Материалдар / Жеке тұлға және ұжым
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жеке тұлға және ұжым

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
627
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
1. Адамдар арасында өмір сүру дегеніміз не? 2. Қарым – қатынас деп нені айтамыз? 3. Қарым – қатынастың жақтарын ата? 4. Лат. « c

1 слайд
1. Адамдар арасында өмір сүру дегеніміз не? 2. Қарым – қатынас деп нені айтамыз? 3. Қарым – қатынастың жақтарын ата? 4. Лат. « c оmmunicatio» – біріктіремін, байланыстырамын қарым – қатынастың қай жағы?      

Қарым – қатынастың жақтары, түрлері Ресми кездесулерде, қоғамдық орындарда ресми әдеп сақтап қарым – қатынас жасау Қоғамдық

2 слайд
Қарым – қатынастың жақтары, түрлері Ресми кездесулерде, қоғамдық орындарда ресми әдеп сақтап қарым – қатынас жасау Қоғамдық еңбекте іскерлік қатынастар, тұрмыстағы қарым қатынас идеялар,ой, хабар, алмасу Екі адамның бетпе-бет қарым қатынасы Көркем өнер туындыларын қабылдау, түсіну, Бағалау,өзге адам бейнесін қалыптастыру Адамдардың өзара қарым - қатынас белсенділігі, бір –біріне әсері, ортақ мақсат үшін бірлескен әрекеттегі қарым - қатынас Байланыс құралдарын немесе БАҚ –ты пайдаланып қарым –қатынас жасауы Тұрмыс саласындағы қарым - қатынас Коммуникативті Интерактивті Перцептивті Тікелей Жанама Ресми Бейресми

Қарым – қатынастың жақтары, түрлері Ресми кездесулерде, қоғамдық орындарда ресми әдеп сақтап қарым – қатынас жасау Қоғамдық

3 слайд
Қарым – қатынастың жақтары, түрлері Ресми кездесулерде, қоғамдық орындарда ресми әдеп сақтап қарым – қатынас жасау Қоғамдық еңбекте іскерлік қатынастар, тұрмыстағы қарым қатынас идеялар,ой, хабар,алмасу Екі адамның бетпе-бет қарым қатынасы Көркем өнер туындыларын қабылдау, түсіну, Бағалау,өзге адам бейнесін қалыптастыру Адамдардың өзара қарым - қатынас белсенділігі, бір –біріне әсері, ортақ мақсат үшін бірлескен әрекеттегі қарым - қатынас Байланыс құралдарын немесе БАҚ –ты пайдаланып қарым –қатынас жасауы Тұрмыс саласындағы қарым - қатынас Коммуникативті   +           Интерактивті         +     Перцептивті       +       Тікелей     +         Жанама           +   Ресми +             Бейресми             +

 Жаңа сабақ §7. Жеке тұлға және ұжым

4 слайд
 Жаңа сабақ §7. Жеке тұлға және ұжым

1. Еңбек ұжымы 2. Қарым – қатынас мәдениеті және этикет 3. Ұжымдық қарым – қатынас үдерісіндегі демократиялылық 4. Ұжымдағы адам

5 слайд
1. Еңбек ұжымы 2. Қарым – қатынас мәдениеті және этикет 3. Ұжымдық қарым – қатынас үдерісіндегі демократиялылық 4. Ұжымдағы адамдардың ынтымақтастығының өндіріс үдерісіне әсері 5. Қарым – қатынастағы сыпайылық, әдептілік ұстанымдары 6. Сөйлеу мәдениеті  Жаңа сабақтың жоспары:

 Еңбек ұжымы

6 слайд
 Еңбек ұжымы

Қоғамдық қызмет үдерісінде қарым – қатынастың қатысушылары Еріктік қатынастар тұрғысынан тең пікірлесушілер (инженер мен инжен

7 слайд
Қоғамдық қызмет үдерісінде қарым – қатынастың қатысушылары Еріктік қатынастар тұрғысынан тең пікірлесушілер (инженер мен инженер, директор мен директор, дәрігер мен дәрігер,т.б) Еріктік қатынастар тұрғысынан тең емес жүздесушілер (басшы мен қызметкер,оқытушы мен шәкірт, тұрмыста әке мен бала, аға мен іні, т.б.)

Қарым – қатынастағы демократиялылық - қоғамда алатын орны мен еріктік қатынастары тұрғысынан алғанда тең бола алмайтын ада

8 слайд
Қарым – қатынастағы демократиялылық - қоғамда алатын орны мен еріктік қатынастары тұрғысынан алғанда тең бола алмайтын адамдардың қауышу үдерісіндегі теңдіктің қамтамасыз етілуін айтамыз.

Арақашықтық - өзі ешкім өлшеп жатпайтын,әдетке енген,автоматты түрде сақталатын меже. Скандинавиялықтарда бұл аралық 1,2 м, о

9 слайд
Арақашықтық - өзі ешкім өлшеп жатпайтын,әдетке енген,автоматты түрде сақталатын меже. Скандинавиялықтарда бұл аралық 1,2 м, орталық еуропалықтар мен британдықтар үшін 1 м екен. Ал италиялықтар жақын отырып (30-40 см) шүйіркелескенді ұнататын көрінеді.

Тілдік белгілеріне қарай қарым – қатынас вербалды 1. Вербалды қарым – қатынас - адамдардың белгілі бір тілді қолданып қ

10 слайд
Тілдік белгілеріне қарай қарым – қатынас вербалды 1. Вербалды қарым – қатынас - адамдардың белгілі бір тілді қолданып қарым -қатынасқа түсуі вербалды емес

2. Вербалды емес қарым - қатынас - мимика, жест, пантомимика,таксика Мимика – адамның сезімдері мен эмоцияларының сыртқа бет

11 слайд
2. Вербалды емес қарым - қатынас - мимика, жест, пантомимика,таксика Мимика – адамның сезімдері мен эмоцияларының сыртқа бет әлпетінің қимылдары арқылы көрінуі.Жест - адамның сезімдері мен эмоцияларының сыртқа қол - аяқтың қимылдары арқылы көрінуі.

Пантомимика - адамның сезімдері мен эмоцияларының сезімдері дене қалпының қозғалысынан позасы мен жүріс – тұрыстарының көрі

12 слайд
Пантомимика - адамның сезімдері мен эмоцияларының сезімдері дене қалпының қозғалысынан позасы мен жүріс – тұрыстарының көрінуі Таксика – қол алысу, шапалақтау, сүю құбылыстары

Әдеби тілдің ауызша сөйлеу нормаларын меңгеру Әдеби тілдің жазбаша нормалар ын меңгеру Тілдік әдептің сақталуы Мәнерлі тілді

13 слайд
Әдеби тілдің ауызша сөйлеу нормаларын меңгеру Әдеби тілдің жазбаша нормалар ын меңгеру Тілдік әдептің сақталуы Мәнерлі тілдік құралдарды пайдалана білу Сөздің мазмұны оны дұрыс іріктеп ала білуде Өз ойын анық,дәл және толық жеткізе білу Екпінді дұрыс қолдана білу Грамматиканы білу Тіл стильдерінің сақталуыСөйлеу мәдениеті

1. Қарым – қатынас мазмұнына қарай нешеге бөлінеді? 2. Тілдік белгілеріне қарай қарым – қатынас нешеге бөлінеді? 3. Вербалды еме

14 слайд
1. Қарым – қатынас мазмұнына қарай нешеге бөлінеді? 2. Тілдік белгілеріне қарай қарым – қатынас нешеге бөлінеді? 3. Вербалды емес қарым – қатынас түрлерін ата? 4. Сөйлеу мәдениеті дегеніміз не? ІV. Сабақты бекіту 1) Сұрақтар:

15 слайд

1. Егер де мен ашулы болсам, онда .............. 2. Егер де мен таңқалсам, онда ................ 3. Егер де мен қорықсам, онда

16 слайд
1. Егер де мен ашулы болсам, онда .............. 2. Егер де мен таңқалсам, онда ................ 3. Егер де мен қорықсам, онда ............... 4. Егер де мен қуанышты болсам, онда .......... 5. Егер де мен күмәндансам, онда .......... 6 . Егер менде бәрі ойдағыдай болса, онда .......... 3. Егер де мен ...

Үй тапсырмасы §7. Жеке тұлға және ұжым

17 слайд
Үй тапсырмасы §7. Жеке тұлға және ұжым