ЖОО-дағы педагогикалық процестің ұйымдастырушылық негіздері
ЖОО-дағы педагогикалық процестің ұйымдастырушылық негіздері

#1 слайд
ЖОО-дағы педагогикалық
процестің
ұйымдастырушылық
негіздері
Дайындаған: Акжанова Г.Т.
Арнайы педагогика, 1 курс магистрі
Тақырыбы:
1 слайд
ЖОО-дағы педагогикалық процестің ұйымдастырушылық негіздері Дайындаған: Акжанова Г.Т. Арнайы педагогика, 1 курс магистрі Тақырыбы:
#2 слайд
Жоғары оқу орнындағы педагогикалық процестің ұйымдастырушылық
негіздері – бұл оқу-тәрбие жұмысын тиімді ұйымдастыру және жоғары білім
беру жүйесінде студенттердің кәсіби дағдыларын дамытуға бағытталған
жүйелік амалдар мен тәсілдер. Бұл негіздер жоғары оқу орнында білім беру
процесін жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау және бағалау сияқты маңызды
аспектілерді қамтиды.
2 слайд
Жоғары оқу орнындағы педагогикалық процестің ұйымдастырушылық негіздері – бұл оқу-тәрбие жұмысын тиімді ұйымдастыру және жоғары білім беру жүйесінде студенттердің кәсіби дағдыларын дамытуға бағытталған жүйелік амалдар мен тәсілдер. Бұл негіздер жоғары оқу орнында білім беру процесін жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау және бағалау сияқты маңызды аспектілерді қамтиды.
#3 слайд
1.Білім беру процесін ұйымдастырудың мақсаттары мен
міндеттері
Жоғары оқу орнындағы педагогикалық процестің негізгі мақсаты —
студенттерге жоғары білім беру арқылы олардың кәсіби құзыреттіліктерін
дамыту, сондай-ақ оларды қоғамның сұраныстарына сәйкес даярлау.
Міндеттері
Студенттердің теориялық білімін практикамен
ұштастыру.
Студенттердің шығармашылық және кәсіби
дағдыларын дамыту.
Кәсіби білім мен дағдыларды беру барысында оқу
процесін тиімді басқару.
Оқытудың сапасын бақылау және қамтамасыз ету.
3 слайд
1.Білім беру процесін ұйымдастырудың мақсаттары мен міндеттері Жоғары оқу орнындағы педагогикалық процестің негізгі мақсаты — студенттерге жоғары білім беру арқылы олардың кәсіби құзыреттіліктерін дамыту, сондай-ақ оларды қоғамның сұраныстарына сәйкес даярлау. Міндеттері Студенттердің теориялық білімін практикамен ұштастыру. Студенттердің шығармашылық және кәсіби дағдыларын дамыту. Кәсіби білім мен дағдыларды беру барысында оқу процесін тиімді басқару. Оқытудың сапасын бақылау және қамтамасыз ету.
#4 слайд
2. Оқу процесін ұйымдастырудың негізгі принциптері
Жоғары оқу орнындағы педагогикалық процесті ұйымдастыруда бірнеше
маңызды принциптер қолданылады, олардың ішінде:
Интерактивтілік
Тұлғалық бағыттылық
Ғылыми негізділік
Білім беру контекстінің ашықтығы
Дәстүр мен инновацияның үйлесімі
4 слайд
2. Оқу процесін ұйымдастырудың негізгі принциптері Жоғары оқу орнындағы педагогикалық процесті ұйымдастыруда бірнеше маңызды принциптер қолданылады, олардың ішінде: Интерактивтілік Тұлғалық бағыттылық Ғылыми негізділік Білім беру контекстінің ашықтығы Дәстүр мен инновацияның үйлесімі
#5 слайд
3. Оқу процесінің құрылымы мен ұйымдастырылуы
Жоғары оқу орнында оқу процесі бірнеше негізгі компоненттен тұрады:
Курс
бағдарлама
лары
Дәрістер
мен
семинарлар
Жұмыс оқу
жоспары
Практикалы
қ сабақтар
5 слайд
3. Оқу процесінің құрылымы мен ұйымдастырылуы Жоғары оқу орнында оқу процесі бірнеше негізгі компоненттен тұрады: Курс бағдарлама лары Дәрістер мен семинарлар Жұмыс оқу жоспары Практикалы қ сабақтар
#6 слайд
4. Оқытудың әдіс-тәсілдері мен формалары
Жоғары оқу
орнында
қолданылатын
әдіс-тәсілдер мен
оқыту
формалары
Түсіндіру
әдісі
Жобалау
әдісі
Зерттеу
әдісі
Проблем
алық
оқыту
Кейс-
стадии
6 слайд
4. Оқытудың әдіс-тәсілдері мен формалары Жоғары оқу орнында қолданылатын әдіс-тәсілдер мен оқыту формалары Түсіндіру әдісі Жобалау әдісі Зерттеу әдісі Проблем алық оқыту Кейс- стадии
#7 слайд
5. Бағалау жүйесі мен нәтижелерді бақылау
Педагогикалық процестің тағы бір маңызды құрамдас бөлігі —
студенттердің оқу нәтижелерін бағалау жүйесі. Бұл жүйе келесі әдістерді
қамтуы мүмкін:
Қорытынды бақылау
Ағымдағы бақылау
Студенттің өзін-өзі бағалауы
Пікірталастар мен рефлексия
7 слайд
5. Бағалау жүйесі мен нәтижелерді бақылау Педагогикалық процестің тағы бір маңызды құрамдас бөлігі — студенттердің оқу нәтижелерін бағалау жүйесі. Бұл жүйе келесі әдістерді қамтуы мүмкін: Қорытынды бақылау Ағымдағы бақылау Студенттің өзін-өзі бағалауы Пікірталастар мен рефлексия
#8 слайд
6. Педагогикалық процесті басқару
Жоғары оқу орнында педагогикалық процесті басқару – бұл оқу
қызметінің барлық аспектілерін ұйымдастыруды, жоспарлауды және
бақылауды қамтитын кешенді іс-шара.
Оқу процесін
тиімді басқару
үшін келесі
басқару
құралдары
пайдаланылады
Оқу жоспары мен
бағдарламаларын
жаңарту.
Оқытушылардың
кәсіби дамуы
Оқу үдерісіне кері
байланыс алу
8 слайд
6. Педагогикалық процесті басқару Жоғары оқу орнында педагогикалық процесті басқару – бұл оқу қызметінің барлық аспектілерін ұйымдастыруды, жоспарлауды және бақылауды қамтитын кешенді іс-шара. Оқу процесін тиімді басқару үшін келесі басқару құралдары пайдаланылады Оқу жоспары мен бағдарламаларын жаңарту. Оқытушылардың кәсіби дамуы Оқу үдерісіне кері байланыс алу
#9 слайд
Оқытушының оқу жүктемесі – бұл оқытушының оқу жылы ішінде жүзеге
асыратын педагогикалық қызметінің көлемі мен мазмұны.
Қазақстанда жоғары оқу орындарында оқытушының оқу жүктемесі мен оның
көлемі туралы жалпы ережелерді Қазақстан Республикасының Білім және
ғылым министрлігі мен әрбір университеттің ішкі нормативтік
құжаттары реттейді.
Оқытушының оқу жүктемесі
Дәрістер мен
семинарлар
Практикалық
сабақтар
Курстық
жұмыстар мен
жобалар
Емтихандар мен
сынақтар
Ғылыми және
зерттеу
жұмыстары
Кеңес беру
және
студенттермен
жұмыс
Оқытушының оқу жүктемесінің құрылымы
9 слайд
Оқытушының оқу жүктемесі – бұл оқытушының оқу жылы ішінде жүзеге асыратын педагогикалық қызметінің көлемі мен мазмұны. Қазақстанда жоғары оқу орындарында оқытушының оқу жүктемесі мен оның көлемі туралы жалпы ережелерді Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі мен әрбір университеттің ішкі нормативтік құжаттары реттейді. Оқытушының оқу жүктемесі Дәрістер мен семинарлар Практикалық сабақтар Курстық жұмыстар мен жобалар Емтихандар мен сынақтар Ғылыми және зерттеу жұмыстары Кеңес беру және студенттермен жұмыс Оқытушының оқу жүктемесінің құрылымы
#10 слайд
Қорытынды
Жоғары оқу орнында педагогикалық процесті ұйымдастырудың негіздері
білім беру сапасын арттыруға, студенттердің жеке ерекшеліктеріне
назар аударуға және олардың кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға
бағытталған. Бұл процеске жүйелі және ғылыми негізделген көзқарас
қажет, сондай-ақ оқыту мен бағалау әдістерінің әртүрлілігі мен тиімділігін
қамтамасыз ету маңызды.
Оқытушының оқу жүктемесі — бұл оқу процесін тиімді ұйымдастыру үшін
маңызды аспект. Оқу жүктемесінің дұрыс жоспарлануы мен бөлінуі
оқытушының еңбек өнімділігіне, студенттердің білім алу сапасына әсер
етеді. Жоғары оқу орындарында бұл жүктеме нақты ережелер мен
нормативтерге сәйкес белгіленіп, студенттерге сапалы білім беру үшін
маңызды рөл атқарады.
10 слайд
Қорытынды Жоғары оқу орнында педагогикалық процесті ұйымдастырудың негіздері білім беру сапасын арттыруға, студенттердің жеке ерекшеліктеріне назар аударуға және олардың кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған. Бұл процеске жүйелі және ғылыми негізделген көзқарас қажет, сондай-ақ оқыту мен бағалау әдістерінің әртүрлілігі мен тиімділігін қамтамасыз ету маңызды. Оқытушының оқу жүктемесі — бұл оқу процесін тиімді ұйымдастыру үшін маңызды аспект. Оқу жүктемесінің дұрыс жоспарлануы мен бөлінуі оқытушының еңбек өнімділігіне, студенттердің білім алу сапасына әсер етеді. Жоғары оқу орындарында бұл жүктеме нақты ережелер мен нормативтерге сәйкес белгіленіп, студенттерге сапалы білім беру үшін маңызды рөл атқарады.
шағым қалдыра аласыз













