Материалдар / Жобалық жұмыс 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жобалық жұмыс 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Cкретч программасында ойын құрып үйрену
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Мамыр 2020
589
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Scratch – те «Жұмыртқаны қағып ал» ойын бағдарламасын құрастыру.

1 слайд
Scratch – те «Жұмыртқаны қағып ал» ойын бағдарламасын құрастыру.

 Scratch ба ғдарламасын ашамыз  Фон (Sky) таңдап, қақпамызды  - дөңгелек құралының көмегімен саламыз. 

2 слайд
 Scratch ба ғдарламасын ашамыз  Фон (Sky) таңдап, қақпамызды  - дөңгелек құралының көмегімен саламыз.  -форманы өзгерту құралымен формасын өзгертіп,  -көшірме жасау құралының көмегімен бірнеше данасын жасау арқылы қақпаны салып, бояймыз.  Ең төменгі жағына қара жолақ саламыз. 

Қажетті суреттерді файлдан шақырамыз Жұмытқаның екінші костюмын өзгертеміз Ары қарай бағдарламасын жазамыз. Ең

3 слайд
Қажетті суреттерді файлдан шақырамыз Жұмытқаның екінші костюмын өзгертеміз Ары қарай бағдарламасын жазамыз. Ең алдымен деректер ұяшығына score (гол) блогын тіркейміз. Бұл бізде ұяға түскен жұмыртқаларды санайды.

1. Бірінші жұмыртқаның бағдарламасын жазамыз. Блоктарды суреттегідей рет ретімен орналастырамыз. 2. Жұмыртқаның қызыл жолаққ

4 слайд
1. Бірінші жұмыртқаның бағдарламасын жазамыз. Блоктарды суреттегідей рет ретімен орналастырамыз. 2. Жұмыртқаның қызыл жолаққа тиген кезде екінші костюмге ауысу бағдарламасы. Яғни жерге түскен кезде жарылады. 3. Ұяға түскен жұмыртқаны санау бағдарламасы.

4. Жұмыртқаның толық бағдарламасын жазып болғаннан кейін алты көшірмесін жасаймыз 5. Себет спрайтына блок жазамыз: жалаушаны ше

5 слайд
4. Жұмыртқаның толық бағдарламасын жазып болғаннан кейін алты көшірмесін жасаймыз 5. Себет спрайтына блок жазамыз: жалаушаны шерткен кезде пернетақтаның оң және сол жақ бағыттауыш батырмасы арқылы ұяны қозғау бағдарламасы. 6. Деректер ұяшығына timer (уақыт) блогын құрастырып аламыз. Ойын 60 секундтан кейін тоқтау бағдарламасы. Оны фонға жазамыз.

7. Алдымен «Time is up» жазуы орналасқан жаңа спрайт құрамыз. 8. Уақыт аяқталған кезде «Time is up» (уақыт аяқталды) сөзін шығ

6 слайд
7. Алдымен «Time is up» жазуы орналасқан жаңа спрайт құрамыз. 8. Уақыт аяқталған кезде «Time is up» (уақыт аяқталды) сөзін шығару. 9. Алдымен жалаушаны шерткен кезде спрайтымыз жасырын тұрады да, уақыт аяқталғаннан кейін спрайтымыз шығады. 10. Нәтижесінде жұмыртқаны аулау ойыны құрастырылады.