"Жердегі тіршілік"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Жердегі тіршілік"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманға әдістемелік көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 5.2.4.1 Жердегі тіршілік Бағалау критерийі Жер бетінде тіршілік қалай пайда болу

#1 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 5.2.4.1 Жердегі тіршілік Бағалау критерийі Жер бетінде тіршілік қалай пайда болу туралы талдау жасайды планетада тіршіліктің пайда болуын дәуірлер бойынша ажырата алады -Нақты дәлел келтіріп айта алады Колданылатын әдіс-тәсілідер Сын тұрғысынан ойлау, жас ерекшелігіне сай оқыту, топтық жұмыс, жұптық, жеке өзара бағалау жұмысСабақтың мақсаты Құндылықтар Жердің табиғатын аялауға баулу, қамқорлық көрсетудің жолдарын белгілеп, қоршаған табиғатымызды көздің қарашығындай сақтауға баулу Жер шарында тіршілік қалай пайда болғанын сипаттап, тіршіліктің қалыптасу жағдайын анықтай білуСабақтың тақырыбы 5.2.4.1 Жердегі тіршіліктің пайда болуын сипаттайдыОсы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 5.2.4.1 Жердегі тіршілік Бағалау критерийі Жер бетінде тіршілік қалай пайда болу туралы талдау жасайды планетада тіршіліктің пайда болуын дәуірлер бойынша ажырата алады -Нақты дәлел келтіріп айта алады Колданылатын әдіс-тәсілідер Сын тұрғысынан ойлау, жас ерекшелігіне сай оқыту, топтық жұмыс, жұптық, жеке өзара бағалау жұмыс Сабақтың мақсаты Құндылықтар Жердің табиғатын аялауға баулу, қамқорлық көрсетудің жолдарын белгілеп, қоршаған табиғатымызды көздің қарашығындай сақтауға баулу Жер шарында тіршілік қалай пайда болғанын сипаттап, тіршіліктің қалыптасу жағдайын анықтай білу Сабақтың тақырыбы 5.2.4.1 Жердегі тіршіліктің пайда болуын сипаттайды

1 слайд

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 5.2.4.1 Жердегі тіршілік Бағалау критерийі Жер бетінде тіршілік қалай пайда болу туралы талдау жасайды планетада тіршіліктің пайда болуын дәуірлер бойынша ажырата алады -Нақты дәлел келтіріп айта алады Колданылатын әдіс-тәсілідер Сын тұрғысынан ойлау, жас ерекшелігіне сай оқыту, топтық жұмыс, жұптық, жеке өзара бағалау жұмысСабақтың мақсаты Құндылықтар Жердің табиғатын аялауға баулу, қамқорлық көрсетудің жолдарын белгілеп, қоршаған табиғатымызды көздің қарашығындай сақтауға баулу Жер шарында тіршілік қалай пайда болғанын сипаттап, тіршіліктің қалыптасу жағдайын анықтай білуСабақтың тақырыбы 5.2.4.1 Жердегі тіршіліктің пайда болуын сипаттайдыОсы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 5.2.4.1 Жердегі тіршілік Бағалау критерийі Жер бетінде тіршілік қалай пайда болу туралы талдау жасайды планетада тіршіліктің пайда болуын дәуірлер бойынша ажырата алады -Нақты дәлел келтіріп айта алады Колданылатын әдіс-тәсілідер Сын тұрғысынан ойлау, жас ерекшелігіне сай оқыту, топтық жұмыс, жұптық, жеке өзара бағалау жұмыс Сабақтың мақсаты Құндылықтар Жердің табиғатын аялауға баулу, қамқорлық көрсетудің жолдарын белгілеп, қоршаған табиғатымызды көздің қарашығындай сақтауға баулу Жер шарында тіршілік қалай пайда болғанын сипаттап, тіршіліктің қалыптасу жағдайын анықтай білу Сабақтың тақырыбы 5.2.4.1 Жердегі тіршіліктің пайда болуын сипаттайды

Сабақтың жоспарланған Кезеңдері 1 Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Сыныптағы оқушылардың ЖАДА жұмыс жасауын ұйымдаст

#2 слайд
Сабақтың жоспарланған Кезеңдері 1 Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Сыныптағы оқушылардың ЖАДА жұмыс жасауын ұйымдастыру мақсатында «Бүгін менің көңіл күйім ... ұқсайды» әдісін қолдану. Топқа бөлу: «Флора», «Фауна» Мақсаты: оқушыларға өсімдіктер мен жануарлардың суретін таңдай отырып, біріктіреді. Оқушылардың қабілетерін ескеру

2 слайд

Сабақтың жоспарланған Кезеңдері 1 Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Сыныптағы оқушылардың ЖАДА жұмыс жасауын ұйымдастыру мақсатында «Бүгін менің көңіл күйім ... ұқсайды» әдісін қолдану. Топқа бөлу: «Флора», «Фауна» Мақсаты: оқушыларға өсімдіктер мен жануарлардың суретін таңдай отырып, біріктіреді. Оқушылардың қабілетерін ескеру

«Кинометафора» әдісін қолдану Мақсаты: оқушылардың зейінін сабаққа аударып, өзіндік пікірлерін білдіруге жағдай жасау. Бейне

#3 слайд
«Кинометафора» әдісін қолдану Мақсаты: оқушылардың зейінін сабаққа аударып, өзіндік пікірлерін білдіруге жағдай жасау. Бейне үзіндінің желісі бойынша тапсырмалар орындалады: 1-топ тапсырмасы: Неге планетада тіршілік ету түрі біртіндеп күрделенеді ? 2-топ тапсырмасы: Жердегі тіршіліктің қалыптасуының қандай гипотезасы сипатталады? Бағалау критерийлері Дескрипторлар балл Жер бетінде тіршілік қалай пайда болу туралы талдау жасайды           Ч. Дарвинның гепотезасын талдайды   - планетада тіршіліктің пайда болуын дәуірлер бойынша ажырата алады   -Нақты дәлел келтіріп айта алады Ч.Дарвинның гипотезасын түсініп талдай алады 1       1 1

3 слайд

«Кинометафора» әдісін қолдану Мақсаты: оқушылардың зейінін сабаққа аударып, өзіндік пікірлерін білдіруге жағдай жасау. Бейне үзіндінің желісі бойынша тапсырмалар орындалады: 1-топ тапсырмасы: Неге планетада тіршілік ету түрі біртіндеп күрделенеді ? 2-топ тапсырмасы: Жердегі тіршіліктің қалыптасуының қандай гипотезасы сипатталады? Бағалау критерийлері Дескрипторлар балл Жер бетінде тіршілік қалай пайда болу туралы талдау жасайды           Ч. Дарвинның гепотезасын талдайды   - планетада тіршіліктің пайда болуын дәуірлер бойынша ажырата алады   -Нақты дәлел келтіріп айта алады Ч.Дарвинның гипотезасын түсініп талдай алады 1       1 1

дәуірлер тіршіліктің пайда болуы палеозой адамдардың пайда болуы архей оттегінің пайда болуы протерозой қарапайым ағзаларды

#4 слайд
дәуірлер тіршіліктің пайда болуы палеозой адамдардың пайда болуы архей оттегінің пайда болуы протерозой қарапайым ағзаларды тасқа айналуы

4 слайд

дәуірлер тіршіліктің пайда болуы палеозой адамдардың пайда болуы архей оттегінің пайда болуы протерозой қарапайым ағзаларды тасқа айналуы

Сабақтың соңы (8 мин) Кері байланыс. Блум таксаномиясы Менің оқуым қандай сатыда? Мен жоғары нәтижег

#5 слайд
Сабақтың соңы (8 мин)   Кері байланыс. Блум таксаномиясы Менің оқуым қандай сатыда? Мен жоғары нәтижеге қалай қол жеткіземін? Біліміді толықтыру үшін не істеуім керек?     Үйге тапсырма (2 мин)  

5 слайд

Сабақтың соңы (8 мин)   Кері байланыс. Блум таксаномиясы Менің оқуым қандай сатыда? Мен жоғары нәтижеге қалай қол жеткіземін? Біліміді толықтыру үшін не істеуім керек?     Үйге тапсырма (2 мин)  

#6 слайд

6 слайд

Файл форматы:
ppt
27.05.2019
716
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі