Жақсылықты бағала

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Жақсылықты бағала

Материал туралы қысқаша түсінік
2- сынып әдебиеттік оқу пәнінен "Жақсылықты бағала" тақырыбындағы ашық сабаққа жасалған презентация. Сабақтағы барлық тапсырмалар қамтылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Әдебиеттік оқу 2-сынып Сабақтың тақырыбы: Жақсылықты бағала Оқу мақсаты: 2.1.2.1*-шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша неме

#1 слайд
Әдебиеттік оқу 2-сынып Сабақтың тақырыбы: Жақсылықты бағала Оқу мақсаты: 2.1.2.1*-шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау, сахналау 2.2.6.1-кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау 2.3.1.1-мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

1 слайд

Әдебиеттік оқу 2-сынып Сабақтың тақырыбы: Жақсылықты бағала Оқу мақсаты: 2.1.2.1*-шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау, сахналау 2.2.6.1-кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау 2.3.1.1-мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Күліп қағып қолымды, 1,2,3 деп соғайын.

#2 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Күліп қағып қолымды, 1,2,3 деп соғайын. Қарап тұрған көршіме, Қолымды мен бұлғайын. Ыстық алақаныммен Қолыңды бір қысайын Амандасып өзіңмен, Құшақтасып алайын.

2 слайд

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Күліп қағып қолымды, 1,2,3 деп соғайын. Қарап тұрған көршіме, Қолымды мен бұлғайын. Ыстық алақаныммен Қолыңды бір қысайын Амандасып өзіңмен, Құшақтасып алайын.

«Күнделік» бағалауы

#3 слайд
«Күнделік» бағалауы

3 слайд

«Күнделік» бағалауы

«Бауырсақ» әдісі Сендерге қойылатын сұрақтар «Жамалдың өкініші» мәтініне байланысты болады. Дескрипторы -Әр дұ

#4 слайд
«Бауырсақ» әдісі Сендерге қойылатын сұрақтар «Жамалдың өкініші» мәтініне байланысты болады. Дескрипторы -Әр дұрыс жауапқа-1бал

4 слайд

«Бауырсақ» әдісі Сендерге қойылатын сұрақтар «Жамалдың өкініші» мәтініне байланысты болады. Дескрипторы -Әр дұрыс жауапқа-1бал

Сабақ тақырыбы мен сабақ мақсатымен таныстыру Бүгінгі сабақтың тақырыбы «Қасқыр мен тырна» мысалы. Сендер өлеңнен қажетті

#5 слайд
Сабақ тақырыбы мен сабақ мақсатымен таныстыру Бүгінгі сабақтың тақырыбы «Қасқыр мен тырна» мысалы. Сендер өлеңнен қажетті ақпараттарды тауып оқисыңдар. Оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтауды үйренесіңдер. Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттап, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайсыңдар.

5 слайд

Сабақ тақырыбы мен сабақ мақсатымен таныстыру Бүгінгі сабақтың тақырыбы «Қасқыр мен тырна» мысалы. Сендер өлеңнен қажетті ақпараттарды тауып оқисыңдар. Оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтауды үйренесіңдер. Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттап, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайсыңдар.

Ой қозғау -Ертегі мен мысалдарда бұл кейіпкерлер қалай сипатталады?

#6 слайд
Ой қозғау -Ертегі мен мысалдарда бұл кейіпкерлер қалай сипатталады?

6 слайд

Ой қозғау -Ертегі мен мысалдарда бұл кейіпкерлер қалай сипатталады?

Бейнеролик «Қасқыр мен тырна»

#7 слайд
Бейнеролик «Қасқыр мен тырна»

7 слайд

Бейнеролик «Қасқыр мен тырна»

«Бес саусақ» әдісі Басбармақ: Оқиға не туралы? Балан үйрек: Не істегісі келді? Ортан терек: Қандай қиындыққа ұшырады? Шылды

#8 слайд
«Бес саусақ» әдісі Басбармақ: Оқиға не туралы? Балан үйрек: Не істегісі келді? Ортан терек: Қандай қиындыққа ұшырады? Шылдыр шүмек: Қиындықты шешу үшін не істеді? Кішкентай бөбек: Оқиға немен аяқталды?

8 слайд

«Бес саусақ» әдісі Басбармақ: Оқиға не туралы? Балан үйрек: Не істегісі келді? Ортан терек: Қандай қиындыққа ұшырады? Шылдыр шүмек: Қиындықты шешу үшін не істеді? Кішкентай бөбек: Оқиға немен аяқталды?

Автор туралы мағлұмат (1891 - 1970) Оразаев Мұстафа Ахмет ишан Оразайұлының баласы. Бұхара

#9 слайд
Автор туралы мағлұмат (1891 - 1970) Оразаев Мұстафа Ахмет ишан Оразайұлының баласы. Бұхара қаласындағы діни медреседе оқыған. Уфа қаласындағы медресе « Ғалияда» атақты ақын М.Жұмабаевпен бірге оқиды. «Қазақ» газетін шығару ісін ұйымдастырушылардың бірі. Иван Андреевич Крылов-орыс жазушысы, көптеген ертегілердің авторы, сатиралық журналдардың негізін қалаушы. "Қарға мен түлкі", "Піл мен мүк", "Айдаһар мен құмырсқа", "Квартет", "Маймыл мен көзілдірік", «Қасқыр мен тырна» т.б. деген шығармалары бар

9 слайд

Автор туралы мағлұмат (1891 - 1970) Оразаев Мұстафа Ахмет ишан Оразайұлының баласы. Бұхара қаласындағы діни медреседе оқыған. Уфа қаласындағы медресе « Ғалияда» атақты ақын М.Жұмабаевпен бірге оқиды. «Қазақ» газетін шығару ісін ұйымдастырушылардың бірі. Иван Андреевич Крылов-орыс жазушысы, көптеген ертегілердің авторы, сатиралық журналдардың негізін қалаушы. "Қарға мен түлкі", "Піл мен мүк", "Айдаһар мен құмырсқа", "Квартет", "Маймыл мен көзілдірік", «Қасқыр мен тырна» т.б. деген шығармалары бар

Топтық жұмыс 1- тапсырма -оқиғаның басталуын анықтайды -оқиғаның дамуын анықтайды -оқиғаның аяқталуын анықтайды -2 балл

#10 слайд
Топтық жұмыс 1- тапсырма -оқиғаның басталуын анықтайды -оқиғаның дамуын анықтайды -оқиғаның аяқталуын анықтайды -2 балл

10 слайд

Топтық жұмыс 1- тапсырма -оқиғаның басталуын анықтайды -оқиғаның дамуын анықтайды -оқиғаның аяқталуын анықтайды -2 балл

Топтық жұмыс 2-тапсырма Дескрипторлары -қасқырдың қиналған сәтін мәтіннен тауып оқиды -қасқырдың қиындыққа ұшырау себебін түсі

#11 слайд
Топтық жұмыс 2-тапсырма Дескрипторлары -қасқырдың қиналған сәтін мәтіннен тауып оқиды -қасқырдың қиындыққа ұшырау себебін түсіндіреді -мақалды оқып, қасқыр мен тырнаның іс- әрекеті бойынша пікір білдіреді -2 балл

11 слайд

Топтық жұмыс 2-тапсырма Дескрипторлары -қасқырдың қиналған сәтін мәтіннен тауып оқиды -қасқырдың қиындыққа ұшырау себебін түсіндіреді -мақалды оқып, қасқыр мен тырнаның іс- әрекеті бойынша пікір білдіреді -2 балл

Сергіту жаттығуы Кім? сұрағына жауап беретін суретті көрсең шапалақ соқ. Не? сұрағына жауап беретін суре

#12 слайд
Сергіту жаттығуы Кім? сұрағына жауап беретін суретті көрсең шапалақ соқ. Не? сұрағына жауап беретін суретті көрсең аяғыңмен тарсылдат.

12 слайд

Сергіту жаттығуы Кім? сұрағына жауап беретін суретті көрсең шапалақ соқ. Не? сұрағына жауап беретін суретті көрсең аяғыңмен тарсылдат.

Жеке жұмыс 3-тапсырма Дескрипторы - сезімдер мен сөздерді сәйкестендіреді -3 балл

#13 слайд
Жеке жұмыс 3-тапсырма Дескрипторы - сезімдер мен сөздерді сәйкестендіреді -3 балл

13 слайд

Жеке жұмыс 3-тапсырма Дескрипторы - сезімдер мен сөздерді сәйкестендіреді -3 балл

Қорытындылау «Пицца» әдісі Дескрипторы -Әр дұрыс жауапқа-1балл

#14 слайд
Қорытындылау «Пицца» әдісі Дескрипторы -Әр дұрыс жауапқа-1балл

14 слайд

Қорытындылау «Пицца» әдісі Дескрипторы -Әр дұрыс жауапқа-1балл

Кері байланыс Өте жақсы түсіндім Сұрағым бар Жақсы түсіндім

#15 слайд
Кері байланыс Өте жақсы түсіндім Сұрағым бар Жақсы түсіндім

15 слайд

Кері байланыс Өте жақсы түсіндім Сұрағым бар Жақсы түсіндім

Файл форматы:
pptx
04.02.2025
172
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі