"Жіппен бейнелеу" (ашық сабақ)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Жіппен бейнелеу" (ашық сабақ)

Материал туралы қысқаша түсінік
әріптестеріме көмек болсын
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Технология пәнінің мұғалімі Жуматаева Гульзат Нарыкбаевна Көркем еңбек 5 - сынып “ Жіппен бейнелеу”Шу қаласы Тұрар Рысқұлов

#1 слайд
Технология пәнінің мұғалімі Жуматаева Гульзат Нарыкбаевна Көркем еңбек 5 - сынып “ Жіппен бейнелеу”Шу қаласы Тұрар Рысқұлов атындағы орта мектебі

1 слайд

Технология пәнінің мұғалімі Жуматаева Гульзат Нарыкбаевна Көркем еңбек 5 - сынып “ Жіппен бейнелеу”Шу қаласы Тұрар Рысқұлов атындағы орта мектебі

Ұйымдастыру кезеңі « Smile » 0 1Бөлі м “ 4 сурет бір ұғым” 0 2Бөл ім “ Кинометафара ” әдісі 0 3Бөл і

#2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі « Smile » 0 1Бөлі м “ 4 сурет бір ұғым” 0 2Бөл ім “ Кинометафара ” әдісі 0 3Бөл ім 0 4Бөл ім «Сканерлеу» әдісі 0 5Бөл ім ' Цикл әдісі" . 0 6Бөл ім С А Б А Қ ' Галереяға саяхат" . Бөлім 06

2 слайд

Ұйымдастыру кезеңі « Smile » 0 1Бөлі м “ 4 сурет бір ұғым” 0 2Бөл ім “ Кинометафара ” әдісі 0 3Бөл ім 0 4Бөл ім «Сканерлеу» әдісі 0 5Бөл ім ' Цикл әдісі" . 0 6Бөл ім С А Б А Қ ' Галереяға саяхат" . Бөлім 06

Сабақты ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларға өз көңіл -күйін смайлик арқылы бейнелеп беруді ұсынамын.

#3 слайд
Сабақты ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларға өз көңіл -күйін смайлик арқылы бейнелеп беруді ұсынамын.

3 слайд

Сабақты ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларға өз көңіл -күйін смайлик арқылы бейнелеп беруді ұсынамын.

« The Hat » программасы арқылы топқа бөлу:

#4 слайд
« The Hat » программасы арқылы топқа бөлу:

4 слайд

« The Hat » программасы арқылы топқа бөлу:

Жіппен бейнелеу - Тақтадан не көріп тұрсыңдар балалар? -Мына суретті байланыстыратын ұғымды анықтаңыздар? -Бүгінгі сабақта қанд

#5 слайд
Жіппен бейнелеу - Тақтадан не көріп тұрсыңдар балалар? -Мына суретті байланыстыратын ұғымды анықтаңыздар? -Бүгінгі сабақта қандай өнер түрін үйренеміз деп ойлайсыңдар? Мақсатым: Сабақтың тақырыбын ашу. Оқушыға ой салу арқылы логикалық ойлауын дамытамыз. «4 сурет бір ұғым»

5 слайд

Жіппен бейнелеу - Тақтадан не көріп тұрсыңдар балалар? -Мына суретті байланыстыратын ұғымды анықтаңыздар? -Бүгінгі сабақта қандай өнер түрін үйренеміз деп ойлайсыңдар? Мақсатым: Сабақтың тақырыбын ашу. Оқушыға ой салу арқылы логикалық ойлауын дамытамыз. «4 сурет бір ұғым»

Жіппен бейнелеуСабақтың тақырыбы :

#6 слайд
Жіппен бейнелеуСабақтың тақырыбы :

6 слайд

Жіппен бейнелеуСабақтың тақырыбы :

Оқу мақсаты : 5.1.4.1. Шығармашылық жұмысты орындау кезеңдерін анықтай отырып жоспар дайындау. Сабақтың мақсаты : • Жіппен

#7 слайд
Оқу мақсаты : 5.1.4.1. Шығармашылық жұмысты орындау кезеңдерін анықтай отырып жоспар дайындау. Сабақтың мақсаты : • Жіппен бейнелеу өнерінің түрлерін білу; • Жіппен бейнелеу жұмысының орындау алгоритмін анықтау; • Шғармашылық жұмыстың моделдерін құру. Жетістік критерийлері : • Жіппен бейнелеу өнерін біледі; • Жұмыстың орындалу ретін құра алады; • Шығармашылық жұмысты модельдейді;

7 слайд

Оқу мақсаты : 5.1.4.1. Шығармашылық жұмысты орындау кезеңдерін анықтай отырып жоспар дайындау. Сабақтың мақсаты : • Жіппен бейнелеу өнерінің түрлерін білу; • Жіппен бейнелеу жұмысының орындау алгоритмін анықтау; • Шғармашылық жұмыстың моделдерін құру. Жетістік критерийлері : • Жіппен бейнелеу өнерін біледі; • Жұмыстың орындалу ретін құра алады; • Шығармашылық жұмысты модельдейді;

Жіппен орындалатын жұмыс түрлерін ата?«Сұрақ- жауап» әдісі Жұмыс түрлеріКесте тігу Жіппен өру Шұлық тоқу

#8 слайд
Жіппен орындалатын жұмыс түрлерін ата?«Сұрақ- жауап» әдісі Жұмыс түрлеріКесте тігу Жіппен өру Шұлық тоқу

8 слайд

Жіппен орындалатын жұмыс түрлерін ата?«Сұрақ- жауап» әдісі Жұмыс түрлеріКесте тігу Жіппен өру Шұлық тоқу

Шығармашылық жұмыстар: Оқушылардың қолөнерге деген қызығушылығын, сұлулықты қабылдау сезімдерін ояту мақсатында жіппен бейнел

#9 слайд
Шығармашылық жұмыстар: Оқушылардың қолөнерге деген қызығушылығын, сұлулықты қабылдау сезімдерін ояту мақсатында жіппен бейнелеу өнерлерімен таныстыру.

9 слайд

Шығармашылық жұмыстар: Оқушылардың қолөнерге деген қызығушылығын, сұлулықты қабылдау сезімдерін ояту мақсатында жіппен бейнелеу өнерлерімен таныстыру.

1. Жіппен бейнелеу арқылы қандай шығармашылық жұмыс жасар едің? 3.Жіппен бейнелеуде орындау техникасы «Кинометофара» әдісі

#10 слайд
1. Жіппен бейнелеу арқылы қандай шығармашылық жұмыс жасар едің? 3.Жіппен бейнелеуде орындау техникасы «Кинометофара» әдісі 2.Жіппен бейнелеу өнерімен жұмыс жасағанда қандай қауіп бар? 1. Оқушыларға видео ұсынамын. Бейнебаянды көріп төмендегі сұрақтарға жауап береді

10 слайд

1. Жіппен бейнелеу арқылы қандай шығармашылық жұмыс жасар едің? 3.Жіппен бейнелеуде орындау техникасы «Кинометофара» әдісі 2.Жіппен бейнелеу өнерімен жұмыс жасағанда қандай қауіп бар? 1. Оқушыларға видео ұсынамын. Бейнебаянды көріп төмендегі сұрақтарға жауап береді

«Сканерлеу» әдісі • І топқа : Бұрышты орындау • ІІ топқа: Шеңберді орындау • ІІІ топқа:Доғаны орындау 7 минут Әр топ жасаған

#11 слайд
«Сканерлеу» әдісі • І топқа : Бұрышты орындау • ІІ топқа: Шеңберді орындау • ІІІ топқа:Доғаны орындау 7 минут Әр топ жасаған постерлерін баяндап береді Әр топ бір-біріне кері байланыс береді: «Екі жұлдыз, бір тілек» Дескриптор Білім алушы - Жіппен бейнелеуді орындау техникасын түсіндіре алады - Бұрышты орындау алгоритмін біледі; 1 минут 4 минут 1 минут

11 слайд

«Сканерлеу» әдісі • І топқа : Бұрышты орындау • ІІ топқа: Шеңберді орындау • ІІІ топқа:Доғаны орындау 7 минут Әр топ жасаған постерлерін баяндап береді Әр топ бір-біріне кері байланыс береді: «Екі жұлдыз, бір тілек» Дескриптор Білім алушы - Жіппен бейнелеуді орындау техникасын түсіндіре алады - Бұрышты орындау алгоритмін біледі; 1 минут 4 минут 1 минут

Жіппен бейнелеудің орындалу техникасы 1.Бұрышты орындау: 2.Шеңберді орындау 3.Доғаны орындау Картонның теріс бетіне кез к

#12 слайд
Жіппен бейнелеудің орындалу техникасы 1.Бұрышты орындау: 2.Шеңберді орындау 3.Доғаны орындау Картонның теріс бетіне кез келген бұрыш сызу; Бұрыштың әрбір жағын тең бөлікке бөлу; Төбесінен бастап әр нүктені нөмірлеу керек; Төбесінен басқа нүктелерді инемен немесе бізбен тесу; -Инеге жіп сабақтау; Жіпті теріс жағынан скочпен бекіту; Шеңберді тігу: Шеңберді сызу; Шеңберді тең бөлікке бөлу; Барлық нүктелерін инемен немесе бізбен тесу; Инеге жіп сабақтау; Жіпті теріс жағынан скочпен бекіту; Схема бойынша шеңберді тігу. Доғаны тігу: Доғаның үлгісін сызу; Доғаның басынан бастап санмен белгілеу; Барлық нүктелерін инемен немесе бізбен тесу; Инеге жіп сабақтау; Жіпті теріс жағынан скочпен бекіту; Схема бойынша шеңберді тігу.  «Сканерлеу» әдісі

12 слайд

Жіппен бейнелеудің орындалу техникасы 1.Бұрышты орындау: 2.Шеңберді орындау 3.Доғаны орындау Картонның теріс бетіне кез келген бұрыш сызу; Бұрыштың әрбір жағын тең бөлікке бөлу; Төбесінен бастап әр нүктені нөмірлеу керек; Төбесінен басқа нүктелерді инемен немесе бізбен тесу; -Инеге жіп сабақтау; Жіпті теріс жағынан скочпен бекіту; Шеңберді тігу: Шеңберді сызу; Шеңберді тең бөлікке бөлу; Барлық нүктелерін инемен немесе бізбен тесу; Инеге жіп сабақтау; Жіпті теріс жағынан скочпен бекіту; Схема бойынша шеңберді тігу. Доғаны тігу: Доғаның үлгісін сызу; Доғаның басынан бастап санмен белгілеу; Барлық нүктелерін инемен немесе бізбен тесу; Инеге жіп сабақтау; Жіпті теріс жағынан скочпен бекіту; Схема бойынша шеңберді тігу.  «Сканерлеу» әдісі

“ Цикл ” әдісі 1. № 1 Бұрышты орындау тәсілін пайдаланып, шығармашылық жұмыс ойластыру 2. № 2 Орында 3. № 3 Нәтижені үлгім

#13 слайд
“ Цикл ” әдісі 1. № 1 Бұрышты орындау тәсілін пайдаланып, шығармашылық жұмыс ойластыру 2. № 2 Орында 3. № 3 Нәтижені үлгімен салыстыр 4. № 4 Алған нәтижені қалай түрлендірер едің, түсіндір. Тапсырма :Дескриптор Білім алушы -Жіппен бейнелеуде бұрыштарды,доғаны орындау техникасын біледі; --Нысананың модельін құрастырады; -Шығармашылық жұмысты жобалай алады.. 7 минут З е р т т е у , қ о л д а н у Сарамандық жұмыс

13 слайд

“ Цикл ” әдісі 1. № 1 Бұрышты орындау тәсілін пайдаланып, шығармашылық жұмыс ойластыру 2. № 2 Орында 3. № 3 Нәтижені үлгімен салыстыр 4. № 4 Алған нәтижені қалай түрлендірер едің, түсіндір. Тапсырма :Дескриптор Білім алушы -Жіппен бейнелеуде бұрыштарды,доғаны орындау техникасын біледі; --Нысананың модельін құрастырады; -Шығармашылық жұмысты жобалай алады.. 7 минут З е р т т е у , қ о л д а н у Сарамандық жұмыс

Оқушының аты-жөні: ____________________________________________________ ______ № 1 Бұрышты орындау тәсілін пайдаланып, шығармаш

#14 слайд
Оқушының аты-жөні: ____________________________________________________ ______ № 1 Бұрышты орындау тәсілін пайдаланып, шығармашылық жұмыс ойластыру № 2 Орында 1. Бұрыштарды сыз 2. Бұрыштардың әрбір жағын тең бөлікке бөлу 3. Төбесінен бастап әр нүктені белгілеу. 4. Төбесінен басқа нүктелерді инемен, бізбен тесу. № 3 Нәтижені үлгімен салыстыр № 4 Алған нәтижені қалай түрлендірер едің

14 слайд

Оқушының аты-жөні: ____________________________________________________ ______ № 1 Бұрышты орындау тәсілін пайдаланып, шығармашылық жұмыс ойластыру № 2 Орында 1. Бұрыштарды сыз 2. Бұрыштардың әрбір жағын тең бөлікке бөлу 3. Төбесінен бастап әр нүктені белгілеу. 4. Төбесінен басқа нүктелерді инемен, бізбен тесу. № 3 Нәтижені үлгімен салыстыр № 4 Алған нәтижені қалай түрлендірер едің

Оқушылардың жіппен бейнелеу техникасын орындаған жұмыстары

#15 слайд
Оқушылардың жіппен бейнелеу техникасын орындаған жұмыстары

15 слайд

Оқушылардың жіппен бейнелеу техникасын орындаған жұмыстары

Сарамандық жұмыс

#16 слайд
Сарамандық жұмыс

16 слайд

Сарамандық жұмыс

Оқушылардың шығармашылық жұмысы

#17 слайд
Оқушылардың шығармашылық жұмысы

17 слайд

Оқушылардың шығармашылық жұмысы

«Галереяға саяхат» әдісі Топтар жасаған жұмыстарын жарнамалайды. Топтың әрбір мүшесі галереяны аралап, өзіне ұнаған жұмысқа ба

#18 слайд
«Галереяға саяхат» әдісі Топтар жасаған жұмыстарын жарнамалайды. Топтың әрбір мүшесі галереяны аралап, өзіне ұнаған жұмысқа баға береді.

18 слайд

«Галереяға саяхат» әдісі Топтар жасаған жұмыстарын жарнамалайды. Топтың әрбір мүшесі галереяны аралап, өзіне ұнаған жұмысқа баға береді.

Орташа ЖақсыӨте жақсы Бағалау «Пирамида»

#19 слайд
Орташа ЖақсыӨте жақсы Бағалау «Пирамида»

19 слайд

Орташа ЖақсыӨте жақсы Бағалау «Пирамида»

Рефлексия Жетістік критерийлері :  Жіппен бейнелеу өнерін біледі  Жіппен бейнелеу техникасын орындай алады.  Өз шығармашыл

#20 слайд
Рефлексия Жетістік критерийлері :  Жіппен бейнелеу өнерін біледі  Жіппен бейнелеу техникасын орындай алады.  Өз шығармашылық жұмысын ұсына алады.

20 слайд

Рефлексия Жетістік критерийлері :  Жіппен бейнелеу өнерін біледі  Жіппен бейнелеу техникасын орындай алады.  Өз шығармашылық жұмысын ұсына алады.

Жіппен бейнелеу техникасын пайдаланып еркін тақырыпта шығармашылық жұмыс жасау. Үй тапсырмасы :

#21 слайд
Жіппен бейнелеу техникасын пайдаланып еркін тақырыпта шығармашылық жұмыс жасау. Үй тапсырмасы :

21 слайд

Жіппен бейнелеу техникасын пайдаланып еркін тақырыпта шығармашылық жұмыс жасау. Үй тапсырмасы :

Файл форматы:
pptx
23.05.2021
648
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі