Материалдар / Жас математик сайысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жас математик сайысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика сабағынан ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2023
340
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Жас математик” сынып аралық сайыс Математикалық сайысқа қош келдіңіздер!Ө.Жәнібеков атындағы №4 лицей -интернаты Орындаған:

1 слайд
“ Жас математик” сынып аралық сайыс Математикалық сайысқа қош келдіңіздер!Ө.Жәнібеков атындағы №4 лицей -интернаты Орындаған: Есман К

1 слайд

“ Жас математик” сынып аралық сайыс Математикалық сайысқа қош келдіңіздер!Ө.Жәнібеков атындағы №4 лицей -интернаты Орындаған: Есман К

Мақсаты: Баланың танымдық қызығушылығын арттыру, функционалдық қасиеттерін дамыту, шығармашылыққа бейім құзыретті тұлғаның д

2 слайд
Мақсаты: Баланың танымдық қызығушылығын арттыру, функционалдық қасиеттерін дамыту, шығармашылыққа бейім құзыретті тұлғаның дамуына, логикалық ойлауды қалыптастыру болып табылады.

2 слайд

Мақсаты: Баланың танымдық қызығушылығын арттыру, функционалдық қасиеттерін дамыту, шығармашылыққа бейім құзыретті тұлғаның дамуына, логикалық ойлауды қалыптастыру болып табылады.

Уа, жарандар, жарандар! Мына бізге қараңдар Мінекей залда тыныштық Естілмейді дыбыс түк Мұны біз де қостаймыз Кешіккенді тоспайм

3 слайд
Уа, жарандар, жарандар! Мына бізге қараңдар Мінекей залда тыныштық Естілмейді дыбыс түк Мұны біз де қостаймыз Кешіккенді тоспаймыз Ғылымдардың атасы Математика пәнінен “ Жас математик ” сайысын бастаймыз .

3 слайд

Уа, жарандар, жарандар! Мына бізге қараңдар Мінекей залда тыныштық Естілмейді дыбыс түк Мұны біз де қостаймыз Кешіккенді тоспаймыз Ғылымдардың атасы Математика пәнінен “ Жас математик ” сайысын бастаймыз .

• Сайысымыздың бағдарламасымен таныстырайық: • 1« Кел, танысайық!» (топтардың атымен, ұранымен танысу) • 2 «Математикалық эст

4 слайд
• Сайысымыздың бағдарламасымен таныстырайық: • 1« Кел, танысайық!» (топтардың атымен, ұранымен танысу) • 2 «Математикалық эстафета» • 3. «Ойлы болсаң, озып көр» • 4. «Логикалық сұрақтар» топ басшыларына • 5. «Сәйкестендіру» • 6. « Сиқырлы үшбұрыш » •  

4 слайд

• Сайысымыздың бағдарламасымен таныстырайық: • 1« Кел, танысайық!» (топтардың атымен, ұранымен танысу) • 2 «Математикалық эстафета» • 3. «Ойлы болсаң, озып көр» • 4. «Логикалық сұрақтар» топ басшыларына • 5. «Сәйкестендіру» • 6. « Сиқырлы үшбұрыш » •  

І кезең “Кел, танысайық!” І топ: «Білгірлер» тобы ІІ топ: «Алғырлар» тобы III топ: «Тапқырлар» тобы IV топ: «Ойшылдар» тобы

5 слайд
І кезең “Кел, танысайық!” І топ: «Білгірлер» тобы ІІ топ:  «Алғырлар» тобы III топ: «Тапқырлар» тобы IV топ: «Ойшылдар» тобы

5 слайд

І кезең “Кел, танысайық!” І топ: «Білгірлер» тобы ІІ топ:  «Алғырлар» тобы III топ: «Тапқырлар» тобы IV топ: «Ойшылдар» тобы

ІІ кезең Математикалық эстафета 1. 143*3-68 = 168*4-65= 798:3+54 = 2. 145*3-58 = 153*5-64 = 556:2+67 =

6 слайд
ІІ кезең Математикалық эстафета 1. 143*3-68 = 168*4-65= 798:3+54 = 2. 145*3-58 = 153*5-64 = 556:2+67 =

6 слайд

ІІ кезең Математикалық эстафета 1. 143*3-68 = 168*4-65= 798:3+54 = 2. 145*3-58 = 153*5-64 = 556:2+67 =

3. 224*4-93 = 165*4-82 = 592:4+78 = 4. 189*4-46 = 153*4-76= 531:9+36 =

7 слайд
3. 224*4-93 = 165*4-82 = 592:4+78 = 4. 189*4-46 = 153*4-76= 531:9+36 =

7 слайд

3. 224*4-93 = 165*4-82 = 592:4+78 = 4. 189*4-46 = 153*4-76= 531:9+36 =

ІІІ кезең Айыра біл жақсы менен жаманды Айыра біл, қарындаш пен қаламды. Айыра біл, соқпағын да өмірдің, Айыра біл тапсырм

8 слайд
ІІІ кезең Айыра біл жақсы менен жаманды Айыра біл, қарындаш пен қаламды. Айыра біл, соқпағын да өмірдің, Айыра біл тапсырмаңды алдағы – деп кезекті «Ойлы болсаң, озып көр» сайысына береміз:

8 слайд

ІІІ кезең Айыра біл жақсы менен жаманды Айыра біл, қарындаш пен қаламды. Айыра біл, соқпағын да өмірдің, Айыра біл тапсырмаңды алдағы – деп кезекті «Ойлы болсаң, озып көр» сайысына береміз:

1 – тапсырма 2-ден 9-ға дейінгі сандарды пайдаланып, тура теңдік шығатындай бос орындарды толтыр. Сандар қайталанб

9 слайд
1 – тапсырма 2-ден 9-ға дейінгі сандарды пайдаланып, тура теңдік шығатындай бос орындарды толтыр. Сандар қайталанбауы тиіс. : 4 = :

9 слайд

1 – тапсырма 2-ден 9-ға дейінгі сандарды пайдаланып, тура теңдік шығатындай бос орындарды толтыр. Сандар қайталанбауы тиіс. : 4 = :

2 –тапсырма Әрбір тәтті тоқаштың бағасы 375теңге тұрады. 5 тәтті тоқаштың бағасын есептеңіз.

10 слайд
2 –тапсырма Әрбір тәтті тоқаштың бағасы 375теңге тұрады. 5 тәтті тоқаштың бағасын есептеңіз.

10 слайд

2 –тапсырма Әрбір тәтті тоқаштың бағасы 375теңге тұрады. 5 тәтті тоқаштың бағасын есептеңіз.

3 -тапсырма: Кептірілмеген асқабақ кептірілген асқабақтан жеті есе ауыр.23 грамм кептірілген асқабақ бар. Асқабақтың кептірі

11 слайд
3 -тапсырма: Кептірілмеген асқабақ кептірілген асқабақтан жеті есе ауыр.23 грамм кептірілген асқабақ бар. Асқабақтың кептірілгенге дейінгі массасын табыңыз?

11 слайд

3 -тапсырма: Кептірілмеген асқабақ кептірілген асқабақтан жеті есе ауыр.23 грамм кептірілген асқабақ бар. Асқабақтың кептірілгенге дейінгі массасын табыңыз?

4 –тапсырма. Заңдылықтар қатарын анықта.Тағы 3 сан жазып, қатарды жалғастыр. 101000 111000 121000 .... 909000

12 слайд
4 –тапсырма. Заңдылықтар қатарын анықта.Тағы 3 сан жазып, қатарды жалғастыр. 101000 111000 121000 .... 909000 808000 707000 .....

12 слайд

4 –тапсырма. Заңдылықтар қатарын анықта.Тағы 3 сан жазып, қатарды жалғастыр. 101000 111000 121000 .... 909000 808000 707000 .....

IV кезең “ Логикалық сұрақтар” Сайысқа топ басшылары қатысады

13 слайд
IV кезең “ Логикалық сұрақтар” Сайысқа топ басшылары қатысады

13 слайд

IV кезең “ Логикалық сұрақтар” Сайысқа топ басшылары қатысады

1 . 1. Ұзындық тың өлшем бірліктерін ата 2. Екі нүкте арасын қосқанда не пайда болады? 3. Қосу дың компоненттерін ата? 4. 1м-д

14 слайд
1 . 1. Ұзындық тың өлшем бірліктерін ата 2. Екі нүкте арасын қосқанда не пайда болады? 3. Қосу дың компоненттерін ата? 4. 1м-де неше см бар? 5. Х+30=60  /х тің мәні нешеге тең? 6. Қуат 1 күнде кітаптың 5 бетін оқыды. Осы қарқынмен 3 күнде неше бетін оқиды? 7. Жеңіс күні қай күн ? 8. 1ғасырда неше жыл ? 9. 1 килограммда неше грамм бар? 10. Бір тәулікте неше сағат бар?

14 слайд

1 . 1. Ұзындық тың өлшем бірліктерін ата 2. Екі нүкте арасын қосқанда не пайда болады? 3. Қосу дың компоненттерін ата? 4. 1м-де неше см бар? 5. Х+30=60  /х тің мәні нешеге тең? 6. Қуат 1 күнде кітаптың 5 бетін оқыды. Осы қарқынмен 3 күнде неше бетін оқиды? 7. Жеңіс күні қай күн ? 8. 1ғасырда неше жыл ? 9. 1 килограммда неше грамм бар? 10. Бір тәулікте неше сағат бар?

2. 1. Уақыттың өлшем бірліктерін ата 2. Тіктөртбұрыш дегеніміз не? 3. Жүз санында неше нөл бар? 4. Азайтудың компонеттерін ата

15 слайд
2. 1. Уақыттың өлшем бірліктерін ата 2. Тіктөртбұрыш дегеніміз не? 3. Жүз санында неше нөл бар? 4. Азайтудың компонеттерін ата 5. 1т неше кг бар? 6. Х+40=80 /х тә н і мәні нешегі тең 7. Алмас 1 сағ 4 км жол жүрді осы қарқынмен жүрсе 3 сағатта неше км жол жүреді. 8. Тәуелсіздік мерекесін қай күні тойлаймыз 9. 1 жылда неше ай бар 10. 5 - ті үш рет қосқанда неше болады?

15 слайд

2. 1. Уақыттың өлшем бірліктерін ата 2. Тіктөртбұрыш дегеніміз не? 3. Жүз санында неше нөл бар? 4. Азайтудың компонеттерін ата 5. 1т неше кг бар? 6. Х+40=80 /х тә н і мәні нешегі тең 7. Алмас 1 сағ 4 км жол жүрді осы қарқынмен жүрсе 3 сағатта неше км жол жүреді. 8. Тәуелсіздік мерекесін қай күні тойлаймыз 9. 1 жылда неше ай бар 10. 5 - ті үш рет қосқанда неше болады?

3. 1. Сыйымдылықты немен анықтаймыз. 2. Шаршы дегеніміз не? 3. Қыс айларын ата 4. Х+20=100 /х тә н і мәні нешегі тең 5. 12+12

16 слайд
3. 1. Сыйымдылықты немен анықтаймыз. 2. Шаршы дегеніміз не? 3. Қыс айларын ата 4. Х+20=100 /х тә н і мәні нешегі тең 5. 12+12 + 12 неше болады? 6. Қазақстан Республикасының рәміздерін ата 7. Көбейтудің компоненттерін ата 8. Халықаралық әйелдер күні. 9. Сәкен 1 сағ 6 км жол жүрді осы қарқынмен жүрсе 4 сағатта неше км жол жүреді. 10. Қазақтың ұлттық ойындарын ата.

16 слайд

3. 1. Сыйымдылықты немен анықтаймыз. 2. Шаршы дегеніміз не? 3. Қыс айларын ата 4. Х+20=100 /х тә н і мәні нешегі тең 5. 12+12 + 12 неше болады? 6. Қазақстан Республикасының рәміздерін ата 7. Көбейтудің компоненттерін ата 8. Халықаралық әйелдер күні. 9. Сәкен 1 сағ 6 км жол жүрді осы қарқынмен жүрсе 4 сағатта неше км жол жүреді. 10. Қазақтың ұлттық ойындарын ата.

4. 1. Массаның өлшем бірлігін ата. 2. 10 см-де неше дм бар 3. 25 санын 4 рет қосқанда неше шығады? 4. Бөлудің компоненттерін ат

17 слайд
4. 1. Массаның өлшем бірлігін ата. 2. 10 см-де неше дм бар 3. 25 санын 4 рет қосқанда неше шығады? 4. Бөлудің компоненттерін ата 5. Х+50=120 /х тәні мәні нешегі тең 6. 22 - НАУРЫЗ қандай мейрам? 7. Бір сан ойла, оған 27 ні қосқанда 82 болады. Қандай сан ойладың? 8. 1 килограммда неше грамм бар? 9. 1 айда неше апта бар? 10. 2-ге қандай сандар бөлінеді.

17 слайд

4. 1. Массаның өлшем бірлігін ата. 2. 10 см-де неше дм бар 3. 25 санын 4 рет қосқанда неше шығады? 4. Бөлудің компоненттерін ата 5. Х+50=120 /х тәні мәні нешегі тең 6. 22 - НАУРЫЗ қандай мейрам? 7. Бір сан ойла, оған 27 ні қосқанда 82 болады. Қандай сан ойладың? 8. 1 килограммда неше грамм бар? 9. 1 айда неше апта бар? 10. 2-ге қандай сандар бөлінеді.

V кезең Ойланайық азырақ, уақытыңды үнемдеп, Кім шығады кәнеки, жауабын мен білем деп – келесі сайыс кезегі

18 слайд
V кезең Ойланайық азырақ, уақытыңды үнемдеп, Кім шығады кәнеки, жауабын мен білем деп – келесі сайыс кезегі: «Сәйкестендіру»

18 слайд

V кезең Ойланайық азырақ, уақытыңды үнемдеп, Кім шығады кәнеки, жауабын мен білем деп – келесі сайыс кезегі: «Сәйкестендіру»

«С әйкестендіру» 1 Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті үш 2 Бір таңбалы сан сүйір 3 Барлық қабырғалары тең фигура 32 4 Бұрышт

19 слайд
«С әйкестендіру» 1 Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті үш 2 Бір таңбалы  сан сүйір 3 Барлық  қабырғалары  тең  фигура 32 4 Бұрыштың  түрі a*b=b*a 5 Фигураның  ауданын  қалай  табамыз S=a*b=ab² 6 Қарама-қарсы  қабырғалары  тең  фигруа шаршы 7 Фигураның  ауданын  табу  формуласы тіктөртбұрыш 8 3  онд.  2  бірл P=a+b+a+b

19 слайд

«С әйкестендіру» 1 Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті үш 2 Бір таңбалы  сан сүйір 3 Барлық  қабырғалары  тең  фигура 32 4 Бұрыштың  түрі a*b=b*a 5 Фигураның  ауданын  қалай  табамыз S=a*b=ab² 6 Қарама-қарсы  қабырғалары  тең  фигруа шаршы 7 Фигураның  ауданын  табу  формуласы тіктөртбұрыш 8 3  онд.  2  бірл P=a+b+a+b

VI кезең Сонау - сонау алысқа, жүзсін десең кемелер, Тылсым - сырлы ғарышқа, ұшсын десең денелер, Жасау үшін бәрін де

20 слайд
VI кезең Сонау - сонау алысқа, жүзсін десең кемелер, Тылсым - сырлы ғарышқа, ұшсын десең денелер, Жасау үшін бәрін де Математика - Ең маңызды ғылым бұл, Сондықтан да, сондықтан да сол ғылымның тілін біл деп отырып – соңғы кезең: «Сиқырлы үшбұрыштар» сайысы.

20 слайд

VI кезең Сонау - сонау алысқа, жүзсін десең кемелер, Тылсым - сырлы ғарышқа, ұшсын десең денелер, Жасау үшін бәрін де Математика - Ең маңызды ғылым бұл, Сондықтан да, сондықтан да сол ғылымның тілін біл деп отырып – соңғы кезең: «Сиқырлы үшбұрыштар» сайысы.

• Суретте барлығы неше үшбұрыш бар?

21 слайд
• Суретте барлығы неше үшбұрыш бар?

21 слайд

• Суретте барлығы неше үшбұрыш бар?

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

22 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

22 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!