Жақсылықты бағала




1 слайд
Әдебиеттік оқу
2-сынып
Сабақтың тақырыбы: Жақсылықты бағала
Оқу мақсаты:
2.1.2.1*-шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен
мазмұндау, үзіндісін мазмұндау, сахналау
2.2.6.1-кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін
бағалау
2.3.1.1-мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру
1 слайд
Әдебиеттік оқу 2-сынып Сабақтың тақырыбы: Жақсылықты бағала Оқу мақсаты: 2.1.2.1*-шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау, сахналау 2.2.6.1-кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау 2.3.1.1-мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

2 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Күліп қағып қолымды,
1,2,3 деп соғайын.
Қарап тұрған көршіме,
Қолымды мен бұлғайын.
Ыстық алақаныммен
Қолыңды бір қысайын
Амандасып өзіңмен,
Құшақтасып алайын.
2 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Күліп қағып қолымды, 1,2,3 деп соғайын. Қарап тұрған көршіме, Қолымды мен бұлғайын. Ыстық алақаныммен Қолыңды бір қысайын Амандасып өзіңмен, Құшақтасып алайын.

3 слайд
«Күнделік» бағалауы
3 слайд
«Күнделік» бағалауы

4 слайд
«Бауырсақ» әдісі
Сендерге қойылатын сұрақтар
«Жамалдың өкініші» мәтініне байланысты
болады.
Дескрипторы
-Әр дұрыс жауапқа-1бал
4 слайд
«Бауырсақ» әдісі Сендерге қойылатын сұрақтар «Жамалдың өкініші» мәтініне байланысты болады. Дескрипторы -Әр дұрыс жауапқа-1бал

5 слайд
Сабақ тақырыбы мен сабақ мақсатымен
таныстыру
Бүгінгі сабақтың тақырыбы «Қасқыр
мен тырна» мысалы. Сендер өлеңнен
қажетті ақпараттарды тауып оқисыңдар.
Оқиғаның басталуын, дамуын және
аяқталуын анықтауды үйренесіңдер.
Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттап,
мінез-құлқы мен іс-әрекетін
бағалайсыңдар.
5 слайд
Сабақ тақырыбы мен сабақ мақсатымен таныстыру Бүгінгі сабақтың тақырыбы «Қасқыр мен тырна» мысалы. Сендер өлеңнен қажетті ақпараттарды тауып оқисыңдар. Оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтауды үйренесіңдер. Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттап, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайсыңдар.

6 слайд
Ой қозғау
-Ертегі мен мысалдарда бұл кейіпкерлер қалай
сипатталады?
6 слайд
Ой қозғау -Ертегі мен мысалдарда бұл кейіпкерлер қалай сипатталады?

7 слайд
Бейнеролик «Қасқыр мен тырна»
7 слайд
Бейнеролик «Қасқыр мен тырна»

8 слайд
«Бес саусақ» әдісі
Басбармақ: Оқиға не туралы?
Балан үйрек: Не істегісі келді?
Ортан терек: Қандай қиындыққа
ұшырады?
Шылдыр шүмек: Қиындықты шешу
үшін не істеді?
Кішкентай бөбек: Оқиға немен
аяқталды?
8 слайд
«Бес саусақ» әдісі Басбармақ: Оқиға не туралы? Балан үйрек: Не істегісі келді? Ортан терек: Қандай қиындыққа ұшырады? Шылдыр шүмек: Қиындықты шешу үшін не істеді? Кішкентай бөбек: Оқиға немен аяқталды?

9 слайд
Автор туралы мағлұмат
(1891 - 1970)
Оразаев Мұстафа Ахмет ишан
Оразайұлының баласы. Бұхара
қаласындағы діни медреседе оқыған.
Уфа қаласындағы медресе « Ғалияда»
атақты ақын М.Жұмабаевпен бірге
оқиды. «Қазақ» газетін шығару ісін
ұйымдастырушылардың бірі.
Иван Андреевич Крылов-орыс
жазушысы, көптеген ертегілердің
авторы, сатиралық журналдардың
негізін қалаушы. "Қарға мен түлкі",
"Піл мен мүк", "Айдаһар мен
құмырсқа", "Квартет", "Маймыл мен
көзілдірік", «Қасқыр мен тырна» т.б.
деген шығармалары бар
9 слайд
Автор туралы мағлұмат (1891 - 1970) Оразаев Мұстафа Ахмет ишан Оразайұлының баласы. Бұхара қаласындағы діни медреседе оқыған. Уфа қаласындағы медресе « Ғалияда» атақты ақын М.Жұмабаевпен бірге оқиды. «Қазақ» газетін шығару ісін ұйымдастырушылардың бірі. Иван Андреевич Крылов-орыс жазушысы, көптеген ертегілердің авторы, сатиралық журналдардың негізін қалаушы. "Қарға мен түлкі", "Піл мен мүк", "Айдаһар мен құмырсқа", "Квартет", "Маймыл мен көзілдірік", «Қасқыр мен тырна» т.б. деген шығармалары бар

10 слайд
Топтық жұмыс
1- тапсырма
-оқиғаның басталуын анықтайды
-оқиғаның дамуын анықтайды
-оқиғаның аяқталуын анықтайды
-2 балл
10 слайд
Топтық жұмыс 1- тапсырма -оқиғаның басталуын анықтайды -оқиғаның дамуын анықтайды -оқиғаның аяқталуын анықтайды -2 балл

11 слайд
Топтық жұмыс
2-тапсырма
Дескрипторлары
-қасқырдың қиналған сәтін мәтіннен
тауып оқиды
-қасқырдың қиындыққа ұшырау себебін
түсіндіреді
-мақалды оқып, қасқыр мен тырнаның іс-
әрекеті бойынша пікір білдіреді
-2 балл
11 слайд
Топтық жұмыс 2-тапсырма Дескрипторлары -қасқырдың қиналған сәтін мәтіннен тауып оқиды -қасқырдың қиындыққа ұшырау себебін түсіндіреді -мақалды оқып, қасқыр мен тырнаның іс- әрекеті бойынша пікір білдіреді -2 балл

12 слайд
Сергіту жаттығуы
Кім? сұрағына жауап беретін суретті
көрсең шапалақ соқ.
Не? сұрағына жауап беретін суретті
көрсең аяғыңмен тарсылдат.
12 слайд
Сергіту жаттығуы Кім? сұрағына жауап беретін суретті көрсең шапалақ соқ. Не? сұрағына жауап беретін суретті көрсең аяғыңмен тарсылдат.

13 слайд
Жеке жұмыс
3-тапсырма
Дескрипторы
- сезімдер мен сөздерді
сәйкестендіреді
-3 балл
13 слайд
Жеке жұмыс 3-тапсырма Дескрипторы - сезімдер мен сөздерді сәйкестендіреді -3 балл

14 слайд
Қорытындылау
«Пицца» әдісі
Дескрипторы
-Әр дұрыс жауапқа-1балл
14 слайд
Қорытындылау «Пицца» әдісі Дескрипторы -Әр дұрыс жауапқа-1балл

15 слайд
Кері байланыс
Өте жақсы түсіндім Сұрағым бар Жақсы түсіндім
15 слайд
Кері байланыс Өте жақсы түсіндім Сұрағым бар Жақсы түсіндім