Материалдар / жас математик

жас математик

Материал туралы қысқаша түсінік
математикалық сайыс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2024
54
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы : «Жас математик» сайысы Мақсаты: Оқушыларды жылдам есептеуге үйрету. логикалық ойлау

1 слайд
Тақырыбы : «Жас математик» сайысы Мақсаты: Оқушыларды жылдам есептеуге үйрету. логикалық ойлау қабілетін дамыту. Сынып: 2-сыныптар Презентацияның авторы: Сулейманова Жанылай Анесовна. Білім беру ұйымы: Астана қаласы, Әлкей Марғұлан атындағы №40 орта мектеп. Телефоны: 8775 560 55 94 8702 694 15 59 E-mail: jani.aza1992@mail.ru Жұмыстың қысқаша сипаттамасы: Мультимедия технологияларын белсенді пайдалану барысында оқушылардың сабаққа қызығушылығын оятатындай тапсырмалар мен жұмыс түрлері ұйымдастырылды.

1 слайд

Тақырыбы : «Жас математик» сайысы Мақсаты: Оқушыларды жылдам есептеуге үйрету. логикалық ойлау қабілетін дамыту. Сынып: 2-сыныптар Презентацияның авторы: Сулейманова Жанылай Анесовна. Білім беру ұйымы: Астана қаласы, Әлкей Марғұлан атындағы №40 орта мектеп. Телефоны: 8775 560 55 94 8702 694 15 59 E-mail: jani.aza1992@mail.ru Жұмыстың қысқаша сипаттамасы: Мультимедия технологияларын белсенді пайдалану барысында оқушылардың сабаққа қызығушылығын оятатындай тапсырмалар мен жұмыс түрлері ұйымдастырылды.

“Жас математик” сайысы

2 слайд
“Жас математик” сайысы

2 слайд

“Жас математик” сайысы

Құрметті ұстазадар, оқушылыр 2- сыныптар арасында өткізіліп отырған «Жас математик» сайысына қош келдіңіздер.

3 слайд
Құрметті ұстазадар, оқушылыр 2- сыныптар арасында өткізіліп отырған «Жас математик» сайысына қош келдіңіздер. Сайысымыздың негізгі мақсаты әр түрлі ойын тапсырмаларын орындау арқылы білімдеріңді одан әрі тереңдету. Бүгінгі сайыста сөзжұмбақтар, өлең есептер, логикалық есептерді орындайтын боласыңдар. Әрбір сұраққа дұрыс, нақты жауап берген топ оқушылары жоғары ұпайларға ие болады. Ең көп ұпай жинаған топ «Жас математик» номинациясымен марапатталады.

3 слайд

Құрметті ұстазадар, оқушылыр 2- сыныптар арасында өткізіліп отырған «Жас математик» сайысына қош келдіңіздер. Сайысымыздың негізгі мақсаты әр түрлі ойын тапсырмаларын орындау арқылы білімдеріңді одан әрі тереңдету. Бүгінгі сайыста сөзжұмбақтар, өлең есептер, логикалық есептерді орындайтын боласыңдар. Әрбір сұраққа дұрыс, нақты жауап берген топ оқушылары жоғары ұпайларға ие болады. Ең көп ұпай жинаған топ «Жас математик» номинациясымен марапатталады.

Топқа бөлу: Болам десең – ғарышкер, Болам десең – дәрігер, Болам десең – инжинер, Ең керегі – математика. Матема

4 слайд
Топқа бөлу: Болам десең – ғарышкер, Болам десең – дәрігер, Болам десең – инжинер, Ең керегі – математика. Математика өмірде- Бар білімнің патшасы.

4 слайд

Топқа бөлу: Болам десең – ғарышкер, Болам десең – дәрігер, Болам десең – инжинер, Ең керегі – математика. Математика өмірде- Бар білімнің патшасы.

1.Таныстыру 2.Сөзжұмбақ шешу 3. «Кім

5 слайд
1.Таныстыру 2.Сөзжұмбақ шешу 3. «Кім жылдам» есептер шығару 4. Құстар тапсырмасы 5. Логикалық есептер

5 слайд

1.Таныстыру 2.Сөзжұмбақ шешу 3. «Кім жылдам» есептер шығару 4. Құстар тапсырмасы 5. Логикалық есептер

Темір қақпа Алтын қақпа

6 слайд
Темір қақпа Алтын қақпа

6 слайд

Темір қақпа Алтын қақпа

7 слайд

7 слайд

А З А Й Т У Сөзжұмбақ

8 слайд
    А             З               А               Й                   Т           У     Сөзжұмбақ

8 слайд

    А             З               А               Й                   Т           У     Сөзжұмбақ

Темір қақпа

9 слайд
Темір қақпа

9 слайд

Темір қақпа

«Кім жылдам» есептер шығару 42+30= 62+3= 13-7= 74+20= 45-23= 34+60= 87-72= (75-5)+20= 64-(11-7)= 8+(63-3)= 30+

10 слайд
«Кім жылдам» есептер шығару 42+30= 62+3= 13-7= 74+20= 45-23= 34+60= 87-72= (75-5)+20= 64-(11-7)= 8+(63-3)= 30+(25-5)= 50+(64-60)= (50+5)-9= 9+(97-7)=

10 слайд

«Кім жылдам» есептер шығару 42+30= 62+3= 13-7= 74+20= 45-23= 34+60= 87-72= (75-5)+20= 64-(11-7)= 8+(63-3)= 30+(25-5)= 50+(64-60)= (50+5)-9= 9+(97-7)=

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

Аулада бес үйрек. Бір үйрек жығылды, Екі үйрек тығылды. Қалғаны неше үйрек. Екі үйрек

13 слайд
Аулада бес үйрек. Бір үйрек жығылды, Екі үйрек тығылды. Қалғаны неше үйрек. Екі үйрек

13 слайд

Аулада бес үйрек. Бір үйрек жығылды, Екі үйрек тығылды. Қалғаны неше үйрек. Екі үйрек

Қандай сөйлем жауап алу мақсатымен айтылады? 1).Хабарлы сөйлем. 2).Лепті сөйлем.

14 слайд
Қандай сөйлем жауап алу мақсатымен айтылады? 1).Хабарлы сөйлем. 2).Лепті сөйлем. 3).Сұраулы сөйлем. Бір-бірімен жарысқан Төрт аю, бір арыстан Екі қой мен бір түлкі. Бәрі нешеу кім білді? 8 жануар

14 слайд

Қандай сөйлем жауап алу мақсатымен айтылады? 1).Хабарлы сөйлем. 2).Лепті сөйлем. 3).Сұраулы сөйлем. Бір-бірімен жарысқан Төрт аю, бір арыстан Екі қой мен бір түлкі. Бәрі нешеу кім білді? 8 жануар

Қандай сөйлем жауап алу мақсатымен айтылады? 1).Хабарлы сөйлем. 2).Лепті сөйлем.

15 слайд
Қандай сөйлем жауап алу мақсатымен айтылады? 1).Хабарлы сөйлем. 2).Лепті сөйлем. 3).Сұраулы сөйлем. Дүкеннен мен сабын алдым, Оның және қабын алдым. Екі дәптер, бір қарындаш Тіс ысқышты тағы алдым. Есептеші бәрі сонда, Қанша болды қолымда? 6 тауар

15 слайд

Қандай сөйлем жауап алу мақсатымен айтылады? 1).Хабарлы сөйлем. 2).Лепті сөйлем. 3).Сұраулы сөйлем. Дүкеннен мен сабын алдым, Оның және қабын алдым. Екі дәптер, бір қарындаш Тіс ысқышты тағы алдым. Есептеші бәрі сонда, Қанша болды қолымда? 6 тауар

Қандай сөйлем жауап алу мақсатымен айтылады? 1).Хабарлы сөйлем. 2).Лепті сөйлем.

16 слайд
Қандай сөйлем жауап алу мақсатымен айтылады? 1).Хабарлы сөйлем. 2).Лепті сөйлем. 3).Сұраулы сөйлем. Болды сенде он алма Досың алды екеуін, Інің алды бесеуін. Айтшы сонда нешеуі қалды сенің қолыңда? 3 алма

16 слайд

Қандай сөйлем жауап алу мақсатымен айтылады? 1).Хабарлы сөйлем. 2).Лепті сөйлем. 3).Сұраулы сөйлем. Болды сенде он алма Досың алды екеуін, Інің алды бесеуін. Айтшы сонда нешеуі қалды сенің қолыңда? 3 алма

Қандай сөйлем жауап алу мақсатымен айтылады? 1).Хабарлы сөйлем. 2).Лепті сөйлем.

17 слайд
Қандай сөйлем жауап алу мақсатымен айтылады? 1).Хабарлы сөйлем. 2).Лепті сөйлем. 3).Сұраулы сөйлем. Тал басында тізіліп Тоғыз жапырақ тұр еді. Жел соқты да үзіліп Ұшып кетті біреуі. Ізінше оның жұлынып, Тағы түсті төртеуі. Тұр әліде ілініп, Тал басында нешеуі? 4 жапырақ

17 слайд

Қандай сөйлем жауап алу мақсатымен айтылады? 1).Хабарлы сөйлем. 2).Лепті сөйлем. 3).Сұраулы сөйлем. Тал басында тізіліп Тоғыз жапырақ тұр еді. Жел соқты да үзіліп Ұшып кетті біреуі. Ізінше оның жұлынып, Тағы түсті төртеуі. Тұр әліде ілініп, Тал басында нешеуі? 4 жапырақ

Қандай сөйлем жауап алу мақсатымен айтылады? 1).Хабарлы сөйлем. 2).Лепті сөйлем.

18 слайд
Қандай сөйлем жауап алу мақсатымен айтылады? 1).Хабарлы сөйлем. 2).Лепті сөйлем. 3).Сұраулы сөйлем. Көлден ұшты елу қаз, Қайтып қонды жиырма қаз Қонбады оның нешеуі Қанекей кім тез шешеді? 30 қаз

18 слайд

Қандай сөйлем жауап алу мақсатымен айтылады? 1).Хабарлы сөйлем. 2).Лепті сөйлем. 3).Сұраулы сөйлем. Көлден ұшты елу қаз, Қайтып қонды жиырма қаз Қонбады оның нешеуі Қанекей кім тез шешеді? 30 қаз

Қандай сөйлем жауап алу мақсатымен айтылады? 1).Хабарлы сөйлем. 2).Лепті сөйлем.

19 слайд
Қандай сөйлем жауап алу мақсатымен айтылады? 1).Хабарлы сөйлем. 2).Лепті сөйлем. 3).Сұраулы сөйлем. Қолымда болды жеті алма, Екеуін бердім атама, Үшеуін бердім апама Нешеу қалды қолымда? 2 алма

19 слайд

Қандай сөйлем жауап алу мақсатымен айтылады? 1).Хабарлы сөйлем. 2).Лепті сөйлем. 3).Сұраулы сөйлем. Қолымда болды жеті алма, Екеуін бердім атама, Үшеуін бердім апама Нешеу қалды қолымда? 2 алма

Алтын қақпа

20 слайд
Алтын қақпа

20 слайд

Алтын қақпа

10 20 30 10 20 30 10 20 30 10 20 30 10 20 30

21 слайд
10 20 30 10 20 30 10 20 30 10 20 30 10 20 30

21 слайд

10 20 30 10 20 30 10 20 30 10 20 30 10 20 30

Азайғыш Азайтқыш Айырманың мәні Азайтудың компоненттерін ата

22 слайд
Азайғыш Азайтқыш Айырманың мәні Азайтудың компоненттерін ата

22 слайд

Азайғыш Азайтқыш Айырманың мәні Азайтудың компоненттерін ата

Сол саннан кейінгі сан шығады Кез –келген санға 1-ді қосқанда......

23 слайд
Сол саннан кейінгі сан шығады Кез –келген санға 1-ді қосқанда......

23 слайд

Сол саннан кейінгі сан шығады Кез –келген санға 1-ді қосқанда......

Қарама қарсы қабырғалары тең. Барлық бұрыштары тік. Тіктөртбұрыш- тың қасиетін ата

24 слайд
Қарама қарсы қабырғалары тең. Барлық бұрыштары тік. Тіктөртбұрыш- тың қасиетін ата

24 слайд

Қарама қарсы қабырғалары тең. Барлық бұрыштары тік. Тіктөртбұрыш- тың қасиетін ата

99 Ең үлкен екі таңбалы санды тап

25 слайд
99 Ең үлкен екі таңбалы санды тап

25 слайд

99 Ең үлкен екі таңбалы санды тап

Екі шеті нүктемен шектелген түзу Кесінді дегеніміз не?

26 слайд
Екі шеті нүктемен шектелген түзу Кесінді дегеніміз не?

26 слайд

Екі шеті нүктемен шектелген түзу Кесінді дегеніміз не?

Барлық қабырғаларының ұзындарын қосамын Периметрді табу үшін..................... .

27 слайд
Барлық қабырғаларының ұзындарын қосамын Периметрді табу үшін..................... .

27 слайд

Барлық қабырғаларының ұзындарын қосамын Периметрді табу үшін..................... .

90 1 сағ 30мин= .....минутқа тең

28 слайд
90 1 сағ 30мин= .....минутқа тең

28 слайд

90 1 сағ 30мин= .....минутқа тең

4 Себетте 5 алма және бірнеше алмұрт бар. Барлығы 9 жеміс. Неше алмұрт бар

29 слайд
4 Себетте 5 алма және бірнеше алмұрт бар. Барлығы 9 жеміс. Неше алмұрт бар

29 слайд

4 Себетте 5 алма және бірнеше алмұрт бар. Барлығы 9 жеміс. Неше алмұрт бар

3кг Тауық бір аяғымен тұрса 3кг тартады. Егер ол екі аяғымен тұрса қанша кг тартады?

30 слайд
3кг Тауық бір аяғымен тұрса 3кг тартады. Егер ол екі аяғымен тұрса қанша кг тартады?

30 слайд

3кг Тауық бір аяғымен тұрса 3кг тартады. Егер ол екі аяғымен тұрса қанша кг тартады?

13метр сым болған Орамнан 9м сым темірді қиып алғанда, онда тағы 4 м сым темір қалды

31 слайд
13метр сым болған Орамнан 9м сым темірді қиып алғанда, онда тағы 4 м сым темір қалды

31 слайд

13метр сым болған Орамнан 9м сым темірді қиып алғанда, онда тағы 4 м сым темір қалды

Бұрыш тік бұрыштан кіші болса сүйір бұрыш деп аталады. Сүйір бұрыш дегеніміз не?

32 слайд
Бұрыш тік бұрыштан кіші болса сүйір бұрыш деп аталады. Сүйір бұрыш дегеніміз не?

32 слайд

Бұрыш тік бұрыштан кіші болса сүйір бұрыш деп аталады. Сүйір бұрыш дегеніміз не?

Қосылғыш Қосылғыш Қосындының мәні Қосудың компоненттерін ата

33 слайд
Қосылғыш Қосылғыш Қосындының мәні Қосудың компоненттерін ата

33 слайд

Қосылғыш Қосылғыш Қосындының мәні Қосудың компоненттерін ата

Бұрыш тік бұрыштан үлкен болса, доғал бұрыш деп аталады. Доғал бұрыш дегеніміз не?

34 слайд
Бұрыш тік бұрыштан үлкен болса, доғал бұрыш деп аталады. Доғал бұрыш дегеніміз не?

34 слайд

Бұрыш тік бұрыштан үлкен болса, доғал бұрыш деп аталады. Доғал бұрыш дегеніміз не?

10 нан 10 минут өтті

35 слайд
10 нан 10 минут өтті

35 слайд

10 нан 10 минут өтті

Асқар Асқар Ерболдан биік, Ербол Қанаттан биік. Ең бойы ұзын кім?

36 слайд
Асқар Асқар Ерболдан биік, Ербол Қанаттан биік. Ең бойы ұзын кім?

36 слайд

Асқар Асқар Ерболдан биік, Ербол Қанаттан биік. Ең бойы ұзын кім?

Ұпай санын есептеуге уақыт берейік.

37 слайд
Ұпай санын есептеуге уақыт берейік.

37 слайд

Ұпай санын есептеуге уақыт берейік.

38 слайд

38 слайд

39 слайд

39 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ