Материалдар / Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Коммуникативті жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2019
558
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Итбанов Оралхан Достық жалпы орта мектебінің мұғалімі

1 слайд
Итбанов Оралхан Достық жалпы орта мектебінің мұғалімі

1 слайд

Итбанов Оралхан Достық жалпы орта мектебінің мұғалімі

Пәні : Қазақ тілі Сыныбы: 5 Сабақтың тақырыбы : Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

2 слайд
Пәні : Қазақ тілі Сыныбы: 5 Сабақтың тақырыбы : Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі 1-сабақ. Жануарлар әлемі

2 слайд

Пәні : Қазақ тілі Сыныбы: 5 Сабақтың тақырыбы : Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі 1-сабақ. Жануарлар әлемі

Оқу мақсаттары : Т/А6. Коммуникативті жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, од

3 слайд
Оқу мақсаттары : Т/А6. Коммуникативті жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. О5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру. Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу

3 слайд

Оқу мақсаттары : Т/А6. Коммуникативті жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. О5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру. Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу

Бағалау критериі 1. Диалогке даярлықсыз қатысады. Эмоционалды сөздерді, қыстырма, қаратпа сөздерді еркін қолданады. 2

4 слайд
Бағалау критериі 1. Диалогке даярлықсыз қатысады. Эмоционалды сөздерді, қыстырма, қаратпа сөздерді еркін қолданады. 2. Мәтін мазмұнын түсінеді. Нақты ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады. 3. Жазба жұмысын жазғанда жанрлық ерекшелікті ескереді. Рәсімделуі мен құрылымын сақтайды.

4 слайд

Бағалау критериі 1. Диалогке даярлықсыз қатысады. Эмоционалды сөздерді, қыстырма, қаратпа сөздерді еркін қолданады. 2. Мәтін мазмұнын түсінеді. Нақты ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады. 3. Жазба жұмысын жазғанда жанрлық ерекшелікті ескереді. Рәсімделуі мен құрылымын сақтайды.

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады : • мәтіннің тақырыбын, мазмұнын анықтай алады • тыңдалған мәтін негізі

5 слайд
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады : • мәтіннің тақырыбын, мазмұнын анықтай алады • тыңдалған мәтін негізінде бір-бірлерімен пікір алмаса алады • жазба жұмыстарының түрлерін ажырата алады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: • диалогта эмоционалды, қыстырма, қаратпа, сөздерді еркін қолдана алады • мәтінге байланысты сұрақтар құрастыра алады • жазба жұмыстарын жанрлық ерекшелігіне қарай орындай алады Кейбір оқушылар орындай алады: • мәтіннен нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыра алады • жазба жұмысының жанрлық ерекшеліктеріне қарай, рәсімделуі мен құрылымын сақтап жаза алады.

5 слайд

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады : • мәтіннің тақырыбын, мазмұнын анықтай алады • тыңдалған мәтін негізінде бір-бірлерімен пікір алмаса алады • жазба жұмыстарының түрлерін ажырата алады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: • диалогта эмоционалды, қыстырма, қаратпа, сөздерді еркін қолдана алады • мәтінге байланысты сұрақтар құрастыра алады • жазба жұмыстарын жанрлық ерекшелігіне қарай орындай алады Кейбір оқушылар орындай алады: • мәтіннен нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыра алады • жазба жұмысының жанрлық ерекшеліктеріне қарай, рәсімделуі мен құрылымын сақтап жаза алады.

Жаңа сабақ Миға шабуыл 1. Жануарлар әлемі деген күрделі сөзді қандай мағынаны береді? 2. Жан-жануардың қандай түрлерін білесіңд

6 слайд
Жаңа сабақ Миға шабуыл 1. Жануарлар әлемі деген күрделі сөзді қандай мағынаны береді? 2. Жан-жануардың қандай түрлерін білесіңдер?

6 слайд

Жаңа сабақ Миға шабуыл 1. Жануарлар әлемі деген күрделі сөзді қандай мағынаны береді? 2. Жан-жануардың қандай түрлерін білесіңдер?

Тілдік бағдар Зат есімнің мағыналық түрлері “ Тірек сызбаны толықтыр” әдісі Зат есі м Заттың атын білдіеді Құбылыст

7 слайд
Тілдік бағдар Зат есімнің мағыналық түрлері “ Тірек сызбаны толықтыр” әдісі Зат есі м Заттың атын білдіеді Құбылыстың атауын білдіреді Ұғымның атауын білдіреді Зат есімнің түрлері Жалп ы зат есім Жалқ ы зат есім Зат есімдер білдіретін мағынасына қарай Дара зат есімде р Жинақты қ мағынал ы зат есімдер

7 слайд

Тілдік бағдар Зат есімнің мағыналық түрлері “ Тірек сызбаны толықтыр” әдісі Зат есі м Заттың атын білдіеді Құбылыстың атауын білдіреді Ұғымның атауын білдіреді Зат есімнің түрлері Жалп ы зат есім Жалқ ы зат есім Зат есімдер білдіретін мағынасына қарай Дара зат есімде р Жинақты қ мағынал ы зат есімдер

Тапсырма “ Көршіңмен сырлас” әдісі 1.Уикипедия - ашық энциклопедиясынан алынған мәліметтерді бір оқушының мәнерлеп оқуынан ты

8 слайд
Тапсырма “ Көршіңмен сырлас” әдісі 1.Уикипедия - ашық энциклопедиясынан алынған мәліметтерді бір оқушының мәнерлеп оқуынан тыңдаңдар. Ол дыбыстар үндестігін сақтап оқыды ма? Назар аударыңдар. 2. Тыңдалым бойынша мәтіннен түсінгенін көршісімен немесе жанында отырған жұбымен екеуара әңгімелесіп, түсінгендерімен бөліседі. Дискриптор • мәтінді мұқият тыңдайды • диалогта қаратпа, қыстырма сөздерді орынды қолданады • мәтіннен зат есімнің мағыналық түрлерін анықтайды

8 слайд

Тапсырма “ Көршіңмен сырлас” әдісі 1.Уикипедия - ашық энциклопедиясынан алынған мәліметтерді бір оқушының мәнерлеп оқуынан тыңдаңдар. Ол дыбыстар үндестігін сақтап оқыды ма? Назар аударыңдар. 2. Тыңдалым бойынша мәтіннен түсінгенін көршісімен немесе жанында отырған жұбымен екеуара әңгімелесіп, түсінгендерімен бөліседі. Дискриптор • мәтінді мұқият тыңдайды • диалогта қаратпа, қыстырма сөздерді орынды қолданады • мәтіннен зат есімнің мағыналық түрлерін анықтайды

Тапсырма “ Қазымыр оқушы ” әдісі 1.Төмендегі мәтінді оқып шығып, мәтіннің не жайында екенін анықтаңдар. 2.Мәтін бойынша сұра

9 слайд
Тапсырма “ Қазымыр оқушы ” әдісі 1.Төмендегі мәтінді оқып шығып, мәтіннің не жайында екенін анықтаңдар. 2.Мәтін бойынша сұрақтар құраңдар. Сұрақтар неғұрлым көп болуы тиіс. 3. Дайын болған сұрақтарды басқа топтармен алмасып, сұрақтарға жауап беру керек. Дискриптор • мәтінді мұқият оқып, түсінеді • мәтін бойынша нақты ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар құрады • уақытты тиімді пайдаланады

9 слайд

Тапсырма “ Қазымыр оқушы ” әдісі 1.Төмендегі мәтінді оқып шығып, мәтіннің не жайында екенін анықтаңдар. 2.Мәтін бойынша сұрақтар құраңдар. Сұрақтар неғұрлым көп болуы тиіс. 3. Дайын болған сұрақтарды басқа топтармен алмасып, сұрақтарға жауап беру керек. Дискриптор • мәтінді мұқият оқып, түсінеді • мәтін бойынша нақты ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар құрады • уақытты тиімді пайдаланады

Тапсырма 1.«Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы өте зор. Олар адамдарға азық-түлік, ет, май, сүт, тері, жүн, б

10 слайд
Тапсырма 1.«Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы өте зор. Олар адамдарға азық-түлік, ет, май, сүт, тері, жүн, бал, жібек, мүйіз, бақалшық сияқты әртүрлі өнеркәсіп шикізатын береді» деген ақпаратқа сай хат, жарнама, хабарландыру, әңгіме жазу. Дискриптор - жазба жұмысын жанрлық ерекшелігін сақтай отырып жазады - рәсімделуі мен құрылымын сақтай отырып жазады - стиль түрлерін ажырата алады

10 слайд

Тапсырма 1.«Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы өте зор. Олар адамдарға азық-түлік, ет, май, сүт, тері, жүн, бал, жібек, мүйіз, бақалшық сияқты әртүрлі өнеркәсіп шикізатын береді» деген ақпаратқа сай хат, жарнама, хабарландыру, әңгіме жазу. Дискриптор - жазба жұмысын жанрлық ерекшелігін сақтай отырып жазады - рәсімделуі мен құрылымын сақтай отырып жазады - стиль түрлерін ажырата алады

Қорытынды «Бұл жауап болса, онда сұрақ қандай болады?» әдісі Үйге тапсырма 5-тапсырмадағы суреттер бойынша мәтін құрау

11 слайд
Қорытынды «Бұл жауап болса, онда сұрақ қандай болады?» әдісі Үйге тапсырма 5-тапсырмадағы суреттер бойынша мәтін құрау

11 слайд

Қорытынды «Бұл жауап болса, онда сұрақ қандай болады?» әдісі Үйге тапсырма 5-тапсырмадағы суреттер бойынша мәтін құрау

Рефлексия «Менің сабақтағы іс-әрекетім ...»

12 слайд
Рефлексия «Менің сабақтағы іс-әрекетім ...»

12 слайд

Рефлексия «Менің сабақтағы іс-әрекетім ...»

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ