Жаңа форматтағы ата-аналар жиналысы
Жаңа форматтағы ата-аналар жиналысы

#1 слайд
1 слайд
#2 слайд
2 слайд
#3 слайд
3 слайд
#4 слайд
Мақсаты: Мақсаты:Отбасы
тәрбиесіндегі
ата – ананың
балаға тәрбиелік
ықпалын
арттыру.
Отбасы
тәрбиесіндегі
ата – ананың
балаға тәрбиелік
ықпалын
арттыру. Ұлттық сана
сезімі
жоғары,өз
елінің салт-
дәстүрін
тарихын
жақсы
білетін
ұлттық
құндылықтар
ды
ұштастыра
білетін
ұлтжанды
тәрибелеу.
Ұлттық сана
сезімі
жоғары,өз
елінің салт-
дәстүрін
тарихын
жақсы
білетін
ұлттық
құндылықтар
ды
ұштастыра
білетін
ұлтжанды
тәрибелеу.Бала тәрбиесіне
көп көңіл
бөлудің
маңыздылығы
н дәлелдеу.
Бала тәрбиесіне
көп көңіл
бөлудің
маңыздылығы
н дәлелдеу.
4 слайд
Мақсаты: Мақсаты:Отбасы тәрбиесіндегі ата – ананың балаға тәрбиелік ықпалын арттыру. Отбасы тәрбиесіндегі ата – ананың балаға тәрбиелік ықпалын арттыру. Ұлттық сана сезімі жоғары,өз елінің салт- дәстүрін тарихын жақсы білетін ұлттық құндылықтар ды ұштастыра білетін ұлтжанды тәрибелеу. Ұлттық сана сезімі жоғары,өз елінің салт- дәстүрін тарихын жақсы білетін ұлттық құндылықтар ды ұштастыра білетін ұлтжанды тәрибелеу.Бала тәрбиесіне көп көңіл бөлудің маңыздылығы н дәлелдеу. Бала тәрбиесіне көп көңіл бөлудің маңыздылығы н дәлелдеу.
#5 слайд
«Жұдырық» жаттығуы.
Мақсаты: Өзін-өзі тану қабілетін, қарым-
қатынасты дамыту.
Нұсқау: Қазір барлығымыз бір тапсырманы
орындайық. Көршілер бір-бірімізге қарама-қарсы
отырып, біреуіміз жұдырық түйіп, екіншіміз
жұмылған жұдырықты ашуымыз керек. Жұдырық
түйген кісі аштырмау керек. Ал екінші кісі ашуға
тырысыңыз. Енді осыны қарама-қарсы қайталау
керек.
Талдау: Қандай сезімде, қандай күйде болдыңыз?
5 слайд
«Жұдырық» жаттығуы. Мақсаты: Өзін-өзі тану қабілетін, қарым- қатынасты дамыту. Нұсқау: Қазір барлығымыз бір тапсырманы орындайық. Көршілер бір-бірімізге қарама-қарсы отырып, біреуіміз жұдырық түйіп, екіншіміз жұмылған жұдырықты ашуымыз керек. Жұдырық түйген кісі аштырмау керек. Ал екінші кісі ашуға тырысыңыз. Енді осыны қарама-қарсы қайталау керек. Талдау: Қандай сезімде, қандай күйде болдыңыз?
#6 слайд
Қорытынды: Біз әбден күш көрсеткенге, адам
жанын қинауға құмармыз. Жай сөйлесек,
«жылы-жылы сөйлесе жылан інінен шығады»,
біз күштемей-ақ қолыңызды аша салыңызшы
деп айтуымызға да болар еді.
6 слайд
Қорытынды: Біз әбден күш көрсеткенге, адам жанын қинауға құмармыз. Жай сөйлесек, «жылы-жылы сөйлесе жылан інінен шығады», біз күштемей-ақ қолыңызды аша салыңызшы деп айтуымызға да болар еді.
#7 слайд
Жағдаяттар. Сахналау. «Баланың ісі шала», «Балаң нашар болса,
түйенің үстінен ит қабады» демекші, кейде балаға ұрсуға тура келеді.
Сіз балаңызға не деп ұрсасыз?
«Балаңыз мектептен ашуланып келді. Мұғалімнің ұрысқанын,
енді сабаққа барғысы келмейтінін айтты. Сіз қалай әрекет етер
едіңіз? Рөлде: ата-ана, бала, мұғалім.
«Дидар сабаққа дайындықсыз келді. Мұғалім сабақ түсіндіріп жатты.
Дидар сабақты тыңдамады.
Онымен қоса жанындағы оқушыларға да тыныштық бермеді.
Мұғалім Дидарға ескерту жасады. Дидар үйіне барып ата-анасына
шағым жасады. Ата-анасы директорға кіріп, айқай шығарды.Сіз не
істер едіңіз? Рөлде: ата-ана, бала, директор, мұғалім.
«Балаңыз күнде сабаққа кешігеді.Оны бақылап
жүрген директордың тәрбие ісі жөніндегі
орынбасары сізді мектепке шақыртты. Сіздің
әрекетіңіз? Рөлде: ата-ана, бала, тәрбие ісі жөніндегі
орынбасар. (Ойлануға 5 минут, сахналауға 2 минут)
7 слайд
Жағдаяттар. Сахналау. «Баланың ісі шала», «Балаң нашар болса, түйенің үстінен ит қабады» демекші, кейде балаға ұрсуға тура келеді. Сіз балаңызға не деп ұрсасыз? «Балаңыз мектептен ашуланып келді. Мұғалімнің ұрысқанын, енді сабаққа барғысы келмейтінін айтты. Сіз қалай әрекет етер едіңіз? Рөлде: ата-ана, бала, мұғалім. «Дидар сабаққа дайындықсыз келді. Мұғалім сабақ түсіндіріп жатты. Дидар сабақты тыңдамады. Онымен қоса жанындағы оқушыларға да тыныштық бермеді. Мұғалім Дидарға ескерту жасады. Дидар үйіне барып ата-анасына шағым жасады. Ата-анасы директорға кіріп, айқай шығарды.Сіз не істер едіңіз? Рөлде: ата-ана, бала, директор, мұғалім. «Балаңыз күнде сабаққа кешігеді.Оны бақылап жүрген директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары сізді мектепке шақыртты. Сіздің әрекетіңіз? Рөлде: ата-ана, бала, тәрбие ісі жөніндегі орынбасар. (Ойлануға 5 минут, сахналауға 2 минут)
#8 слайд
Бала – ата – ананың үміті, өмірінің жалғасы.
«Баламның табанына кірген шөңге менің
маңдайыма кірсін» -деп перзентін әлпештеп
өсірген ата – ананың жатса – тұрса тілейтіні -
баласының алдыңғы қатарлы азамат болып
өскені.
Ендеше сіз балаңыздың бойынан қандай
қасиеттерді көргіңіз келеді?
8 слайд
Бала – ата – ананың үміті, өмірінің жалғасы. «Баламның табанына кірген шөңге менің маңдайыма кірсін» -деп перзентін әлпештеп өсірген ата – ананың жатса – тұрса тілейтіні - баласының алдыңғы қатарлы азамат болып өскені. Ендеше сіз балаңыздың бойынан қандай қасиеттерді көргіңіз келеді?
#9 слайд
Топтық жұмыс. Постер қорғау
Бала-ата-ананың үміті, өмірінің жалғасы. «Баламның
табанына кірген шөңге, менің маңдайыма кірсін» деп перзентін
әлпештеп өсірген ата-ананың жатса-тұрса тілейтіні баласының
алдыңғы қатарлы азамат болып өскені. Балаға дұрыс тәрбие
беруде оны танып-білу, жан дүниесін ұғу маңызды.
Топтарға 1-тапсырма:
«Тәрбиелі баланың» сипатын,
«Тәртіпсіз баланың» сипатын,
«Балаңыз табысты оқушы болуы үшін не істей аласыз ?»
постерге түсіріп, ортада қорғайды.
“Ана мен бала қарым-қатынасы”
(Ойласуға 5 минут, қорғауға 1,5 минут).
9 слайд
Топтық жұмыс. Постер қорғау Бала-ата-ананың үміті, өмірінің жалғасы. «Баламның табанына кірген шөңге, менің маңдайыма кірсін» деп перзентін әлпештеп өсірген ата-ананың жатса-тұрса тілейтіні баласының алдыңғы қатарлы азамат болып өскені. Балаға дұрыс тәрбие беруде оны танып-білу, жан дүниесін ұғу маңызды. Топтарға 1-тапсырма: «Тәрбиелі баланың» сипатын, «Тәртіпсіз баланың» сипатын, «Балаңыз табысты оқушы болуы үшін не істей аласыз ?» постерге түсіріп, ортада қорғайды. “Ана мен бала қарым-қатынасы” (Ойласуға 5 минут, қорғауға 1,5 минут).
#10 слайд
Жақсы
қасиеттер
10 слайд
Жақсы қасиеттер
#11 слайд
Жағымсыз
қылықтар
11 слайд
Жағымсыз қылықтар
#12 слайд
Бала
12 слайд
Бала
#13 слайд
Ананың
13 слайд
Ананың
#14 слайд
Мақал-мәтел жасыру
14 слайд
Мақал-мәтел жасыру
#15 слайд
15 слайд
#16 слайд
16 слайд
#17 слайд
17 слайд
#18 слайд
18 слайд
#19 слайд
19 слайд
#20 слайд
20 слайд
#21 слайд
21 слайд
#22 слайд
22 слайд
#23 слайд
23 слайд
#24 слайд
24 слайд
#25 слайд
Ой-толғаныс Ой-толғаныс Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн
сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен
ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар,
сіздерден баладан жүрек жылуын аямай
балаға бір сәт болса да, бала көзімен қараңыз
дей отырып бүгінгі тренингке
қатысқандарыңызға көп-көп рахмет
айтамын!
Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн
сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен
ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар,
сіздерден баладан жүрек жылуын аямай
балаға бір сәт болса да, бала көзімен қараңыз
дей отырып бүгінгі тренингке
қатысқандарыңызға көп-көп рахмет
айтамын!
25 слайд
Ой-толғаныс Ой-толғаныс Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар, сіздерден баладан жүрек жылуын аямай балаға бір сәт болса да, бала көзімен қараңыз дей отырып бүгінгі тренингке қатысқандарыңызға көп-көп рахмет айтамын! Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар, сіздерден баладан жүрек жылуын аямай балаға бір сәт болса да, бала көзімен қараңыз дей отырып бүгінгі тренингке қатысқандарыңызға көп-көп рахмет айтамын!
шағым қалдыра аласыз













