2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Жақсылықты бағала

Жақсылықты бағала

Материал туралы қысқаша түсінік
2- сынып әдебиеттік оқу пәнінен "Жақсылықты бағала" тақырыбындағы ашық сабаққа жасалған презентация. Сабақтағы барлық тапсырмалар қамтылған.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
04 Ақпан 2025
106
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Әдебиеттік оқу 2-сынып Сабақтың тақырыбы: Жақсылықты бағала Оқу мақсаты: 2.1.2.1*-шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша неме

1 слайд
Әдебиеттік оқу 2-сынып Сабақтың тақырыбы: Жақсылықты бағала Оқу мақсаты: 2.1.2.1*-шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау, сахналау 2.2.6.1-кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау 2.3.1.1-мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

1 слайд

Әдебиеттік оқу 2-сынып Сабақтың тақырыбы: Жақсылықты бағала Оқу мақсаты: 2.1.2.1*-шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау, сахналау 2.2.6.1-кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау 2.3.1.1-мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Күліп қағып қолымды, 1,2,3 деп соғайын.

2 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Күліп қағып қолымды, 1,2,3 деп соғайын. Қарап тұрған көршіме, Қолымды мен бұлғайын. Ыстық алақаныммен Қолыңды бір қысайын Амандасып өзіңмен, Құшақтасып алайын.

2 слайд

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Күліп қағып қолымды, 1,2,3 деп соғайын. Қарап тұрған көршіме, Қолымды мен бұлғайын. Ыстық алақаныммен Қолыңды бір қысайын Амандасып өзіңмен, Құшақтасып алайын.

«Күнделік» бағалауы

3 слайд
«Күнделік» бағалауы

3 слайд

«Күнделік» бағалауы

«Бауырсақ» әдісі Сендерге қойылатын сұрақтар «Жамалдың өкініші» мәтініне байланысты болады. Дескрипторы -Әр дұ

4 слайд
«Бауырсақ» әдісі Сендерге қойылатын сұрақтар «Жамалдың өкініші» мәтініне байланысты болады. Дескрипторы -Әр дұрыс жауапқа-1бал

4 слайд

«Бауырсақ» әдісі Сендерге қойылатын сұрақтар «Жамалдың өкініші» мәтініне байланысты болады. Дескрипторы -Әр дұрыс жауапқа-1бал

Сабақ тақырыбы мен сабақ мақсатымен таныстыру Бүгінгі сабақтың тақырыбы «Қасқыр мен тырна» мысалы. Сендер өлеңнен қажетті

5 слайд
Сабақ тақырыбы мен сабақ мақсатымен таныстыру Бүгінгі сабақтың тақырыбы «Қасқыр мен тырна» мысалы. Сендер өлеңнен қажетті ақпараттарды тауып оқисыңдар. Оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтауды үйренесіңдер. Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттап, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайсыңдар.

5 слайд

Сабақ тақырыбы мен сабақ мақсатымен таныстыру Бүгінгі сабақтың тақырыбы «Қасқыр мен тырна» мысалы. Сендер өлеңнен қажетті ақпараттарды тауып оқисыңдар. Оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтауды үйренесіңдер. Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттап, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайсыңдар.

Ой қозғау -Ертегі мен мысалдарда бұл кейіпкерлер қалай сипатталады?

6 слайд
Ой қозғау -Ертегі мен мысалдарда бұл кейіпкерлер қалай сипатталады?

6 слайд

Ой қозғау -Ертегі мен мысалдарда бұл кейіпкерлер қалай сипатталады?

Бейнеролик «Қасқыр мен тырна»

7 слайд
Бейнеролик «Қасқыр мен тырна»

7 слайд

Бейнеролик «Қасқыр мен тырна»

«Бес саусақ» әдісі Басбармақ: Оқиға не туралы? Балан үйрек: Не істегісі келді? Ортан терек: Қандай қиындыққа ұшырады? Шылды

8 слайд
«Бес саусақ» әдісі Басбармақ: Оқиға не туралы? Балан үйрек: Не істегісі келді? Ортан терек: Қандай қиындыққа ұшырады? Шылдыр шүмек: Қиындықты шешу үшін не істеді? Кішкентай бөбек: Оқиға немен аяқталды?

8 слайд

«Бес саусақ» әдісі Басбармақ: Оқиға не туралы? Балан үйрек: Не істегісі келді? Ортан терек: Қандай қиындыққа ұшырады? Шылдыр шүмек: Қиындықты шешу үшін не істеді? Кішкентай бөбек: Оқиға немен аяқталды?

Автор туралы мағлұмат (1891 - 1970) Оразаев Мұстафа Ахмет ишан Оразайұлының баласы. Бұхара

9 слайд
Автор туралы мағлұмат (1891 - 1970) Оразаев Мұстафа Ахмет ишан Оразайұлының баласы. Бұхара қаласындағы діни медреседе оқыған. Уфа қаласындағы медресе « Ғалияда» атақты ақын М.Жұмабаевпен бірге оқиды. «Қазақ» газетін шығару ісін ұйымдастырушылардың бірі. Иван Андреевич Крылов-орыс жазушысы, көптеген ертегілердің авторы, сатиралық журналдардың негізін қалаушы. "Қарға мен түлкі", "Піл мен мүк", "Айдаһар мен құмырсқа", "Квартет", "Маймыл мен көзілдірік", «Қасқыр мен тырна» т.б. деген шығармалары бар

9 слайд

Автор туралы мағлұмат (1891 - 1970) Оразаев Мұстафа Ахмет ишан Оразайұлының баласы. Бұхара қаласындағы діни медреседе оқыған. Уфа қаласындағы медресе « Ғалияда» атақты ақын М.Жұмабаевпен бірге оқиды. «Қазақ» газетін шығару ісін ұйымдастырушылардың бірі. Иван Андреевич Крылов-орыс жазушысы, көптеген ертегілердің авторы, сатиралық журналдардың негізін қалаушы. "Қарға мен түлкі", "Піл мен мүк", "Айдаһар мен құмырсқа", "Квартет", "Маймыл мен көзілдірік", «Қасқыр мен тырна» т.б. деген шығармалары бар

Топтық жұмыс 1- тапсырма -оқиғаның басталуын анықтайды -оқиғаның дамуын анықтайды -оқиғаның аяқталуын анықтайды -2 балл

10 слайд
Топтық жұмыс 1- тапсырма -оқиғаның басталуын анықтайды -оқиғаның дамуын анықтайды -оқиғаның аяқталуын анықтайды -2 балл

10 слайд

Топтық жұмыс 1- тапсырма -оқиғаның басталуын анықтайды -оқиғаның дамуын анықтайды -оқиғаның аяқталуын анықтайды -2 балл

Топтық жұмыс 2-тапсырма Дескрипторлары -қасқырдың қиналған сәтін мәтіннен тауып оқиды -қасқырдың қиындыққа ұшырау себебін түсі

11 слайд
Топтық жұмыс 2-тапсырма Дескрипторлары -қасқырдың қиналған сәтін мәтіннен тауып оқиды -қасқырдың қиындыққа ұшырау себебін түсіндіреді -мақалды оқып, қасқыр мен тырнаның іс- әрекеті бойынша пікір білдіреді -2 балл

11 слайд

Топтық жұмыс 2-тапсырма Дескрипторлары -қасқырдың қиналған сәтін мәтіннен тауып оқиды -қасқырдың қиындыққа ұшырау себебін түсіндіреді -мақалды оқып, қасқыр мен тырнаның іс- әрекеті бойынша пікір білдіреді -2 балл

Сергіту жаттығуы Кім? сұрағына жауап беретін суретті көрсең шапалақ соқ. Не? сұрағына жауап беретін суре

12 слайд
Сергіту жаттығуы Кім? сұрағына жауап беретін суретті көрсең шапалақ соқ. Не? сұрағына жауап беретін суретті көрсең аяғыңмен тарсылдат.

12 слайд

Сергіту жаттығуы Кім? сұрағына жауап беретін суретті көрсең шапалақ соқ. Не? сұрағына жауап беретін суретті көрсең аяғыңмен тарсылдат.

Жеке жұмыс 3-тапсырма Дескрипторы - сезімдер мен сөздерді сәйкестендіреді -3 балл

13 слайд
Жеке жұмыс 3-тапсырма Дескрипторы - сезімдер мен сөздерді сәйкестендіреді -3 балл

13 слайд

Жеке жұмыс 3-тапсырма Дескрипторы - сезімдер мен сөздерді сәйкестендіреді -3 балл

Қорытындылау «Пицца» әдісі Дескрипторы -Әр дұрыс жауапқа-1балл

14 слайд
Қорытындылау «Пицца» әдісі Дескрипторы -Әр дұрыс жауапқа-1балл

14 слайд

Қорытындылау «Пицца» әдісі Дескрипторы -Әр дұрыс жауапқа-1балл

Кері байланыс Өте жақсы түсіндім Сұрағым бар Жақсы түсіндім

15 слайд
Кері байланыс Өте жақсы түсіндім Сұрағым бар Жақсы түсіндім

15 слайд

Кері байланыс Өте жақсы түсіндім Сұрағым бар Жақсы түсіндім

Министірлікпен келісілген курстар тізімі