Материалдар / Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында дене шынықтыру пәнінде әдіс-тәсілдерді қолдану тиімділігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында дене шынықтыру пәнінде әдіс-тәсілдерді қолдану тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Слайд түрінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2020
1363
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алматы облысы Кербұлақ ауданы Қарашоқы орта мектебі КММ Жаңартыл ған білім беру мазмұны жағдайында дене шынықтыру пәнінде әд

1 слайд
Алматы облысы Кербұлақ ауданы Қарашоқы орта мектебі КММ Жаңартыл ған білім беру мазмұны жағдайында дене шынықтыру пәнінде әдіс - тәсілдерді қолдану тиімділігі

1 слайд

Алматы облысы Кербұлақ ауданы Қарашоқы орта мектебі КММ Жаңартыл ған білім беру мазмұны жағдайында дене шынықтыру пәнінде әдіс - тәсілдерді қолдану тиімділігі

Бұрынғы сабаұтардың өтуі Болашаққа жоспары Оқушылардың салауатты өмір салтына деген қызығушылығын

2 слайд
Бұрынғы сабаұтардың өтуі Болашаққа жоспары Оқушылардың салауатты өмір салтына деген қызығушылығын арттыру Сыни тұрғыдан ойлауға бағытталған тапсырмалар дайындау, оқушыларға сенім білдіру, өз бетімен ізденуге, интернетті тиімді пайдалануға дағдыландыру . Өз ойын еркін жеткізе алуға дағдыландыру, сөздік қорларын дамыта отырып, спорттық мәдениетіне үйрету Қазір қалай өзгерді? Топқа бөлу, психологиялық ахуал орнату, сергіту сәті Тақырып бойынша жаңа мәліметтерді өздігінен жинақтауға бағыт беру, бейне жазбаларды, рөлдік ойындар . Өз ойларын ашық ортаға сала білу, басқаларды тыңдай отырып, ой қорытындылау Оқушыларды тік тұрғызып қойып, сөйлету Жаттығуларды жасату . Мазмұндау, сұрақ- жауап) Сабақтың сәтті жақтары Сабақтың сәтсіз жақтары Сабақта не өзгерді? 1.Топтық және жұптық жұмыс жасауға дағдыланды. 2. Оқушыларға еркін жаттығу жасауға, өз ойларын еркін айтуға үйренді. 3. Сыни ойлауға үйрету арқылы оқушылардың өзіндік пікір, идея, салауатты өмір салтын ұстану тұжырымы қалыптасты .Дарынды, талантты оқушыларға күрделі тапсырмалар ұсынылмауБағалау критерийлерін қолдана алады, топта өз рөлін біледі, сын тұрғысынан ойлай отырып әрекет етеді, АКТ-ны тиімді пайдаланадыЖұмыстарын қорғауТоптық жұмыс Кері байланыс беру ДЕНЕ ТӘРБИЕСІ САБАҒЫНДАҒЫ ЖАҢАШЫЛДЫҚТЫҢ ҚОЛДАНУЫБұрынғы сабаұтардың өтуі Болашаққа жоспары Оқушылардың салауатты өмір салтына деген қызығушылығын арттыру Сыни тұрғыдан ойлауға бағытталған тапсырмалар дайындау, оқушыларға сенім білдіру, өз бетімен ізденуге, интернетті тиімді пайдалануға дағдыландыру . Өз ойын еркін жеткізе алуға дағдыландыру, сөздік қорларын дамыта отырып, спорттық мәдениетіне үйрету Қазір қалай өзгерді? Топқа бөлу, психологиялық ахуал орнату, сергіту сәті Тақырып бойынша жаңа мәліметтерді өздігінен жинақтауға бағыт беру, бейне жазбаларды, рөлдік ойындар . Өз ойларын ашық ортаға сала білу, басқаларды тыңдай отырып, ой қорытындылау Оқушыларды тік тұрғызып қойып, сөйлету Жаттығуларды жасату . Мазмұндау, сұрақ- жауап)

2 слайд

Бұрынғы сабаұтардың өтуі Болашаққа жоспары Оқушылардың салауатты өмір салтына деген қызығушылығын арттыру Сыни тұрғыдан ойлауға бағытталған тапсырмалар дайындау, оқушыларға сенім білдіру, өз бетімен ізденуге, интернетті тиімді пайдалануға дағдыландыру . Өз ойын еркін жеткізе алуға дағдыландыру, сөздік қорларын дамыта отырып, спорттық мәдениетіне үйрету Қазір қалай өзгерді? Топқа бөлу, психологиялық ахуал орнату, сергіту сәті Тақырып бойынша жаңа мәліметтерді өздігінен жинақтауға бағыт беру, бейне жазбаларды, рөлдік ойындар . Өз ойларын ашық ортаға сала білу, басқаларды тыңдай отырып, ой қорытындылау Оқушыларды тік тұрғызып қойып, сөйлету Жаттығуларды жасату . Мазмұндау, сұрақ- жауап) Сабақтың сәтті жақтары Сабақтың сәтсіз жақтары Сабақта не өзгерді? 1.Топтық және жұптық жұмыс жасауға дағдыланды. 2. Оқушыларға еркін жаттығу жасауға, өз ойларын еркін айтуға үйренді. 3. Сыни ойлауға үйрету арқылы оқушылардың өзіндік пікір, идея, салауатты өмір салтын ұстану тұжырымы қалыптасты .Дарынды, талантты оқушыларға күрделі тапсырмалар ұсынылмауБағалау критерийлерін қолдана алады, топта өз рөлін біледі, сын тұрғысынан ойлай отырып әрекет етеді, АКТ-ны тиімді пайдаланадыЖұмыстарын қорғауТоптық жұмыс Кері байланыс беру ДЕНЕ ТӘРБИЕСІ САБАҒЫНДАҒЫ ЖАҢАШЫЛДЫҚТЫҢ ҚОЛДАНУЫБұрынғы сабаұтардың өтуі Болашаққа жоспары Оқушылардың салауатты өмір салтына деген қызығушылығын арттыру Сыни тұрғыдан ойлауға бағытталған тапсырмалар дайындау, оқушыларға сенім білдіру, өз бетімен ізденуге, интернетті тиімді пайдалануға дағдыландыру . Өз ойын еркін жеткізе алуға дағдыландыру, сөздік қорларын дамыта отырып, спорттық мәдениетіне үйрету Қазір қалай өзгерді? Топқа бөлу, психологиялық ахуал орнату, сергіту сәті Тақырып бойынша жаңа мәліметтерді өздігінен жинақтауға бағыт беру, бейне жазбаларды, рөлдік ойындар . Өз ойларын ашық ортаға сала білу, басқаларды тыңдай отырып, ой қорытындылау Оқушыларды тік тұрғызып қойып, сөйлету Жаттығуларды жасату . Мазмұндау, сұрақ- жауап)

Жаңа педагогикалық технологиялар Технология дегеніміз ол кез келген іс әрекетте қолданатын әр түрлі әдістер мен құралдардың ж

3 слайд
Жаңа педагогикалық технологиялар Технология дегеніміз ол кез келген іс әрекетте қолданатын әр түрлі әдістер мен құралдардың жиынтығы Педагогикалық технологиялар құрамы:  Оқу үдерісін ұйымдастыру  Оқушының оқу іс әрекетіндегі әдістермен құралдар  Материалды меңгерудегі ұстаздың қызметі  Оқыту үдерісінің диагностикасы Педагогикалық технологиялар

3 слайд

Жаңа педагогикалық технологиялар Технология дегеніміз ол кез келген іс әрекетте қолданатын әр түрлі әдістер мен құралдардың жиынтығы Педагогикалық технологиялар құрамы:  Оқу үдерісін ұйымдастыру  Оқушының оқу іс әрекетіндегі әдістермен құралдар  Материалды меңгерудегі ұстаздың қызметі  Оқыту үдерісінің диагностикасы Педагогикалық технологиялар

П е д а г о г и к а л ы қ т е х н о л о г и я • Ой ын тех нол оги ясы • Же кел еп оқ ыту те х н о л оги ясы Балама л

4 слайд
П е д а г о г и к а л ы қ т е х н о л о г и я • Ой ын тех нол оги ясы • Же кел еп оқ ыту те х н о л оги ясы Балама лы техноло гия • Ерк ін еңб ек тех нол оги ясы • Инт ерн ет тех нол оги ясы Табиғи технология • Де нса улы қ сақ тау тех нол оги ясы • Да ры нд ы бал ала р тех нол оги ясы Дамыта оқыту технологиясы • Же ке тұл ған ы да мы ту тех нол оги ясы • Сы ни тұр ғыс ын ан ойл ау тех нол оги ясыИнновациялық технологиялар

4 слайд

П е д а г о г и к а л ы қ т е х н о л о г и я • Ой ын тех нол оги ясы • Же кел еп оқ ыту те х н о л оги ясы Балама лы техноло гия • Ерк ін еңб ек тех нол оги ясы • Инт ерн ет тех нол оги ясы Табиғи технология • Де нса улы қ сақ тау тех нол оги ясы • Да ры нд ы бал ала р тех нол оги ясы Дамыта оқыту технологиясы • Же ке тұл ған ы да мы ту тех нол оги ясы • Сы ни тұр ғыс ын ан ойл ау тех нол оги ясыИнновациялық технологиялар

1 • О р т а н ы қ а л ы п т а с т ы р у 2 • Ө м і р м е н б а й л а н ы с т ы р у 3 • Ж а т т ы ғ у а р қ ы л ы ү й р

5 слайд
1 • О р т а н ы қ а л ы п т а с т ы р у 2 • Ө м і р м е н б а й л а н ы с т ы р у 3 • Ж а т т ы ғ у а р қ ы л ы ү й р е т у 4 • Ө з і н д і к п е н д е р б е с т і к к е б а у л уИнновациялық әдістерді қолданудағы басты ұстаным: Ол функционалдық сауаттылықты дамыту

5 слайд

1 • О р т а н ы қ а л ы п т а с т ы р у 2 • Ө м і р м е н б а й л а н ы с т ы р у 3 • Ж а т т ы ғ у а р қ ы л ы ү й р е т у 4 • Ө з і н д і к п е н д е р б е с т і к к е б а у л уИнновациялық әдістерді қолданудағы басты ұстаным: Ол функционалдық сауаттылықты дамыту

Өзгеріп жатқан өмірде кез келген жағдаятты емін еркін шеше алады Теория мен практиканы ұштастырады Оқу сауаттылығы: Адамның ақп

6 слайд
Өзгеріп жатқан өмірде кез келген жағдаятты емін еркін шеше алады Теория мен практиканы ұштастырады Оқу сауаттылығы: Адамның ақпараттық мазмұның бағалау Көп ізденсең, көп біледі Мәңгілік елдің 7 құндылықтары: 1. Қазақстан патротизмі азаматтық жауапкершілік 2. Құрмет 3. Ынтымақтастық 4. Еңбек пен шығармашылық 5. Ашықтық 6. Өмір бойы білім алу 7. Тарих , мәдениет тілдердің бір тұтастығыНәтижесінде: Оқушылар мәтінге көз жүгірте отырып негізгі ойды анықтайды, мазмұнын түсінеді, қажетті мәліметтерді таба алады, емін - еркін сөйлей алады, бір - бірін бағалау қабілеттері қалыптасады.

6 слайд

Өзгеріп жатқан өмірде кез келген жағдаятты емін еркін шеше алады Теория мен практиканы ұштастырады Оқу сауаттылығы: Адамның ақпараттық мазмұның бағалау Көп ізденсең, көп біледі Мәңгілік елдің 7 құндылықтары: 1. Қазақстан патротизмі азаматтық жауапкершілік 2. Құрмет 3. Ынтымақтастық 4. Еңбек пен шығармашылық 5. Ашықтық 6. Өмір бойы білім алу 7. Тарих , мәдениет тілдердің бір тұтастығыНәтижесінде: Оқушылар мәтінге көз жүгірте отырып негізгі ойды анықтайды, мазмұнын түсінеді, қажетті мәліметтерді таба алады, емін - еркін сөйлей алады, бір - бірін бағалау қабілеттері қалыптасады.