Материалдар / Жиембет жырау “Еңсегей бойлы ер Есім” толғауы

Жиембет жырау “Еңсегей бойлы ер Есім” толғауы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жиембет жырау “Еңсегей бойлы ер Есім” толғауы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2019
2520
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Достық жалпы отра мектебі

1 слайд
Достық жалпы отра мектебі

1 слайд

Достық жалпы отра мектебі

Сабақтың тақырыбы: Сабақтың тақырыбы: Жиембет жырауЖиембет жырау “Еңсегей бойлы ер Есім” “Еңсегей бойлы ер

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың тақырыбы: Жиембет жырауЖиембет жырау “Еңсегей бойлы ер Есім” “Еңсегей бойлы ер Есім” толғауытолғауы

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Сабақтың тақырыбы: Жиембет жырауЖиембет жырау “Еңсегей бойлы ер Есім” “Еңсегей бойлы ер Есім” толғауытолғауы

Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесі

3 слайд
Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдау Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып ,тарихи және көркемдік құндылығына баға беру

3 слайд

Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдау Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып ,тарихи және көркемдік құндылығына баға беру

Сабақ мақсаттары :Сабақ мақсаттары : Барлық оқушылар орындай алады: 1.Әдеби шығарманы оқып ,негізгі ойды анықтай алады. О

4 слайд
Сабақ мақсаттары :Сабақ мақсаттары : Барлық оқушылар орындай алады: 1.Әдеби шығарманы оқып ,негізгі ойды анықтай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: 1.Әдеби шығармадағы автор мен шығарма кейіпкерін салыстыра алады. 2. ¬Толғаудың мазмұнын түсініп ,кейіпкерлер туралы ойын дәлелмен жеткізеді. Кейбір оқушылар орындай алады: Шығармадағы көркемдегіш құралдарды пайдаланып ,өлең жаза алады.

4 слайд

Сабақ мақсаттары :Сабақ мақсаттары : Барлық оқушылар орындай алады: 1.Әдеби шығарманы оқып ,негізгі ойды анықтай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: 1.Әдеби шығармадағы автор мен шығарма кейіпкерін салыстыра алады. 2. ¬Толғаудың мазмұнын түсініп ,кейіпкерлер туралы ойын дәлелмен жеткізеді. Кейбір оқушылар орындай алады: Шығармадағы көркемдегіш құралдарды пайдаланып ,өлең жаза алады.

Бағалау критерийлері:  Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды.  Шығармадағы автор бейнесін анықтай

5 слайд
Бағалау критерийлері:  Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды.  Шығармадағы автор бейнесін анықтайды.  Шығармадағы автор бейнесін анықтайды.Шығармадағы көркемдегіш тауып талдайды.Шығармадағы кейіпкерлерді салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.

5 слайд

Бағалау критерийлері:  Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды.  Шығармадағы автор бейнесін анықтайды.  Шығармадағы автор бейнесін анықтайды.Шығармадағы көркемдегіш тауып талдайды.Шығармадағы кейіпкерлерді салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.

І топ Жыраула р ІІ топ Ақындар ІІІ топ Зерттеушіл ерІ V топ Ғалымда р

6 слайд
І топ Жыраула р ІІ топ Ақындар ІІІ топ Зерттеушіл ерІ V топ Ғалымда р

6 слайд

І топ Жыраула р ІІ топ Ақындар ІІІ топ Зерттеушіл ерІ V топ Ғалымда р

Аудиожазба “ Еңсегей бойлы ер Есім”

7 слайд
Аудиожазба “ Еңсегей бойлы ер Есім”

7 слайд

Аудиожазба “ Еңсегей бойлы ер Есім”

Жиембет Бортоғашұлы Х V ІІ ғ. аса көрнекті ақыны, ірі ойшылы, қырағы сардары. Ол Есім ханның әскербасы батырларының бірі, әр

8 слайд
Жиембет Бортоғашұлы Х V ІІ ғ. аса көрнекті ақыны, ірі ойшылы, қырағы сардары. Ол Есім ханның әскербасы батырларының бірі, әрі жорықшы жырауы. Жиембеттің бұлайша халық аузында сақталуы, ол ең алдымен елдің көкейіне қонымды жыр толғап, бойындағы ақындық шабытын батырлықпен байланыстырған болса керек. Мұның үстіне, Жиембет өзі тұстас кейбір хан мен билерге наразылық білдірген, тіл тигізе батыл сөздер де айтқан, өз дәуірінің өткір азаматы болған.

8 слайд

Жиембет Бортоғашұлы Х V ІІ ғ. аса көрнекті ақыны, ірі ойшылы, қырағы сардары. Ол Есім ханның әскербасы батырларының бірі, әрі жорықшы жырауы. Жиембеттің бұлайша халық аузында сақталуы, ол ең алдымен елдің көкейіне қонымды жыр толғап, бойындағы ақындық шабытын батырлықпен байланыстырған болса керек. Мұның үстіне, Жиембет өзі тұстас кейбір хан мен билерге наразылық білдірген, тіл тигізе батыл сөздер де айтқан, өз дәуірінің өткір азаматы болған.

1-тапсырма: Жиембет жыраудың «Еңсегей бойлы ер Есім» толғауындағы Есімханға берген образын гуманистік тұрғыдан ашып, талдаң

9 слайд
1-тапсырма: Жиембет жыраудың «Еңсегей бойлы ер Есім» толғауындағы Есімханға берген образын гуманистік тұрғыдан ашып, талдаңдар. Дескриптор: 1.Толғаудың мазмұнын айтады, Жиембет жырау туралы біледі. 2. Толғаудағы Есімханға берген образын ашады. 3.Есімханға берген образды ашады және талдау жасайды.

9 слайд

1-тапсырма: Жиембет жыраудың «Еңсегей бойлы ер Есім» толғауындағы Есімханға берген образын гуманистік тұрғыдан ашып, талдаңдар. Дескриптор: 1.Толғаудың мазмұнын айтады, Жиембет жырау туралы біледі. 2. Толғаудағы Есімханға берген образын ашады. 3.Есімханға берген образды ашады және талдау жасайды.

“ Прожектор ” Есім ханға

10 слайд
“ Прожектор ” Есім ханға

10 слайд

“ Прожектор ” Есім ханға

2-тапсырма: Дара диаграмма Толғаудағы Жиембет жыраудың авторлық бейнесін анықтаңдар. Дескриптор: 1.Жиембет жыраудың өмірбая

11 слайд
2-тапсырма: Дара диаграмма Толғаудағы Жиембет жыраудың авторлық бейнесін анықтаңдар. Дескриптор: 1.Жиембет жыраудың өмірбаянын айтады. 2.Оның шығармашылығы туралы біледі. 3.Өз заманындағы тарихи тұлға болғанын шығармалары арқылы дәлелдеп айтады. :

11 слайд

2-тапсырма: Дара диаграмма Толғаудағы Жиембет жыраудың авторлық бейнесін анықтаңдар. Дескриптор: 1.Жиембет жыраудың өмірбаянын айтады. 2.Оның шығармашылығы туралы біледі. 3.Өз заманындағы тарихи тұлға болғанын шығармалары арқылы дәлелдеп айтады. :

IKAZ.KZ - ашық мәліметтер порталыДара диаграмма Жиембет жырау

12 слайд
IKAZ.KZ - ашық мәліметтер порталыДара диаграмма Жиембет жырау

12 слайд

IKAZ.KZ - ашық мәліметтер порталыДара диаграмма Жиембет жырау

3-тапсырма: «Қос жазба күнделігі» Толғаудан көркемдегіш құралдарды (ассонанс, теңеу, метафора, қайталау) табыңдар. Қал

13 слайд
3-тапсырма: «Қос жазба күнделігі» Толғаудан көркемдегіш құралдарды (ассонанс, теңеу, метафора, қайталау) табыңдар. Қалай қолданып тұрғандарын айтыңдар. Дескриптор: 1.Берілген көркемдегіш құралдар туралы біледі. 2.Толғаудағы көркемдегіш құралдарды (ассонанс, теңеу, метафора, қайталау) табады.  

13 слайд

3-тапсырма: «Қос жазба күнделігі» Толғаудан көркемдегіш құралдарды (ассонанс, теңеу, метафора, қайталау) табыңдар. Қалай қолданып тұрғандарын айтыңдар. Дескриптор: 1.Берілген көркемдегіш құралдар туралы біледі. 2.Толғаудағы көркемдегіш құралдарды (ассонанс, теңеу, метафора, қайталау) табады.  

4-тапсырма: «Қос диаграмма» әдісі Толғаудағы кейіпкердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып,т

14 слайд
4-тапсырма: «Қос диаграмма» әдісі Толғаудағы кейіпкердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып,тарихи және көркемдік құндылығына баға беріңдер. Дескриптор: 1.Толғаудағы кейіпкердің іс-әрекетін табады. 2.Автор берген портреттік мінездемені тауып ,екеуін салыстырады. 3.Кейіпкердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездеменің тарихи және көркемдік құндылығын айтады.  

14 слайд

4-тапсырма: «Қос диаграмма» әдісі Толғаудағы кейіпкердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып,тарихи және көркемдік құндылығына баға беріңдер. Дескриптор: 1.Толғаудағы кейіпкердің іс-әрекетін табады. 2.Автор берген портреттік мінездемені тауып ,екеуін салыстырады. 3.Кейіпкердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездеменің тарихи және көркемдік құндылығын айтады.  

Қос диаграмма

15 слайд
Қос диаграмма

15 слайд

Қос диаграмма

“ Балы қ қаңқасы” Толғау неліктен Есім хан есімімен аталған ? Тол ғау неліктен Есім хан аталғанн Қоры

16 слайд
“ Балы қ қаңқасы” Толғау неліктен Есім хан есімімен аталған ? Тол ғау неліктен Есім хан аталғанн Қорытындылау

16 слайд

“ Балы қ қаңқасы” Толғау неліктен Есім хан есімімен аталған ? Тол ғау неліктен Есім хан аталғанн Қорытындылау

Кері байланыс “ Мен бүгінгі сабақта қандай іс-әрекет жасадым .... -Ойландым -Іздендім -Досыма көмектестім

17 слайд
Кері байланыс “ Мен бүгінгі сабақта қандай іс-әрекет жасадым .... -Ойландым -Іздендім -Досыма көмектестім -Топта белсенді болдым- Кей тапсырманы орындауда қиналдым -Шығармашылықпен айналыстым -Жетістікке жеттім -Өз ойымды ашық айта алдым -Сабақты өз бетіммен меңгердім. -Тобымды жеңіске жетеледім. -Өз әрекетіме өзім риза болдым .  

17 слайд

Кері байланыс “ Мен бүгінгі сабақта қандай іс-әрекет жасадым .... -Ойландым -Іздендім -Досыма көмектестім -Топта белсенді болдым- Кей тапсырманы орындауда қиналдым -Шығармашылықпен айналыстым -Жетістікке жеттім -Өз ойымды ашық айта алдым -Сабақты өз бетіммен меңгердім. -Тобымды жеңіске жетеледім. -Өз әрекетіме өзім риза болдым .  

18 слайд

18 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ