1 слайд
Педагогикалық
менеджменттің
функциялары
Орындаған: Қитым А.Ә.
Тексерген: Тапаева Ж.
Тобы: Кял/у-35
2 слайд
Педагогикалық менеджмент - оқу-тәрбие, оқу-таным
үрдісінің және білім берудің бүкіл жүйесінің
тиімділігін арттыруға бағытталған, оларды
басқарудың принциптері, әдістері, ұйымдастыру
нысандары мен технологиялық тәсілдерінің кешені.
3 слайд
Басқару функциясы - басқару
қызметінің нақты түрі, оны жүзеге
асыру үшін арнайы амалдар мен
әдістер, сондай-ақ тиісті ұйымдық
жұмыстар қолданылады. Әрбір
басқару функциясы үдеріс болып
саналады, өйткені, бұлар да өзара
байланысты әрекеттер сериясынан
тұрады. Басқару функциясы барлық
функцияның жалпы жиынтығы.
4 слайд
Басқару
функциялары • Жоспарлау;
• Ұйымдастыру;
• Ынталандыру;
• Бақылау.
5 слайд
Жоспарлау - барлық
басқару функциясының
ішіндегі ең елеулісі болып
саналады. Жоспарлау
кәсіпорын мен бөлімшенің
мақсатын таңдап алудан
тұрады, сондай-ақ осы
мақсатқа жету амалдарын
қарастырады.
6 слайд
Жоспарлауды бірнеше межелер бойынша
жіктеуге болады:
1. Қамту дәрежесі бойынша (жалпы және
бөлек);
2. Қызмет ауқымы бойынша
(стратегиялық, тактикалық, жедел);
3. Қызмет ету салалары бойынша
(мектепке қатысты жалпы біліммен қамту,
тәрбие жұмысы, әдістемелік жұмыс т.б.);
4. Нұсқаулық дәрежесі бойынша.
7 слайд
Item 1 Item 2 Item 3 Item 4 Item 5125
100
75
50
25
0 Ұйымдастыру -
демек нендей бір
құрылым құру. Ұйым
өзінің жоспарын
орындау, сол
арқылы мақсатына
жету үшін
конструкциялауға
қажетті көптеген
элементтер болады.
8 слайд
Басқаруда ұйымдастырудың жетілген
жүйелерін құрудың жалпы схемасы
келесі стадиялардан тұрады:
• Зерттеу және жобалау;
• Құру және енгізу; • Пайдалану, қызмет етудің
тиімділігін бағалау,
модернизациялау.
9 слайд
Мотивацияға - жұмыскерлердің
еңбекке деген ішкі ынтасын
оятып жандандыру жатады. Осы
бөлімде экономикалық қана емес,
психологиялық аспект орын
алады.
10 слайд
Ынталандыру дегеніміз - адамның
ішіндегі белгілі ынталарды оята отырып,
оны нақты іс-әрекеттерге ұмтылдыру
мақсатымее адамға әсер ету процесі.
Ынталандыру адамды басқарудың негізін
құрайды. Басқарудың тиімділігі көп
дәрежеде, қаншалықты ынталандыру
процесі табысты жүретініне байланысты.
11 слайд
Мотивациялаудың
негізгі ережелері: Пее Адамдарды емақтауға етұрарлық еісі еүшін е
мақтаңыз.
Пе
е Сындарлы етүрде есынаңыз.
Пе
е Өз еқарамағыңыздағы еқызметкерлердің е
дамуына
екөмектесіңіз.
Пе
е Қызметкерлерді емаңызды емәселелерді ешешуге е
тартып
еотырыңыз.
Пе
е Нақты ежәне еорындалатындай емақсаттарды е
белгілеңіз.
Пе
е Адал ежәне етатулық еқарым-қатынасты е
ұстаныңыз!
12 слайд
Item 1 Item 2 Item 3 Item 4 Item 550
40
30
20
10
0 Бақылауға -
жоспарланған
нәтижелер мен қол
жеткен нәтижелердің
сәйкестігін анықтау
және фирма
қызметтеріне түзету
енгізу жатады.
13 слайд
Бақылаудың әдістері:
Есеп беруді тексеру; 01
Үлгі;02
Тіркеулер және есеп
беру;03
04
Шектеуді орнату; 05
Ережелер,
нұсқаулар; 06
Қаржылық сметалар.
14 слайд
Мектепішілік
бақылау
мақсаты: Пее Оқу еорнының едамуына ежағдай ежасау;
Пе
е Басқару ежәне ебасқарылу ежүйелерінің е
өзара
еқатынасын еқамтамасыз еету;
Пе
е Мектеп еішіндегі еәкімшілік ежәне е
қоғамдық
ебақылауды епедагогикалық е
үрдіске
еқатысушылардың еөзін-өзі еталдау е
және
еөзін-өзі ебақылаумен еүйлестіру;
Пе
е Әр емұғалімнің ежұмысына еақпараттық е
банк
ежүйесін еқұру е(есеп, есараптама, е
талдау,
ебағалау).
15 слайд
Қолданылған
әдебиеттер:
• Никитина Н.Н.
Железнякова О.М.,
Петухов М.А. Основы
профессионально-
педагогической
деятельности.
М.:Мастерство, 200201
• Жакенова Б.Қ.
Тәмпішева Қ.Б.,
Мақсатова Л.М.
Менеджмент
негіздері. Астана-
2007
03 • Симонов В.П.
Педагогический
менеджмент. М.,
2004 02
16 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАҚМЕТ!!!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз