Жаңартылған бағдарламаны өз сабағымда қолдану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жаңартылған бағдарламаны өз сабағымда қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа бағдарламаны өз сабағымда қолдану бойынша таныстырылым видеослайды
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ШҚО, ЖАРМА АУДАНЫ, ШАР қаласы «Т.Көбдіков атындағы орта мектебі » КММ Балкобекова Ботағөз Арынгазыевна, II санатты биология пә

#1 слайд
ШҚО, ЖАРМА АУДАНЫ, ШАР қаласы «Т.Көбдіков атындағы орта мектебі » КММ Балкобекова Ботағөз Арынгазыевна, II санатты биология пәні мұғалімі ҰМЖ БӨЛІМІ: 8.1.С Тірі ағзалардың көптүрлілігі САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Саңырауқұлақтар патшалығы. Зең саңырауқұлағы: мукор, пеницилл. Біржасушалы саңырауқұлақтар – ашытқы. Көпжасушалы саңырауқұлақтар. Қалпақшалы саңырауқұлақтар. Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтар ОҚУ МАСАТЫ: 8.1.1.2 Саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін сипаттау Барлық оқушылар: Саңырауқұлақтардың ерекше патшалықтар өкілдері екендігін білу, негізгі белгілерін анықтау, сипаттау Оқушылардың басым бөлігі: Саңырауқұлақтардың негізгі белгілеріне қарай өсімдік жануар ағзасы құрылысымен салыстыра алу, көбею жолдарын сипаттау Кейбір оқушылар: Саңырауқұлақтарды негізгі ерекшеліктеріне қарай топтарға жүйелей отырып, табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына баға беру, түсіндіру

1 слайд

ШҚО, ЖАРМА АУДАНЫ, ШАР қаласы «Т.Көбдіков атындағы орта мектебі » КММ Балкобекова Ботағөз Арынгазыевна, II санатты биология пәні мұғалімі ҰМЖ БӨЛІМІ: 8.1.С Тірі ағзалардың көптүрлілігі САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Саңырауқұлақтар патшалығы. Зең саңырауқұлағы: мукор, пеницилл. Біржасушалы саңырауқұлақтар – ашытқы. Көпжасушалы саңырауқұлақтар. Қалпақшалы саңырауқұлақтар. Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтар ОҚУ МАСАТЫ: 8.1.1.2 Саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін сипаттау Барлық оқушылар: Саңырауқұлақтардың ерекше патшалықтар өкілдері екендігін білу, негізгі белгілерін анықтау, сипаттау Оқушылардың басым бөлігі: Саңырауқұлақтардың негізгі белгілеріне қарай өсімдік жануар ағзасы құрылысымен салыстыра алу, көбею жолдарын сипаттау Кейбір оқушылар: Саңырауқұлақтарды негізгі ерекшеліктеріне қарай топтарға жүйелей отырып, табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына баға беру, түсіндіру

Белсенді оқыту әдістері БІЛУ ТҮСІНУ- Саңырауқұлақтар патшалығына тән белгілеріді анықтайды, жануар,өсімдік ағзаларымен са

#2 слайд
Белсенді оқыту әдістері БІЛУ ТҮСІНУ- Саңырауқұлақтар патшалығына тән белгілеріді анықтайды, жануар,өсімдік ағзаларымен салыстырады - Саңырауқұлақтардың негізгі топтарын, көбею жолдарын сипаттайды. - Саңырауқұлақтардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына баға береді, түсіндіреді ОҚУ МАҚСАТЫ: 8.1.1.2 Саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін сипаттау . БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫНЫҢ ОРТА ДЕҢГЕЙІ 5- ТАПСЫРМА : Модельдеу,«Егер...онда...өйткені» Дескриптор: - 1 топ улы саңырауқұлақтарды, жеуге жарамды саңырауқұлақтарды негізгі белгілері бойынша жүйелейді, тірек-сызба құрады - 2-топ нандағы зең саңырауқұлағы, ашытқы саңырауқұлақтарын негңзгң белгңлерң бойынша жүйелейді, тірек-сызба құрады - Әр топ тірек-сызба негізінде саңырауқұлақтардың маңызына баға береді, түсіндіреді ТАЛДАУ ЖИНАҚТА У БАҒАЛАУ А о,ж,а,т ж,а,т 4-ТАПСЫРМА : «СУРЕТТЕР СӨЙЛЕЙДІ» Дескриптор - Саңырауқұлақтар түрлерін анықтап, кестеге сәйкестендіреді - Зең, ашытқы, қалпақшалы саңырауқұлақтарының көбею жолдарын сипаттайдыБелсенді оқыту әдістері

2 слайд

Белсенді оқыту әдістері БІЛУ ТҮСІНУ- Саңырауқұлақтар патшалығына тән белгілеріді анықтайды, жануар,өсімдік ағзаларымен салыстырады - Саңырауқұлақтардың негізгі топтарын, көбею жолдарын сипаттайды. - Саңырауқұлақтардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына баға береді, түсіндіреді ОҚУ МАҚСАТЫ: 8.1.1.2 Саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін сипаттау . БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫНЫҢ ОРТА ДЕҢГЕЙІ 5- ТАПСЫРМА : Модельдеу,«Егер...онда...өйткені» Дескриптор: - 1 топ улы саңырауқұлақтарды, жеуге жарамды саңырауқұлақтарды негізгі белгілері бойынша жүйелейді, тірек-сызба құрады - 2-топ нандағы зең саңырауқұлағы, ашытқы саңырауқұлақтарын негңзгң белгңлерң бойынша жүйелейді, тірек-сызба құрады - Әр топ тірек-сызба негізінде саңырауқұлақтардың маңызына баға береді, түсіндіреді ТАЛДАУ ЖИНАҚТА У БАҒАЛАУ А о,ж,а,т ж,а,т 4-ТАПСЫРМА : «СУРЕТТЕР СӨЙЛЕЙДІ» Дескриптор - Саңырауқұлақтар түрлерін анықтап, кестеге сәйкестендіреді - Зең, ашытқы, қалпақшалы саңырауқұлақтарының көбею жолдарын сипаттайдыБелсенді оқыту әдістері

ОҚЫТУДЫ САРАЛАУ Баланың қажеттіліктері мен қабілеттерін ескере отырып әртүрлі оқу ортасын құру Диалогты саралау, қарым-қатынас

#3 слайд
ОҚЫТУДЫ САРАЛАУ Баланың қажеттіліктері мен қабілеттерін ескере отырып әртүрлі оқу ортасын құру Диалогты саралау, қарым-қатынас формалары бойынша саралау Тапсырма бойынша сарлау, Нәтиже немесе жауап бойынша саралауСАРАЛАУ ӘДІСТЕРІ таңдау бойынша саралауОқыту бойынша саралау, Ресурс немесе мәтін , бойынша саралау Бүкіл сабақ үрдісінде жүзеге асадыСабақтың өн бойында жүреді, жаңа сабақ кезінде, мысалы Бейнеролик, оқулық, Муляж тсс ресурстарды оқыту үрдісінде пайдалану арылы менің сабағымда көрініс табады Мысалы, тапсырманы орындау кезінде, Үй тапсырмасын берген Кезде көрініс табадыСабақтың үстінде, Бекіту кезінде«Егер,онда,өйткені» ,кері байланыс кезінде мысалы «Сияқты, бірақ»ОҚЫТУДЫ САРАЛАУ

3 слайд

ОҚЫТУДЫ САРАЛАУ Баланың қажеттіліктері мен қабілеттерін ескере отырып әртүрлі оқу ортасын құру Диалогты саралау, қарым-қатынас формалары бойынша саралау Тапсырма бойынша сарлау, Нәтиже немесе жауап бойынша саралауСАРАЛАУ ӘДІСТЕРІ таңдау бойынша саралауОқыту бойынша саралау, Ресурс немесе мәтін , бойынша саралау Бүкіл сабақ үрдісінде жүзеге асадыСабақтың өн бойында жүреді, жаңа сабақ кезінде, мысалы Бейнеролик, оқулық, Муляж тсс ресурстарды оқыту үрдісінде пайдалану арылы менің сабағымда көрініс табады Мысалы, тапсырманы орындау кезінде, Үй тапсырмасын берген Кезде көрініс табадыСабақтың үстінде, Бекіту кезінде«Егер,онда,өйткені» ,кері байланыс кезінде мысалы «Сияқты, бірақ»ОҚЫТУДЫ САРАЛАУ

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ: Саңырауқұлақтар патшалығына тән белгілеріді анықтайды Саңырауқұлақтардың негізгі топтарын, көбею жолдарын

#4 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ: Саңырауқұлақтар патшалығына тән белгілеріді анықтайды Саңырауқұлақтардың негізгі топтарын, көбею жолдарын сипаттайды. Саңырауқұлақтардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына баға береді, түсіндіреді ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ЖҰПТЫҚ, ТОПТЫҚ МҰҒАЛІМНІҢ БАҒАЛАУЫ «+, -», смайлик 2- тапсырма. «Repate after me» Дескриптор: - Саңырауқұлақтар тақырыбына байланысты кітапта кездесетін термин сөздерді анықтайды - Анықтаған терминдерді үш тілде мұғаліммен бірге қайталап айтады «Шапалақ»3-ТАПСЫРМА : «ВЕНН» диаграммасы, «КАПИТАН-ШТУРМАН» Дескриптор: - саңырауқұлақтардың өсімдікке тән белгілірін анықтап, кесте толтырады -саңырауқұлақтардың жануарға тән белгілерін анықтап, кесте толтырады - Саңырауқұлақтар патшалығын өсімдіктермен, жануарлармен салыстырады, ортақ белгілерін жазады Өзінің әлсіз, мықты жақтарын анықтау, Әділ бағалауға, шыншылдыққа үйрету Ынталандыра отырып, сабаққа қызығушылығын арттыру, сабақтың тиімділігін анықтауБАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ: Саңырауқұлақтар патшалығына тән белгілеріді анықтайды Саңырауқұлақтардың негізгі топтарын, көбею жолдарын сипаттайды. Саңырауқұлақтардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына баға береді, түсіндіреді

4 слайд

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ: Саңырауқұлақтар патшалығына тән белгілеріді анықтайды Саңырауқұлақтардың негізгі топтарын, көбею жолдарын сипаттайды. Саңырауқұлақтардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына баға береді, түсіндіреді ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ЖҰПТЫҚ, ТОПТЫҚ МҰҒАЛІМНІҢ БАҒАЛАУЫ «+, -», смайлик 2- тапсырма. «Repate after me» Дескриптор: - Саңырауқұлақтар тақырыбына байланысты кітапта кездесетін термин сөздерді анықтайды - Анықтаған терминдерді үш тілде мұғаліммен бірге қайталап айтады «Шапалақ»3-ТАПСЫРМА : «ВЕНН» диаграммасы, «КАПИТАН-ШТУРМАН» Дескриптор: - саңырауқұлақтардың өсімдікке тән белгілірін анықтап, кесте толтырады -саңырауқұлақтардың жануарға тән белгілерін анықтап, кесте толтырады - Саңырауқұлақтар патшалығын өсімдіктермен, жануарлармен салыстырады, ортақ белгілерін жазады Өзінің әлсіз, мықты жақтарын анықтау, Әділ бағалауға, шыншылдыққа үйрету Ынталандыра отырып, сабаққа қызығушылығын арттыру, сабақтың тиімділігін анықтауБАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ: Саңырауқұлақтар патшалығына тән белгілеріді анықтайды Саңырауқұлақтардың негізгі топтарын, көбею жолдарын сипаттайды. Саңырауқұлақтардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына баға береді, түсіндіреді

Файл форматы:
ppt
25.10.2020
428
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі