жаңартылған білім мазмұны бойынша жасалған слайд.Ұстаздарға көмекші құрал

Тақырып бойынша 11 материал табылды

жаңартылған білім мазмұны бойынша жасалған слайд.Ұстаздарға көмекші құрал

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға қажетті материал.Тәжірибе алмасу мақсатында жасалған
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Үсенбай Гүлнұр Ерболқызы Оқу мақсаттары: Т/Ж3. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. Б/

#1 слайд
Үсенбай Гүлнұр Ерболқызы Оқу мақсаттары: Т/Ж3. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. Б/С3. Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. ҰМЖ-ның тарауы: Тәрбиенің қайнар бұлағы Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Әдебиет 5-сынып : Сабақтың тақырыбы: Ы.Алтынсарин “Дүние қалай етсең табылады? Үшінші сабақ “Кәсібінен нәсіп тапқан” Оқушылардың кейбірі орындай алады: Бағалау критерийі:Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады. Шығармадағы кейіпкерлерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап,әдеби эссе жазады Барлық оқушылар орындай алады: Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады, әдеби эссе жазады. Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша отырып, сипаттайды, кейіпкерлерін өзіндік құндылығы тұрғысынан талдайды, көзқарасын білдіреді . Шығарма кейіпкерін бүгінгі күнмен салыстыра отырып, шығармашылық жұмыс жасайды.

1 слайд

Үсенбай Гүлнұр Ерболқызы Оқу мақсаттары: Т/Ж3. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. Б/С3. Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. ҰМЖ-ның тарауы: Тәрбиенің қайнар бұлағы Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Әдебиет 5-сынып : Сабақтың тақырыбы: Ы.Алтынсарин “Дүние қалай етсең табылады? Үшінші сабақ “Кәсібінен нәсіп тапқан” Оқушылардың кейбірі орындай алады: Бағалау критерийі:Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады. Шығармадағы кейіпкерлерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап,әдеби эссе жазады Барлық оқушылар орындай алады: Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады, әдеби эссе жазады. Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша отырып, сипаттайды, кейіпкерлерін өзіндік құндылығы тұрғысынан талдайды, көзқарасын білдіреді . Шығарма кейіпкерін бүгінгі күнмен салыстыра отырып, шығармашылық жұмыс жасайды.

Сабақтың барысы Т ап с ы р м а л а р Ұйымдастыру: «Пазл» әдісімен топқа бөлу: «Франция», «Брюссель», «Версаль» Сабақтың ба

#2 слайд
Сабақтың барысы Т ап с ы р м а л а р Ұйымдастыру: «Пазл» әдісімен топқа бөлу: «Франция», «Брюссель», «Версаль» Сабақтың басы: Психологиялық ахуал “Менің досым” жаттығуы Сабақтың соңы. 3-тапсырма.РАФТ әдісі Тапсырма сараланып беріледі.Бұл әдістің тиімділігі-оқушылардың кейбіреулері өлең шығарады,сауатты хат жазады,жоба жасайды. Дескриптор - Өз ой-пікірлерін айтады,кейіпкерлер бейнесін ашады; - Еңбек туралы өлең шығарады; - Ізденіс,зерттеу жұмыстарын жасайды; Қалыптастырушы бағалау “Қарым-қатынас шырағы” Рефлексия «Ертегі ағашы»  Ағашқа көбелектер,жемістерді,гүлдерді жабыстырады.Жемістер – Маған бәрі түсінікті Гүлдер - Сұрақтар пайда болды Көбелектер – Мен есіме сақтадым 1-тапсырма. «Кейіпкерге мінездеме» әдісі.Топтық жұмыс. “Кейіпкерге мінездеме”әдісі бойынша өз қабілеттеріне қарай өзара талқылап,кестені толтырады. Тапсырма оқушылардың зейіндерінің шоғырлануына,тыңдалым,айтылым дағдылары қалыптасуына мүмкіндік береді,бір-біріне қолдау көрсетеді Дескриптор - Әңгімеден кейіпкерлер портретін табады - Кейіпкерлер іс-әрекеті арқылы образын ашады - Өзіндік ойын тұжырымдайды Қалыптастырушы бағалау “Екі жұлдыз,бір тілек ” №2 тапсырма «Салыстырмалы карта» әдісі .Жұптық жұмыс. Тапсырманы орындау барысында оқушылар биік адамгершілік қасиеттерді бүгінгі күнмен байланыстырып айтады. Жазылым , айтылым дағдылары қалыптасады. Дескриптор -Шығармадағы орын алған адами қасиеттерді анықтайды -Шығармадағы кейіпкерлерді бүгінгі күнмен салыстырады -Қалыптастырушы бағалау“Эмоция символдары” Сабақтың ортасы

2 слайд

Сабақтың барысы Т ап с ы р м а л а р Ұйымдастыру: «Пазл» әдісімен топқа бөлу: «Франция», «Брюссель», «Версаль» Сабақтың басы: Психологиялық ахуал “Менің досым” жаттығуы Сабақтың соңы. 3-тапсырма.РАФТ әдісі Тапсырма сараланып беріледі.Бұл әдістің тиімділігі-оқушылардың кейбіреулері өлең шығарады,сауатты хат жазады,жоба жасайды. Дескриптор - Өз ой-пікірлерін айтады,кейіпкерлер бейнесін ашады; - Еңбек туралы өлең шығарады; - Ізденіс,зерттеу жұмыстарын жасайды; Қалыптастырушы бағалау “Қарым-қатынас шырағы” Рефлексия «Ертегі ағашы»  Ағашқа көбелектер,жемістерді,гүлдерді жабыстырады.Жемістер – Маған бәрі түсінікті Гүлдер - Сұрақтар пайда болды Көбелектер – Мен есіме сақтадым 1-тапсырма. «Кейіпкерге мінездеме» әдісі.Топтық жұмыс. “Кейіпкерге мінездеме”әдісі бойынша өз қабілеттеріне қарай өзара талқылап,кестені толтырады. Тапсырма оқушылардың зейіндерінің шоғырлануына,тыңдалым,айтылым дағдылары қалыптасуына мүмкіндік береді,бір-біріне қолдау көрсетеді Дескриптор - Әңгімеден кейіпкерлер портретін табады - Кейіпкерлер іс-әрекеті арқылы образын ашады - Өзіндік ойын тұжырымдайды Қалыптастырушы бағалау “Екі жұлдыз,бір тілек ” №2 тапсырма «Салыстырмалы карта» әдісі .Жұптық жұмыс. Тапсырманы орындау барысында оқушылар биік адамгершілік қасиеттерді бүгінгі күнмен байланыстырып айтады. Жазылым , айтылым дағдылары қалыптасады. Дескриптор -Шығармадағы орын алған адами қасиеттерді анықтайды -Шығармадағы кейіпкерлерді бүгінгі күнмен салыстырады -Қалыптастырушы бағалау“Эмоция символдары” Сабақтың ортасы

Файл форматы:
pptx
30.10.2018
291
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі