«Жүректе қайрат болмаса» өлеңі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Жүректе қайрат болмаса» өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабаққа қатысты слайд материалдар
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Өскемен қаласы әкімдігінің «Абай атындағы №33 орта мектебі» КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Шағ

#1 слайд
Өскемен қаласы әкімдігінің «Абай атындағы №33 орта мектебі» КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Шағдан Сандуғаш   Сабақ мақсаттары Абайдың «жүректе қайрат болмаса» өлеңінің тақырыптық- идеялық мазмұнын түсінеді. Ақынның заман туралы толғанысын бүгінгі күнмен байланыстырады . Абайдың өмірі мен шығармашылығы туралы жалпы ақпарат. О сыған дейін меңгерт ілген білім Тақырып: «Жүректе қайрат болмаса» өлеңі Бөлім: Жақсылық – жан азығы «Мәңгілік Ел» жалпықоғамдық құндылығы : Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы мен рухани – адамгершілік құндылықтарын игереді. Құндылықтарды игерту

1 слайд

Өскемен қаласы әкімдігінің «Абай атындағы №33 орта мектебі» КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Шағдан Сандуғаш   Сабақ мақсаттары Абайдың «жүректе қайрат болмаса» өлеңінің тақырыптық- идеялық мазмұнын түсінеді. Ақынның заман туралы толғанысын бүгінгі күнмен байланыстырады . Абайдың өмірі мен шығармашылығы туралы жалпы ақпарат. О сыған дейін меңгерт ілген білім Тақырып: «Жүректе қайрат болмаса» өлеңі Бөлім: Жақсылық – жан азығы «Мәңгілік Ел» жалпықоғамдық құндылығы : Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы мен рухани – адамгершілік құндылықтарын игереді. Құндылықтарды игерту

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ұйымдастыру кезеңі. Осы уақытқа дейін жатқа білетін Абай өлеңдерінен сөздер беру арқылы

#2 слайд
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ұйымдастыру кезеңі. Осы уақытқа дейін жатқа білетін Абай өлеңдерінен сөздер беру арқылы «Бір өлең» әдісімен оқушыларды үш топқа бөлемін; Миға шабуыл. Топта ақылдаса отырып берілген тіркестердің мәнін түсіндіріңдер. I топ ақылға сәуле қону IІтоп ұйықтаған ой III топ. тереңге бет қою.Сабақтың басы Сабақтың ортасы С 1-тапсырма «Кемпірқосақ тобы» әдісі арқылы топтық тапсырма орындайды . (саралау тапсырмасы) 1 топ. Өлеңге құрылымдық талдау жасаңдар. Бағалау критериі: Өлеңнің буын, бунақ,тармақ, шумақ, ұйқасын анықтайды. І1 топ. Өлеңнің тақырыбы мен идеясын анықта. Бағалау критериі: Автордың негізгі ойы мен көтерген тақырыбына талдау жасайды. ІІІ топ. Өлеңдегі автор бейнесіне талдау жаса. Бағалау критериі: Өлең мазмұнына сүйеніп, автор бейнесіне талдау жасайды. Тарихқа үңіле отырып, қоғамдық-әлеуметтік жағдайға тоқталады.   2-тапсырма «Қос жазба күнделігі» әдісі арқылы надандықтың салдарын жазады. Бағалау критериі: өлең мазмұнын екі дәуірмен байланыстыра алады. 4-тапсырма ТЖ «Бір сөйлем әдісі» Сабақ мазмұнын оқушылар қаншалықты түсінгенін анықтау мақсатында топтар бір-біріне 3 сұрақ әзірлейді.Сұрақтары жабық сұрақ түрінде болады. Жауабын 1 сөйлеммен ғана ауызша айтады. Кері байланыс. «БББ кестесі » әдісі бойынша топтар кері байланыс береді. Сабақтың соңы Абай заманында Біздің заманымызда

2 слайд

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ұйымдастыру кезеңі. Осы уақытқа дейін жатқа білетін Абай өлеңдерінен сөздер беру арқылы «Бір өлең» әдісімен оқушыларды үш топқа бөлемін; Миға шабуыл. Топта ақылдаса отырып берілген тіркестердің мәнін түсіндіріңдер. I топ ақылға сәуле қону IІтоп ұйықтаған ой III топ. тереңге бет қою.Сабақтың басы Сабақтың ортасы С 1-тапсырма «Кемпірқосақ тобы» әдісі арқылы топтық тапсырма орындайды . (саралау тапсырмасы) 1 топ. Өлеңге құрылымдық талдау жасаңдар. Бағалау критериі: Өлеңнің буын, бунақ,тармақ, шумақ, ұйқасын анықтайды. І1 топ. Өлеңнің тақырыбы мен идеясын анықта. Бағалау критериі: Автордың негізгі ойы мен көтерген тақырыбына талдау жасайды. ІІІ топ. Өлеңдегі автор бейнесіне талдау жаса. Бағалау критериі: Өлең мазмұнына сүйеніп, автор бейнесіне талдау жасайды. Тарихқа үңіле отырып, қоғамдық-әлеуметтік жағдайға тоқталады.   2-тапсырма «Қос жазба күнделігі» әдісі арқылы надандықтың салдарын жазады. Бағалау критериі: өлең мазмұнын екі дәуірмен байланыстыра алады. 4-тапсырма ТЖ «Бір сөйлем әдісі» Сабақ мазмұнын оқушылар қаншалықты түсінгенін анықтау мақсатында топтар бір-біріне 3 сұрақ әзірлейді.Сұрақтары жабық сұрақ түрінде болады. Жауабын 1 сөйлеммен ғана ауызша айтады. Кері байланыс. «БББ кестесі » әдісі бойынша топтар кері байланыс береді. Сабақтың соңы Абай заманында Біздің заманымызда

Джером Брунердің “Білім беру үдерісі” атты еңбегінде ең күрделі материялдың өзі дұрыс құрылымдалып, дұрыс ұсынылатын болс

#3 слайд
Джером Брунердің “Білім беру үдерісі” атты еңбегінде ең күрделі материялдың өзі дұрыс құрылымдалып, дұрыс ұсынылатын болса оны тіпті кішкентай балаларда түсіне алады. Қалыптастырушы бағалау оқушылардың оқу жетістіктерге жетуіне және алға ілгерлеуіне тікелей ықпал ететін және оқушы мен мұғалімнің арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін оқыту мен оқудың бөлінбейтін құрамдас бөлігі болып табылады Смайлик ар қылы бағаланады 2 .«Керемет «Жарайсың !» деп жазылған қағаздармен марапат 3. «Бағдаршам » әдісі бойынша бағаланады 4. Екі жұлдыз бір тілек» әдісі бойынша бағаланады Оқу үдерісін оқушылардың әр түрлі топтарына арнайы бағдарлауды,оқушылардың жеке қабілеттерін ескеру мақсатында түрі топтар үшін әртүрлі нысанда ұйымдастыруды көздейді . Саралап оқу тәсілі әртүрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту әдістерін және іс – әрекеттерді саралау тәсілдерін қамтиды . КОМәтіннен мақал мен мәтелді тауып,ажырата біледі КОБерілген сұрақтарға толық жауап беріп, талдау жасай алады. Белсенді оқу оқушылардың бойында оқушылардың жеке және топ ішіндегі жұмыс жасау қабілеттерін арттырады. Белсенді оқу оқушылардың бойында бұл қасиеттерді түрлі әдіс – тәсілдер арқылы қалыптастырады және дамытады. “жалғасын тап” әдісі арқылы оқушылардың шапшаңдылығын, “маңыздылық аймағы”, “Бумеранг” , “Бір сөйлем” әдістері арқылы жүзеге асты. Нәтиже

3 слайд

Джером Брунердің “Білім беру үдерісі” атты еңбегінде ең күрделі материялдың өзі дұрыс құрылымдалып, дұрыс ұсынылатын болса оны тіпті кішкентай балаларда түсіне алады. Қалыптастырушы бағалау оқушылардың оқу жетістіктерге жетуіне және алға ілгерлеуіне тікелей ықпал ететін және оқушы мен мұғалімнің арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін оқыту мен оқудың бөлінбейтін құрамдас бөлігі болып табылады Смайлик ар қылы бағаланады 2 .«Керемет «Жарайсың !» деп жазылған қағаздармен марапат 3. «Бағдаршам » әдісі бойынша бағаланады 4. Екі жұлдыз бір тілек» әдісі бойынша бағаланады Оқу үдерісін оқушылардың әр түрлі топтарына арнайы бағдарлауды,оқушылардың жеке қабілеттерін ескеру мақсатында түрі топтар үшін әртүрлі нысанда ұйымдастыруды көздейді . Саралап оқу тәсілі әртүрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту әдістерін және іс – әрекеттерді саралау тәсілдерін қамтиды . КОМәтіннен мақал мен мәтелді тауып,ажырата біледі КОБерілген сұрақтарға толық жауап беріп, талдау жасай алады. Белсенді оқу оқушылардың бойында оқушылардың жеке және топ ішіндегі жұмыс жасау қабілеттерін арттырады. Белсенді оқу оқушылардың бойында бұл қасиеттерді түрлі әдіс – тәсілдер арқылы қалыптастырады және дамытады. “жалғасын тап” әдісі арқылы оқушылардың шапшаңдылығын, “маңыздылық аймағы”, “Бумеранг” , “Бір сөйлем” әдістері арқылы жүзеге асты. Нәтиже

Файл форматы:
pptx
12.02.2021
1485
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі