Жанұя және математика

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жанұя және математика

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Жанұя және математика

#1 слайд
Жанұя және математика

1 слайд

Жанұя және математика

Тақырыбы: Жанұя және математика Мақсаты: Оқушылардың ауызша есептеу қабілетін ойын арқылы жетілдіре отырып пәнге деген

#2 слайд
Тақырыбы: Жанұя және математика Мақсаты: Оқушылардың ауызша есептеу қабілетін ойын арқылы жетілдіре отырып пәнге деген қызығушылығын арттыру. Оқушылардың қисын ,есте сақтау, ұйымдастыру, оперативтік ойлау қабілеттерін дамыту.Ұйымшылдыққа,жауапкершілікке, байқампаздыққа,еңбекқорлыққа тәрбиелеу. Түрі: топтық сайыс Көрнекілігі: инт. тақта,тапсырмалар.

2 слайд

Тақырыбы: Жанұя және математика Мақсаты: Оқушылардың ауызша есептеу қабілетін ойын арқылы жетілдіре отырып пәнге деген қызығушылығын арттыру. Оқушылардың қисын ,есте сақтау, ұйымдастыру, оперативтік ойлау қабілеттерін дамыту.Ұйымшылдыққа,жауапкершілікке, байқампаздыққа,еңбекқорлыққа тәрбиелеу. Түрі: топтық сайыс Көрнекілігі: инт. тақта,тапсырмалар.

1.Таныстыру. 2.Бәйге. /1мин. 10 сұрақ/ 3.Математикалық хоккей. / 1 амалдан есеп

#3 слайд
1.Таныстыру. 2.Бәйге. /1мин. 10 сұрақ/ 3.Математикалық хоккей. / 1 амалдан есептер/ 4.Ғажайып алаң. /Ұяшық таңдау/ 5.Кім жылдам? /Сөз табу/ 6.жұмбақ шешу. /Үй тапсырмасы/

3 слайд

1.Таныстыру. 2.Бәйге. /1мин. 10 сұрақ/ 3.Математикалық хоккей. / 1 амалдан есептер/ 4.Ғажайып алаң. /Ұяшық таңдау/ 5.Кім жылдам? /Сөз табу/ 6.жұмбақ шешу. /Үй тапсырмасы/

#4 слайд

4 слайд

” Бәйге” (берілген сұрақтарға тез жауап беруі керек) •Бұрышты өлшейтін құрал? ---------------- •Қиылыспайтын екі түзу-----------

#5 слайд
” Бәйге” (берілген сұрақтарға тез жауап беруі керек) •Бұрышты өлшейтін құрал? ---------------- •Қиылыспайтын екі түзу-------------------- •Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді-------------------- •Ұзындықтың өлшем бірлігі?-------------- •Екі нүктенің арасындағы түзу------------- •Берілген шаманың 1/100 бөлігі-------------- •Заттрады өлшеу үшін қолданылатын сандар?------------------------ •Республика күні------------------- •5 санына кері сан------------------- •Тәуелсіздік күні---------------------

5 слайд

” Бәйге” (берілген сұрақтарға тез жауап беруі керек) •Бұрышты өлшейтін құрал? ---------------- •Қиылыспайтын екі түзу-------------------- •Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді-------------------- •Ұзындықтың өлшем бірлігі?-------------- •Екі нүктенің арасындағы түзу------------- •Берілген шаманың 1/100 бөлігі-------------- •Заттрады өлшеу үшін қолданылатын сандар?------------------------ •Республика күні------------------- •5 санына кері сан------------------- •Тәуелсіздік күні---------------------

” Бәйге” (берілген сұрақтарға тез жауап беруі керек) •Қандай санның жазылуында қанша әріп болса, сонша цифр бар---------------

#6 слайд
” Бәйге” (берілген сұрақтарға тез жауап беруі керек) •Қандай санның жазылуында қанша әріп болса, сонша цифр бар----------------------- •Ең үлкен екі таңбалы сан----------------- •Қазақтың үш биін ата---------------------- •Ең кіші жай сан------------------- •Біз тұрған планета ------------------ •4 қойда неше аяқ бар •3 м таяқтың неше ұшы бар------------ •7 жай сан ба, құрама сан ба--------------- •Жылдың неше айында 28 күн бар • Қандай 3 санның көбейтіндісі олардың қосындысына тең

6 слайд

” Бәйге” (берілген сұрақтарға тез жауап беруі керек) •Қандай санның жазылуында қанша әріп болса, сонша цифр бар----------------------- •Ең үлкен екі таңбалы сан----------------- •Қазақтың үш биін ата---------------------- •Ең кіші жай сан------------------- •Біз тұрған планета ------------------ •4 қойда неше аяқ бар •3 м таяқтың неше ұшы бар------------ •7 жай сан ба, құрама сан ба--------------- •Жылдың неше айында 28 күн бар • Қандай 3 санның көбейтіндісі олардың қосындысына тең

#7 слайд

7 слайд

43 * 19 = 817 26928 :33 816 817 – 816 = 1 16112 : 53 = 304 304 – 304 = 0 1*0 = 0

#8 слайд
43 * 19 = 817 26928 :33 816 817 – 816 = 1 16112 : 53 = 304 304 – 304 = 0 1*0 = 0

8 слайд

43 * 19 = 817 26928 :33 816 817 – 816 = 1 16112 : 53 = 304 304 – 304 = 0 1*0 = 0

18,147 5,414 2,4379 22,80440,4677 8 47,498 0,71 47,539 3,211 15,6 9,253 1,794 15,06 6,461

#9 слайд
18,147 5,414 2,4379 22,80440,4677 8 47,498 0,71 47,539 3,211 15,6 9,253 1,794 15,06 6,461

9 слайд

18,147 5,414 2,4379 22,80440,4677 8 47,498 0,71 47,539 3,211 15,6 9,253 1,794 15,06 6,461

18,147 5,414 2,4379 22,80440,4677 8 47,498 0,71 А Р Х И М Е Д 47,539 3,211 15,6 9,253 1,794 15,06 6,461 х О Р Е З М И

#10 слайд
18,147 5,414 2,4379 22,80440,4677 8 47,498 0,71 А Р Х И М Е Д 47,539 3,211 15,6 9,253 1,794 15,06 6,461 х О Р Е З М И

10 слайд

18,147 5,414 2,4379 22,80440,4677 8 47,498 0,71 А Р Х И М Е Д 47,539 3,211 15,6 9,253 1,794 15,06 6,461 х О Р Е З М И

2020 30 30 404040 30 20

#11 слайд
2020 30 30 404040 30 20

11 слайд

2020 30 30 404040 30 20

1.Адамның мүшел жастарын атап шық. 2.Тәуліктің 4\1 бөлігі неше сағ. ҰПАЙ

#12 слайд
1.Адамның мүшел жастарын атап шық. 2.Тәуліктің 4\1 бөлігі неше сағ. ҰПАЙ

12 слайд

1.Адамның мүшел жастарын атап шық. 2.Тәуліктің 4\1 бөлігі неше сағ. ҰПАЙ

1.12 айдың ішінде 28 саны қай айда кездеседі? 2.100 жылдың басқа атауы. ҰПАЙ

#13 слайд
1.12 айдың ішінде 28 саны қай айда кездеседі? 2.100 жылдың басқа атауы. ҰПАЙ

13 слайд

1.12 айдың ішінде 28 саны қай айда кездеседі? 2.100 жылдың басқа атауы. ҰПАЙ

1.Фигураның көлемін қалай табамыз? 2.9 санының квадраты нешеге тең? ҰПАЙ

#14 слайд
1.Фигураның көлемін қалай табамыз? 2.9 санының квадраты нешеге тең? ҰПАЙ

14 слайд

1.Фигураның көлемін қалай табамыз? 2.9 санының квадраты нешеге тең? ҰПАЙ

1.Үстелде 3 стақан сүт бар. Алмаз бір стақан сүтті ішіп қойды. Үстелде неше стақан бар? 2.Миллиард санын жазғанда

#15 слайд
1.Үстелде 3 стақан сүт бар. Алмаз бір стақан сүтті ішіп қойды. Үстелде неше стақан бар? 2.Миллиард санын жазғанда неше нол керек? ҰПАЙ

15 слайд

1.Үстелде 3 стақан сүт бар. Алмаз бір стақан сүтті ішіп қойды. Үстелде неше стақан бар? 2.Миллиард санын жазғанда неше нол керек? ҰПАЙ

1.Нанды үш бөлікке бөлу үшін, нанды неше рет кесу керек? 2.Кім барлық тілде сөйлейді ? ҰПАЙ

#16 слайд
1.Нанды үш бөлікке бөлу үшін, нанды неше рет кесу керек? 2.Кім барлық тілде сөйлейді ? ҰПАЙ

16 слайд

1.Нанды үш бөлікке бөлу үшін, нанды неше рет кесу керек? 2.Кім барлық тілде сөйлейді ? ҰПАЙ

1.Торда 4 қоян бар. 4 бала 4 қоянды әкетті, ал бір қоян торда қалды. Неге? 2.Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп тұ

#17 слайд
1.Торда 4 қоян бар. 4 бала 4 қоянды әкетті, ал бір қоян торда қалды. Неге? 2.Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? ҰПАЙ

17 слайд

1.Торда 4 қоян бар. 4 бала 4 қоянды әкетті, ал бір қоян торда қалды. Неге? 2.Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? ҰПАЙ

ҰПАЙ Ұпай сенікі

#18 слайд
ҰПАЙ Ұпай сенікі

18 слайд

ҰПАЙ Ұпай сенікі

1.Координаталық жазықтықтың таңбаларын ата. 1. Шеңбер мен дөңгелек айырмасы неде? 2.Өзара кері сандардың көбейтіндісі не

#19 слайд
1.Координаталық жазықтықтың таңбаларын ата. 1. Шеңбер мен дөңгелек айырмасы неде? 2.Өзара кері сандардың көбейтіндісі неге тең? ҰПАЙ

19 слайд

1.Координаталық жазықтықтың таңбаларын ата. 1. Шеңбер мен дөңгелек айырмасы неде? 2.Өзара кері сандардың көбейтіндісі неге тең? ҰПАЙ

1.Қарама қарсы сандарды қалай қосамыз? 2.Қиылыспайтын түзеулерді қалай атаймыз? 1.Аралас санды аралас санға қалай көбейтеміз? 2.

#20 слайд
1.Қарама қарсы сандарды қалай қосамыз? 2.Қиылыспайтын түзеулерді қалай атаймыз? 1.Аралас санды аралас санға қалай көбейтеміз? 2. 3пен 9ға қандай сандар бөлінеді? ҰПАЙ

20 слайд

1.Қарама қарсы сандарды қалай қосамыз? 2.Қиылыспайтын түзеулерді қалай атаймыз? 1.Аралас санды аралас санға қалай көбейтеміз? 2. 3пен 9ға қандай сандар бөлінеді? ҰПАЙ

#21 слайд

21 слайд

Ойымды жалғастыр (әр команда шапшаң жауап беруі керек) •Білекті бірді жығар-------------------------- •Екі жақсы қас болмас----

#22 слайд
Ойымды жалғастыр (әр команда шапшаң жауап беруі керек) •Білекті бірді жығар-------------------------- •Екі жақсы қас болмас---------------------- •Бір елі ауызға-------------------------------- •Жүз сомың болғанша----------------------- •Отыз тістен шыққан сөз------------------- •Білгенің бір тоғыз--------------------------- •Бір кісі қазған құдықтан------------------ •Бес бармақ жиналса----------------------- •Жетіге келгенше--------------------------- •Болар бала жеті жастан---------------------- •Мың досың болсада---------------------------- •Отыз күн ойын------------------------------- •Жігітке жетпіс өнерде---------------------- •Он мың сөздің түйінін----------------------------- •Отызыңда орда бұзбасаң------------------------------

22 слайд

Ойымды жалғастыр (әр команда шапшаң жауап беруі керек) •Білекті бірді жығар-------------------------- •Екі жақсы қас болмас---------------------- •Бір елі ауызға-------------------------------- •Жүз сомың болғанша----------------------- •Отыз тістен шыққан сөз------------------- •Білгенің бір тоғыз--------------------------- •Бір кісі қазған құдықтан------------------ •Бес бармақ жиналса----------------------- •Жетіге келгенше--------------------------- •Болар бала жеті жастан---------------------- •Мың досың болсада---------------------------- •Отыз күн ойын------------------------------- •Жігітке жетпіс өнерде---------------------- •Он мың сөздің түйінін----------------------------- •Отызыңда орда бұзбасаң------------------------------

Жұмбақтар •Жоқ өзінде баста қас та, мойында •Ұзындығы жазулы тұр бойында •Нәрселерді санағанда •Керек ол бізге ауадай •Айтыңда

#23 слайд
Жұмбақтар •Жоқ өзінде баста қас та, мойында •Ұзындығы жазулы тұр бойында •Нәрселерді санағанда •Керек ол бізге ауадай •Айтыңдаршы бұл қандай сан •Жан-жағыңа қарамай •Жаңылмастан жетеуі •Кезек қызмет етед •Алды артымыз шексізде •Жете алмайсың біздерге •Сәуле менен кесінді •Шыққан еді біздерден

23 слайд

Жұмбақтар •Жоқ өзінде баста қас та, мойында •Ұзындығы жазулы тұр бойында •Нәрселерді санағанда •Керек ол бізге ауадай •Айтыңдаршы бұл қандай сан •Жан-жағыңа қарамай •Жаңылмастан жетеуі •Кезек қызмет етед •Алды артымыз шексізде •Жете алмайсың біздерге •Сәуле менен кесінді •Шыққан еді біздерден

« (, ), +, - ,* , :, » амалдар қолданып тиімді тәсілмен шешіндер. •8 8 8 8 8 8 8 8=1000

#24 слайд
« (, ), +, - ,* , :, » амалдар қолданып тиімді тәсілмен шешіндер. •8 8 8 8 8 8 8 8=1000

24 слайд

« (, ), +, - ,* , :, » амалдар қолданып тиімді тәсілмен шешіндер. •8 8 8 8 8 8 8 8=1000

Назарларыңызға рахмет!!!

#25 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

25 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!

Файл форматы:
pptx
01.02.2019
529
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі