Жиембет жырау “Еңсегей бойлы ер Есім” толғауы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Достық жалпы отра мектебі
1 слайд
Достық жалпы отра мектебі
2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың тақырыбы:
Жиембет жырауЖиембет жырау
“Еңсегей бойлы ер Есім” “Еңсегей бойлы ер Есім”
толғауытолғауы
2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың тақырыбы: Жиембет жырауЖиембет жырау “Еңсегей бойлы ер Есім” “Еңсегей бойлы ер Есім” толғауытолғауы
3 слайд
Әдеби
шығармадағы
тұлғалық
болмысты
гуманистік
тұрғыдан
талдау. Эпикалық,
поэзиялық,
драмалық
шығармадағы
автор
бейнесін
анықтау Шығармадағы
көркемдегіш
құралдардың
қолданысын
талдау
Кейіпкерлердің
іс-әрекеті мен
автор берген
портреттік
мінездемені
салыстырып ,тарихи
және көркемдік
құндылығына баға беру
3 слайд
Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдау Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып ,тарихи және көркемдік құндылығына баға беру
4 слайд
Сабақ мақсаттары :Сабақ мақсаттары :
Барлық оқушылар орындай алады:
1.Әдеби шығарманы оқып ,негізгі ойды
анықтай алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай
алады:
1.Әдеби шығармадағы автор мен шығарма
кейіпкерін салыстыра алады.
2. ¬Толғаудың мазмұнын түсініп ,кейіпкерлер
туралы ойын дәлелмен жеткізеді.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды
пайдаланып ,өлең жаза алады.
4 слайд
Сабақ мақсаттары :Сабақ мақсаттары : Барлық оқушылар орындай алады: 1.Әдеби шығарманы оқып ,негізгі ойды анықтай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: 1.Әдеби шығармадағы автор мен шығарма кейіпкерін салыстыра алады. 2. ¬Толғаудың мазмұнын түсініп ,кейіпкерлер туралы ойын дәлелмен жеткізеді. Кейбір оқушылар орындай алады: Шығармадағы көркемдегіш құралдарды пайдаланып ,өлең жаза алады.
5 слайд
Бағалау критерийлері:
Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты
гуманистік тұрғыдан талдайды.
Шығармадағы автор бейнесін
анықтайды.
Шығармадағы автор бейнесін
анықтайды.Шығармадағы көркемдегіш
тауып талдайды.Шығармадағы
кейіпкерлерді салыстырып, тарихи және
көркемдік құндылығына баға береді.
5 слайд
Бағалау критерийлері: Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды. Шығармадағы автор бейнесін анықтайды. Шығармадағы автор бейнесін анықтайды.Шығармадағы көркемдегіш тауып талдайды.Шығармадағы кейіпкерлерді салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.
6 слайд
І топ
Жыраула
р ІІ топ
Ақындар
ІІІ топ
Зерттеушіл
ерІ V топ
Ғалымда
р
6 слайд
І топ Жыраула р ІІ топ Ақындар ІІІ топ Зерттеушіл ерІ V топ Ғалымда р
7 слайд
Аудиожазба
“ Еңсегей бойлы ер
Есім”
7 слайд
Аудиожазба “ Еңсегей бойлы ер Есім”
8 слайд
Жиембет Бортоғашұлы Х V ІІ ғ.
аса көрнекті ақыны, ірі ойшылы,
қырағы сардары. Ол Есім ханның
әскербасы батырларының бірі,
әрі жорықшы жырауы.
Жиембеттің бұлайша халық
аузында сақталуы, ол ең
алдымен елдің көкейіне
қонымды жыр толғап,
бойындағы ақындық шабытын
батырлықпен байланыстырған
болса керек. Мұның үстіне,
Жиембет өзі тұстас кейбір хан
мен билерге наразылық
білдірген, тіл тигізе батыл
сөздер де айтқан, өз дәуірінің
өткір азаматы болған.
8 слайд
Жиембет Бортоғашұлы Х V ІІ ғ. аса көрнекті ақыны, ірі ойшылы, қырағы сардары. Ол Есім ханның әскербасы батырларының бірі, әрі жорықшы жырауы. Жиембеттің бұлайша халық аузында сақталуы, ол ең алдымен елдің көкейіне қонымды жыр толғап, бойындағы ақындық шабытын батырлықпен байланыстырған болса керек. Мұның үстіне, Жиембет өзі тұстас кейбір хан мен билерге наразылық білдірген, тіл тигізе батыл сөздер де айтқан, өз дәуірінің өткір азаматы болған.
9 слайд
1-тапсырма:
Жиембет жыраудың «Еңсегей бойлы ер Есім» толғауындағы
Есімханға берген образын гуманистік тұрғыдан ашып,
талдаңдар.
Дескриптор:
1.Толғаудың мазмұнын айтады, Жиембет жырау туралы
біледі.
2. Толғаудағы Есімханға берген образын ашады.
3.Есімханға берген образды ашады және талдау
жасайды.
9 слайд
1-тапсырма: Жиембет жыраудың «Еңсегей бойлы ер Есім» толғауындағы Есімханға берген образын гуманистік тұрғыдан ашып, талдаңдар. Дескриптор: 1.Толғаудың мазмұнын айтады, Жиембет жырау туралы біледі. 2. Толғаудағы Есімханға берген образын ашады. 3.Есімханға берген образды ашады және талдау жасайды.
10 слайд
“ Прожектор ”
Есім
ханға
10 слайд
“ Прожектор ” Есім ханға
11 слайд
2-тапсырма:
Дара диаграмма
Толғаудағы Жиембет жыраудың авторлық бейнесін
анықтаңдар.
Дескриптор:
1.Жиембет жыраудың өмірбаянын айтады.
2.Оның шығармашылығы туралы біледі.
3.Өз заманындағы тарихи тұлға болғанын шығармалары
арқылы дәлелдеп айтады.
:
11 слайд
2-тапсырма: Дара диаграмма Толғаудағы Жиембет жыраудың авторлық бейнесін анықтаңдар. Дескриптор: 1.Жиембет жыраудың өмірбаянын айтады. 2.Оның шығармашылығы туралы біледі. 3.Өз заманындағы тарихи тұлға болғанын шығармалары арқылы дәлелдеп айтады. :
12 слайд
IKAZ.KZ - ашық мәліметтер порталыДара диаграмма
Жиембет
жырау
12 слайд
IKAZ.KZ - ашық мәліметтер порталыДара диаграмма Жиембет жырау
13 слайд
3-тапсырма:
«Қос жазба күнделігі»
Толғаудан көркемдегіш құралдарды (ассонанс, теңеу,
метафора, қайталау) табыңдар. Қалай қолданып
тұрғандарын айтыңдар.
Дескриптор:
1.Берілген көркемдегіш құралдар туралы біледі.
2.Толғаудағы көркемдегіш құралдарды (ассонанс,
теңеу, метафора, қайталау) табады.
13 слайд
3-тапсырма: «Қос жазба күнделігі» Толғаудан көркемдегіш құралдарды (ассонанс, теңеу, метафора, қайталау) табыңдар. Қалай қолданып тұрғандарын айтыңдар. Дескриптор: 1.Берілген көркемдегіш құралдар туралы біледі. 2.Толғаудағы көркемдегіш құралдарды (ассонанс, теңеу, метафора, қайталау) табады.
14 слайд
4-тапсырма:
«Қос диаграмма»
әдісі
Толғаудағы кейіпкердің іс-әрекеті мен автор берген
портреттік мінездемені салыстырып,тарихи және
көркемдік құндылығына баға беріңдер.
Дескриптор:
1.Толғаудағы кейіпкердің іс-әрекетін табады.
2.Автор берген портреттік мінездемені
тауып ,екеуін салыстырады.
3.Кейіпкердің іс-әрекеті мен автор берген
портреттік мінездеменің тарихи және көркемдік
құндылығын айтады.
14 слайд
4-тапсырма: «Қос диаграмма» әдісі Толғаудағы кейіпкердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып,тарихи және көркемдік құндылығына баға беріңдер. Дескриптор: 1.Толғаудағы кейіпкердің іс-әрекетін табады. 2.Автор берген портреттік мінездемені тауып ,екеуін салыстырады. 3.Кейіпкердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездеменің тарихи және көркемдік құндылығын айтады.
15 слайд
Қос
диаграмма
15 слайд
Қос диаграмма
16 слайд
“ Балы қ қаңқасы”
Толғау
неліктен
Есім хан
есімімен
аталған ?
Тол ғау
неліктен
Есім хан
аталғанн Қорытындылау
16 слайд
“ Балы қ қаңқасы” Толғау неліктен Есім хан есімімен аталған ? Тол ғау неліктен Есім хан аталғанн Қорытындылау
17 слайд
Кері байланыс
“ Мен бүгінгі сабақта қандай іс-әрекет
жасадым ....
-Ойландым
-Іздендім
-Досыма көмектестім
-Топта белсенді болдым-
Кей тапсырманы орындауда қиналдым
-Шығармашылықпен айналыстым
-Жетістікке жеттім
-Өз ойымды ашық айта алдым
-Сабақты өз бетіммен меңгердім.
-Тобымды жеңіске жетеледім.
-Өз әрекетіме өзім риза болдым .
17 слайд
Кері байланыс “ Мен бүгінгі сабақта қандай іс-әрекет жасадым .... -Ойландым -Іздендім -Досыма көмектестім -Топта белсенді болдым- Кей тапсырманы орындауда қиналдым -Шығармашылықпен айналыстым -Жетістікке жеттім -Өз ойымды ашық айта алдым -Сабақты өз бетіммен меңгердім. -Тобымды жеңіске жетеледім. -Өз әрекетіме өзім риза болдым .
18 слайд
18 слайд