Жобалық жұмыс 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жобалық жұмыс 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Cкретч программасында ойын құрып үйрену
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Scratch – те «Жұмыртқаны қағып ал» ойын бағдарламасын құрастыру.

#1 слайд
Scratch – те «Жұмыртқаны қағып ал» ойын бағдарламасын құрастыру.

1 слайд

Scratch – те «Жұмыртқаны қағып ал» ойын бағдарламасын құрастыру.

 Scratch ба ғдарламасын ашамыз  Фон (Sky) таңдап, қақпамызды  - дөңгелек құралының көмегімен саламыз. 

#2 слайд
 Scratch ба ғдарламасын ашамыз  Фон (Sky) таңдап, қақпамызды  - дөңгелек құралының көмегімен саламыз.  -форманы өзгерту құралымен формасын өзгертіп,  -көшірме жасау құралының көмегімен бірнеше данасын жасау арқылы қақпаны салып, бояймыз.  Ең төменгі жағына қара жолақ саламыз. 

2 слайд

 Scratch ба ғдарламасын ашамыз  Фон (Sky) таңдап, қақпамызды  - дөңгелек құралының көмегімен саламыз.  -форманы өзгерту құралымен формасын өзгертіп,  -көшірме жасау құралының көмегімен бірнеше данасын жасау арқылы қақпаны салып, бояймыз.  Ең төменгі жағына қара жолақ саламыз. 

Қажетті суреттерді файлдан шақырамыз Жұмытқаның екінші костюмын өзгертеміз Ары қарай бағдарламасын жазамыз. Ең

#3 слайд
Қажетті суреттерді файлдан шақырамыз Жұмытқаның екінші костюмын өзгертеміз Ары қарай бағдарламасын жазамыз. Ең алдымен деректер ұяшығына score (гол) блогын тіркейміз. Бұл бізде ұяға түскен жұмыртқаларды санайды.

3 слайд

Қажетті суреттерді файлдан шақырамыз Жұмытқаның екінші костюмын өзгертеміз Ары қарай бағдарламасын жазамыз. Ең алдымен деректер ұяшығына score (гол) блогын тіркейміз. Бұл бізде ұяға түскен жұмыртқаларды санайды.

1. Бірінші жұмыртқаның бағдарламасын жазамыз. Блоктарды суреттегідей рет ретімен орналастырамыз. 2. Жұмыртқаның қызыл жолаққ

#4 слайд
1. Бірінші жұмыртқаның бағдарламасын жазамыз. Блоктарды суреттегідей рет ретімен орналастырамыз. 2. Жұмыртқаның қызыл жолаққа тиген кезде екінші костюмге ауысу бағдарламасы. Яғни жерге түскен кезде жарылады. 3. Ұяға түскен жұмыртқаны санау бағдарламасы.

4 слайд

1. Бірінші жұмыртқаның бағдарламасын жазамыз. Блоктарды суреттегідей рет ретімен орналастырамыз. 2. Жұмыртқаның қызыл жолаққа тиген кезде екінші костюмге ауысу бағдарламасы. Яғни жерге түскен кезде жарылады. 3. Ұяға түскен жұмыртқаны санау бағдарламасы.

4. Жұмыртқаның толық бағдарламасын жазып болғаннан кейін алты көшірмесін жасаймыз 5. Себет спрайтына блок жазамыз: жалаушаны ше

#5 слайд
4. Жұмыртқаның толық бағдарламасын жазып болғаннан кейін алты көшірмесін жасаймыз 5. Себет спрайтына блок жазамыз: жалаушаны шерткен кезде пернетақтаның оң және сол жақ бағыттауыш батырмасы арқылы ұяны қозғау бағдарламасы. 6. Деректер ұяшығына timer (уақыт) блогын құрастырып аламыз. Ойын 60 секундтан кейін тоқтау бағдарламасы. Оны фонға жазамыз.

5 слайд

4. Жұмыртқаның толық бағдарламасын жазып болғаннан кейін алты көшірмесін жасаймыз 5. Себет спрайтына блок жазамыз: жалаушаны шерткен кезде пернетақтаның оң және сол жақ бағыттауыш батырмасы арқылы ұяны қозғау бағдарламасы. 6. Деректер ұяшығына timer (уақыт) блогын құрастырып аламыз. Ойын 60 секундтан кейін тоқтау бағдарламасы. Оны фонға жазамыз.

7. Алдымен «Time is up» жазуы орналасқан жаңа спрайт құрамыз. 8. Уақыт аяқталған кезде «Time is up» (уақыт аяқталды) сөзін шығ

#6 слайд
7. Алдымен «Time is up» жазуы орналасқан жаңа спрайт құрамыз. 8. Уақыт аяқталған кезде «Time is up» (уақыт аяқталды) сөзін шығару. 9. Алдымен жалаушаны шерткен кезде спрайтымыз жасырын тұрады да, уақыт аяқталғаннан кейін спрайтымыз шығады. 10. Нәтижесінде жұмыртқаны аулау ойыны құрастырылады.

6 слайд

7. Алдымен «Time is up» жазуы орналасқан жаңа спрайт құрамыз. 8. Уақыт аяқталған кезде «Time is up» (уақыт аяқталды) сөзін шығару. 9. Алдымен жалаушаны шерткен кезде спрайтымыз жасырын тұрады да, уақыт аяқталғаннан кейін спрайтымыз шығады. 10. Нәтижесінде жұмыртқаны аулау ойыны құрастырылады.

Файл форматы:
pptx
27.05.2020
882
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі