Материалдар / "Жидебайға саяхат"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Жидебайға саяхат"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жидебайға саяхат презентация
Авторы:
23 Желтоқсан 2023
236
2 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Педагогикалық менеджменттің функциялары Орындаған: Қитым А.Ә. Тексерген: Тапаева Ж. Тобы: Кял/у-35

1 слайд
Педагогикалық менеджменттің функциялары Орындаған: Қитым А.Ә. Тексерген: Тапаева Ж. Тобы: Кял/у-35

1 слайд

Педагогикалық менеджменттің функциялары Орындаған: Қитым А.Ә. Тексерген: Тапаева Ж. Тобы: Кял/у-35

Педагогикалық менеджмент - оқу-тәрбие, оқу-таным үрдісінің және білім берудің бүкіл жүйесінің тиімділігін арттыруға бағытталға

2 слайд
Педагогикалық менеджмент - оқу-тәрбие, оқу-таным үрдісінің және білім берудің бүкіл жүйесінің тиімділігін арттыруға бағытталған, оларды басқарудың принциптері, әдістері, ұйымдастыру нысандары мен технологиялық тәсілдерінің кешені.

2 слайд

Педагогикалық менеджмент - оқу-тәрбие, оқу-таным үрдісінің және білім берудің бүкіл жүйесінің тиімділігін арттыруға бағытталған, оларды басқарудың принциптері, әдістері, ұйымдастыру нысандары мен технологиялық тәсілдерінің кешені.

Басқару функциясы - басқару қызметінің нақты түрі, оны жүзеге асыру үшін арнайы амалдар мен әдістер, сондай-ақ т

3 слайд
Басқару функциясы - басқару қызметінің нақты түрі, оны жүзеге асыру үшін арнайы амалдар мен әдістер, сондай-ақ тиісті ұйымдық жұмыстар қолданылады. Әрбір басқару функциясы үдеріс болып саналады, өйткені, бұлар да өзара байланысты әрекеттер сериясынан тұрады. Басқару функциясы барлық функцияның жалпы жиынтығы.

3 слайд

Басқару функциясы - басқару қызметінің нақты түрі, оны жүзеге асыру үшін арнайы амалдар мен әдістер, сондай-ақ тиісті ұйымдық жұмыстар қолданылады. Әрбір басқару функциясы үдеріс болып саналады, өйткені, бұлар да өзара байланысты әрекеттер сериясынан тұрады. Басқару функциясы барлық функцияның жалпы жиынтығы.

Басқару функциялары • Жоспарлау; • Ұйымдастыру; • Ынталандыру; • Бақылау.

4 слайд
Басқару функциялары • Жоспарлау; • Ұйымдастыру; • Ынталандыру; • Бақылау.

4 слайд

Басқару функциялары • Жоспарлау; • Ұйымдастыру; • Ынталандыру; • Бақылау.

Жоспарлау - барлық басқару функциясының ішіндегі ең елеулісі болып саналады. Жоспарлау кәсіпорын мен бөлімшенің мақсатын та

5 слайд
Жоспарлау - барлық басқару функциясының ішіндегі ең елеулісі болып саналады. Жоспарлау кәсіпорын мен бөлімшенің мақсатын таңдап алудан тұрады, сондай-ақ осы мақсатқа жету амалдарын қарастырады.

5 слайд

Жоспарлау - барлық басқару функциясының ішіндегі ең елеулісі болып саналады. Жоспарлау кәсіпорын мен бөлімшенің мақсатын таңдап алудан тұрады, сондай-ақ осы мақсатқа жету амалдарын қарастырады.

Жоспарлауды бірнеше межелер бойынша жіктеуге болады: 1. Қамту дәрежесі бойынша (жалпы және бөлек); 2. Қызмет ауқымы

6 слайд
Жоспарлауды бірнеше межелер бойынша жіктеуге болады: 1. Қамту дәрежесі бойынша (жалпы және бөлек); 2. Қызмет ауқымы бойынша (стратегиялық, тактикалық, жедел); 3. Қызмет ету салалары бойынша (мектепке қатысты жалпы біліммен қамту, тәрбие жұмысы, әдістемелік жұмыс т.б.); 4. Нұсқаулық дәрежесі бойынша.

6 слайд

Жоспарлауды бірнеше межелер бойынша жіктеуге болады: 1. Қамту дәрежесі бойынша (жалпы және бөлек); 2. Қызмет ауқымы бойынша (стратегиялық, тактикалық, жедел); 3. Қызмет ету салалары бойынша (мектепке қатысты жалпы біліммен қамту, тәрбие жұмысы, әдістемелік жұмыс т.б.); 4. Нұсқаулық дәрежесі бойынша.

Item 1 Item 2 Item 3 Item 4 Item 5125 100 75 50 25 0 Ұйымдастыру - демек нендей бір құрылым құру. Ұйым өзінің жоспарын

7 слайд
Item 1 Item 2 Item 3 Item 4 Item 5125 100 75 50 25 0 Ұйымдастыру - демек нендей бір құрылым құру. Ұйым өзінің жоспарын орындау, сол арқылы мақсатына жету үшін конструкциялауға қажетті көптеген элементтер болады.

7 слайд

Item 1 Item 2 Item 3 Item 4 Item 5125 100 75 50 25 0 Ұйымдастыру - демек нендей бір құрылым құру. Ұйым өзінің жоспарын орындау, сол арқылы мақсатына жету үшін конструкциялауға қажетті көптеген элементтер болады.

Басқаруда ұйымдастырудың жетілген жүйелерін құрудың жалпы схемасы келесі стадиялардан тұрады: • Зерттеу және жобалау; • Құру

8 слайд
Басқаруда ұйымдастырудың жетілген жүйелерін құрудың жалпы схемасы келесі стадиялардан тұрады: • Зерттеу және жобалау; • Құру және енгізу; • Пайдалану, қызмет етудің тиімділігін бағалау, модернизациялау.

8 слайд

Басқаруда ұйымдастырудың жетілген жүйелерін құрудың жалпы схемасы келесі стадиялардан тұрады: • Зерттеу және жобалау; • Құру және енгізу; • Пайдалану, қызмет етудің тиімділігін бағалау, модернизациялау.

Мотивацияға - жұмыскерлердің еңбекке деген ішкі ынтасын оятып жандандыру жатады. Осы бөлімде экономикалық қана еме

9 слайд
Мотивацияға - жұмыскерлердің еңбекке деген ішкі ынтасын оятып жандандыру жатады. Осы бөлімде экономикалық қана емес, психологиялық аспект орын алады.

9 слайд

Мотивацияға - жұмыскерлердің еңбекке деген ішкі ынтасын оятып жандандыру жатады. Осы бөлімде экономикалық қана емес, психологиялық аспект орын алады.

Ынталандыру дегеніміз - адамның ішіндегі белгілі ынталарды оята отырып, оны нақты іс-әрекеттерге ұмтылдыру мақсатым

10 слайд
Ынталандыру дегеніміз - адамның ішіндегі белгілі ынталарды оята отырып, оны нақты іс-әрекеттерге ұмтылдыру мақсатымее адамға әсер ету процесі. Ынталандыру адамды басқарудың негізін құрайды. Басқарудың тиімділігі көп дәрежеде, қаншалықты ынталандыру процесі табысты жүретініне байланысты.

10 слайд

Ынталандыру дегеніміз - адамның ішіндегі белгілі ынталарды оята отырып, оны нақты іс-әрекеттерге ұмтылдыру мақсатымее адамға әсер ету процесі. Ынталандыру адамды басқарудың негізін құрайды. Басқарудың тиімділігі көп дәрежеде, қаншалықты ынталандыру процесі табысты жүретініне байланысты.

Мотивациялаудың негізгі ережелері: Пее Адамдарды емақтауға етұрарлық еісі еүшін е мақтаңыз. Пе е Сындарлы етүрде есынаңыз. Пе

11 слайд
Мотивациялаудың негізгі ережелері: Пее Адамдарды емақтауға етұрарлық еісі еүшін е мақтаңыз. Пе е Сындарлы етүрде есынаңыз. Пе е Өз еқарамағыңыздағы еқызметкерлердің е дамуына екөмектесіңіз. Пе е Қызметкерлерді емаңызды емәселелерді ешешуге е тартып еотырыңыз. Пе е Нақты ежәне еорындалатындай емақсаттарды е белгілеңіз. Пе е Адал ежәне етатулық еқарым-қатынасты е ұстаныңыз!

11 слайд

Мотивациялаудың негізгі ережелері: Пее Адамдарды емақтауға етұрарлық еісі еүшін е мақтаңыз. Пе е Сындарлы етүрде есынаңыз. Пе е Өз еқарамағыңыздағы еқызметкерлердің е дамуына екөмектесіңіз. Пе е Қызметкерлерді емаңызды емәселелерді ешешуге е тартып еотырыңыз. Пе е Нақты ежәне еорындалатындай емақсаттарды е белгілеңіз. Пе е Адал ежәне етатулық еқарым-қатынасты е ұстаныңыз!

Item 1 Item 2 Item 3 Item 4 Item 550 40 30 20 10 0 Бақылауға - жоспарланған нәтижелер мен қол жеткен нәтижелердің сәйке

12 слайд
Item 1 Item 2 Item 3 Item 4 Item 550 40 30 20 10 0 Бақылауға - жоспарланған нәтижелер мен қол жеткен нәтижелердің сәйкестігін анықтау және фирма қызметтеріне түзету енгізу жатады.

12 слайд

Item 1 Item 2 Item 3 Item 4 Item 550 40 30 20 10 0 Бақылауға - жоспарланған нәтижелер мен қол жеткен нәтижелердің сәйкестігін анықтау және фирма қызметтеріне түзету енгізу жатады.

Бақылаудың әдістері: Есеп беруді тексеру; 01 Үлгі;02 Тіркеулер және есеп беру;03 04 Шектеуді орнату; 05 Ережелер, нұсқаулар; 0

13 слайд
Бақылаудың әдістері: Есеп беруді тексеру; 01 Үлгі;02 Тіркеулер және есеп беру;03 04 Шектеуді орнату; 05 Ережелер, нұсқаулар; 06 Қаржылық сметалар.

13 слайд

Бақылаудың әдістері: Есеп беруді тексеру; 01 Үлгі;02 Тіркеулер және есеп беру;03 04 Шектеуді орнату; 05 Ережелер, нұсқаулар; 06 Қаржылық сметалар.

Мектепішілік бақылау мақсаты: Пее Оқу еорнының едамуына ежағдай ежасау; Пе е Басқару ежәне ебасқарылу ежүйелерінің е өзара е

14 слайд
Мектепішілік бақылау мақсаты: Пее Оқу еорнының едамуына ежағдай ежасау; Пе е Басқару ежәне ебасқарылу ежүйелерінің е өзара еқатынасын еқамтамасыз еету; Пе е Мектеп еішіндегі еәкімшілік ежәне е қоғамдық ебақылауды епедагогикалық е үрдіске еқатысушылардың еөзін-өзі еталдау е және еөзін-өзі ебақылаумен еүйлестіру; Пе е Әр емұғалімнің ежұмысына еақпараттық е банк ежүйесін еқұру е(есеп, есараптама, е талдау, ебағалау).

14 слайд

Мектепішілік бақылау мақсаты: Пее Оқу еорнының едамуына ежағдай ежасау; Пе е Басқару ежәне ебасқарылу ежүйелерінің е өзара еқатынасын еқамтамасыз еету; Пе е Мектеп еішіндегі еәкімшілік ежәне е қоғамдық ебақылауды епедагогикалық е үрдіске еқатысушылардың еөзін-өзі еталдау е және еөзін-өзі ебақылаумен еүйлестіру; Пе е Әр емұғалімнің ежұмысына еақпараттық е банк ежүйесін еқұру е(есеп, есараптама, е талдау, ебағалау).

Қолданылған әдебиеттер: • Никитина Н.Н. Железнякова О.М., Петухов М.А. Основы профессионально- педагогической деятельности

15 слайд
Қолданылған әдебиеттер: • Никитина Н.Н. Железнякова О.М., Петухов М.А. Основы профессионально- педагогической деятельности. М.:Мастерство, 200201 • Жакенова Б.Қ. Тәмпішева Қ.Б., Мақсатова Л.М. Менеджмент негіздері. Астана- 2007 03 • Симонов В.П. Педагогический менеджмент. М., 2004 02

15 слайд

Қолданылған әдебиеттер: • Никитина Н.Н. Железнякова О.М., Петухов М.А. Основы профессионально- педагогической деятельности. М.:Мастерство, 200201 • Жакенова Б.Қ. Тәмпішева Қ.Б., Мақсатова Л.М. Менеджмент негіздері. Астана- 2007 03 • Симонов В.П. Педагогический менеджмент. М., 2004 02

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!!!

16 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!!!

16 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!!!