Материалдар / Жандандырылған графика 5 сынып Презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жандандырылған графика 5 сынып Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа сабақ беретін ұстаздарға әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2019
568
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқу мақсаты: Сабақтың мақсаты:5.3.1.1- Scratch ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану - Нысандардың шексіз қимылдау

1 слайд
Оқу мақсаты: Сабақтың мақсаты:5.3.1.1- Scratch ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану - Нысандардың шексіз қимылдау анимациясын жасайды; - Нысандардың оқиғаларын ұсынады; - Бағдарламау ортаның қосымша операторларын пайдалана отырып өз жобасын құрады Бағалау критерийі - Бағдарламаудың ойын тілін қолданады, сахна мен нысандардың шексіз қозғалыс анимациясын жасайды; - Нысандардың берілген шарт бойынша анимациясын реттейді; - Спрайттарда тармақталу және цикл операторларын қолданып оқиғаларын құрайды - Жобаны орындау барысында әртүрлі кезеңдердегі жұмыс барысын түсіндіре алады; - Бағдарламалаудың ойын тілін қолдана отырып, эффектілері бар оқиғалар мен нысандардың анимациясын жасай аладыТілдік мақсаттар Құ ндылық- тарға баулу • Жауапкершілікпен қарау; • шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; • Қарым-қатынас жасау қабілеті; Сарсенбаев Ерболат Базарбаевич № 17 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп Сабақтың тақырыб ы:Жанданд ырылған графика

1 слайд

Оқу мақсаты: Сабақтың мақсаты:5.3.1.1- Scratch ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану - Нысандардың шексіз қимылдау анимациясын жасайды; - Нысандардың оқиғаларын ұсынады; - Бағдарламау ортаның қосымша операторларын пайдалана отырып өз жобасын құрады Бағалау критерийі - Бағдарламаудың ойын тілін қолданады, сахна мен нысандардың шексіз қозғалыс анимациясын жасайды; - Нысандардың берілген шарт бойынша анимациясын реттейді; - Спрайттарда тармақталу және цикл операторларын қолданып оқиғаларын құрайды - Жобаны орындау барысында әртүрлі кезеңдердегі жұмыс барысын түсіндіре алады; - Бағдарламалаудың ойын тілін қолдана отырып, эффектілері бар оқиғалар мен нысандардың анимациясын жасай аладыТілдік мақсаттар Құ ндылық- тарға баулу • Жауапкершілікпен қарау; • шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; • Қарым-қатынас жасау қабілеті; Сарсенбаев Ерболат Базарбаевич № 17 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектеп Сабақтың тақырыб ы:Жанданд ырылған графика

БІЛУ ТҮСІНУ, ҚОЛДАНУ ТАЛДАУ, ЖИНАҚТАУ КЕРІ БАЙЛАНЫС “ Саңырауқұ лақ теру” әдісі “ Бас- бармақ” әдісі“ Жаңа білімге көпір

2 слайд
БІЛУ ТҮСІНУ, ҚОЛДАНУ ТАЛДАУ, ЖИНАҚТАУ КЕРІ БАЙЛАНЫС “ Саңырауқұ лақ теру” әдісі “ Бас- бармақ” әдісі“ Жаңа білімге көпір салу” әдісі “ Миға шабуыл” әдісі деңгейлік тапсырма Дағды: Көзбен көргенді суреттеп, баяндап беру дағдысы қалыптасады; - Сурет бойынша сұрақты дұрыс беру дағдысы қалыптасады; Дағды: - Scratch ; - Қарым-қатынас жасау дағдысы - Жоғары деңгейлі ойлау дағдысы Жетістік: Окушылардың арасындағы тосқауыл жойылады; - Жетістікке бірге жетуге ұмтылады; Дескриптор: • Сөйлем мағынасын түсінеді; • Дұрыс жауапты белгілейді; • Жауаптың дұрыс, бұрыстығын дәлелдей алады; Дескриптор: • Сөйлем мағынасын түсінеді; • Қажетті сөзді көп нүктенің орнына қояды; • Сөйлемді толықтырып мағынасын түсіндіреді;Б елсенді оқы ту С аралап оқу Дескриптор: • Сурет бойынша ойын дұрыс тұжырымдайды; • Ойын анық, толық жеткізе алады; • Өмірден нақты мысалдар келтіре алады; • Келтірген мысалына нақты дәлелдер келтіре алады;

2 слайд

БІЛУ ТҮСІНУ, ҚОЛДАНУ ТАЛДАУ, ЖИНАҚТАУ КЕРІ БАЙЛАНЫС “ Саңырауқұ лақ теру” әдісі “ Бас- бармақ” әдісі“ Жаңа білімге көпір салу” әдісі “ Миға шабуыл” әдісі деңгейлік тапсырма Дағды: Көзбен көргенді суреттеп, баяндап беру дағдысы қалыптасады; - Сурет бойынша сұрақты дұрыс беру дағдысы қалыптасады; Дағды: - Scratch ; - Қарым-қатынас жасау дағдысы - Жоғары деңгейлі ойлау дағдысы Жетістік: Окушылардың арасындағы тосқауыл жойылады; - Жетістікке бірге жетуге ұмтылады; Дескриптор: • Сөйлем мағынасын түсінеді; • Дұрыс жауапты белгілейді; • Жауаптың дұрыс, бұрыстығын дәлелдей алады; Дескриптор: • Сөйлем мағынасын түсінеді; • Қажетті сөзді көп нүктенің орнына қояды; • Сөйлемді толықтырып мағынасын түсіндіреді;Б елсенді оқы ту С аралап оқу Дескриптор: • Сурет бойынша ойын дұрыс тұжырымдайды; • Ойын анық, толық жеткізе алады; • Өмірден нақты мысалдар келтіре алады; • Келтірген мысалына нақты дәлелдер келтіре алады;