Жерде тіршіліктің қалыптасу кезеңдері
Жерде тіршіліктің қалыптасу кезеңдері

#1 слайд
Б. Майлин атындағы№21 ЖОМ
биология пән мұғалімі: Унерова А.Т.
Сабақ тақырыбы: Жерде тіршіліктің қалыптасу кезеңдері
Осы сабақта қол жеткізілетін Барлық оқушылар:
оқу мақсаттары: 9.2.5.7. Жердегі Жерде тіршіліктің қалыптасу
тіршіліктің дамуының негізгі кезеңдерін біледі;
кезеңдерін оқып білу;
Оушылардың басым бөлігі:
Сабақ мақсаты: Жерде
тіршіліктің қалыптасу Архей - органикалық заттардың кезеңдеріне
сипаттама беру; синтезі – алғашқы прокариоттардың
пайда болуын жазады;
Оқу мақсаты оқу бағдарламасына сәйкес пән Кейбір оқушылар Әр бір эраны және олардың
бойынша оқушының оқу барысында ерекшеліктеріе баға береді;
меңгерген білім, түсінік, дағды жетістіктері
бойынша күтілетін нәтижелерден құралған тұжырым.
МАН 53-бе т
:
1
1 слайд
Б. Майлин атындағы№21 ЖОМ биология пән мұғалімі: Унерова А.Т. Сабақ тақырыбы: Жерде тіршіліктің қалыптасу кезеңдері Осы сабақта қол жеткізілетін Барлық оқушылар: оқу мақсаттары: 9.2.5.7. Жердегі Жерде тіршіліктің қалыптасу тіршіліктің дамуының негізгі кезеңдерін біледі; кезеңдерін оқып білу; Оушылардың басым бөлігі: Сабақ мақсаты: Жерде тіршіліктің қалыптасу Архей - органикалық заттардың кезеңдеріне сипаттама беру; синтезі – алғашқы прокариоттардың пайда болуын жазады; Оқу мақсаты оқу бағдарламасына сәйкес пән Кейбір оқушылар Әр бір эраны және олардың бойынша оқушының оқу барысында ерекшеліктеріе баға береді; меңгерген білім, түсінік, дағды жетістіктері бойынша күтілетін нәтижелерден құралған тұжырым. МАН 53-бе т : 1
#2 слайд
1- “Сұрақ ілмегі” әдісі
2-“Өрмекші”әдісі
. 3- “Өзің жаса” әдісі Белсенді әдіс- тәсілдер
Белсенді әдіс- тәсілдер шынайы өмірден
алынған және белсенді оқу мен білім
алушының мұғалімді енжар тыңдап
қана қоймай, белсенді жұмысқа
тартылуын көздейтін оқыту және оқу
әдістерінің бірі болып табылады .
МАН 24-бет
2 слайд
1- “Сұрақ ілмегі” әдісі 2-“Өрмекші”әдісі . 3- “Өзің жаса” әдісі Белсенді әдіс- тәсілдер Белсенді әдіс- тәсілдер шынайы өмірден алынған және белсенді оқу мен білім алушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып табылады . МАН 24-бет
#3 слайд
1. “Шеңбер әдісі”
1.Жерде тіршіліктің қалыптасу
кезеңдерін сипаттау.
2. Әр бір эраны және олардың
ерекшеліктерін сипаттау.
2. “Өрмекші әдісі”
1- топ Архей - органикалық заттардың синтезі – алғашқы
прокариоттардың пайда болуын жазады;
2 - Т оп Протерозой, тіршілік тек мұхитта: өсімдіктерден
балдырлар, жануарлардан- омыртқазыздардан пайда болуын
жазады; 3. “ Өзің жаса” әдісі
(кесте толтыру)
Органикалық дүниенің даму тарихы “ Саралау ” тапсырмалары
Әрбір оқушының жеке
қажеттіліктеріне
сәйкес нұсқауларды ,
тапсырмаларды,
материалдарды ,
әдістерді іріктеу үдерісі.
МАН 63 -бет
3 слайд
1. “Шеңбер әдісі” 1.Жерде тіршіліктің қалыптасу кезеңдерін сипаттау. 2. Әр бір эраны және олардың ерекшеліктерін сипаттау. 2. “Өрмекші әдісі” 1- топ Архей - органикалық заттардың синтезі – алғашқы прокариоттардың пайда болуын жазады; 2 - Т оп Протерозой, тіршілік тек мұхитта: өсімдіктерден балдырлар, жануарлардан- омыртқазыздардан пайда болуын жазады; 3. “ Өзің жаса” әдісі (кесте толтыру) Органикалық дүниенің даму тарихы “ Саралау ” тапсырмалары Әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес нұсқауларды , тапсырмаларды, материалдарды , әдістерді іріктеу үдерісі. МАН 63 -бет
#4 слайд
Дескриптор:
1. Архей – органикалық
заттардың синтезі – алғашқы
прокариоттардың пайда
болуын түсіндіреді;
2. Протерозой, тіршілік тек
мұхитта: өсімдіктерден
балдырлар, жануарлардан
омыртқасыздардан пайда
болуын сипаттайды;
3. Заман атауларын және
жылының ұзақтығын жазады;
4. Кезеңдер және олардың
ұзақтығын кесте түрінде
толтырады;
“ Критериалды бағалау”
Критериалды бағалау
кезінде білім алушылар
үлгерімі алдын ала
белгіленген
Критерийлердің нақты
жиынтығының көмегімен
өлшенеді. МАН 43- бетБағалау
критерийлері: Қалыптастырушы
бағалау
1. “ Бір ауыз сөз”
2. «Таңдау» кестесі
Кері байланыс
“ Өзін- өзі бағалау” Жерде тіршіліктің
қалыптасу кезеңдерін
сипаттау;
4 слайд
Дескриптор: 1. Архей – органикалық заттардың синтезі – алғашқы прокариоттардың пайда болуын түсіндіреді; 2. Протерозой, тіршілік тек мұхитта: өсімдіктерден балдырлар, жануарлардан омыртқасыздардан пайда болуын сипаттайды; 3. Заман атауларын және жылының ұзақтығын жазады; 4. Кезеңдер және олардың ұзақтығын кесте түрінде толтырады; “ Критериалды бағалау” Критериалды бағалау кезінде білім алушылар үлгерімі алдын ала белгіленген Критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді. МАН 43- бетБағалау критерийлері: Қалыптастырушы бағалау 1. “ Бір ауыз сөз” 2. «Таңдау» кестесі Кері байланыс “ Өзін- өзі бағалау” Жерде тіршіліктің қалыптасу кезеңдерін сипаттау;
#5 слайд
Назарларыңызға
рахмет!!!
5 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!
шағым қалдыра аласыз













