Материалдар / Жобалау «Жарқын болашақ білімді жастар қолында»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жобалау «Жарқын болашақ білімді жастар қолында»

Материал туралы қысқаша түсінік
Әлемде жүріп жатқан әлеуметтік-саяси өзгерістер,ғылыми-техникалық прогресс, өркениеттің жетілуі өте тез қарқынды дамуда,соған сай білімді ұрпақ қалыптастыру, оларды жас кезінен ғылыми-зерттеу жұмыстарына баулу-біздің басты мақсатымыз, себебі дарын көзін ашу,жеке тұлға қасиеттерін жан-жақта дамыту Қазақстанның ең өркениетті елдер қатарына көтерілуіне кепілдік болады деп сенеміз.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Мамыр 2020
340
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
N1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық-педагогтік колледжі Ғылыми жоба Тақырыбы: “Дарынды балаларға арналған білім беретін ме

1 слайд
N1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық-педагогтік колледжі Ғылыми жоба Тақырыбы: “Дарынды балаларға арналған білім беретін мектебі” Пәні: Жобалау іс-әрекет негізі Жоба жетекшісі:Әбдіхан А.П. Орындаушы: 41 “ш” топ білім алушысы Бейсенбай А.Б.

« Дарынды балаларға арналған білім беретін мектебі » коммуналдық мемлекеттік мекемесі Алматы облысы, Алматы қаласы Мәди көшес

2 слайд
« Дарынды балаларға арналған білім беретін мектебі » коммуналдық мемлекеттік мекемесі Алматы облысы, Алматы қаласы Мәди көшесі , құрылыс 1 Электрондық почта: aiko.beisenbai@gmail.com Мектеп директоры: Бейсенбай Айгерім Бекболатқызы Тел:8(72146)31409, факс:8(72146)31888

« Дарынды балаларға арналған білім беретін мектебі » КММ-нің төлқұжаты Мектептің аты: « Дарынды балаларға арналған білім б

3 слайд
« Дарынды балаларға арналған білім беретін мектебі » КММ-нің төлқұжаты Мектептің аты: « Дарынды балаларға арналған білім беретін мектебі » КММ • Мекен-жайы: Алматы қаласы,Мәди көшесі құрылыс 1. • Қалыптасу кезеңдері: • Мектеп 2025 жылы қолданысқа берілген. 2025 ж. - « Дарынды балаларға арналған білім беретін мектебі » коммуналдық мемлекеттік мекемесі. • Жалпы ауданы: мектеп -1177,6 кв.м, интернат – 2258 кв.м. • Жобалық қуаты: 280 адам • Оқып жүрген оқушы саны: 280 адам • Мектеп бағыты: жаратылыстану – математика • Оқу кабинеттер саны – 11 • Зертханалар және шебердің бөлмелері – 1 • Қосымша білім алатын және шаруашылық нысаналар: • - Жылы жай-1,- мәжіліс залы – 90 орындық, - медициналық бөлім:медицина кабинеті-1, • ем қабылдау бөлмесі-1, - психология кабинеті –1,- мектеп алды даярлық бөлмелері-1, • - шеберхана- 1,- кітапхана - 1, - кітапхана қоры - 10852 кітап

Компьютерлік кабинеттер саны–2, Барлық компьютерлер саны – 97, оның ішінде 11- ноутбук, интернетке қосылған-64 , электронды п

4 слайд
Компьютерлік кабинеттер саны–2, Барлық компьютерлер саны – 97, оның ішінде 11- ноутбук, интернетке қосылған-64 , электронды подиум-2, Интербелсенді тақта -6, Бір компьютерге шаққанда – 4 оқушыдан келеді. 2013-2014 о.ж «E-learning» электронды оқыту іске қосылды. Сынып комплектісі –17 Оқушылар контингенті – 280 , Мектеп алды даярлық – 29 Бастауыш сынып (1-4 сыныптар) – 100 Орта буын (5-9 сыныптар) – 155 Жоғарғы буын (10-11-сынып) – 25 Спорт залы -1, Спорт залының ауданы – 112 м 2 , Спорт аланының ауданы - 9600м 2 Мұғалімдер саны – 35, Жоғары біліммен – 33 , Арнаулы орта біліммен – 2, Мұғалімдердің сапалық құрамы – 60% Жоғары санатты – 8 мұғалім І санатты – 13 мұғалім ІІ санатты – 9 мұғалім Санаты жоқ - 3 мұғалім Жас мамандар – 3 Аз қамсыздандырылған отбасындағы оқушылардың саны - 4. Көп балалы отбасындағы оқушылар саны –8 Жетім және ата-ананың қамқорынсыз қалған- 44. Оралман – 2

Мектептің даму стратегиясының Паспорт ы Мектептің даму стратегиясының атауы « Дарынды балаларға арналғанбілім беретін

5 слайд
Мектептің даму стратегиясының Паспорт ы Мектептің даму стратегиясының атауы « Дарынды балаларға арналғанбілім беретін мектебі » коммуналдық мемлекеттік мекемесінің МДС жасау негізі  ҚР 2025-2030 жылдарға арналған білім беруді дамытудың бағдарламасы;  ҚР “Білім туралы” Заңы;  ҚР Президентінің жыл сайынғы Жолдауы  ҚР Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы №1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;  Мектептің Жарғысы;  Кәсіби бағдар берудің 2015-2019 жылдарға арналған даму бағдарламасы;  ҚР Үкіметінің 2012 жылғы 25 маусымдағы №832 Қаулысымен бекітілген;  «Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012-2016 жылдарға арналған ұлттық іс- қимыл жоспары».

МДС жасауы мен жүзеге асыруы туралы қабылданған шешімнің күні мен негізі 27.08.2015 жылғы №1 педагогикалық

6 слайд
МДС жасауы мен жүзеге асыруы туралы қабылданған шешімнің күні мен негізі 27.08.2015 жылғы №1 педагогикалық кеңестің шешімі МДС тапсырыс беруші Аудандық білім бөлімі МДС әзірлеушілер Дарынды балаларға арналған білім беретін мектебінің педагогикалық ұжымы МДС мақсаты Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің басым бағыттарын негізге ала отырып, шығармашылыққа ұмтылатын ұрпақ тәрбиелеуге ықпал ететін білім беру үлгісінің даму тетігін құру арқылы к әсіби көзқарасы қалыптасқан тұлға тәрбиелеу МД стратегиялары - Қоғамдық өмірге бейімделген оқушы тұлғасының қызығушылықтары мен бейімділіктеріне сәйкес үздіксіз білім беруге жағдайлар кешенін жасау; - Оқушылардың шығармашылық даму деңгейін ынталандыруды жоспарлайтын және әзірлейтін шығармашылық педагогикалық ұжым құру

МД стратегиялары - Дарынды балалармен жұмыс жүйесін жетілдіру және инклюзивті білім беруге қажетті жағдай жасау; - Білім беру

7 слайд
МД стратегиялары - Дарынды балалармен жұмыс жүйесін жетілдіру және инклюзивті білім беруге қажетті жағдай жасау; - Білім беру мазмұнын жаңғырту арқылы 12 жылдық оқыту моделіне кезең-кезеңімен көшуге ықпалдасу. МДС күтілетін нәтижелер - Бейіндік жеке оқуды меңгеру нәтижесінде жалпы білім беру сапасын арттыру; - Оқу үдерісін бейіндендіруді жеке оқу жоспарларын құру арқылы жүргізу; - Интеллектуалды түлек тәрбиелейтін шығармашыл ұстаз тұлғасын қалыптастыру МДС жүзеге асыру кезеңдері, мерзімдері І кезен – 2025-2027 оқу жылы: «Жұмысты ұйымдастыру кезеңі» ІІ кезен – 2027-2029 оқу жылы: «Практикалық кезең» ІІІ кезен – 2029-2030 оқу жылы: «Қорытынды кезең» МДС орындауды ұйымдастыру және бақылау Түлек үлгісі негізінде жүзеге асырылады.

S күшті жағы 1. Педагог кадрмен толық қамтамасыз етілген, ұжымның сапалық құрамы – 60 % . 2. МТБ деңгейінің жеткіліктіл

8 слайд
S күшті жағы 1. Педагог кадрмен толық қамтамасыз етілген, ұжымның сапалық құрамы – 60 % . 2. МТБ деңгейінің жеткіліктілігі 3. Оқушылардың республикалық, облыстық байқауларға, ғылыми жобалар сайыстарына қатысу динамикасы тұрақты және жоғары болуы 4. Спорттық жарыстарға қатысуда өсу динамикасының болуы W әлсіз жақтары 1. ҰБТ жаратылыстану-политехникалық пәндерінен төмен нәтиже көрсетуі. 2. Білім сапасын жоғарылату, нәтижеге қол жеткізуге оқушылардың контингентін тұрақсыздығының кері әсері. 3. Негізгі пәндерден олимпиада жүлдегерлерінің аздығы. 4. Мектеп жанындағы интернат тәрбиеленушілердің ата-аналарының мектеппен байланысының әлсіздігі, әлеуметтік жағдайларының төмендігі, ата- аналарының сапалық құрамының төмендігінің балының интеллектуалды қабілетіне кері әсер етуі O мүмкіндіктері 1. Семинар, коучингі өткізу, жазғы, күзгі оқу, семинарларға қатысу, тәжірбие алмасу, курстарға жіберу. 2. Мектептің инновациялық сатыда имиджісін көтеру. 3. Оқушылардың ғылыми қоғамының жұмысын жандандару 4. Мектептегі және мектеп жанындағы интернаттың тәрбие жұмысын бір жүйеге келтіру арқылы ата-аналар қоғамдастығының жұмысын күшейту T қауіп қатерлер 1. Бір жыл ішінде зейнеткерлікке шығатын жоғары санатты мұғалімдердің болуы (қазақ тілі, орыс тілі, химия). 2. Қ аржыландыру жолдары, демеушілердің болмауы, өндіріс зетрханалардың жоқтығы және техниканың үнемі жұмыс жасауы 3. Оқушылардың «Сарыарқа дарыны» өткізетін ғылыми жобамен айналысу динамикасының төмендеуі 4. Спорттық инвентарлармен қамтамасыз етуде

1-стратегиялық бағыт. Сапалы білімге қол жеткізуді қамтамасыз ету Мақсаты: мектептегі білім берудің қолжетімдігін және он

9 слайд
1-стратегиялық бағыт. Сапалы білімге қол жеткізуді қамтамасыз ету Мақсаты: мектептегі білім берудің қолжетімдігін және оның сапасын арттыруды қамтамасыз ету Деңгейлік курстан өткен мұғалімдердің жаңа форматтағы сабақтарын нәтижелері арқылы Әр пән бойынша деңгейлік тапсырмалар құралдарын дайындау, сараптама жүргізу Әлемдік тәжірбие мен ұлттық дәстүрді сабақтастыру (іс – тәжірбиемен бөлісу, онлайн арқылы ) Инклюзивті білім беруді дамыту Халықаралық, облыстық деңгейдегі зерттеулерге қатысу.

2-стратегиялық бағыт. Оқушыларды дамыту үшін жағдай жасау, оларды еліміздің әлеуметтік- экономикалық дамуына тарту Мақсаты: ба

10 слайд
2-стратегиялық бағыт. Оқушыларды дамыту үшін жағдай жасау, оларды еліміздің әлеуметтік- экономикалық дамуына тарту Мақсаты: балалардың өмір сүру сапасын әлеуметтік және құқықтық кепілдіктермен қамтамасыз ету Кәсіби бағдар беру “ Қоғамға қызмет етемін” әлеуметтік орта құру Ата–аналар кеңес орталығыны ң жұмысын жандандыру Қарқаралы Ұлттық табиғат паркімен келісім шартқа отыру Мектеп жанындағы интернат жұмысын бір жүйеге келтіру ЖОО және колледждерм ен байланыс орнату

3-стратегиялық бағыт. Өзін - өзі басқара алатын және кәсіби бағдарлы білім беру арқылы құзырлы және кәсіби көзқарасы қалыпт

11 слайд
3-стратегиялық бағыт. Өзін - өзі басқара алатын және кәсіби бағдарлы білім беру арқылы құзырлы және кәсіби көзқарасы қалыптасқан тұлға қалыптастыру Тәрбиенің сегіз бағыты бойынша жұмыс “ Тұмар” оқушылард ың ғылыми қоғамы “ Жас кәсіпкер” ұйымын ашу Жас ұлан ұйымы жұмысы “ Мәңгілік ел” ұлттық идеясын іске асыру “ Жас орманшылар” қосымша білім беру ұйымы Өзін –өзі басқару ұйымы «Менің болашақ мамандығым» кәсіби білім беру

Даму стратегиясының картасы Мұғалімдердің функционалдық сауаттылығын арттыру оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыр

12 слайд
Даму стратегиясының картасы Мұғалімдердің функционалдық сауаттылығын арттыру оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру Шығармашылық топтардың жұмысын жетілдіру Оқушылардың шығармашылықпен айналысуына жағдай жасауОқушыларды ынталандыруға бағытталған жұмыстар ұйымдастыру Кәсіби білім беру жұмыстарын дамыту Жаңа мектеп моделін қалай құрамыз?

Озат тәжірибе мектебі Іскерлік мектебі Ізденушілік мектебі Өзгерістер еңгізуге бағытталған іс-әрекеттер

13 слайд
Озат тәжірибе мектебі Іскерлік мектебі Ізденушілік мектебі Өзгерістер еңгізуге бағытталған іс-әрекеттер

Мұғалімдер арасында ынтымақтастық орта қалыптастыру * Мұғалім үшін көшбасшылықтың маңызы. Мұғалім үшін оқыту мен оқудағы көшба

14 слайд
Мұғалімдер арасында ынтымақтастық орта қалыптастыру * Мұғалім үшін көшбасшылықтың маңызы. Мұғалім үшін оқыту мен оқудағы көшбасшылықтың бірнеше мәні бар . * Мұғалім өзінің оқыту мен оқу үдерісін түсінуге нақтылауға мән береді * Ересектерді де, балаларды да оқыту үшін қолайлы * Жағдай жасау арқылы жоғары мәдениетті оқу ортасы орнайды * Оқудың қажетті ауқымын стандартты жетілдірумен шектемей, одан әрі кеңейту. * Мұғалімдерді бөлінген көшбасшылық принциптеріне сай жұмыстарға тартып, қабілеттерін дамытуға мүмкіндіктер болады * Әріптестерді кәсіби дамыту үшін барлық мұғалімдердің әлеуеттерін бөлуге болатындығына сенімді болуы.

Оқушы қабілетінің даму сатысы Орындай алады: • Өз ойын айта алады. • салыстыра алады. • Алған білімдерін сыни тұрғыда

15 слайд
Оқушы қабілетінің даму сатысы Орындай алады: • Өз ойын айта алады. • салыстыра алады. • Алған білімдерін сыни тұрғыда ойлайды, ой елеңінен өткізеді Ойланады Алған білімді қашан және қай жерде пайдаланамын Үйренеді:  Топта және жұпта жұмыс істеуге.  Өз еркімен ізденіп, білім алуға;  Өзгенің пікірін тыңдап, санасуды;  Әділ бағалауды, ережені ұстануды, өзін - өзін реттеуді .Біледі: Жалпы болып жатқан өзгерісті сезінді, көзқарас оймен санасты

Күтілетін нәтиже Кәсіби көзқарасы қалыптасқан түлектер тәрбиеленеді Қосымша білім беру бағдарламалары бойынша кәсіби шебе

16 слайд
Күтілетін нәтиже Кәсіби көзқарасы қалыптасқан түлектер тәрбиеленеді Қосымша білім беру бағдарламалары бойынша кәсіби шеберханалар жұмыс істейді. Әзірленген мониторинг пен диагностика жүйесі негізінде тұлғаның өмірге бейімділік көрсеткіші анықталады .Инклюзивті оқытуға педагогтар кәсіби тұрғыдан дайын болады. Білім сапасының өсуі, нәтижеге бағдарланған сапалы білім Мектепте бірыңғай білім беру ақпараттық ортасы құрылады. Оқушы және мұғалімнің шығармашылық қабілетін дамытуда жұмыстар жүйеленеді Әдістемелік қызметтің жаңа моделі құрылады Білім сапасын басқарудың инновациялық диагностикалық механизмі бір жүйеге келтіріледі