамбыл Жетісу ақындарының слётына қатысты. 1934 жылы Жамбыл халық өнерпаздарының I республикалық съездіне қатысып, нағыз халық ақыны екендігін дәлелдейді. 1936 жылы Мәскеуде қазақ өнерінің онкүндігі өткізілді. 1938 жылы Жамбыл шығармашылығының 75 жылдығына орай оған құттықтауларды сол кездегі танымал жазушылар мен Р.Роллан, К.Причард, М.Шолохов жіберді. Ұлы Отан соғыс жылдары кезінде шығарылған «Мәскеу» және тағы да басқа өлеңдері жеңіске жетуге көп үлес қосты. Соғыс жылдарында Жамбыл жалынды, өткір өлеңдерімен халқымызды бейбіт елімізге тұтқиылдан тиген жаудан кек алуға жігерлендірді. Өмірдің соңғы жылдарында жиі науқастанған Жамбыл 100 жасқа аяқ басқанда, 1945 жылы 22- маусымда қайтыс болды. Жамбыл Жабаев өлеңдері қазақ поэзиясының дамуына көп үлес қосқан.

21 слайд

Мәтінді оқып, берілген мәліметтерді қолданып, хронологиялық кесте жасау. Жамбыл Жабаев (1846-1945) көрнекті қазақ ақын- импровизаторы. Жамбыл Жабаев 1846 жылдың 28 ақпанында қазіргі Алматы облысының Жамбыл ауданында дүниеге келген.Ол қазақ даласында танымал болды. Атақты оған қырғыз батыр эпосы «Манас» шығармасының үзіндісі мен шығыс поэмалары «Шахнамэ» және «Мың бір түн» әкелді. Октябрь кезеңіне дейін Жамбылдың айтыстары мен өлеңдері сақталмады, ұрпақтан ұрпаққа ауызша беріліп отырған. Олардың кейбір бөліктері ғана қалған. Олардың ішіндегі аса танымалдары: «Менің әкеме», «Шабданға», «Шалтабайға», «Қалиге» т.б. 1916 жылғы ұлт- азаттық көтеріліс кезінде Жамбыл халықпен бірге болып, көтеріліске белсенді қатысады. Ақын өз өлеңдерімен көтеріліске қатысушыларды патша режиміне қарсы тұруға шақырды. Осы жылдары Жамбыл «Зілді бұйрық», «Патша әмірі таралды» атты өлең-жырларын шығарды. Жамбыл 1917 жылғы қазан төңкерісінен куәгері болып, қазақ халқы өмірінің барлық жағынан жаңаруын өз көзімен көрді. 1919 жылы Жамбыл Жетісу ақындарының слётына қатысты. 1934 жылы Жамбыл халық өнерпаздарының I республикалық съездіне қатысып, нағыз халық ақыны екендігін дәлелдейді. 1936 жылы Мәскеуде қазақ өнерінің онкүндігі өткізілді. 1938 жылы Жамбыл шығармашылығының 75 жылдығына орай оған құттықтауларды сол кездегі танымал жазушылар мен Р.Роллан, К.Причард, М.Шолохов жіберді. Ұлы Отан соғыс жылдары кезінде шығарылған «Мәскеу» және тағы да басқа өлеңдері жеңіске жетуге көп үлес қосты. Соғыс жылдарында Жамбыл жалынды, өткір өлеңдерімен халқымызды бейбіт елімізге тұтқиылдан тиген жаудан кек алуға жігерлендірді. Өмірдің соңғы жылдарында жиі науқастанған Жамбыл 100 жасқа аяқ басқанда, 1945 жылы 22- маусымда қайтыс болды. Жамбыл Жабаев өлеңдері қазақ поэзиясының дамуына көп үлес қосқан.

№ жылдар оқиғалар өлеңдері 1. 1846 Жамбыл дүниеге келді. 2. 1916 Жамбыл көтеріліске қатысады. “ Зілді бұйрық”, “Патша әмірі

22 слайд
№ жылдар оқиғалар өлеңдері 1. 1846 Жамбыл дүниеге келді. 2. 1916 Жамбыл көтеріліске қатысады. “ Зілді бұйрық”, “Патша әмірі таралды”. 3. 1917 Қазан төнкерісінің куәгері болды “ Менің әкеме”, “Шабданға”, “Шалтабайға”, “Қалиге” 4. 1919 Жетісу ақындарының слетына қатысты 5. 1934 1 Республикалық слетіне қатысты 6. 1936 Мәскеуде қазақ өнерінің онкүндігі өткізілді “ Мәскеу” 7. 1938 Ромен Роллан мен М. Шолохов 75 жылдығымен құттықтады 8. 1945 Қайтыс болдыХронологиялық кесте

22 слайд

№ жылдар оқиғалар өлеңдері 1. 1846 Жамбыл дүниеге келді. 2. 1916 Жамбыл көтеріліске қатысады. “ Зілді бұйрық”, “Патша әмірі таралды”. 3. 1917 Қазан төнкерісінің куәгері болды “ Менің әкеме”, “Шабданға”, “Шалтабайға”, “Қалиге” 4. 1919 Жетісу ақындарының слетына қатысты 5. 1934 1 Республикалық слетіне қатысты 6. 1936 Мәскеуде қазақ өнерінің онкүндігі өткізілді “ Мәскеу” 7. 1938 Ромен Роллан мен М. Шолохов 75 жылдығымен құттықтады 8. 1945 Қайтыс болдыХронологиялық кесте

• Оқулықтан 1 шумақты мәнерлеп оқу.

23 слайд
• Оқулықтан 1 шумақты мәнерлеп оқу.

23 слайд

• Оқулықтан 1 шумақты мәнерлеп оқу.

«Егер біз Жамбыл даналығын тәу етіп, ұлылығын ұлағат тұтып жатсақ, оның басты себебі Жамбыл арманының адамзаттық арман аңс

24 слайд
«Егер біз Жамбыл даналығын тәу етіп, ұлылығын ұлағат тұтып жатсақ, оның басты себебі Жамбыл арманының адамзаттық арман аңсарымен ұласып жатқандығында. Сондықтан да қазақтың Жамбылына адамзаттың Жамбылы ретінде құрмет көрсетіп, өлмес рухының алдында басымызды иеміз» Н.Ә.Назарбаев

24 слайд

«Егер біз Жамбыл даналығын тәу етіп, ұлылығын ұлағат тұтып жатсақ, оның басты себебі Жамбыл арманының адамзаттық арман аңсарымен ұласып жатқандығында. Сондықтан да қазақтың Жамбылына адамзаттың Жамбылы ретінде құрмет көрсетіп, өлмес рухының алдында басымызды иеміз» Н.Ә.Назарбаев

Сұрақ-жауап  Жамбыл қай жылы туған?  Өлең қай кезде жазылған?  Қандай Жамбылдың өлеңдерін білесіңдер?  Жамбыл Жабаевтың өле

25 слайд
Сұрақ-жауап  Жамбыл қай жылы туған?  Өлең қай кезде жазылған?  Қандай Жамбылдың өлеңдерін білесіңдер?  Жамбыл Жабаевтың өлеңдері қазақ поэзиясының дамуына қандай үлес қосқан?  Сабақта қандай жаңа сөздерді білдіңдер?  Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев Жамбыл туралы не деді?

25 слайд

Сұрақ-жауап  Жамбыл қай жылы туған?  Өлең қай кезде жазылған?  Қандай Жамбылдың өлеңдерін білесіңдер?  Жамбыл Жабаевтың өлеңдері қазақ поэзиясының дамуына қандай үлес қосқан?  Сабақта қандай жаңа сөздерді білдіңдер?  Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев Жамбыл туралы не деді?

Не білдім? Не білемін? Не білгім келеді ?

26 слайд
Не білдім? Не білемін? Не білгім келеді ?

26 слайд

Не білдім? Не білемін? Не білгім келеді ?

27 слайд

27 слайд