Материалдар / "Жердегі тіршілік"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Жердегі тіршілік"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманға әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Мамыр 2019
467
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 5.2.4.1 Жердегі тіршілік Бағалау критерийі Жер бетінде тіршілік қалай пайда болу

1 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 5.2.4.1 Жердегі тіршілік Бағалау критерийі Жер бетінде тіршілік қалай пайда болу туралы талдау жасайды планетада тіршіліктің пайда болуын дәуірлер бойынша ажырата алады -Нақты дәлел келтіріп айта алады Колданылатын әдіс-тәсілідер Сын тұрғысынан ойлау, жас ерекшелігіне сай оқыту, топтық жұмыс, жұптық, жеке өзара бағалау жұмысСабақтың мақсаты Құндылықтар Жердің табиғатын аялауға баулу, қамқорлық көрсетудің жолдарын белгілеп, қоршаған табиғатымызды көздің қарашығындай сақтауға баулу Жер шарында тіршілік қалай пайда болғанын сипаттап, тіршіліктің қалыптасу жағдайын анықтай білуСабақтың тақырыбы 5.2.4.1 Жердегі тіршіліктің пайда болуын сипаттайдыОсы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 5.2.4.1 Жердегі тіршілік Бағалау критерийі Жер бетінде тіршілік қалай пайда болу туралы талдау жасайды планетада тіршіліктің пайда болуын дәуірлер бойынша ажырата алады -Нақты дәлел келтіріп айта алады Колданылатын әдіс-тәсілідер Сын тұрғысынан ойлау, жас ерекшелігіне сай оқыту, топтық жұмыс, жұптық, жеке өзара бағалау жұмыс Сабақтың мақсаты Құндылықтар Жердің табиғатын аялауға баулу, қамқорлық көрсетудің жолдарын белгілеп, қоршаған табиғатымызды көздің қарашығындай сақтауға баулу Жер шарында тіршілік қалай пайда болғанын сипаттап, тіршіліктің қалыптасу жағдайын анықтай білу Сабақтың тақырыбы 5.2.4.1 Жердегі тіршіліктің пайда болуын сипаттайды

Сабақтың жоспарланған Кезеңдері 1 Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Сыныптағы оқушылардың ЖАДА жұмыс жасауын ұйымдаст

2 слайд
Сабақтың жоспарланған Кезеңдері 1 Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Сыныптағы оқушылардың ЖАДА жұмыс жасауын ұйымдастыру мақсатында «Бүгін менің көңіл күйім ... ұқсайды» әдісін қолдану. Топқа бөлу: «Флора», «Фауна» Мақсаты: оқушыларға өсімдіктер мен жануарлардың суретін таңдай отырып, біріктіреді. Оқушылардың қабілетерін ескеру

«Кинометафора» әдісін қолдану Мақсаты: оқушылардың зейінін сабаққа аударып, өзіндік пікірлерін білдіруге жағдай жасау. Бейне

3 слайд
«Кинометафора» әдісін қолдану Мақсаты: оқушылардың зейінін сабаққа аударып, өзіндік пікірлерін білдіруге жағдай жасау. Бейне үзіндінің желісі бойынша тапсырмалар орындалады: 1-топ тапсырмасы: Неге планетада тіршілік ету түрі біртіндеп күрделенеді ? 2-топ тапсырмасы: Жердегі тіршіліктің қалыптасуының қандай гипотезасы сипатталады? Бағалау критерийлері Дескрипторлар балл Жер бетінде тіршілік қалай пайда болу туралы талдау жасайды           Ч. Дарвинның гепотезасын талдайды   - планетада тіршіліктің пайда болуын дәуірлер бойынша ажырата алады   -Нақты дәлел келтіріп айта алады Ч.Дарвинның гипотезасын түсініп талдай алады 1       1 1

дәуірлер тіршіліктің пайда болуы палеозой адамдардың пайда болуы архей оттегінің пайда болуы протерозой қарапайым ағзаларды

4 слайд
дәуірлер тіршіліктің пайда болуы палеозой адамдардың пайда болуы архей оттегінің пайда болуы протерозой қарапайым ағзаларды тасқа айналуы

Сабақтың соңы (8 мин) Кері байланыс. Блум таксаномиясы Менің оқуым қандай сатыда? Мен жоғары нәтижег

5 слайд
Сабақтың соңы (8 мин)   Кері байланыс. Блум таксаномиясы Менің оқуым қандай сатыда? Мен жоғары нәтижеге қалай қол жеткіземін? Біліміді толықтыру үшін не істеуім керек?     Үйге тапсырма (2 мин)  

6 слайд