"Жидебайға саяхат"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Педагогикалық
менеджменттің
функциялары
Орындаған: Қитым А.Ә.
Тексерген: Тапаева Ж.
Тобы: Кял/у-35
1 слайд
Педагогикалық менеджменттің функциялары Орындаған: Қитым А.Ә. Тексерген: Тапаева Ж. Тобы: Кял/у-35
2 слайд
Педагогикалық менеджмент - оқу-тәрбие, оқу-таным
үрдісінің және білім берудің бүкіл жүйесінің
тиімділігін арттыруға бағытталған, оларды
басқарудың принциптері, әдістері, ұйымдастыру
нысандары мен технологиялық тәсілдерінің кешені.
2 слайд
Педагогикалық менеджмент - оқу-тәрбие, оқу-таным үрдісінің және білім берудің бүкіл жүйесінің тиімділігін арттыруға бағытталған, оларды басқарудың принциптері, әдістері, ұйымдастыру нысандары мен технологиялық тәсілдерінің кешені.
3 слайд
Басқару функциясы - басқару
қызметінің нақты түрі, оны жүзеге
асыру үшін арнайы амалдар мен
әдістер, сондай-ақ тиісті ұйымдық
жұмыстар қолданылады. Әрбір
басқару функциясы үдеріс болып
саналады, өйткені, бұлар да өзара
байланысты әрекеттер сериясынан
тұрады. Басқару функциясы барлық
функцияның жалпы жиынтығы.
3 слайд
Басқару функциясы - басқару қызметінің нақты түрі, оны жүзеге асыру үшін арнайы амалдар мен әдістер, сондай-ақ тиісті ұйымдық жұмыстар қолданылады. Әрбір басқару функциясы үдеріс болып саналады, өйткені, бұлар да өзара байланысты әрекеттер сериясынан тұрады. Басқару функциясы барлық функцияның жалпы жиынтығы.
4 слайд
Басқару
функциялары • Жоспарлау;
• Ұйымдастыру;
• Ынталандыру;
• Бақылау.
4 слайд
Басқару функциялары • Жоспарлау; • Ұйымдастыру; • Ынталандыру; • Бақылау.
5 слайд
Жоспарлау - барлық
басқару функциясының
ішіндегі ең елеулісі болып
саналады. Жоспарлау
кәсіпорын мен бөлімшенің
мақсатын таңдап алудан
тұрады, сондай-ақ осы
мақсатқа жету амалдарын
қарастырады.
5 слайд
Жоспарлау - барлық басқару функциясының ішіндегі ең елеулісі болып саналады. Жоспарлау кәсіпорын мен бөлімшенің мақсатын таңдап алудан тұрады, сондай-ақ осы мақсатқа жету амалдарын қарастырады.
6 слайд
Жоспарлауды бірнеше межелер бойынша
жіктеуге болады:
1. Қамту дәрежесі бойынша (жалпы және
бөлек);
2. Қызмет ауқымы бойынша
(стратегиялық, тактикалық, жедел);
3. Қызмет ету салалары бойынша
(мектепке қатысты жалпы біліммен қамту,
тәрбие жұмысы, әдістемелік жұмыс т.б.);
4. Нұсқаулық дәрежесі бойынша.
6 слайд
Жоспарлауды бірнеше межелер бойынша жіктеуге болады: 1. Қамту дәрежесі бойынша (жалпы және бөлек); 2. Қызмет ауқымы бойынша (стратегиялық, тактикалық, жедел); 3. Қызмет ету салалары бойынша (мектепке қатысты жалпы біліммен қамту, тәрбие жұмысы, әдістемелік жұмыс т.б.); 4. Нұсқаулық дәрежесі бойынша.
7 слайд
Item 1 Item 2 Item 3 Item 4 Item 5125
100
75
50
25
0 Ұйымдастыру -
демек нендей бір
құрылым құру. Ұйым
өзінің жоспарын
орындау, сол
арқылы мақсатына
жету үшін
конструкциялауға
қажетті көптеген
элементтер болады.
7 слайд
Item 1 Item 2 Item 3 Item 4 Item 5125 100 75 50 25 0 Ұйымдастыру - демек нендей бір құрылым құру. Ұйым өзінің жоспарын орындау, сол арқылы мақсатына жету үшін конструкциялауға қажетті көптеген элементтер болады.
8 слайд
Басқаруда ұйымдастырудың жетілген
жүйелерін құрудың жалпы схемасы
келесі стадиялардан тұрады:
• Зерттеу және жобалау;
• Құру және енгізу; • Пайдалану, қызмет етудің
тиімділігін бағалау,
модернизациялау.
8 слайд
Басқаруда ұйымдастырудың жетілген жүйелерін құрудың жалпы схемасы келесі стадиялардан тұрады: • Зерттеу және жобалау; • Құру және енгізу; • Пайдалану, қызмет етудің тиімділігін бағалау, модернизациялау.
9 слайд
Мотивацияға - жұмыскерлердің
еңбекке деген ішкі ынтасын
оятып жандандыру жатады. Осы
бөлімде экономикалық қана емес,
психологиялық аспект орын
алады.
9 слайд
Мотивацияға - жұмыскерлердің еңбекке деген ішкі ынтасын оятып жандандыру жатады. Осы бөлімде экономикалық қана емес, психологиялық аспект орын алады.
10 слайд
Ынталандыру дегеніміз - адамның
ішіндегі белгілі ынталарды оята отырып,
оны нақты іс-әрекеттерге ұмтылдыру
мақсатымее адамға әсер ету процесі.
Ынталандыру адамды басқарудың негізін
құрайды. Басқарудың тиімділігі көп
дәрежеде, қаншалықты ынталандыру
процесі табысты жүретініне байланысты.
10 слайд
Ынталандыру дегеніміз - адамның ішіндегі белгілі ынталарды оята отырып, оны нақты іс-әрекеттерге ұмтылдыру мақсатымее адамға әсер ету процесі. Ынталандыру адамды басқарудың негізін құрайды. Басқарудың тиімділігі көп дәрежеде, қаншалықты ынталандыру процесі табысты жүретініне байланысты.
11 слайд
Мотивациялаудың
негізгі ережелері: Пее Адамдарды емақтауға етұрарлық еісі еүшін е
мақтаңыз.
Пе
е Сындарлы етүрде есынаңыз.
Пе
е Өз еқарамағыңыздағы еқызметкерлердің е
дамуына
екөмектесіңіз.
Пе
е Қызметкерлерді емаңызды емәселелерді ешешуге е
тартып
еотырыңыз.
Пе
е Нақты ежәне еорындалатындай емақсаттарды е
белгілеңіз.
Пе
е Адал ежәне етатулық еқарым-қатынасты е
ұстаныңыз!
11 слайд
Мотивациялаудың негізгі ережелері: Пее Адамдарды емақтауға етұрарлық еісі еүшін е мақтаңыз. Пе е Сындарлы етүрде есынаңыз. Пе е Өз еқарамағыңыздағы еқызметкерлердің е дамуына екөмектесіңіз. Пе е Қызметкерлерді емаңызды емәселелерді ешешуге е тартып еотырыңыз. Пе е Нақты ежәне еорындалатындай емақсаттарды е белгілеңіз. Пе е Адал ежәне етатулық еқарым-қатынасты е ұстаныңыз!
12 слайд
Item 1 Item 2 Item 3 Item 4 Item 550
40
30
20
10
0 Бақылауға -
жоспарланған
нәтижелер мен қол
жеткен нәтижелердің
сәйкестігін анықтау
және фирма
қызметтеріне түзету
енгізу жатады.
12 слайд
Item 1 Item 2 Item 3 Item 4 Item 550 40 30 20 10 0 Бақылауға - жоспарланған нәтижелер мен қол жеткен нәтижелердің сәйкестігін анықтау және фирма қызметтеріне түзету енгізу жатады.
13 слайд
Бақылаудың әдістері:
Есеп беруді тексеру; 01
Үлгі;02
Тіркеулер және есеп
беру;03
04
Шектеуді орнату; 05
Ережелер,
нұсқаулар; 06
Қаржылық сметалар.
13 слайд
Бақылаудың әдістері: Есеп беруді тексеру; 01 Үлгі;02 Тіркеулер және есеп беру;03 04 Шектеуді орнату; 05 Ережелер, нұсқаулар; 06 Қаржылық сметалар.
14 слайд
Мектепішілік
бақылау
мақсаты: Пее Оқу еорнының едамуына ежағдай ежасау;
Пе
е Басқару ежәне ебасқарылу ежүйелерінің е
өзара
еқатынасын еқамтамасыз еету;
Пе
е Мектеп еішіндегі еәкімшілік ежәне е
қоғамдық
ебақылауды епедагогикалық е
үрдіске
еқатысушылардың еөзін-өзі еталдау е
және
еөзін-өзі ебақылаумен еүйлестіру;
Пе
е Әр емұғалімнің ежұмысына еақпараттық е
банк
ежүйесін еқұру е(есеп, есараптама, е
талдау,
ебағалау).
14 слайд
Мектепішілік бақылау мақсаты: Пее Оқу еорнының едамуына ежағдай ежасау; Пе е Басқару ежәне ебасқарылу ежүйелерінің е өзара еқатынасын еқамтамасыз еету; Пе е Мектеп еішіндегі еәкімшілік ежәне е қоғамдық ебақылауды епедагогикалық е үрдіске еқатысушылардың еөзін-өзі еталдау е және еөзін-өзі ебақылаумен еүйлестіру; Пе е Әр емұғалімнің ежұмысына еақпараттық е банк ежүйесін еқұру е(есеп, есараптама, е талдау, ебағалау).
15 слайд
Қолданылған
әдебиеттер:
• Никитина Н.Н.
Железнякова О.М.,
Петухов М.А. Основы
профессионально-
педагогической
деятельности.
М.:Мастерство, 200201
• Жакенова Б.Қ.
Тәмпішева Қ.Б.,
Мақсатова Л.М.
Менеджмент
негіздері. Астана-
2007
03 • Симонов В.П.
Педагогический
менеджмент. М.,
2004 02
15 слайд
Қолданылған әдебиеттер: • Никитина Н.Н. Железнякова О.М., Петухов М.А. Основы профессионально- педагогической деятельности. М.:Мастерство, 200201 • Жакенова Б.Қ. Тәмпішева Қ.Б., Мақсатова Л.М. Менеджмент негіздері. Астана- 2007 03 • Симонов В.П. Педагогический менеджмент. М., 2004 02
16 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАҚМЕТ!!!
16 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!!!