Материалдар / жемістер мен көкөністер пішінін зерттейміз. 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

жемістер мен көкөністер пішінін зерттейміз. 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бейнелеу өнері пани мұғалимдеріне сабақ үлгісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Сәуір 2019
1574
12 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Жемістер мен көкөністердің пішінін Жемістер мен көкөністердің пішінін зерттеуді үйренеміззер

1 слайд
Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Жемістер мен көкөністердің пішінін Жемістер мен көкөністердің пішінін зерттеуді үйренеміззерттеуді үйренемізСабақтың тақырыбы: Жемістер мен көкөністердің пішінін зерттейміз.

1 слайд

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Жемістер мен көкөністердің пішінін Жемістер мен көкөністердің пішінін зерттеуді үйренеміззерттеуді үйренемізСабақтың тақырыбы: Жемістер мен көкөністердің пішінін зерттейміз.

Сабақтың міндеттері: Көкөністер мен жемістердің пішінін талдай білуді үйрену. . Көзбен көріп,есте сақтағандарын пайдалану

2 слайд
Сабақтың міндеттері: Көкөністер мен жемістердің пішінін талдай білуді үйрену. . Көзбен көріп,есте сақтағандарын пайдалануға үйрету . Көкөністер мен жемістердің пішіні суреттей білу. Өзінің және достарының жұмыстарын талдай білуге үйрету. Оқулықтағы сұрақтарға жауап береді.  

2 слайд

Сабақтың міндеттері: Көкөністер мен жемістердің пішінін талдай білуді үйрену. . Көзбен көріп,есте сақтағандарын пайдалануға үйрету . Көкөністер мен жемістердің пішіні суреттей білу. Өзінің және достарының жұмыстарын талдай білуге үйрету. Оқулықтағы сұрақтарға жауап береді.  

Сабақты барысы:

3 слайд
Сабақты барысы:

3 слайд

Сабақты барысы:

Келісім қабылдау:Келісім қабылдау: -- біз барлығымыз өзімізді оқыту біз барлығымыз өзімізді оқыту үшін жауаптымыз;үшін жауаптым

4 слайд
Келісім қабылдау:Келісім қабылдау: -- біз барлығымыз өзімізді оқыту біз барлығымыз өзімізді оқыту үшін жауаптымыз;үшін жауаптымыз; -бір-бірімізді тыңдаймыз;-бір-бірімізді тыңдаймыз; -бір ғана адам сөйлейді;-бір ғана адам сөйлейді; -өз ойларымызды бөлісеміз;-өз ойларымызды бөлісеміз; -бос сұрақтар болмайды;-бос сұрақтар болмайды; -уақытты үнемді пайдаланамыз.-уақытты үнемді пайдаланамыз.

4 слайд

Келісім қабылдау:Келісім қабылдау: -- біз барлығымыз өзімізді оқыту біз барлығымыз өзімізді оқыту үшін жауаптымыз;үшін жауаптымыз; -бір-бірімізді тыңдаймыз;-бір-бірімізді тыңдаймыз; -бір ғана адам сөйлейді;-бір ғана адам сөйлейді; -өз ойларымызды бөлісеміз;-өз ойларымызды бөлісеміз; -бос сұрақтар болмайды;-бос сұрақтар болмайды; -уақытты үнемді пайдаланамыз.-уақытты үнемді пайдаланамыз.

Үй тапсырмасын Үй тапсырмасын бекітубекіту

5 слайд
Үй тапсырмасын Үй тапсырмасын бекітубекіту

5 слайд

Үй тапсырмасын Үй тапсырмасын бекітубекіту

““ Ой қозғау ”сұрақ-жауапОй қозғау ”сұрақ-жауап 1.Балалар деніміз сау болу үшін біз не 1.Балалар деніміз сау болу үшін біз не і

6 слайд
““ Ой қозғау ”сұрақ-жауапОй қозғау ”сұрақ-жауап 1.Балалар деніміз сау болу үшін біз не 1.Балалар деніміз сау болу үшін біз не істеуіміз керек? істеуіміз керек? 2.Қандай тағамдарды білеміз? 2.Қандай тағамдарды білеміз? 3.Өздерің жақсы көретін пайдалы 3.Өздерің жақсы көретін пайдалы тағамдар мен сусындарды атаңдаршы?тағамдар мен сусындарды атаңдаршы? 4.Зиянды тағамдар мен сусындарды 4.Зиянды тағамдар мен сусындарды атайық.атайық.

6 слайд

““ Ой қозғау ”сұрақ-жауапОй қозғау ”сұрақ-жауап 1.Балалар деніміз сау болу үшін біз не 1.Балалар деніміз сау болу үшін біз не істеуіміз керек? істеуіміз керек? 2.Қандай тағамдарды білеміз? 2.Қандай тағамдарды білеміз? 3.Өздерің жақсы көретін пайдалы 3.Өздерің жақсы көретін пайдалы тағамдар мен сусындарды атаңдаршы?тағамдар мен сусындарды атаңдаршы? 4.Зиянды тағамдар мен сусындарды 4.Зиянды тағамдар мен сусындарды атайық.атайық.

Сүттен жасалған тағамдары Ұннан жасалған тағамдарК өкөністер Ж ем істер ж ұмы ртқа Кондитерлік тағамдар Еттен жасалғ

7 слайд
Сүттен жасалған тағамдары Ұннан жасалған тағамдарК өкөністер Ж ем істер ж ұмы ртқа Кондитерлік тағамдар Еттен жасалған тағамдары Тағам түрлері Тағам түрлері

7 слайд

Сүттен жасалған тағамдары Ұннан жасалған тағамдарК өкөністер Ж ем істер ж ұмы ртқа Кондитерлік тағамдар Еттен жасалған тағамдары Тағам түрлері Тағам түрлері

Шұбат АшымықГаздалған сулар М инералды сулар Шырындар Қы мы з Сусын түрлеріСусын түрлері

8 слайд
Шұбат АшымықГаздалған сулар М инералды сулар Шырындар Қы мы з Сусын түрлеріСусын түрлері

8 слайд

Шұбат АшымықГаздалған сулар М инералды сулар Шырындар Қы мы з Сусын түрлеріСусын түрлері

Пайдалы және зиянды сусындар мен Пайдалы және зиянды сусындар мен тағамдарды тап.тағамдарды тап.

9 слайд
Пайдалы және зиянды сусындар мен Пайдалы және зиянды сусындар мен тағамдарды тап.тағамдарды тап.

9 слайд

Пайдалы және зиянды сусындар мен Пайдалы және зиянды сусындар мен тағамдарды тап.тағамдарды тап.

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

Қызанақ

14 слайд
Қызанақ

14 слайд

Қызанақ

- са rrot

15 слайд
- са rrot

15 слайд

- са rrot

пияз - лук - onion

16 слайд
пияз - лук - onion

16 слайд

пияз - лук - onion

Сөзжұмбақ Сөзжұмбақ

17 слайд
Сөзжұмбақ Сөзжұмбақ

17 слайд

Сөзжұмбақ Сөзжұмбақ

Сөзжұмбақ Сөзжұмбақ Й п м Б лЗз а П қ ы Аз а за н йд Аы ысанүЖ н а а бШ я зҚ А н б на раҚ М ни ы аҚ ұ л

18 слайд
Сөзжұмбақ Сөзжұмбақ Й п м Б лЗз а П қ ы Аз а за н йд Аы ысанүЖ н а а бШ я зҚ А н б на раҚ М ни ы аҚ ұ л

18 слайд

Сөзжұмбақ Сөзжұмбақ Й п м Б лЗз а П қ ы Аз а за н йд Аы ысанүЖ н а а бШ я зҚ А н б на раҚ М ни ы аҚ ұ л

19 слайд

19 слайд

Дәптермен жұмысДәптермен жұмыс

20 слайд
Дәптермен жұмысДәптермен жұмыс

20 слайд

Дәптермен жұмысДәптермен жұмыс

21 слайд

21 слайд

ТапсырмаТапсырма 1. Алжапқышты жеміс-жидектермен безендіріңіз.1. Алжапқышты жеміс-жидектермен безендіріңіз.

22 слайд
ТапсырмаТапсырма 1. Алжапқышты жеміс-жидектермен безендіріңіз.1. Алжапқышты жеміс-жидектермен безендіріңіз.

22 слайд

ТапсырмаТапсырма 1. Алжапқышты жеміс-жидектермен безендіріңіз.1. Алжапқышты жеміс-жидектермен безендіріңіз.

2. 2. Жемістердің екінші бөлігін Жемістердің екінші бөлігін аяқтап салыңыз.аяқтап салыңыз.

23 слайд
   2. 2. Жемістердің екінші бөлігін Жемістердің екінші бөлігін аяқтап салыңыз.аяқтап салыңыз.

23 слайд

   2. 2. Жемістердің екінші бөлігін Жемістердің екінші бөлігін аяқтап салыңыз.аяқтап салыңыз.

Бағалау критерийі Дескриптор Балл Білім алушы Шығармашылық идеяларын көрсету ү

24 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор Балл Білім алушы Шығармашылық идеяларын көрсету үшін қоршаған ортаның элементтерін пайдаланады. алжапқышты жеміс- жидектермен безендіреді; 1 суретті контурынан асырмай, ұқыпты бояйды; 1 Жұмысты аяқтау үшін қарапайым сурет салу тәсілдерін қолданады жемістердің сыртқы контурын аяқтап салады; 1 жемістердің ішкі бөліктерін аяқтап салады. 1 Барлығы 4

24 слайд

Бағалау критерийі Дескриптор Балл Білім алушы Шығармашылық идеяларын көрсету үшін қоршаған ортаның элементтерін пайдаланады. алжапқышты жеміс- жидектермен безендіреді; 1 суретті контурынан асырмай, ұқыпты бояйды; 1 Жұмысты аяқтау үшін қарапайым сурет салу тәсілдерін қолданады жемістердің сыртқы контурын аяқтап салады; 1 жемістердің ішкі бөліктерін аяқтап салады. 1 Барлығы 4

25 слайд

25 слайд