Жандандырылған графика 5 сынып Презентация
Жандандырылған графика 5 сынып Презентация

#1 слайд
Оқу мақсаты:
Сабақтың
мақсаты:
5.3.1.1- Scratch ойын ортасындағы
программалау кезеңінде қолдану
-Нысандардың шексіз қимылдау анимациясын жасайды;
-Нысандардың оқиғаларын ұсынады;
- Бағдарламау ортаның қосымша операторларын пайдалана отырып
өз жобасын құрады
Бағалау
критерийі
-Бағдарламаудың ойын тілін қолданады, сахна мен
нысандардың шексіз қозғалыс анимациясын жасайды;
-Нысандардың берілген шарт бойынша анимациясын
реттейді;
-Спрайттарда тармақталу және цикл операторларын
қолданып оқиғаларын құрайды
- Жобаны орындау барысында
әртүрлі кезеңдердегі жұмыс
барысын түсіндіре алады;
- Бағдарламалаудың ойын тілін
қолдана отырып, эффектілері
бар оқиғалар мен нысандардың
анимациясын жасай алады
Тілдік
мақсаттар
Құндылық-
тарға баулу
• Жауапкершілікпен қарау;
• шығармашылық және сын
тұрғысынан ойлау;
• Қарым-қатынас жасау қабілеті;
Сарсенбаев Ерболат
Базарбаевич
№17 Ы. Алтынсарин
атындағы орта мектеп
Сабақтың
тақырыб
ы:
Жанданд
ырылған
графика
1 слайд
Оқу мақсаты: Сабақтың мақсаты: 5.3.1.1- Scratch ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану -Нысандардың шексіз қимылдау анимациясын жасайды; -Нысандардың оқиғаларын ұсынады; - Бағдарламау ортаның қосымша операторларын пайдалана отырып өз жобасын құрады Бағалау критерийі -Бағдарламаудың ойын тілін қолданады, сахна мен нысандардың шексіз қозғалыс анимациясын жасайды; -Нысандардың берілген шарт бойынша анимациясын реттейді; -Спрайттарда тармақталу және цикл операторларын қолданып оқиғаларын құрайды - Жобаны орындау барысында әртүрлі кезеңдердегі жұмыс барысын түсіндіре алады; - Бағдарламалаудың ойын тілін қолдана отырып, эффектілері бар оқиғалар мен нысандардың анимациясын жасай алады Тілдік мақсаттар Құндылық- тарға баулу • Жауапкершілікпен қарау; • шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; • Қарым-қатынас жасау қабілеті; Сарсенбаев Ерболат Базарбаевич №17 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп Сабақтың тақырыб ы: Жанданд ырылған графика
#2 слайд
БІЛУ
ТҮСІНУ,
ҚОЛДАНУ
ТАЛДАУ,
ЖИНАҚТАУ
КЕРІ
БАЙЛАНЫС
“Саңырауқұ
лақ теру”
әдісі
“Бас-
бармақ”
әдісі
“Жаңа
білімге
көпір
салу”
әдісі
“Миға
шабуыл”
әдісі
деңгейлік
тапсырма
Дағды:
Көзбен көргенді суреттеп, баяндап беру дағдысы қалыптасады;
- Сурет бойынша сұрақты дұрыс беру дағдысы қалыптасады;
Дағды:
-Scratch;
-Қарым-қатынас жасау дағдысы
- Жоғары деңгейлі ойлау
дағдысы
Жетістік:
Окушылардың арасындағы
тосқауыл жойылады;
- Жетістікке бірге жетуге
ұмтылады;
Дескриптор:
•Сөйлем мағынасын түсінеді;
•Дұрыс жауапты белгілейді;
•Жауаптың дұрыс,
бұрыстығын дәлелдей алады;
Дескриптор:
•Сөйлем мағынасын түсінеді;
•Қажетті сөзді көп нүктенің орнына қояды;
•Сөйлемді толықтырып мағынасын
түсіндіреді;
Б
ел
сен
д і
о қ
ы
ту
С
а р а л
ап
о қ
у
Дескриптор:
•Сурет бойынша ойын дұрыс тұжырымдайды;
•Ойын анық, толық жеткізе алады;
•Өмірден нақты мысалдар келтіре алады;
•Келтірген мысалына нақты дәлелдер келтіре
алады;
2 слайд
БІЛУ ТҮСІНУ, ҚОЛДАНУ ТАЛДАУ, ЖИНАҚТАУ КЕРІ БАЙЛАНЫС “Саңырауқұ лақ теру” әдісі “Бас- бармақ” әдісі “Жаңа білімге көпір салу” әдісі “Миға шабуыл” әдісі деңгейлік тапсырма Дағды: Көзбен көргенді суреттеп, баяндап беру дағдысы қалыптасады; - Сурет бойынша сұрақты дұрыс беру дағдысы қалыптасады; Дағды: -Scratch; -Қарым-қатынас жасау дағдысы - Жоғары деңгейлі ойлау дағдысы Жетістік: Окушылардың арасындағы тосқауыл жойылады; - Жетістікке бірге жетуге ұмтылады; Дескриптор: •Сөйлем мағынасын түсінеді; •Дұрыс жауапты белгілейді; •Жауаптың дұрыс, бұрыстығын дәлелдей алады; Дескриптор: •Сөйлем мағынасын түсінеді; •Қажетті сөзді көп нүктенің орнына қояды; •Сөйлемді толықтырып мағынасын түсіндіреді; Б ел сен д і о қ ы ту С а р а л ап о қ у Дескриптор: •Сурет бойынша ойын дұрыс тұжырымдайды; •Ойын анық, толық жеткізе алады; •Өмірден нақты мысалдар келтіре алады; •Келтірген мысалына нақты дәлелдер келтіре алады;
шағым қалдыра аласыз













