Жасөспірімдердің өзіне-өзі қол жұмсау әрекетінің алдын алу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Тәуекел тобына жататын жасөспірімдердің
суицидке бару ниетін және кейбір
қайталанбалы әрекеттерін алдын-алу ата-
аналардың, мектеп психологтарының,
әлеуметтік педагогтің және педагогтардың
басты мақсаты болып табылады.
2 слайд
Тәуекел тобына жататын жасөспірімдердің суицидке бару ниетін және кейбір қайталанбалы әрекеттерін алдын-алу ата- аналардың, мектеп психологтарының, әлеуметтік педагогтің және педагогтардың басты мақсаты болып табылады.
3 слайд
Әр мұғалімнің, әлеуметтік педагогтің,
психологтің, сынып жетекшісінің күнделікті
атқарататын жұмысында педагогикалық
мәдениет талаптарын міндетті түрде
орындау;
Өтпелі кезең психопатологиясы туралы білімін
және жеке педагогикалық тиісті тәсілдерін,
емдеу педагогикасы мен
психотерапиясын игеру;
3 слайд
Әр мұғалімнің, әлеуметтік педагогтің, психологтің, сынып жетекшісінің күнделікті атқарататын жұмысында педагогикалық мәдениет талаптарын міндетті түрде орындау; Өтпелі кезең психопатологиясы туралы білімін және жеке педагогикалық тиісті тәсілдерін, емдеу педагогикасы мен психотерапиясын игеру;
4 слайд
•
Серпінді бақылау және уақтылы психологиялық –
педагогикалық түзету жұмыстарын жүзеге асыру
мақсатымен осы әрекетке баратын тәуекел
контингентін анықтау;
•
Жанұялық психотерапия тәсілдерін, ата-аналарға
кеңес және балаларға психологиялық-
педагогикалық көмек беру мақсатымен тәуекел
тобына жататын оқушылар шыққан
отбасыларды белсенді қорғауға алу;
4 слайд
• Серпінді бақылау және уақтылы психологиялық – педагогикалық түзету жұмыстарын жүзеге асыру мақсатымен осы әрекетке баратын тәуекел контингентін анықтау; • Жанұялық психотерапия тәсілдерін, ата-аналарға кеңес және балаларға психологиялық- педагогикалық көмек беру мақсатымен тәуекел тобына жататын оқушылар шыққан отбасыларды белсенді қорғауға алу;
5 слайд
•
Мектеп ұжымдарында орын алған
суициалды оқиға жағдайларын көпшілікке
жарияламау;
•
Өз-өзіне қол жұмсау қаупін
жоғарылатылған суициалды тәуекел белгісі
ретінде қарастыру;
•
Ата-аналардың дәрі-дәрмекті сақтау
тәртібіне және суициалды психологиялық
факторларға назарын күшейту;
5 слайд
• Мектеп ұжымдарында орын алған суициалды оқиға жағдайларын көпшілікке жарияламау; • Өз-өзіне қол жұмсау қаупін жоғарылатылған суициалды тәуекел белгісі ретінде қарастыру; • Ата-аналардың дәрі-дәрмекті сақтау тәртібіне және суициалды психологиялық факторларға назарын күшейту;
6 слайд
•
Қажетілік туындаған жағдайда
жасөспірімге психолог, психотерапевт,
әлеуметтік педагог және сынып
жетекші кеңес беру шараларын
ұйымдастыру;
•
Жасөспірімдерде «адам өмірінің
құндылығы» , «өмір сүрудің мәні мен
мақсаттары» сияқты ұғымдарын және
күрделі өмірлік жағдайларда
психологиялық қорғаныстың жеке
тәсілдерін қалыптастыру;
6 слайд
• Қажетілік туындаған жағдайда жасөспірімге психолог, психотерапевт, әлеуметтік педагог және сынып жетекші кеңес беру шараларын ұйымдастыру; • Жасөспірімдерде «адам өмірінің құндылығы» , «өмір сүрудің мәні мен мақсаттары» сияқты ұғымдарын және күрделі өмірлік жағдайларда психологиялық қорғаныстың жеке тәсілдерін қалыптастыру;
7 слайд
Психологиялық дайындық арқылы жасөспірімнің
қазіргі өмірдің күрделі және қарама-қайшы
құбылыстарына күйзеліске ұшырамау
тұрақтылығын жоғарылату, алда орын алатын
қиыншылықтарды өтуге дайындығын
қалыптастыру;
7 слайд
Психологиялық дайындық арқылы жасөспірімнің қазіргі өмірдің күрделі және қарама-қайшы құбылыстарына күйзеліске ұшырамау тұрақтылығын жоғарылату, алда орын алатын қиыншылықтарды өтуге дайындығын қалыптастыру;
8 слайд
Психогенді реакциялардың пайда болуын немесе
жасөспірімнің жүйкелік-психикалық
бұзушылықтары өтемақысын себептейтін
факторлар іс-әрекетін әлсіздеу немесе болдырмау
мақсатымен мектеп, отбасы және жасөспірімге
психологиялық көмек көрсету;
8 слайд
Психогенді реакциялардың пайда болуын немесе жасөспірімнің жүйкелік-психикалық бұзушылықтары өтемақысын себептейтін факторлар іс-әрекетін әлсіздеу немесе болдырмау мақсатымен мектеп, отбасы және жасөспірімге психологиялық көмек көрсету;
9 слайд
•
Әлеуметтік - педагогикалық іс - әрекетті іске
асыру үшін қажет:
•
Әлеуметтік қызметкерлердің, педагог және
психологтардың, ата-аналардың психологиялық
дайындық деңгейін жоғарылату;
•
Өтпелі кезеңдік патопсихология және
психотерапия білімдерін игерген әлеуметтік
педагогтің, педагог және психологтардың санын
көбейту;
•
Түрлі мектептен тыс психологиялық көмек беру
іс-шараларын түзу қажет;
9 слайд
• Әлеуметтік - педагогикалық іс - әрекетті іске асыру үшін қажет: • Әлеуметтік қызметкерлердің, педагог және психологтардың, ата-аналардың психологиялық дайындық деңгейін жоғарылату; • Өтпелі кезеңдік патопсихология және психотерапия білімдерін игерген әлеуметтік педагогтің, педагог және психологтардың санын көбейту; • Түрлі мектептен тыс психологиялық көмек беру іс-шараларын түзу қажет;
10 слайд
Құрылымына психиатор, психотерапевт, заңгер
және басқа да мамандарды ендірген аумақтық
психологиялық кеңес беру шараларын
ұйымдастыру; күйзеліс жағдайында анонимдік
психологиялық көмек беру үшін сенім сымтетігін
ұйымдастыру қажет;
10 слайд
Құрылымына психиатор, психотерапевт, заңгер және басқа да мамандарды ендірген аумақтық психологиялық кеңес беру шараларын ұйымдастыру; күйзеліс жағдайында анонимдік психологиялық көмек беру үшін сенім сымтетігін ұйымдастыру қажет;
11 слайд
Осылайша, жасөспірімдерде суицидтің алдын-алу
жүйесін құру үшін расында тәрбие және білім
беруде жарияланатын гуманизация тәсілдерін іске
асуды қамтамасыз ететін педагогикалық –
ұйымдастыру шаралар кешені қажет.
11 слайд
Осылайша, жасөспірімдерде суицидтің алдын-алу жүйесін құру үшін расында тәрбие және білім беруде жарияланатын гуманизация тәсілдерін іске асуды қамтамасыз ететін педагогикалық – ұйымдастыру шаралар кешені қажет.