Жандандырылған графика 5 сынып Презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқу мақсаты:
Сабақтың
мақсаты:5.3.1.1- Scratch ойын ортасындағы
программалау кезеңінде қолдану -
Нысандардың шексіз қимылдау анимациясын жасайды;
-
Нысандардың оқиғаларын ұсынады;
- Бағдарламау ортаның қосымша операторларын пайдалана отырып
өз жобасын құрады
Бағалау
критерийі -
Бағдарламаудың ойын тілін қолданады, сахна мен
нысандардың шексіз қозғалыс анимациясын жасайды;
-
Нысандардың берілген шарт бойынша анимациясын
реттейді;
-
Спрайттарда тармақталу және цикл операторларын
қолданып оқиғаларын құрайды
- Жобаны орындау барысында
әртүрлі кезеңдердегі жұмыс
барысын түсіндіре алады;
- Бағдарламалаудың ойын тілін
қолдана отырып, эффектілері
бар оқиғалар мен нысандардың
анимациясын жасай аладыТілдік
мақсаттар
Құ ндылық-
тарға баулу •
Жауапкершілікпен қарау;
•
шығармашылық және сын
тұрғысынан ойлау;
•
Қарым-қатынас жасау қабілеті; Сарсенбаев Ерболат
Базарбаевич
№ 17 Ы. Алтынсарин
атындағы орта мектеп
Сабақтың
тақырыб
ы:Жанданд
ырылған
графика
1 слайд
Оқу мақсаты: Сабақтың мақсаты:5.3.1.1- Scratch ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану - Нысандардың шексіз қимылдау анимациясын жасайды; - Нысандардың оқиғаларын ұсынады; - Бағдарламау ортаның қосымша операторларын пайдалана отырып өз жобасын құрады Бағалау критерийі - Бағдарламаудың ойын тілін қолданады, сахна мен нысандардың шексіз қозғалыс анимациясын жасайды; - Нысандардың берілген шарт бойынша анимациясын реттейді; - Спрайттарда тармақталу және цикл операторларын қолданып оқиғаларын құрайды - Жобаны орындау барысында әртүрлі кезеңдердегі жұмыс барысын түсіндіре алады; - Бағдарламалаудың ойын тілін қолдана отырып, эффектілері бар оқиғалар мен нысандардың анимациясын жасай аладыТілдік мақсаттар Құ ндылық- тарға баулу • Жауапкершілікпен қарау; • шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; • Қарым-қатынас жасау қабілеті; Сарсенбаев Ерболат Базарбаевич № 17 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп Сабақтың тақырыб ы:Жанданд ырылған графика
2 слайд
БІЛУ
ТҮСІНУ,
ҚОЛДАНУ
ТАЛДАУ,
ЖИНАҚТАУ
КЕРІ
БАЙЛАНЫС “ Саңырауқұ
лақ теру”
әдісі
“ Бас-
бармақ”
әдісі“ Жаңа
білімге
көпір
салу”
әдісі
“ Миға
шабуыл”
әдісі
деңгейлік
тапсырма Дағды:
Көзбен көргенді суреттеп, баяндап беру дағдысы қалыптасады;
- Сурет бойынша сұрақты дұрыс беру дағдысы қалыптасады;
Дағды:
-
Scratch ;
-
Қарым-қатынас жасау дағдысы
-
Жоғары деңгейлі ойлау
дағдысы Жетістік:
Окушылардың арасындағы
тосқауыл жойылады;
- Жетістікке бірге жетуге
ұмтылады;
Дескриптор:
•
Сөйлем мағынасын түсінеді;
•
Дұрыс жауапты белгілейді;
•
Жауаптың дұрыс,
бұрыстығын дәлелдей алады; Дескриптор:
•
Сөйлем мағынасын түсінеді;
•
Қажетті сөзді көп нүктенің орнына қояды;
•
Сөйлемді толықтырып мағынасын
түсіндіреді;Б елсенді
оқы ту
С аралап оқу
Дескриптор:
•
Сурет бойынша ойын дұрыс тұжырымдайды;
•
Ойын анық, толық жеткізе алады;
•
Өмірден нақты мысалдар келтіре алады;
•
Келтірген мысалына нақты дәлелдер келтіре
алады;
2 слайд
БІЛУ ТҮСІНУ, ҚОЛДАНУ ТАЛДАУ, ЖИНАҚТАУ КЕРІ БАЙЛАНЫС “ Саңырауқұ лақ теру” әдісі “ Бас- бармақ” әдісі“ Жаңа білімге көпір салу” әдісі “ Миға шабуыл” әдісі деңгейлік тапсырма Дағды: Көзбен көргенді суреттеп, баяндап беру дағдысы қалыптасады; - Сурет бойынша сұрақты дұрыс беру дағдысы қалыптасады; Дағды: - Scratch ; - Қарым-қатынас жасау дағдысы - Жоғары деңгейлі ойлау дағдысы Жетістік: Окушылардың арасындағы тосқауыл жойылады; - Жетістікке бірге жетуге ұмтылады; Дескриптор: • Сөйлем мағынасын түсінеді; • Дұрыс жауапты белгілейді; • Жауаптың дұрыс, бұрыстығын дәлелдей алады; Дескриптор: • Сөйлем мағынасын түсінеді; • Қажетті сөзді көп нүктенің орнына қояды; • Сөйлемді толықтырып мағынасын түсіндіреді;Б елсенді оқы ту С аралап оқу Дескриптор: • Сурет бойынша ойын дұрыс тұжырымдайды; • Ойын анық, толық жеткізе алады; • Өмірден нақты мысалдар келтіре алады; • Келтірген мысалына нақты дәлелдер келтіре алады;