Материалдар / "Жыл мезгілдері"тақырыбында
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Жыл мезгілдері"тақырыбында

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғаламшарымызға ең жақын орналасқан жұлдыз
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Шілде 2020
536
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Амансың ба, алтын күн! Амансың ба, көк аспан! Армысың ба, жер –ана ! Амансың ба, достарым! Жалқаулықты тастайық, Сабағымыз

1 слайд
Амансың ба, алтын күн!  Амансың ба, көк аспан!  Армысың ба, жер –ана ! Амансың ба, достарым!  Жалқаулықты тастайық,  Сабағымызды бастайық.   “ Гүл сыйлаймын”

1 слайд

Амансың ба, алтын күн!  Амансың ба, көк аспан!  Армысың ба, жер –ана ! Амансың ба, достарым!  Жалқаулықты тастайық,  Сабағымызды бастайық.   “ Гүл сыйлаймын”

2. Топқа бөлу 1-топ “Жанды табиғат” 2-топ “Жансыз табиғат ”

2 слайд
2. Топқа бөлу 1-топ “Жанды табиғат” 2-топ “Жансыз табиғат ”

2 слайд

2. Топқа бөлу 1-топ “Жанды табиғат” 2-топ “Жансыз табиғат ”

3. Жұмбақ шешу Жиып-теріп болатын, Қамбаға астық толатын, Қызыл қырман ойнайтын, Қай мезгіл деп ойлайсың?

3 слайд
3. Жұмбақ шешу Жиып-теріп болатын, Қамбаға астық толатын, Қызыл қырман ойнайтын, Қай мезгіл деп ойлайсың?

3 слайд

3. Жұмбақ шешу Жиып-теріп болатын, Қамбаға астық толатын, Қызыл қырман ойнайтын, Қай мезгіл деп ойлайсың?

Шанамен зырлап желетін, Шаңғы, коньки тебетін, Аққала жасап ойнайтын, Қай мезгіл деп ойлайсың?

4 слайд
Шанамен зырлап желетін, Шаңғы, коньки тебетін, Аққала жасап ойнайтын, Қай мезгіл деп ойлайсың?

4 слайд

Шанамен зырлап желетін, Шаңғы, коньки тебетін, Аққала жасап ойнайтын, Қай мезгіл деп ойлайсың?

Бұлтты айдай желетін, Нөсерлеткен, селдеткен, Шалшық кешіп ойнайтын Қай мезгіл деп ойлайсың?

5 слайд
Бұлтты айдай желетін, Нөсерлеткен, селдеткен, Шалшық кешіп ойнайтын Қай мезгіл деп ойлайсың?

5 слайд

Бұлтты айдай желетін, Нөсерлеткен, селдеткен, Шалшық кешіп ойнайтын Қай мезгіл деп ойлайсың?

Қойның толы жеміске, Көк майсалы еңісте Көбелек қуып ойнайтын Қай мезгіл деп ойлайсың?

6 слайд
Қойның толы жеміске, Көк майсалы еңісте Көбелек қуып ойнайтын Қай мезгіл деп ойлайсың?

6 слайд

Қойның толы жеміске, Көк майсалы еңісте Көбелек қуып ойнайтын Қай мезгіл деп ойлайсың?

Күз мезгілі туралы не білесің? Қыс мезгілі туралы не білесің? Көктем мезгілі екенін қайдан білдің? Неліктен жаз мезгілі деп

7 слайд
Күз мезгілі туралы не білесің? Қыс мезгілі туралы не білесің? Көктем мезгілі екенін қайдан білдің? Неліктен жаз мезгілі деп ойлайсың?Бұл мезгілдерді бір сөзбен қалай атауға болады? Сабақта не туралы айтамыз? Бүгінгі сабақта не үйренеміз? Қандай тапсырмалар орындаймыз деп ойлайсыңдар? Ж ы л м е з г і л д е р і

7 слайд

Күз мезгілі туралы не білесің? Қыс мезгілі туралы не білесің? Көктем мезгілі екенін қайдан білдің? Неліктен жаз мезгілі деп ойлайсың?Бұл мезгілдерді бір сөзбен қалай атауға болады? Сабақта не туралы айтамыз? Бүгінгі сабақта не үйренеміз? Қандай тапсырмалар орындаймыз деп ойлайсыңдар? Ж ы л м е з г і л д е р і

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылар жыл мезгілдері туралы айтады, олардың ерекшелігін біледі, салыстырады. Дамытшылық:

8 слайд
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылар жыл мезгілдері туралы айтады, олардың ерекшелігін біледі, салыстырады. Дамытшылық: Оқушылар өз беттерінше ізденіп әрекеттену арқылы білімдерін қолдана алады . Тәрбиелік: Оқушылар топта бірлесіп жұмыс істеуге және бір-бірінің пікірін тыңдауға үйренеді .

8 слайд

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылар жыл мезгілдері туралы айтады, олардың ерекшелігін біледі, салыстырады. Дамытшылық: Оқушылар өз беттерінше ізденіп әрекеттену арқылы білімдерін қолдана алады . Тәрбиелік: Оқушылар топта бірлесіп жұмыс істеуге және бір-бірінің пікірін тыңдауға үйренеді .

Бағдаршам көздерімен бағалау Бәрін дұрыс орындаған Толық емес 1-2 қате бар Дұрыс емес 3 қате кеткен

9 слайд
Бағдаршам көздерімен бағалау Бәрін дұрыс орындаған Толық емес 1-2 қате бар Дұрыс емес 3 қате кеткен

9 слайд

Бағдаршам көздерімен бағалау Бәрін дұрыс орындаған Толық емес 1-2 қате бар Дұрыс емес 3 қате кеткен

І. Білу. 1.“Кел, ойнайық ”. “ Өз үйіне орналастыр” ойыны Қыркүйек қ Қазан қ Қараша қ Желтоқсан Қаңтар Ақпан қ Наурыз қ

10 слайд
І. Білу. 1.“Кел, ойнайық ”. “ Өз үйіне орналастыр” ойыны Қыркүйек қ Қазан қ Қараша қ Желтоқсан Қаңтар Ақпан қ Наурыз қ Сәуір Мамыр Маусым Шілде ТамызТақтадағы жыл мезгілдерінің суретінің тұсына ай аттарын бөліп жапсыру

10 слайд

І. Білу. 1.“Кел, ойнайық ”. “ Өз үйіне орналастыр” ойыны Қыркүйек қ Қазан қ Қараша қ Желтоқсан Қаңтар Ақпан қ Наурыз қ Сәуір Мамыр Маусым Шілде ТамызТақтадағы жыл мезгілдерінің суретінің тұсына ай аттарын бөліп жапсыру

ІІ. Түсіну “ Қай жұп жылдам?” 1. Берілген табиғат құбылыстарын жыл мезгілдеріне

11 слайд
ІІ. Түсіну “ Қай жұп жылдам?” 1. Берілген табиғат құбылыстарын жыл мезгілдеріне қарай сәйкестендір. күз қыс көктем жаз

11 слайд

ІІ. Түсіну “ Қай жұп жылдам?” 1. Берілген табиғат құбылыстарын жыл мезгілдеріне қарай сәйкестендір. күз қыс көктем жаз

2. “Қай зат артық” Неге артық? 1 2 3 4

12 слайд
2. “Қай зат артық” Неге артық? 1 2 3 4

12 слайд

2. “Қай зат артық” Неге артық? 1 2 3 4

ІІІ. Қолдану . Қазіргі жыл мезгілін “Коллаж” құрастыру арқылы суреттеп көрсету 1- үштік “Мектеп ауласы”. 2- үштік “Біздің ауыл”

13 слайд
ІІІ. Қолдану . Қазіргі жыл мезгілін “Коллаж” құрастыру арқылы суреттеп көрсету 1- үштік “Мектеп ауласы”. 2- үштік “Біздің ауыл”

13 слайд

ІІІ. Қолдану . Қазіргі жыл мезгілін “Коллаж” құрастыру арқылы суреттеп көрсету 1- үштік “Мектеп ауласы”. 2- үштік “Біздің ауыл”

Сергіту сәті Күндей болып күлеміз, Гүлдей болып өсеміз Құстай болып ұшамыз Көбелектей қонамыз

14 слайд
Сергіту сәті Күндей болып күлеміз, Гүлдей болып өсеміз Құстай болып ұшамыз Көбелектей қонамыз

14 слайд

Сергіту сәті Күндей болып күлеміз, Гүлдей болып өсеміз Құстай болып ұшамыз Көбелектей қонамыз

І V . Талдау ж еңіл киім сарғаяды көктейді ж аңбы р қырау егін егіледі өнім ж иналады қалың киім ж ы лы нады

15 слайд
І V . Талдау ж еңіл киім сарғаяды көктейді ж аңбы р қырау егін егіледі өнім ж иналады қалың киім ж ы лы нады cалқындайды1-топ тапсырмасы “Балық сызбасы”. Берілген сөздерді пайдаланып, күз және көктем мезгілдерін сызбаға салыстыра отырып орналастыру Күз Көктем

15 слайд

І V . Талдау ж еңіл киім сарғаяды көктейді ж аңбы р қырау егін егіледі өнім ж иналады қалың киім ж ы лы нады cалқындайды1-топ тапсырмасы “Балық сызбасы”. Берілген сөздерді пайдаланып, күз және көктем мезгілдерін сызбаға салыстыра отырып орналастыру Күз Көктем

ж ұқа киім аяз аңы зақ ж аңбы р қар күн ұзақ күн қы сқа қалың киім “+” температура “ - ” температура Қыс Жаз2-топ тапс

16 слайд
ж ұқа киім аяз аңы зақ ж аңбы р қар күн ұзақ күн қы сқа қалың киім “+” температура “ - ” температура Қыс Жаз2-топ тапсырмасы “Балық сызбасы”. Берілген сөздерді пайдаланып, қыс және жаз мезгілдерін сызбаға салыстыра отырып орналастыру

16 слайд

ж ұқа киім аяз аңы зақ ж аңбы р қар күн ұзақ күн қы сқа қалың киім “+” температура “ - ” температура Қыс Жаз2-топ тапсырмасы “Балық сызбасы”. Берілген сөздерді пайдаланып, қыс және жаз мезгілдерін сызбаға салыстыра отырып орналастыру

І __ . І___ ___ . І ___ ___ ___ . І ___ ___ ___ ___ . V . Жинақтау “ Пирамида” әдісі. Пирамида да берілген ті

17 слайд
І __ . І___ ___ . І ___ ___ ___ . І ___ ___ ___ ___ . V . Жинақтау “ Пирамида” әдісі. Пирамида да берілген тірек сызба арқылы өзіне ұнайтын жыл мезгілдеріне байланысты сөйлем құрап айт. “ Автор орындығы”

17 слайд

І __ . І___ ___ . І ___ ___ ___ . І ___ ___ ___ ___ . V . Жинақтау “ Пирамида” әдісі. Пирамида да берілген тірек сызба арқылы өзіне ұнайтын жыл мезгілдеріне байланысты сөйлем құрап айт. “ Автор орындығы”

V І. Бағалау 1.”Мен туған мезгіл” ойыны. Сен қай жыл мезгілінде тудың ? (ортада сызылған шеңбердің ішіне кіру) Ол жыл мезгіл

18 слайд
V І. Бағалау 1.”Мен туған мезгіл” ойыны. Сен қай жыл мезгілінде тудың ? (ортада сызылған шеңбердің ішіне кіру) Ол жыл мезгілі саған неге ұнайды немесе неге ұнамайды? Бұл жыл мезгілінің несімен мақтана аласың?

18 слайд

V І. Бағалау 1.”Мен туған мезгіл” ойыны. Сен қай жыл мезгілінде тудың ? (ортада сызылған шеңбердің ішіне кіру) Ол жыл мезгілі саған неге ұнайды немесе неге ұнамайды? Бұл жыл мезгілінің несімен мақтана аласың?

2. Кері байланыс: - Сабақтан қандай әсер алдың? - Жыл мезгілдерінің қандай ерекшеліктер

19 слайд
2. Кері байланыс: - Сабақтан қандай әсер алдың? - Жыл мезгілдерінің қандай ерекшеліктерін білдің ? - Қандай тапсырманы орындағанда қиындық туды? 3. Бағалау “Мәуе ағашы” ( жапырақтарды жапсыру ) 4. Үй тапсырмасы: Өзіңе ұнайтын жыл мезгілінің суретін салып келу Сабақ қызықты болды, мен бәрін түсіндім Сабақ ұнады, кейбір тапсырмаға түсінбедім Сабақ ұнамады, мен ештеңе түсінбедім

19 слайд

2. Кері байланыс: - Сабақтан қандай әсер алдың? - Жыл мезгілдерінің қандай ерекшеліктерін білдің ? - Қандай тапсырманы орындағанда қиындық туды? 3. Бағалау “Мәуе ағашы” ( жапырақтарды жапсыру ) 4. Үй тапсырмасы: Өзіңе ұнайтын жыл мезгілінің суретін салып келу Сабақ қызықты болды, мен бәрін түсіндім Сабақ ұнады, кейбір тапсырмаға түсінбедім Сабақ ұнамады, мен ештеңе түсінбедім