Жаңа форматтағы ата-аналар жиналысы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жаңа форматтағы ата-аналар жиналысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа форматтағы ата-аналар жиналысына көрнекілік
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

#2 слайд

2 слайд

#3 слайд

3 слайд

Мақсаты: Мақсаты:Отбасы тәрбиесіндегі ата – ананың балаға тәрбиелік ықпалын арттыру. Отбасы тәрбиесіндегі ата – ананың

#4 слайд
Мақсаты: Мақсаты:Отбасы тәрбиесіндегі ата – ананың балаға тәрбиелік ықпалын арттыру. Отбасы тәрбиесіндегі ата – ананың балаға тәрбиелік ықпалын арттыру. Ұлттық сана сезімі жоғары,өз елінің салт- дәстүрін тарихын жақсы білетін ұлттық құндылықтар ды ұштастыра білетін ұлтжанды тәрибелеу. Ұлттық сана сезімі жоғары,өз елінің салт- дәстүрін тарихын жақсы білетін ұлттық құндылықтар ды ұштастыра білетін ұлтжанды тәрибелеу.Бала тәрбиесіне көп көңіл бөлудің маңыздылығы н дәлелдеу. Бала тәрбиесіне көп көңіл бөлудің маңыздылығы н дәлелдеу.

4 слайд

Мақсаты: Мақсаты:Отбасы тәрбиесіндегі ата – ананың балаға тәрбиелік ықпалын арттыру. Отбасы тәрбиесіндегі ата – ананың балаға тәрбиелік ықпалын арттыру. Ұлттық сана сезімі жоғары,өз елінің салт- дәстүрін тарихын жақсы білетін ұлттық құндылықтар ды ұштастыра білетін ұлтжанды тәрибелеу. Ұлттық сана сезімі жоғары,өз елінің салт- дәстүрін тарихын жақсы білетін ұлттық құндылықтар ды ұштастыра білетін ұлтжанды тәрибелеу.Бала тәрбиесіне көп көңіл бөлудің маңыздылығы н дәлелдеу. Бала тәрбиесіне көп көңіл бөлудің маңыздылығы н дәлелдеу.

«Жұдырық» жаттығуы. Мақсаты: Өзін-өзі тану қабілетін, қарым- қатынасты дамыту. Нұсқау: Қазір барлығымыз бір тапсырманы орын

#5 слайд
«Жұдырық» жаттығуы. Мақсаты: Өзін-өзі тану қабілетін, қарым- қатынасты дамыту. Нұсқау: Қазір барлығымыз бір тапсырманы орындайық. Көршілер бір-бірімізге қарама-қарсы отырып, біреуіміз жұдырық түйіп, екіншіміз жұмылған жұдырықты ашуымыз керек. Жұдырық түйген кісі аштырмау керек. Ал екінші кісі ашуға тырысыңыз. Енді осыны қарама-қарсы қайталау керек. Талдау: Қандай сезімде, қандай күйде болдыңыз?

5 слайд

«Жұдырық» жаттығуы. Мақсаты: Өзін-өзі тану қабілетін, қарым- қатынасты дамыту. Нұсқау: Қазір барлығымыз бір тапсырманы орындайық. Көршілер бір-бірімізге қарама-қарсы отырып, біреуіміз жұдырық түйіп, екіншіміз жұмылған жұдырықты ашуымыз керек. Жұдырық түйген кісі аштырмау керек. Ал екінші кісі ашуға тырысыңыз. Енді осыны қарама-қарсы қайталау керек. Талдау: Қандай сезімде, қандай күйде болдыңыз?

Қорытынды: Біз әбден күш көрсеткенге, адам жанын қинауға құмармыз. Жай сөйлесек, «жылы-жылы сөйлесе жылан інінен шығады», б

#6 слайд
Қорытынды: Біз әбден күш көрсеткенге, адам жанын қинауға құмармыз. Жай сөйлесек, «жылы-жылы сөйлесе жылан інінен шығады», біз күштемей-ақ қолыңызды аша салыңызшы деп айтуымызға да болар еді.

6 слайд

Қорытынды: Біз әбден күш көрсеткенге, адам жанын қинауға құмармыз. Жай сөйлесек, «жылы-жылы сөйлесе жылан інінен шығады», біз күштемей-ақ қолыңызды аша салыңызшы деп айтуымызға да болар еді.

Жағдаяттар. Сахналау. «Баланың ісі шала», «Балаң нашар болса, түйенің үстінен ит қабады» демекші, кейде балаға ұрсуға тура кел

#7 слайд
Жағдаяттар. Сахналау. «Баланың ісі шала», «Балаң нашар болса, түйенің үстінен ит қабады» демекші, кейде балаға ұрсуға тура келеді. Сіз балаңызға не деп ұрсасыз? «Балаңыз мектептен ашуланып келді. Мұғалімнің ұрысқанын, енді сабаққа барғысы келмейтінін айтты. Сіз қалай әрекет етер едіңіз? Рөлде: ата-ана, бала, мұғалім. «Дидар сабаққа дайындықсыз келді. Мұғалім сабақ түсіндіріп жатты. Дидар сабақты тыңдамады. Онымен қоса жанындағы оқушыларға да тыныштық бермеді. Мұғалім Дидарға ескерту жасады. Дидар үйіне барып ата-анасына шағым жасады. Ата-анасы директорға кіріп, айқай шығарды.Сіз не істер едіңіз? Рөлде: ата-ана, бала, директор, мұғалім.  «Балаңыз күнде сабаққа кешігеді.Оны бақылап жүрген директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары сізді мектепке шақыртты. Сіздің әрекетіңіз? Рөлде: ата-ана, бала, тәрбие ісі жөніндегі орынбасар. (Ойлануға 5 минут, сахналауға 2 минут)

7 слайд

Жағдаяттар. Сахналау. «Баланың ісі шала», «Балаң нашар болса, түйенің үстінен ит қабады» демекші, кейде балаға ұрсуға тура келеді. Сіз балаңызға не деп ұрсасыз? «Балаңыз мектептен ашуланып келді. Мұғалімнің ұрысқанын, енді сабаққа барғысы келмейтінін айтты. Сіз қалай әрекет етер едіңіз? Рөлде: ата-ана, бала, мұғалім. «Дидар сабаққа дайындықсыз келді. Мұғалім сабақ түсіндіріп жатты. Дидар сабақты тыңдамады. Онымен қоса жанындағы оқушыларға да тыныштық бермеді. Мұғалім Дидарға ескерту жасады. Дидар үйіне барып ата-анасына шағым жасады. Ата-анасы директорға кіріп, айқай шығарды.Сіз не істер едіңіз? Рөлде: ата-ана, бала, директор, мұғалім.  «Балаңыз күнде сабаққа кешігеді.Оны бақылап жүрген директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары сізді мектепке шақыртты. Сіздің әрекетіңіз? Рөлде: ата-ана, бала, тәрбие ісі жөніндегі орынбасар. (Ойлануға 5 минут, сахналауға 2 минут)

Бала – ата – ананың үміті, өмірінің жалғасы. «Баламның табанына кірген шөңге менің маңдайыма кірсін» -деп перзентін әлпештеп

#8 слайд
Бала – ата – ананың үміті, өмірінің жалғасы. «Баламның табанына кірген шөңге менің маңдайыма кірсін» -деп перзентін әлпештеп өсірген ата – ананың жатса – тұрса тілейтіні - баласының алдыңғы қатарлы азамат болып өскені. Ендеше сіз балаңыздың бойынан қандай қасиеттерді көргіңіз келеді?

8 слайд

Бала – ата – ананың үміті, өмірінің жалғасы. «Баламның табанына кірген шөңге менің маңдайыма кірсін» -деп перзентін әлпештеп өсірген ата – ананың жатса – тұрса тілейтіні - баласының алдыңғы қатарлы азамат болып өскені. Ендеше сіз балаңыздың бойынан қандай қасиеттерді көргіңіз келеді?

 Топтық жұмыс. Постер қорғау  Бала-ата-ананың үміті, өмірінің жалғасы. «Баламның табанына кірген шөңге, менің

#9 слайд
 Топтық жұмыс. Постер қорғау  Бала-ата-ананың үміті, өмірінің жалғасы. «Баламның табанына кірген шөңге, менің маңдайыма кірсін» деп перзентін әлпештеп өсірген ата-ананың жатса-тұрса тілейтіні баласының алдыңғы қатарлы азамат болып өскені. Балаға дұрыс тәрбие беруде оны танып-білу, жан дүниесін ұғу маңызды. Топтарға 1-тапсырма:  «Тәрбиелі баланың» сипатын,  «Тәртіпсіз баланың» сипатын,  «Балаңыз табысты оқушы болуы үшін не істей аласыз ?» постерге түсіріп, ортада қорғайды. “Ана мен бала қарым-қатынасы” (Ойласуға 5 минут, қорғауға 1,5 минут).

9 слайд

 Топтық жұмыс. Постер қорғау  Бала-ата-ананың үміті, өмірінің жалғасы. «Баламның табанына кірген шөңге, менің маңдайыма кірсін» деп перзентін әлпештеп өсірген ата-ананың жатса-тұрса тілейтіні баласының алдыңғы қатарлы азамат болып өскені. Балаға дұрыс тәрбие беруде оны танып-білу, жан дүниесін ұғу маңызды. Топтарға 1-тапсырма:  «Тәрбиелі баланың» сипатын,  «Тәртіпсіз баланың» сипатын,  «Балаңыз табысты оқушы болуы үшін не істей аласыз ?» постерге түсіріп, ортада қорғайды. “Ана мен бала қарым-қатынасы” (Ойласуға 5 минут, қорғауға 1,5 минут).

Жақсы қасиеттер

#10 слайд
Жақсы қасиеттер

10 слайд

Жақсы қасиеттер

Жағымсыз қылықтар

#11 слайд
Жағымсыз қылықтар

11 слайд

Жағымсыз қылықтар

Бала

#12 слайд
Бала

12 слайд

Бала

Ананың

#13 слайд
Ананың

13 слайд

Ананың

Мақал-мәтел жасыру

#14 слайд
Мақал-мәтел жасыру

14 слайд

Мақал-мәтел жасыру

#15 слайд

15 слайд

#16 слайд

16 слайд

#17 слайд

17 слайд

#18 слайд

18 слайд

#19 слайд

19 слайд

#20 слайд

20 слайд

#21 слайд

21 слайд

#22 слайд

22 слайд

#23 слайд

23 слайд

#24 слайд

24 слайд

Ой-толғаныс Ой-толғаныс Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен ауыстыру мүмкін

#25 слайд
Ой-толғаныс Ой-толғаныс Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар, сіздерден баладан жүрек жылуын аямай балаға бір сәт болса да, бала көзімен қараңыз дей отырып бүгінгі тренингке қатысқандарыңызға көп-көп рахмет айтамын! Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар, сіздерден баладан жүрек жылуын аямай балаға бір сәт болса да, бала көзімен қараңыз дей отырып бүгінгі тренингке қатысқандарыңызға көп-көп рахмет айтамын!

25 слайд

Ой-толғаныс Ой-толғаныс Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар, сіздерден баладан жүрек жылуын аямай балаға бір сәт болса да, бала көзімен қараңыз дей отырып бүгінгі тренингке қатысқандарыңызға көп-көп рахмет айтамын! Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар, сіздерден баладан жүрек жылуын аямай балаға бір сәт болса да, бала көзімен қараңыз дей отырып бүгінгі тренингке қатысқандарыңызға көп-көп рахмет айтамын!

Файл форматы:
ppt
20.00.2024
305
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі