Материалдар / Жаңартылған бағдарламаны өз сабағымда қолдану

Жаңартылған бағдарламаны өз сабағымда қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа бағдарламаны өз сабағымда қолдану бойынша таныстырылым видеослайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қазан 2020
324
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ШҚО, ЖАРМА АУДАНЫ, ШАР қаласы «Т.Көбдіков атындағы орта мектебі » КММ Балкобекова Ботағөз Арынгазыевна, II санатты биология пә

1 слайд
ШҚО, ЖАРМА АУДАНЫ, ШАР қаласы «Т.Көбдіков атындағы орта мектебі » КММ Балкобекова Ботағөз Арынгазыевна, II санатты биология пәні мұғалімі ҰМЖ БӨЛІМІ: 8.1.С Тірі ағзалардың көптүрлілігі САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Саңырауқұлақтар патшалығы. Зең саңырауқұлағы: мукор, пеницилл. Біржасушалы саңырауқұлақтар – ашытқы. Көпжасушалы саңырауқұлақтар. Қалпақшалы саңырауқұлақтар. Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтар ОҚУ МАСАТЫ: 8.1.1.2 Саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін сипаттау Барлық оқушылар: Саңырауқұлақтардың ерекше патшалықтар өкілдері екендігін білу, негізгі белгілерін анықтау, сипаттау Оқушылардың басым бөлігі: Саңырауқұлақтардың негізгі белгілеріне қарай өсімдік жануар ағзасы құрылысымен салыстыра алу, көбею жолдарын сипаттау Кейбір оқушылар: Саңырауқұлақтарды негізгі ерекшеліктеріне қарай топтарға жүйелей отырып, табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына баға беру, түсіндіру

1 слайд

ШҚО, ЖАРМА АУДАНЫ, ШАР қаласы «Т.Көбдіков атындағы орта мектебі » КММ Балкобекова Ботағөз Арынгазыевна, II санатты биология пәні мұғалімі ҰМЖ БӨЛІМІ: 8.1.С Тірі ағзалардың көптүрлілігі САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Саңырауқұлақтар патшалығы. Зең саңырауқұлағы: мукор, пеницилл. Біржасушалы саңырауқұлақтар – ашытқы. Көпжасушалы саңырауқұлақтар. Қалпақшалы саңырауқұлақтар. Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтар ОҚУ МАСАТЫ: 8.1.1.2 Саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін сипаттау Барлық оқушылар: Саңырауқұлақтардың ерекше патшалықтар өкілдері екендігін білу, негізгі белгілерін анықтау, сипаттау Оқушылардың басым бөлігі: Саңырауқұлақтардың негізгі белгілеріне қарай өсімдік жануар ағзасы құрылысымен салыстыра алу, көбею жолдарын сипаттау Кейбір оқушылар: Саңырауқұлақтарды негізгі ерекшеліктеріне қарай топтарға жүйелей отырып, табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына баға беру, түсіндіру

Белсенді оқыту әдістері БІЛУ ТҮСІНУ- Саңырауқұлақтар патшалығына тән белгілеріді анықтайды, жануар,өсімдік ағзаларымен са

2 слайд
Белсенді оқыту әдістері БІЛУ ТҮСІНУ- Саңырауқұлақтар патшалығына тән белгілеріді анықтайды, жануар,өсімдік ағзаларымен салыстырады - Саңырауқұлақтардың негізгі топтарын, көбею жолдарын сипаттайды. - Саңырауқұлақтардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына баға береді, түсіндіреді ОҚУ МАҚСАТЫ: 8.1.1.2 Саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін сипаттау . БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫНЫҢ ОРТА ДЕҢГЕЙІ 5- ТАПСЫРМА : Модельдеу,«Егер...онда...өйткені» Дескриптор: - 1 топ улы саңырауқұлақтарды, жеуге жарамды саңырауқұлақтарды негізгі белгілері бойынша жүйелейді, тірек-сызба құрады - 2-топ нандағы зең саңырауқұлағы, ашытқы саңырауқұлақтарын негңзгң белгңлерң бойынша жүйелейді, тірек-сызба құрады - Әр топ тірек-сызба негізінде саңырауқұлақтардың маңызына баға береді, түсіндіреді ТАЛДАУ ЖИНАҚТА У БАҒАЛАУ А о,ж,а,т ж,а,т 4-ТАПСЫРМА : «СУРЕТТЕР СӨЙЛЕЙДІ» Дескриптор - Саңырауқұлақтар түрлерін анықтап, кестеге сәйкестендіреді - Зең, ашытқы, қалпақшалы саңырауқұлақтарының көбею жолдарын сипаттайдыБелсенді оқыту әдістері

2 слайд

Белсенді оқыту әдістері БІЛУ ТҮСІНУ- Саңырауқұлақтар патшалығына тән белгілеріді анықтайды, жануар,өсімдік ағзаларымен салыстырады - Саңырауқұлақтардың негізгі топтарын, көбею жолдарын сипаттайды. - Саңырауқұлақтардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына баға береді, түсіндіреді ОҚУ МАҚСАТЫ: 8.1.1.2 Саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін сипаттау . БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫНЫҢ ОРТА ДЕҢГЕЙІ 5- ТАПСЫРМА : Модельдеу,«Егер...онда...өйткені» Дескриптор: - 1 топ улы саңырауқұлақтарды, жеуге жарамды саңырауқұлақтарды негізгі белгілері бойынша жүйелейді, тірек-сызба құрады - 2-топ нандағы зең саңырауқұлағы, ашытқы саңырауқұлақтарын негңзгң белгңлерң бойынша жүйелейді, тірек-сызба құрады - Әр топ тірек-сызба негізінде саңырауқұлақтардың маңызына баға береді, түсіндіреді ТАЛДАУ ЖИНАҚТА У БАҒАЛАУ А о,ж,а,т ж,а,т 4-ТАПСЫРМА : «СУРЕТТЕР СӨЙЛЕЙДІ» Дескриптор - Саңырауқұлақтар түрлерін анықтап, кестеге сәйкестендіреді - Зең, ашытқы, қалпақшалы саңырауқұлақтарының көбею жолдарын сипаттайдыБелсенді оқыту әдістері

ОҚЫТУДЫ САРАЛАУ Баланың қажеттіліктері мен қабілеттерін ескере отырып әртүрлі оқу ортасын құру Диалогты саралау, қарым-қатынас

3 слайд
ОҚЫТУДЫ САРАЛАУ Баланың қажеттіліктері мен қабілеттерін ескере отырып әртүрлі оқу ортасын құру Диалогты саралау, қарым-қатынас формалары бойынша саралау Тапсырма бойынша сарлау, Нәтиже немесе жауап бойынша саралауСАРАЛАУ ӘДІСТЕРІ таңдау бойынша саралауОқыту бойынша саралау, Ресурс немесе мәтін , бойынша саралау Бүкіл сабақ үрдісінде жүзеге асадыСабақтың өн бойында жүреді, жаңа сабақ кезінде, мысалы Бейнеролик, оқулық, Муляж тсс ресурстарды оқыту үрдісінде пайдалану арылы менің сабағымда көрініс табады Мысалы, тапсырманы орындау кезінде, Үй тапсырмасын берген Кезде көрініс табадыСабақтың үстінде, Бекіту кезінде«Егер,онда,өйткені» ,кері байланыс кезінде мысалы «Сияқты, бірақ»ОҚЫТУДЫ САРАЛАУ

3 слайд

ОҚЫТУДЫ САРАЛАУ Баланың қажеттіліктері мен қабілеттерін ескере отырып әртүрлі оқу ортасын құру Диалогты саралау, қарым-қатынас формалары бойынша саралау Тапсырма бойынша сарлау, Нәтиже немесе жауап бойынша саралауСАРАЛАУ ӘДІСТЕРІ таңдау бойынша саралауОқыту бойынша саралау, Ресурс немесе мәтін , бойынша саралау Бүкіл сабақ үрдісінде жүзеге асадыСабақтың өн бойында жүреді, жаңа сабақ кезінде, мысалы Бейнеролик, оқулық, Муляж тсс ресурстарды оқыту үрдісінде пайдалану арылы менің сабағымда көрініс табады Мысалы, тапсырманы орындау кезінде, Үй тапсырмасын берген Кезде көрініс табадыСабақтың үстінде, Бекіту кезінде«Егер,онда,өйткені» ,кері байланыс кезінде мысалы «Сияқты, бірақ»ОҚЫТУДЫ САРАЛАУ

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ: Саңырауқұлақтар патшалығына тән белгілеріді анықтайды Саңырауқұлақтардың негізгі топтарын, көбею жолдарын

4 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ: Саңырауқұлақтар патшалығына тән белгілеріді анықтайды Саңырауқұлақтардың негізгі топтарын, көбею жолдарын сипаттайды. Саңырауқұлақтардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына баға береді, түсіндіреді ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ЖҰПТЫҚ, ТОПТЫҚ МҰҒАЛІМНІҢ БАҒАЛАУЫ «+, -», смайлик 2- тапсырма. «Repate after me» Дескриптор: - Саңырауқұлақтар тақырыбына байланысты кітапта кездесетін термин сөздерді анықтайды - Анықтаған терминдерді үш тілде мұғаліммен бірге қайталап айтады «Шапалақ»3-ТАПСЫРМА : «ВЕНН» диаграммасы, «КАПИТАН-ШТУРМАН» Дескриптор: - саңырауқұлақтардың өсімдікке тән белгілірін анықтап, кесте толтырады -саңырауқұлақтардың жануарға тән белгілерін анықтап, кесте толтырады - Саңырауқұлақтар патшалығын өсімдіктермен, жануарлармен салыстырады, ортақ белгілерін жазады Өзінің әлсіз, мықты жақтарын анықтау, Әділ бағалауға, шыншылдыққа үйрету Ынталандыра отырып, сабаққа қызығушылығын арттыру, сабақтың тиімділігін анықтауБАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ: Саңырауқұлақтар патшалығына тән белгілеріді анықтайды Саңырауқұлақтардың негізгі топтарын, көбею жолдарын сипаттайды. Саңырауқұлақтардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына баға береді, түсіндіреді

4 слайд

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ: Саңырауқұлақтар патшалығына тән белгілеріді анықтайды Саңырауқұлақтардың негізгі топтарын, көбею жолдарын сипаттайды. Саңырауқұлақтардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына баға береді, түсіндіреді ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ЖҰПТЫҚ, ТОПТЫҚ МҰҒАЛІМНІҢ БАҒАЛАУЫ «+, -», смайлик 2- тапсырма. «Repate after me» Дескриптор: - Саңырауқұлақтар тақырыбына байланысты кітапта кездесетін термин сөздерді анықтайды - Анықтаған терминдерді үш тілде мұғаліммен бірге қайталап айтады «Шапалақ»3-ТАПСЫРМА : «ВЕНН» диаграммасы, «КАПИТАН-ШТУРМАН» Дескриптор: - саңырауқұлақтардың өсімдікке тән белгілірін анықтап, кесте толтырады -саңырауқұлақтардың жануарға тән белгілерін анықтап, кесте толтырады - Саңырауқұлақтар патшалығын өсімдіктермен, жануарлармен салыстырады, ортақ белгілерін жазады Өзінің әлсіз, мықты жақтарын анықтау, Әділ бағалауға, шыншылдыққа үйрету Ынталандыра отырып, сабаққа қызығушылығын арттыру, сабақтың тиімділігін анықтауБАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ: Саңырауқұлақтар патшалығына тән белгілеріді анықтайды Саңырауқұлақтардың негізгі топтарын, көбею жолдарын сипаттайды. Саңырауқұлақтардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына баға береді, түсіндіреді

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ