Материалдар / Жаңа бағдарлама бойынша сабақты слайд көрсетілімі арқылы жүргізудің әдіс-тәсілдерін меңгерту жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаңа бағдарлама бойынша сабақты слайд көрсетілімі арқылы жүргізудің әдіс-тәсілдерін меңгерту жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа бағдарлама бойынша сабақты слайд көрсетілімі арқылы жүргізудің әдіс-тәсілдерін меңгерту жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2019
340
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қарауылтөбе орта мектебінің дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Таласбаев Алмас БерикболовичҚайырлы күн әріптестер!

1 слайд
Қарауылтөбе орта мектебінің дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Таласбаев Алмас БерикболовичҚайырлы күн әріптестер!

1 слайд

Қарауылтөбе орта мектебінің дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Таласбаев Алмас БерикболовичҚайырлы күн әріптестер!

Қысқа мерзімді жоспардың таныстырылымы ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ ЖОСПАР БӨЛІМІ 8 САЛАУАТТЫ ӨМІР САЛТЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ Сабақ тақырыбы: “Эстаф

2 слайд
Қысқа мерзімді жоспардың таныстырылымы ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ ЖОСПАР БӨЛІМІ 8 САЛАУАТТЫ ӨМІР САЛТЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ Сабақ тақырыбы: “Эстафеталық жарыс ойындары ” Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.3.5.1. Басқа адамдардың дене жаттығуларын толтыру үшін білім мен дағдыларын анықтау

2 слайд

Қысқа мерзімді жоспардың таныстырылымы ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ ЖОСПАР БӨЛІМІ 8 САЛАУАТТЫ ӨМІР САЛТЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ Сабақ тақырыбы: “Эстафеталық жарыс ойындары ” Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.3.5.1. Басқа адамдардың дене жаттығуларын толтыру үшін білім мен дағдыларын анықтау

7.3.5.1. Басқа адамдардың дене жаттығуларын толықтыру үшін білім мен дағдыларын анықтау Барлық білім алушылар орныдай алады.

3 слайд
7.3.5.1. Басқа адамдардың дене жаттығуларын толықтыру үшін білім мен дағдыларын анықтау Барлық білім алушылар орныдай алады. Ойын арқылы эстафетаның қозғалысын жасай алады. Кейбір оқушылар Қимыл қозғалыстарды қолдана алады. Білім алушылардың көпшілігі Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды Сабақ мақсатым Құндылықтарды дарыту: Құрмет.Білім алушыларды бір - біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі,математика, физикаТілдік мақсаттар: Білім алушылар эстафеталарды орындау кезінде жеңіске қол жеткізу үшін комаданын ойындарын күш жігермен үйлестіру. Оқу мақсаттары:

3 слайд

7.3.5.1. Басқа адамдардың дене жаттығуларын толықтыру үшін білім мен дағдыларын анықтау Барлық білім алушылар орныдай алады. Ойын арқылы эстафетаның қозғалысын жасай алады. Кейбір оқушылар Қимыл қозғалыстарды қолдана алады. Білім алушылардың көпшілігі Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды Сабақ мақсатым Құндылықтарды дарыту: Құрмет.Білім алушыларды бір - біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі,математика, физикаТілдік мақсаттар: Білім алушылар эстафеталарды орындау кезінде жеңіске қол жеткізу үшін комаданын ойындарын күш жігермен үйлестіру. Оқу мақсаттары:

Сабақтың басы 10 минут • Жағымды орта қалыптастыру.Шаттық шеңберін құру бір - бірлеріне жылы лебіздер білдіру арқылы тілек

4 слайд
Сабақтың басы 10 минут • Жағымды орта қалыптастыру.Шаттық шеңберін құру бір - бірлеріне жылы лебіздер білдіру арқылы тілек айту.Бой жазу жаттығуын қара жорға биі арқылы жасау Сабақтың ортасы 25 минут • Допты алып жүру. • Жұбымен допты алып жүру. • Ағзаны қалпына келтіру жаттығулары. • Бел айналдырғыш арасымен жүгіру. • Допты шеңберге түсіру. Сабақтың соңы 5 минут • Бүгінгі сабақта болған көңіл - күйді бағалау. • Оң қолын көтеру арқылы енді түсініп келемін. • Сол қолын көтеру арқылы түсінбедім. • Алақанды шапалақтау арқылы барлығын түсіндім пәрмендері бойынша бағалау.Сабақ барысы

4 слайд

Сабақтың басы 10 минут • Жағымды орта қалыптастыру.Шаттық шеңберін құру бір - бірлеріне жылы лебіздер білдіру арқылы тілек айту.Бой жазу жаттығуын қара жорға биі арқылы жасау Сабақтың ортасы 25 минут • Допты алып жүру. • Жұбымен допты алып жүру. • Ағзаны қалпына келтіру жаттығулары. • Бел айналдырғыш арасымен жүгіру. • Допты шеңберге түсіру. Сабақтың соңы 5 минут • Бүгінгі сабақта болған көңіл - күйді бағалау. • Оң қолын көтеру арқылы енді түсініп келемін. • Сол қолын көтеру арқылы түсінбедім. • Алақанды шапалақтау арқылы барлығын түсіндім пәрмендері бойынша бағалау.Сабақ барысы

Саралау Бағалау ДЖТҚСЕ Саралау барысында білім алушылардың деңгейін анықтап деңгейлер бойынша тапсырмалар беремін. Сабаққ

5 слайд
Саралау Бағалау ДЖТҚСЕ Саралау барысында білім алушылардың деңгейін анықтап деңгейлер бойынша тапсырмалар беремін. Сабаққа белсенді қатысып дұрыс орындаған оқушыға жұлдызша арқылы мадақталады Сабақ барысында бейресми қалыптастырушы бағалаулар.Әр оқушыға жекелей тапсырмаларберу,тапсырм алардың орындалу дағдыларын тексеру.Жекелей және топпен тапсырмаларды орындау және топ ішінде талқылау қарастырылады.Білім алушылардың өз бетінше тапсырмамен жұмыс істеуі өз бетінше қателерін түзеу Сабақ барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау. Доп ойнаған кезде бір-біріне кедергі жасамау, құлап қалмауын қадағалау

5 слайд

Саралау Бағалау ДЖТҚСЕ Саралау барысында білім алушылардың деңгейін анықтап деңгейлер бойынша тапсырмалар беремін. Сабаққа белсенді қатысып дұрыс орындаған оқушыға жұлдызша арқылы мадақталады Сабақ барысында бейресми қалыптастырушы бағалаулар.Әр оқушыға жекелей тапсырмаларберу,тапсырм алардың орындалу дағдыларын тексеру.Жекелей және топпен тапсырмаларды орындау және топ ішінде талқылау қарастырылады.Білім алушылардың өз бетінше тапсырмамен жұмыс істеуі өз бетінше қателерін түзеу Сабақ барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау. Доп ойнаған кезде бір-біріне кедергі жасамау, құлап қалмауын қадағалау

• Оқушылар бүкіл сыныппен тапсырманы жақсы орындады • “ Басбармақ”арқылы оқушылар өздерін әділ бағаладыСабақта жақсы өткен 2

6 слайд
• Оқушылар бүкіл сыныппен тапсырманы жақсы орындады • “ Басбармақ”арқылы оқушылар өздерін әділ бағаладыСабақта жақсы өткен 2 аспектісі (оқу, оқыту туралы да ойланыңыз) • Ойнау барысын мұқият бақылау • Мұғалімнің бағыты арқылы оқушылар өздерінің қай деңгейде тұрғанын анықтай отырып, соны шешу жолдарын ізденуСабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту мен оқу туралы ойланыңыз)? • Оқушылардың деңгейіне қарай жекелей тапсырмалар дайындау қажеттілігін түсіндім. • Қабілеті жоғары оқушылардың оқу дағдыларын дамыту барысында нақты тапсырмалар дайындау қажеттілігін түсіндім.Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік қиындықтары туралы нені білдім? Келесі сабақта неге көңіл бөлу қажет? Қорытынды бағалау

6 слайд

• Оқушылар бүкіл сыныппен тапсырманы жақсы орындады • “ Басбармақ”арқылы оқушылар өздерін әділ бағаладыСабақта жақсы өткен 2 аспектісі (оқу, оқыту туралы да ойланыңыз) • Ойнау барысын мұқият бақылау • Мұғалімнің бағыты арқылы оқушылар өздерінің қай деңгейде тұрғанын анықтай отырып, соны шешу жолдарын ізденуСабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту мен оқу туралы ойланыңыз)? • Оқушылардың деңгейіне қарай жекелей тапсырмалар дайындау қажеттілігін түсіндім. • Қабілеті жоғары оқушылардың оқу дағдыларын дамыту барысында нақты тапсырмалар дайындау қажеттілігін түсіндім.Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік қиындықтары туралы нені білдім? Келесі сабақта неге көңіл бөлу қажет? Қорытынды бағалау

7 слайд

7 слайд