Материалдар / Жасөспірімдердің өзіне-өзі қол жұмсау әрекетінің алдын алу

Жасөспірімдердің өзіне-өзі қол жұмсау әрекетінің алдын алу

Материал туралы қысқаша түсінік
Әлеуметтік педагог
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2019
452
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

 Тәуекел тобына жататын жасөспірімдердің суицидке бару ниетін және кейбір қайталанбалы әрекеттерін алдын-алу ата- аналардың,

2 слайд
 Тәуекел тобына жататын жасөспірімдердің суицидке бару ниетін және кейбір қайталанбалы әрекеттерін алдын-алу ата- аналардың, мектеп психологтарының, әлеуметтік педагогтің және педагогтардың басты мақсаты болып табылады.

2 слайд

 Тәуекел тобына жататын жасөспірімдердің суицидке бару ниетін және кейбір қайталанбалы әрекеттерін алдын-алу ата- аналардың, мектеп психологтарының, әлеуметтік педагогтің және педагогтардың басты мақсаты болып табылады.

 Әр мұғалімнің, әлеуметтік педагогтің, психологтің, сынып жетекшісінің күнделікті атқарататын жұмысында педагогикал

3 слайд
 Әр мұғалімнің, әлеуметтік педагогтің, психологтің, сынып жетекшісінің күнделікті атқарататын жұмысында педагогикалық мәдениет талаптарын міндетті түрде орындау;  Өтпелі кезең психопатологиясы туралы білімін және жеке педагогикалық тиісті тәсілдерін, емдеу педагогикасы мен психотерапиясын игеру;

3 слайд

 Әр мұғалімнің, әлеуметтік педагогтің, психологтің, сынып жетекшісінің күнделікті атқарататын жұмысында педагогикалық мәдениет талаптарын міндетті түрде орындау;  Өтпелі кезең психопатологиясы туралы білімін және жеке педагогикалық тиісті тәсілдерін, емдеу педагогикасы мен психотерапиясын игеру;

• Серпінді бақылау және уақтылы психологиялық – педагогикалық түзету жұмыстарын жүзеге асыру мақсатымен осы әрекетке бараты

4 слайд
• Серпінді бақылау және уақтылы психологиялық – педагогикалық түзету жұмыстарын жүзеге асыру мақсатымен осы әрекетке баратын тәуекел контингентін анықтау; • Жанұялық психотерапия тәсілдерін, ата-аналарға кеңес және балаларға психологиялық- педагогикалық көмек беру мақсатымен тәуекел тобына жататын оқушылар шыққан отбасыларды белсенді қорғауға алу;

4 слайд

• Серпінді бақылау және уақтылы психологиялық – педагогикалық түзету жұмыстарын жүзеге асыру мақсатымен осы әрекетке баратын тәуекел контингентін анықтау; • Жанұялық психотерапия тәсілдерін, ата-аналарға кеңес және балаларға психологиялық- педагогикалық көмек беру мақсатымен тәуекел тобына жататын оқушылар шыққан отбасыларды белсенді қорғауға алу;

• Мектеп ұжымдарында орын алған суициалды оқиға жағдайларын көпшілікке жарияламау; • Өз-өзіне қол жұмсау қаупін жоғарылаты

5 слайд
• Мектеп ұжымдарында орын алған суициалды оқиға жағдайларын көпшілікке жарияламау; • Өз-өзіне қол жұмсау қаупін жоғарылатылған суициалды тәуекел белгісі ретінде қарастыру; • Ата-аналардың дәрі-дәрмекті сақтау тәртібіне және суициалды психологиялық факторларға назарын күшейту;

5 слайд

• Мектеп ұжымдарында орын алған суициалды оқиға жағдайларын көпшілікке жарияламау; • Өз-өзіне қол жұмсау қаупін жоғарылатылған суициалды тәуекел белгісі ретінде қарастыру; • Ата-аналардың дәрі-дәрмекті сақтау тәртібіне және суициалды психологиялық факторларға назарын күшейту;

• Қажетілік туындаған жағдайда жасөспірімге психолог, психотерапевт, әлеуметтік педагог және сынып жетекші кеңес беру шарала

6 слайд
• Қажетілік туындаған жағдайда жасөспірімге психолог, психотерапевт, әлеуметтік педагог және сынып жетекші кеңес беру шараларын ұйымдастыру; • Жасөспірімдерде «адам өмірінің құндылығы» , «өмір сүрудің мәні мен мақсаттары» сияқты ұғымдарын және күрделі өмірлік жағдайларда психологиялық қорғаныстың жеке тәсілдерін қалыптастыру;

6 слайд

• Қажетілік туындаған жағдайда жасөспірімге психолог, психотерапевт, әлеуметтік педагог және сынып жетекші кеңес беру шараларын ұйымдастыру; • Жасөспірімдерде «адам өмірінің құндылығы» , «өмір сүрудің мәні мен мақсаттары» сияқты ұғымдарын және күрделі өмірлік жағдайларда психологиялық қорғаныстың жеке тәсілдерін қалыптастыру;

 Психологиялық дайындық арқылы жасөспірімнің қазіргі өмірдің күрделі және қарама-қайшы құбылыстарына күйзеліске ұшырамау тұ

7 слайд
 Психологиялық дайындық арқылы жасөспірімнің қазіргі өмірдің күрделі және қарама-қайшы құбылыстарына күйзеліске ұшырамау тұрақтылығын жоғарылату, алда орын алатын қиыншылықтарды өтуге дайындығын қалыптастыру;

7 слайд

 Психологиялық дайындық арқылы жасөспірімнің қазіргі өмірдің күрделі және қарама-қайшы құбылыстарына күйзеліске ұшырамау тұрақтылығын жоғарылату, алда орын алатын қиыншылықтарды өтуге дайындығын қалыптастыру;

 Психогенді реакциялардың пайда болуын немесе жасөспірімнің жүйкелік-психикалық бұзушылықтары өтемақысын себептейтін фактор

8 слайд
 Психогенді реакциялардың пайда болуын немесе жасөспірімнің жүйкелік-психикалық бұзушылықтары өтемақысын себептейтін факторлар іс-әрекетін әлсіздеу немесе болдырмау мақсатымен мектеп, отбасы және жасөспірімге психологиялық көмек көрсету;

8 слайд

 Психогенді реакциялардың пайда болуын немесе жасөспірімнің жүйкелік-психикалық бұзушылықтары өтемақысын себептейтін факторлар іс-әрекетін әлсіздеу немесе болдырмау мақсатымен мектеп, отбасы және жасөспірімге психологиялық көмек көрсету;

• Әлеуметтік - педагогикалық іс - әрекетті іске асыру үшін қажет: • Әлеуметтік қызметкерлердің, педагог және психологтардың

9 слайд
• Әлеуметтік - педагогикалық іс - әрекетті іске асыру үшін қажет: • Әлеуметтік қызметкерлердің, педагог және психологтардың, ата-аналардың психологиялық дайындық деңгейін жоғарылату; • Өтпелі кезеңдік патопсихология және психотерапия білімдерін игерген әлеуметтік педагогтің, педагог және психологтардың санын көбейту; • Түрлі мектептен тыс психологиялық көмек беру іс-шараларын түзу қажет;

9 слайд

• Әлеуметтік - педагогикалық іс - әрекетті іске асыру үшін қажет: • Әлеуметтік қызметкерлердің, педагог және психологтардың, ата-аналардың психологиялық дайындық деңгейін жоғарылату; • Өтпелі кезеңдік патопсихология және психотерапия білімдерін игерген әлеуметтік педагогтің, педагог және психологтардың санын көбейту; • Түрлі мектептен тыс психологиялық көмек беру іс-шараларын түзу қажет;

 Құрылымына психиатор, психотерапевт, заңгер және басқа да мамандарды ендірген аумақтық психологиялық кеңес беру шараларын ұ

10 слайд
 Құрылымына психиатор, психотерапевт, заңгер және басқа да мамандарды ендірген аумақтық психологиялық кеңес беру шараларын ұйымдастыру; күйзеліс жағдайында анонимдік психологиялық көмек беру үшін сенім сымтетігін ұйымдастыру қажет;

10 слайд

 Құрылымына психиатор, психотерапевт, заңгер және басқа да мамандарды ендірген аумақтық психологиялық кеңес беру шараларын ұйымдастыру; күйзеліс жағдайында анонимдік психологиялық көмек беру үшін сенім сымтетігін ұйымдастыру қажет;

 Осылайша, жасөспірімдерде суицидтің алдын-алу жүйесін құру үшін расында тәрбие және білім беруде жарияланатын гуманизация т

11 слайд
 Осылайша, жасөспірімдерде суицидтің алдын-алу жүйесін құру үшін расында тәрбие және білім беруде жарияланатын гуманизация тәсілдерін іске асуды қамтамасыз ететін педагогикалық – ұйымдастыру шаралар кешені қажет.

11 слайд

 Осылайша, жасөспірімдерде суицидтің алдын-алу жүйесін құру үшін расында тәрбие және білім беруде жарияланатын гуманизация тәсілдерін іске асуды қамтамасыз ететін педагогикалық – ұйымдастыру шаралар кешені қажет.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ