жеті модуль
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ЖЕТІ МОДУЛЬДЕ ҚАРАСТЫРЫЛҒАН ИДЕЯЛАР,
ЖЕКЕ СТРАТЕГИЯЛАР МЕН ТӘСІЛДЕР
1 слайд
ЖЕТІ МОДУЛЬДЕ ҚАРАСТЫРЫЛҒАН ИДЕЯЛАР, ЖЕКЕ СТРАТЕГИЯЛАР МЕН ТӘСІЛДЕР
2 слайд
«Бетпе-бет» бағдарламасының
мақсаты
- Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді
пайдаланумен байланысты
Қазақстандық мұғалімдердің кәсіби
біліктілігін арттыру ;
-Мұғалімдердің бағдарламамен
дербес жұмыс істеу дайындығын
қамтамасыз ету;
- Бағдарламаның күтілетін
нәтижелеріне сәйкес мұғалімдердің
шығармашыл әлеуетін арттыру
2 слайд
«Бетпе-бет» бағдарламасының мақсаты - Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді пайдаланумен байланысты Қазақстандық мұғалімдердің кәсіби біліктілігін арттыру ; -Мұғалімдердің бағдарламамен дербес жұмыс істеу дайындығын қамтамасыз ету; - Бағдарламаның күтілетін нәтижелеріне сәйкес мұғалімдердің шығармашыл әлеуетін арттыру
3 слайд
«Бетпе-бет» бағдарламасының
міндеттері
Мұғалімдердің жеті модуль бойынша оқыту білімдерін
қалыптастыру;
Өзінің тәжірибелік қызметінде пайдалану үшін идеялармен және
ресурстармен өзара алмасу
Оқуды нығайту;
«Мектептегі тәжірибе» тапсырмаларын түсінуге және оны
орындай алуға ықпал ету;
Мектептерде іс-әрекетпен зерттей оқыту туралы түсінікті
дамыту;
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерге негізделген жоспарлар
топтамасын және сабақ жоспарларын жасауға үйрету және сабақ
жүргізу тәсілдерін зерделеу;
Мұғалімдердің оқыту бағдарламасының күтілетін нәтижелеріне
сай дайын болуын қамтамасыз ету
3 слайд
«Бетпе-бет» бағдарламасының міндеттері Мұғалімдердің жеті модуль бойынша оқыту білімдерін қалыптастыру; Өзінің тәжірибелік қызметінде пайдалану үшін идеялармен және ресурстармен өзара алмасу Оқуды нығайту; «Мектептегі тәжірибе» тапсырмаларын түсінуге және оны орындай алуға ықпал ету; Мектептерде іс-әрекетпен зерттей оқыту туралы түсінікті дамыту; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерге негізделген жоспарлар топтамасын және сабақ жоспарларын жасауға үйрету және сабақ жүргізу тәсілдерін зерделеу; Мұғалімдердің оқыту бағдарламасының күтілетін нәтижелеріне сай дайын болуын қамтамасыз ету
4 слайд
Білім беру мен
оқытудағы
жаңа әдіс тәсілдер
Сыни тұрғыдан
ойлауға оқыту
Оқыту үшін
бағалау және
оқуды
бағалау Жас
ерекшеліктеріне
сәйкес білім беру
Талантты және
дарынды
балаларды
оқыту
АКТ
пайдалану Білім беруді
басқару
және
көшбасшылық
4 слайд
Білім беру мен оқытудағы жаңа әдіс тәсілдер Сыни тұрғыдан ойлауға оқыту Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру Талантты және дарынды балаларды оқыту АКТ пайдалану Білім беруді басқару және көшбасшылық
5 слайд
Мақсаты: Жеті модульде қарастырылған идеялар, жеке стратегиялар мен әдіс –
тәсілдер бойынша берілген теориялық білімді іс – тәжірибеде
қолдану арқылы білім беру үдерісіне енгізе отырып сабақтарды жаңа
тұрғыдан түрлендіріп өткізу.
Міндеттері: - Жеті модульде қарастырылған идеялар, жеке стратегиялар мен
әдіс – тәсілдер бойынша берілген теориялық білімді негізге алу;
- Теориялық білім негіздерін іс – тәжірибеде қолдануды
жоспарлау,
ұйымдастыру арқылы білім беру үдерісіне енгізуді, сабақтарды
жаңаша тұрғыдан түрлендіріп өткізуді жүзеге асыру;
І кезең
-
Білу;
-
Түсіну; ІІ кезең
-
Бақылау;
-
Зерттеу;
-
Жоспарлау;
-
Қолдану; ІІІ кезең
-
Талдау;
-
Жинақтау;
-
Бағалау;
5 слайд
Мақсаты: Жеті модульде қарастырылған идеялар, жеке стратегиялар мен әдіс – тәсілдер бойынша берілген теориялық білімді іс – тәжірибеде қолдану арқылы білім беру үдерісіне енгізе отырып сабақтарды жаңа тұрғыдан түрлендіріп өткізу. Міндеттері: - Жеті модульде қарастырылған идеялар, жеке стратегиялар мен әдіс – тәсілдер бойынша берілген теориялық білімді негізге алу; - Теориялық білім негіздерін іс – тәжірибеде қолдануды жоспарлау, ұйымдастыру арқылы білім беру үдерісіне енгізуді, сабақтарды жаңаша тұрғыдан түрлендіріп өткізуді жүзеге асыру; І кезең - Білу; - Түсіну; ІІ кезең - Бақылау; - Зерттеу; - Жоспарлау; - Қолдану; ІІІ кезең - Талдау; - Жинақтау; - Бағалау;
6 слайд
Бағдарлама мазмұныБ
ілім
беру
м
ен
б
ілім
алуд
ағы
ж
аң
а тәсілд
ер
С
ы
н
и
тұ
р
ғы
д
ан
о
й
лау
ға
ү
й
р
ету
Б
ілім
беру
ү
ш
ін
б
ағалау
ж
ән
е
о
қуд
ы
б
ағалау
Б
ілім
беруд
е А
К
Т
қолд
ан
у
Т
алан
тты
ж
ән
е д
ар
ы
н
д
ы
б
алалард
ы
о
қы
ту
О
қ
уш
ы
л
арды
ң
ж
ас
ерек
ш
ел
ік
терін
е сәй
кес біл
ім
беру ж
ән
е оқ
ы
ту
Б
ілім
беруд
егі б
асқару
ж
ән
е
кө
ш
б
асш
ы
лы
қ Білу Түсіну
Бірінші “Бетпе -
бет” кезең
6 слайд
Бағдарлама мазмұныБ ілім беру м ен б ілім алуд ағы ж аң а тәсілд ер С ы н и тұ р ғы д ан о й лау ға ү й р ету Б ілім беру ү ш ін б ағалау ж ән е о қуд ы б ағалау Б ілім беруд е А К Т қолд ан у Т алан тты ж ән е д ар ы н д ы б алалард ы о қы ту О қ уш ы л арды ң ж ас ерек ш ел ік терін е сәй кес біл ім беру ж ән е оқ ы ту Б ілім беруд егі б асқару ж ән е кө ш б асш ы лы қ Білу Түсіну Бірінші “Бетпе - бет” кезең
7 слайд
Білім беру мен білім
алудағы
жаңа тәсілдер
Қалай оқу
керектігін үйрету
Сыныпта “білім
алуды үйрету”
білім ортасын құру
Оқу материалының
ерекшілігі мен оқу
жоспарын жасау
маңыздылығы
Сыныптағы
диалогтік әңгімені
дамыту
Оқушыларды
тыңдау және
оларға жауап беру Екінші “Бетпе - бет” кезең Талдау,
жинақтау
Б
а
ғ
а
л
ау Қ
о
л
д
а
н
у
Жоспарлау
7 слайд
Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер Қалай оқу керектігін үйрету Сыныпта “білім алуды үйрету” білім ортасын құру Оқу материалының ерекшілігі мен оқу жоспарын жасау маңыздылығы Сыныптағы диалогтік әңгімені дамыту Оқушыларды тыңдау және оларға жауап беру Екінші “Бетпе - бет” кезең Талдау, жинақтау Б а ғ а л ау Қ о л д а н у Жоспарлау
8 слайд
Нәтиже:
Оқушы
-
Түсінеді;
-
Өзін-өзі реттейді;
-
Орындайды;
-
Сыни тұрғыдан
ойлайды;
-
Талдайды;
-
Жинақтайды;
-
Бағалайды. Мұғалім
-
Зерттейді;
-
Сыни тұрғыдан
ойлайды;
-
Жоспарлайды;
-
Бағыт береді;
-
Шабыттандырады;
-
Ынталандырады;
-
Бағалайды.
Білім
сапасы
артады
8 слайд
Нәтиже: Оқушы - Түсінеді; - Өзін-өзі реттейді; - Орындайды; - Сыни тұрғыдан ойлайды; - Талдайды; - Жинақтайды; - Бағалайды. Мұғалім - Зерттейді; - Сыни тұрғыдан ойлайды; - Жоспарлайды; - Бағыт береді; - Шабыттандырады; - Ынталандырады; - Бағалайды. Білім сапасы артады