Материалдар / "Жануарлардың қандай түрлері болады?"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Жануарлардың қандай түрлері болады?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2019
374
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Пәні: Жаратылыстану 1 сынып Альдекова Айнур Асхатовна КММ « № 16 орта мектебі» Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2А бөлім. Тірі т

1 слайд
Пәні: Жаратылыстану 1 сынып Альдекова Айнур Асхатовна КММ « № 16 орта мектебі» Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2А бөлім. Тірі таюбиғат: Жануарлар Сабақ тақырыбы: 2.2 Ж ануарлардың қандай түрлері болады ? Барлық оқушылар: Жабайы және үй жануарларын біледі және ажыратады салыстырады мекен ортасын табады ерекшелігін айтып дәлелдейді Көптеген оқушылар: Жабайы және үй жануарларының ерекшіліктерін біледі,қалай күту керектігін айтады. Кейбір оқушылар: Үй және жабайы жануарлардың мекен ортасын, ерекшелігін айтып орларды салыстырып дәлел келтіреді. Оқу мақсаты: 1.2.2.2. Жабайы және үй жануарларын ажырату Құндылықтарды дарыту: 5Жалпыға бірдей еңбек қоғамын құру идеясын басшылыққа ала, балалардың алған білімдерін өмірде қолдана алуға үйрету. Айналадағыларға қамқорлық көрсетуге Сабақтың мақсаты Тілдік мақсаты: Пәннің академиялық тілін дамытамын Пән аралық байланыс: дүниетану, музыка

Белсенді оқу әдістері: Психологиялық ахуал Топтарға бөлу «Үш шапалақ» әдісі « Бас бармақ» тәсілі «Адасқан жануарлар» ойыны «Же

2 слайд
Белсенді оқу әдістері: Психологиялық ахуал Топтарға бөлу «Үш шапалақ» әдісі « Бас бармақ» тәсілі «Адасқан жануарлар» ойыны «Жеміс ағашы» Саралау тапсырмасы А деңгейі: жабайы және уй жануарларын ажыратады В деңгейі: жабайы және уй жануарларын тауып, ерекшелігін айтады С деңгейі : жабайы және үй жануарларын толықтырып сипаттайды, ерекшелігін айтады, мекен ортасын табады Тапсырма: Жабайы және үй жануарларын ажыратып, олардың қандай ерекшелігі бар екенін және олардың мекен ортасын анықтаңыз Бағалау критерийлері: • Суреттегі жануарларды ажыратады Дескриптор: • Суреттегі жануарлар тобын атайды • Жабайы және үй жануарларынын суретін толықтырып салады • жабайы және үй жануарларын ажыратады, топтастырады , дәлелдейді

Бағалау Жұлдызша, үш шапалақ,бас бармақ Қорытынды рефлексия «Бірге ойлаймыз» әдісі Бұл әдістің тиімділігі сыныптағы елеусіз оқу

3 слайд
Бағалау Жұлдызша, үш шапалақ,бас бармақ Қорытынды рефлексия «Бірге ойлаймыз» әдісі Бұл әдістің тиімділігі сыныптағы елеусіз оқушыны сабаққа тартуда. көршілеріңіз естімейтіндей етіп, сіздің сұрағыңызға жауапты талқылаңыз. • мұғалім 1 – 4 дейін санды таңдайды • осы санға сәйкес келетін оқушы жауап береді • талқылау және саралау үшін тамаша тәсіл Кері байланыс «Жеміс ағашы» әдісіЫқшамсабақтың сабақты жоспарлау тәсілдеріне ықпалы