Материалдар / Жиынтық бағалау үдерісі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жиынтық бағалау үдерісі

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге арналған презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2019
2386
8 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Жиынтық бағалау үдерісі

1 слайд
Жиынтық бағалау үдерісі

Жоспары Ба ғалау туралы түсінік Жиынтық бағалау үдерісіКритериалды бағалаудың құрылымы Бөлім ортақ тақырып бойынша жиынтық ба

2 слайд
Жоспары Ба ғалау туралы түсінік Жиынтық бағалау үдерісіКритериалды бағалаудың құрылымы Бөлім ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау

Бағалау Сыныптағы бағалау тек қана техникалық тәсіл емес. М ұғалімдер ж азбаш а немесе ауызш а түрде баға қою жолы

3 слайд
Бағалау Сыныптағы бағалау тек қана техникалық тәсіл емес. М ұғалімдер ж азбаш а немесе ауызш а түрде баға қою жолымен бағалайды. О лар қолданатын кез- келген нысанның артында тек қана объективті немесе ж еткілікті дәреж еде объективті емес нормалар мен стандарттар ғана емес, сондай-ақ баланың дамуы, оқуы ж әне уәж і туралы түсінік, сонымен қатар өзін-өзі бағалау, қабілеттілік ж әне күш - ж ігер сияқты ұғымдарға қатысты құндылықтар ж атады.

Критериалды бағалаудың құрылымы Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау Бөлім ортақ тақырып бойын

4 слайд
Критериалды бағалаудың құрылымы Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау Бөлім ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау Тоқсандық жиынтық бағалау Білім беру деңгейі бойынша жиынтық бағалау

Бөлім ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау Тоқсан бойынша жиынтық бағалау Білім беру деңгейі бойынша жиынтық бағалау 1

5 слайд
Бөлім ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау Тоқсан бойынша жиынтық бағалау Білім беру деңгейі бойынша жиынтық бағалау 1. Қорытынды рәсім әр тоқсанның аяғында өткізіледі 2. Тоқсанның оқу мақсаттарына жеткендігі туралы шешім қабылдау 3. Жылдық баға шығарудағы нәтижелерді ескеру және тіркеу (тоқсандық балдардың қосындысы) 1. Негізгі және жалпы орта мектепті аяқтағанда өткізілетін қорытынды рәсім 2. Пән бойынша күтілген нәтижелерге сәйкес оқу бағдарламасының оқу мақсаттарына жеткендігі туралы шешім қабылдау 3. Сыртқы бағалау 1. Тоқсан ішіндегі бекітілген бағалау рәсімдері 2. Оқу бағдарламасы бөлімінің оқу мақсаттарына жеткендігі туралы шешім қабылдау 3. Тоқсандық баға шығарудағы нәтижелерді ескеру және тіркеу Жиынтық бағалау – белгілі бір оқу кезеңін (тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білімдеңгейі),сондай- ақ оқу бағдарламаларындағы бөлімдер ортақ тақырыптарды аяқтаған кезде балл және баға қою арқылы жүргізілетін бағалау түрі

Б өлім ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырма оқу мақсаттары

6 слайд
Б өлім ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырма оқу мақсаттары мен бағалау критерийлеріне сәйкес құрастырылады Әрбір пән бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалардың үлгілері берілген әдістемелік ұсыныстарды дайындайды Мектептің әдістемелік бірлестіктері оқу жылына арналған жиынтық бағалау жоспарын құрады және бекітеді

Пәннен сынып бойынша оқу бағдарламасына сәйкес бағалау үдерісін өткізу саны анықталады: Ғылыми-жаратылыс және тілдік пәндер б

7 слайд
Пәннен сынып бойынша оқу бағдарламасына сәйкес бағалау үдерісін өткізу саны анықталады: Ғылыми-жаратылыс және тілдік пәндер бойынша - бөлімдер Әлеуметтік-гуманитарлық пәндер бойынша - ортақ тақырыптар Бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар дайындалады. Бөлім/ортақ тақырып және тоқсан бойынша жиынтық бағалаулар үшін дескрипторлар мен ұпайлар (балл) анықталады Өткізіледі: - Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау (мұғалім) - Тоқсан бойынша жиынтық бағалау (мұғалім) - Білім деңгейі бойынша жиынтық бағалау (ҰТО) Жоспарлау Ұйымдастыру Өткізу • Оқу бағдарламасы • Оқу жоспары • Оқу жылын бойынша бағалау жоспары • Негізгі, жалпы орта негізгі мектептердің мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық; • Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар • Критериалды бағалау ережесіЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ҮДЕРІСІ

Бөлім ортақ тақырып бойыныша жиынтық бағалауға дайындық * Мұғалім Оқу бағдарламасы/жоспары Оқу мақсаттары Ойлау деңгейлеріБағал

8 слайд
Бөлім ортақ тақырып бойыныша жиынтық бағалауға дайындық * Мұғалім Оқу бағдарламасы/жоспары Оқу мақсаттары Ойлау деңгейлеріБағалау критерийлері Тапсырмалар Дескрип-торлар т а л д а й д ы д а й ы н д а й д ы /қ ұ р а с т ы р а д ы

Бөлім/ортақ тақырыпты жиынтық бағалау нәтижесі бойынша кері байланыс ұсыну үшін қолданылатын оқушылардың оқу жетістіктері деңг

9 слайд
Бөлім/ортақ тақырыпты жиынтық бағалау нәтижесі бойынша кері байланыс ұсыну үшін қолданылатын оқушылардың оқу жетістіктері деңгейлерінің сипаттамасы Деңгейл ер Білу және түсіну Қолдану Талдау Синтез Бағалау 5 балдық болжамдық баға Төмен деңгей пәндік терминдер мен ұғымдар бойынша қарапайым білімін және түсінігін көрсетеді жай тапсырмаларды орындайды және тікелей нұсқаулықтарға сай орындау рәсімдеріне ілеседі ақпаратты ұсынудың әр түрлі формаларының (кестелер, графиктер және диаграммалар) негізінде жай қорытынды қалыптастырады 1 -2 бағаларына сәйкес Орташа деңгей пәндік терминдер мен ұғымдар бойынша жеткілікті білімін және түсінігін көрсетеді әдеттегі тапсырмаларды орындайды, таныс және кейбір таныс емес жағдайларда білімін сәтті түрде қолданады ақпаратты жалпылайды және ішінара негіздей отырып қорытынды жасайды тапсырмалардың бекітілген жиынын шешу үшін оқу бағдарламасының басқа өрістерінен білімін, дағдыларын кіріктіреді 3-4 бағаларына сәйкес Жоғары деңгей пәндік терминдер мен ұғымдар бойынша терең білімін және түсінігін көрсетеді қиын тапсырмаларды орындайды және кең өрістегі жағдайларда білімін сәтті түрде қолданады Әр түрлі дереккөздерден алынған ақпаратты жалпылайды және толық негіздей отырып қорытынды жасайды, алынған нәтижелерге қатысты логикалық бірізді аргументтерді келтіре алады Қиын тапсырмалардағы үлгілерді ажыратады, тапсырмалардың кең өрісін шешу үшін оқу бағдарламасының басқа өрістерінен білімін, дағдыларын кіріктіреді, әр түрлі стратегияларды қолданады 5 бағасына сәйкес

Де Бононың қалпақтары Қызыл қалпақ – Түйсік Менің түйсіктік реакциям қандай ? Менің түйсігім маған не дейді. Өз ойларыңды жа

10 слайд
Де Бононың қалпақтары Қызыл қалпақ – Түйсік Менің түйсіктік реакциям қандай ? Менің түйсігім маған не дейді. Өз ойларыңды жазыңыз. Сары қалпақ - Позитив Жағымды тұстары қандай болды? Оның артықшылығы қандай? Маған не ұнайды? Оң тармақтарын жазыңыз. Жасыл қалпақ - Креатив Менде қандай идеялар бар? Қандай баламалы түрлерді ойлап таба аламын? Барлық жаңасын және қызықтысын жазыңыз.

Көк қалпақ - шолу Мен не аштым? Тағы не ашылған жоқ? Мен оны қалай аша аламын? Мен барлық қалпақты кие алдым ба? Жалпы түсініг

11 слайд
Көк қалпақ - шолу Мен не аштым? Тағы не ашылған жоқ? Мен оны қалай аша аламын? Мен барлық қалпақты кие алдым ба? Жалпы түсінігіңізді жазыңыз. Қара қалпақ - Жағымсыз Жағымсыз кезеңдерді көрсетіңіз? Қандай проблемалар бар? Маған не ұнамайды? Жағымсыз тармақтарды жазыңыз .Ақ қалпақ - Фактілер Менде қандай ақпарат бар? Маған қандай ақпарат алу қажет? Білетіңізді ғана жазыңыз .