Жеке тұлға және ұжым

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жеке тұлға және ұжым

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға көмекші құрал
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
1. Адамдар арасында өмір сүру дегеніміз не? 2. Қарым – қатынас деп нені айтамыз? 3. Қарым – қатынастың жақтарын ата? 4

#1 слайд
1. Адамдар арасында өмір сүру дегеніміз не? 2. Қарым – қатынас деп нені айтамыз? 3. Қарым – қатынастың жақтарын ата? 4. Лат. «cоmmunicatio» – біріктіремін, байланыстырамын қарым – қатынастың қай жағы?      

1 слайд

1. Адамдар арасында өмір сүру дегеніміз не? 2. Қарым – қатынас деп нені айтамыз? 3. Қарым – қатынастың жақтарын ата? 4. Лат. «cоmmunicatio» – біріктіремін, байланыстырамын қарым – қатынастың қай жағы?      

Қарым – қатынастың жақтары, түрлері Ресми кездесулерде, қоғамдық орындарда ресми әдеп сақтап қарым – қатынас жаса

#2 слайд
Қарым – қатынастың жақтары, түрлері Ресми кездесулерде, қоғамдық орындарда ресми әдеп сақтап қарым – қатынас жасау Қоғамдық еңбекте іскерлік қатынастар, тұрмыстағы қарым қатынас идеялар,ой, хабар, алмасу Екі адамның бетпе-бет қарым қатынасы Көркем өнер туындыларын қабылдау, түсіну, Бағалау,өзге адам бейнесін қалыптастыру Адамдардың өзара қарым - қатынас белсенділігі, бір –біріне әсері, ортақ мақсат үшін бірлескен әрекеттегі қарым - қатынас Байланыс құралдарын немесе БАҚ –ты пайдаланып қарым –қатынас жасауы Тұрмыс саласындағы қарым - қатынас Коммуникативті Интерактивті Перцептивті Тікелей Жанама Ресми Бейресми

2 слайд

Қарым – қатынастың жақтары, түрлері Ресми кездесулерде, қоғамдық орындарда ресми әдеп сақтап қарым – қатынас жасау Қоғамдық еңбекте іскерлік қатынастар, тұрмыстағы қарым қатынас идеялар,ой, хабар, алмасу Екі адамның бетпе-бет қарым қатынасы Көркем өнер туындыларын қабылдау, түсіну, Бағалау,өзге адам бейнесін қалыптастыру Адамдардың өзара қарым - қатынас белсенділігі, бір –біріне әсері, ортақ мақсат үшін бірлескен әрекеттегі қарым - қатынас Байланыс құралдарын немесе БАҚ –ты пайдаланып қарым –қатынас жасауы Тұрмыс саласындағы қарым - қатынас Коммуникативті Интерактивті Перцептивті Тікелей Жанама Ресми Бейресми

Қарым – қатынастың жақтары, түрлері Ресми кездесулерде, қоғамдық орындарда ресми әдеп сақтап қарым – қатынас жаса

#3 слайд
Қарым – қатынастың жақтары, түрлері Ресми кездесулерде, қоғамдық орындарда ресми әдеп сақтап қарым – қатынас жасау Қоғамдық еңбекте іскерлік қатынастар, тұрмыстағы қарым қатынас идеялар,ой, хабар,алмасу Екі адамның бетпе-бет қарым қатынасы Көркем өнер туындыларын қабылдау, түсіну, Бағалау,өзге адам бейнесін қалыптастыру Адамдардың өзара қарым - қатынас белсенділігі, бір –біріне әсері, ортақ мақсат үшін бірлескен әрекеттегі қарым - қатынас Байланыс құралдарын немесе БАҚ –ты пайдаланып қарым –қатынас жасауы Тұрмыс саласындағы қарым - қатынас Коммуникативті   +           Интерактивті         +     Перцептивті       +       Тікелей     +         Жанама           +   Ресми +             Бейресми             +

3 слайд

Қарым – қатынастың жақтары, түрлері Ресми кездесулерде, қоғамдық орындарда ресми әдеп сақтап қарым – қатынас жасау Қоғамдық еңбекте іскерлік қатынастар, тұрмыстағы қарым қатынас идеялар,ой, хабар,алмасу Екі адамның бетпе-бет қарым қатынасы Көркем өнер туындыларын қабылдау, түсіну, Бағалау,өзге адам бейнесін қалыптастыру Адамдардың өзара қарым - қатынас белсенділігі, бір –біріне әсері, ортақ мақсат үшін бірлескен әрекеттегі қарым - қатынас Байланыс құралдарын немесе БАҚ –ты пайдаланып қарым –қатынас жасауы Тұрмыс саласындағы қарым - қатынас Коммуникативті   +           Интерактивті         +     Перцептивті       +       Тікелей     +         Жанама           +   Ресми +             Бейресми             +

 Жаңа сабақ §7. Жеке тұлға және ұжым

#4 слайд
 Жаңа сабақ §7. Жеке тұлға және ұжым

4 слайд

 Жаңа сабақ §7. Жеке тұлға және ұжым

1. Еңбек ұжымы 2. Қарым – қатынас мәдениеті және этикет 3. Ұжымдық қарым – қатынас үдерісіндегі демократиялылық 4. Ұжы

#5 слайд
1. Еңбек ұжымы 2. Қарым – қатынас мәдениеті және этикет 3. Ұжымдық қарым – қатынас үдерісіндегі демократиялылық 4. Ұжымдағы адамдардың ынтымақтастығының өндіріс үдерісіне әсері 5. Қарым – қатынастағы сыпайылық, әдептілік ұстанымдары 6. Сөйлеу мәдениеті Жаңа сабақтың жоспары:

5 слайд

1. Еңбек ұжымы 2. Қарым – қатынас мәдениеті және этикет 3. Ұжымдық қарым – қатынас үдерісіндегі демократиялылық 4. Ұжымдағы адамдардың ынтымақтастығының өндіріс үдерісіне әсері 5. Қарым – қатынастағы сыпайылық, әдептілік ұстанымдары 6. Сөйлеу мәдениеті Жаңа сабақтың жоспары:

Еңбек ұжымы

#6 слайд
Еңбек ұжымы

6 слайд

Еңбек ұжымы

Қоғамдық қызмет үдерісінде қарым – қатынастың қатысушылары Еріктік қатынастар тұрғысынан тең пікірлесушілер (инженер

#7 слайд
Қоғамдық қызмет үдерісінде қарым – қатынастың қатысушылары Еріктік қатынастар тұрғысынан тең пікірлесушілер (инженер мен инженер, директор мен директор, дәрігер мен дәрігер,т.б) Еріктік қатынастар тұрғысынан тең емес жүздесушілер (басшы мен қызметкер,оқытушы мен шәкірт, тұрмыста әке мен бала, аға мен іні, т.б.)

7 слайд

Қоғамдық қызмет үдерісінде қарым – қатынастың қатысушылары Еріктік қатынастар тұрғысынан тең пікірлесушілер (инженер мен инженер, директор мен директор, дәрігер мен дәрігер,т.б) Еріктік қатынастар тұрғысынан тең емес жүздесушілер (басшы мен қызметкер,оқытушы мен шәкірт, тұрмыста әке мен бала, аға мен іні, т.б.)

Қарым – қатынастағы демократиялылық - қоғамда алатын орны мен еріктік қатынастары тұрғысынан алғанда тең бола алма

#8 слайд
Қарым – қатынастағы демократиялылық - қоғамда алатын орны мен еріктік қатынастары тұрғысынан алғанда тең бола алмайтын адамдардың қауышу үдерісіндегі теңдіктің қамтамасыз етілуін айтамыз.

8 слайд

Қарым – қатынастағы демократиялылық - қоғамда алатын орны мен еріктік қатынастары тұрғысынан алғанда тең бола алмайтын адамдардың қауышу үдерісіндегі теңдіктің қамтамасыз етілуін айтамыз.

Арақашықтық - өзі ешкім өлшеп жатпайтын,әдетке енген,автоматты түрде сақталатын меже. Скандинавиялықтарда бұл аралық 1

#9 слайд
Арақашықтық - өзі ешкім өлшеп жатпайтын,әдетке енген,автоматты түрде сақталатын меже. Скандинавиялықтарда бұл аралық 1,2 м, орталық еуропалықтар мен британдықтар үшін 1 м екен. Ал италиялықтар жақын отырып (30-40 см) шүйіркелескенді ұнататын көрінеді.

9 слайд

Арақашықтық - өзі ешкім өлшеп жатпайтын,әдетке енген,автоматты түрде сақталатын меже. Скандинавиялықтарда бұл аралық 1,2 м, орталық еуропалықтар мен британдықтар үшін 1 м екен. Ал италиялықтар жақын отырып (30-40 см) шүйіркелескенді ұнататын көрінеді.

Тілдік белгілеріне қарай қарым – қатынас вербалды 1. Вербалды қарым – қатынас - адамдардың белгілі бір тілді қолдан

#10 слайд
Тілдік белгілеріне қарай қарым – қатынас вербалды 1. Вербалды қарым – қатынас - адамдардың белгілі бір тілді қолданып қарым -қатынасқа түсуі вербалды емес

10 слайд

Тілдік белгілеріне қарай қарым – қатынас вербалды 1. Вербалды қарым – қатынас - адамдардың белгілі бір тілді қолданып қарым -қатынасқа түсуі вербалды емес

2. Вербалды емес қарым - қатынас - мимика, жест, пантомимика,таксика Мимика – адамның сезімдері мен эмоцияларының сырт

#11 слайд
2. Вербалды емес қарым - қатынас - мимика, жест, пантомимика,таксика Мимика – адамның сезімдері мен эмоцияларының сыртқа бет әлпетінің қимылдары арқылы көрінуі. Жест - адамның сезімдері мен эмоцияларының сыртқа қол - аяқтың қимылдары арқылы көрінуі.

11 слайд

2. Вербалды емес қарым - қатынас - мимика, жест, пантомимика,таксика Мимика – адамның сезімдері мен эмоцияларының сыртқа бет әлпетінің қимылдары арқылы көрінуі. Жест - адамның сезімдері мен эмоцияларының сыртқа қол - аяқтың қимылдары арқылы көрінуі.

Пантомимика - адамның сезімдері мен эмоцияларының сезімдері дене қалпының қозғалысынан позасы мен жүріс – тұрыстарын

#12 слайд
Пантомимика - адамның сезімдері мен эмоцияларының сезімдері дене қалпының қозғалысынан позасы мен жүріс – тұрыстарының көрінуі Таксика – қол алысу, шапалақтау, сүю құбылыстары

12 слайд

Пантомимика - адамның сезімдері мен эмоцияларының сезімдері дене қалпының қозғалысынан позасы мен жүріс – тұрыстарының көрінуі Таксика – қол алысу, шапалақтау, сүю құбылыстары

Әдеби тілдің ауызша сөйлеу нормаларын меңгеру Әдеби тілдің жазбаша нормаларын меңгеру Тілдік әдептің сақталуы Мәнер

#13 слайд
Әдеби тілдің ауызша сөйлеу нормаларын меңгеру Әдеби тілдің жазбаша нормаларын меңгеру Тілдік әдептің сақталуы Мәнерлі тілдік құралдарды пайдалана білу Сөздің мазмұны оны дұрыс іріктеп ала білуде Өз ойын анық,дәл және толық жеткізе білу Екпінді дұрыс қолдана білу Грамматиканы білу Тіл стильдерінің сақталуы Сөйлеу мәдениеті

13 слайд

Әдеби тілдің ауызша сөйлеу нормаларын меңгеру Әдеби тілдің жазбаша нормаларын меңгеру Тілдік әдептің сақталуы Мәнерлі тілдік құралдарды пайдалана білу Сөздің мазмұны оны дұрыс іріктеп ала білуде Өз ойын анық,дәл және толық жеткізе білу Екпінді дұрыс қолдана білу Грамматиканы білу Тіл стильдерінің сақталуы Сөйлеу мәдениеті

1. Қарым – қатынас мазмұнына қарай нешеге бөлінеді? 2. Тілдік белгілеріне қарай қарым – қатынас нешеге бөлінеді? 3. Ве

#14 слайд
1. Қарым – қатынас мазмұнына қарай нешеге бөлінеді? 2. Тілдік белгілеріне қарай қарым – қатынас нешеге бөлінеді? 3. Вербалды емес қарым – қатынас түрлерін ата? 4. Сөйлеу мәдениеті дегеніміз не? ІV. Сабақты бекіту 1) Сұрақтар:

14 слайд

1. Қарым – қатынас мазмұнына қарай нешеге бөлінеді? 2. Тілдік белгілеріне қарай қарым – қатынас нешеге бөлінеді? 3. Вербалды емес қарым – қатынас түрлерін ата? 4. Сөйлеу мәдениеті дегеніміз не? ІV. Сабақты бекіту 1) Сұрақтар:

#15 слайд

15 слайд

1. Егер де мен ашулы болсам, онда .............. 2. Егер де мен таңқалсам, онда ................ 3. Егер де мен қоры

#16 слайд
1. Егер де мен ашулы болсам, онда .............. 2. Егер де мен таңқалсам, онда ................ 3. Егер де мен қорықсам, онда ............... 4. Егер де мен қуанышты болсам, онда .......... 5. Егер де мен күмәндансам, онда .......... 6 . Егер менде бәрі ойдағыдай болса, онда .......... 3. Егер де мен ...

16 слайд

1. Егер де мен ашулы болсам, онда .............. 2. Егер де мен таңқалсам, онда ................ 3. Егер де мен қорықсам, онда ............... 4. Егер де мен қуанышты болсам, онда .......... 5. Егер де мен күмәндансам, онда .......... 6 . Егер менде бәрі ойдағыдай болса, онда .......... 3. Егер де мен ...

Үй тапсырмасы §7. Жеке тұлға және ұжым

#17 слайд
Үй тапсырмасы §7. Жеке тұлға және ұжым

17 слайд

Үй тапсырмасы §7. Жеке тұлға және ұжым

Файл форматы:
ppt
04.06.2018
1084
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі