Материалдар / Жылдам оқудың тиімді тұстары

Жылдам оқудың тиімді тұстары

Материал туралы қысқаша түсінік
.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі
Қарақия ауданы Мұнайшы ауылы «№ 5 жалпы білім беретін мектеп» Бастауыш сынып мұғалімі Доскалиева Гулназ

1 слайд
Қарақия ауданы Мұнайшы ауылы «№ 5 жалпы білім беретін мектеп» Бастауыш сынып мұғалімі Доскалиева Гулназ

1 слайд

Қарақия ауданы Мұнайшы ауылы «№ 5 жалпы білім беретін мектеп» Бастауыш сынып мұғалімі Доскалиева Гулназ

Ж қ ы п л р д с а н м о к қ ы у р д л ы т ң т і и к і р м ж д б

2 слайд
Ж қ ы п л р д с а н м о к қ ы у р д л ы т ң т і и к і р м ж д б і т л ұ ш с щ т ф а ю р в ы Кедергі әріптер

2 слайд

Ж қ ы п л р д с а н м о к қ ы у р д л ы т ң т і и к і р м ж д б і т л ұ ш с щ т ф а ю р в ы Кедергі әріптер

“ Жылдам оқудың тиімді тұстары” Мақсаты: Жылдам оқу техникасы әдіс-тәсілдерін қолдану арқылы білім алушылардың оқу жылдамдығы

3 слайд
“ Жылдам оқудың тиімді тұстары” Мақсаты: Жылдам оқу техникасы әдіс-тәсілдерін қолдану арқылы білім алушылардың оқу жылдамдығын арттыру.

3 слайд

“ Жылдам оқудың тиімді тұстары” Мақсаты: Жылдам оқу техникасы әдіс-тәсілдерін қолдану арқылы білім алушылардың оқу жылдамдығын арттыру.

 кітапты 3 күнде емес, 3 сағатта оқып бітіруің ( уақытты тиімді пайдалану)  кітаптың мағынасын түсіну пайызын жоғарыла

4 слайд
 кітапты 3 күнде емес, 3 сағатта оқып бітіруің ( уақытты тиімді пайдалану)  кітаптың мағынасын түсіну пайызын жоғарылату;  бірнеше ай өтсе де ондағы дәйексөздерді күні кеше оқығандай айтуың;  тез шешім қабылдап үйрену;  сенен кеңес сұраудың жиілеуі;  сенімен әңгімелесудің қызықты екенін ести бастауың;  сенен қандай кітап оқу керектігі жайлы кеңес сұрау;

4 слайд

 кітапты 3 күнде емес, 3 сағатта оқып бітіруің ( уақытты тиімді пайдалану)  кітаптың мағынасын түсіну пайызын жоғарылату;  бірнеше ай өтсе де ондағы дәйексөздерді күні кеше оқығандай айтуың;  тез шешім қабылдап үйрену;  сенен кеңес сұраудың жиілеуі;  сенімен әңгімелесудің қызықты екенін ести бастауың;  сенен қандай кітап оқу керектігі жайлы кеңес сұрау;

Әртүрлі әріптер

5 слайд
Әртүрлі әріптер

5 слайд

Әртүрлі әріптер

Жұптық жұмыс “ Төңкерілген сөздер”

6 слайд
Жұптық жұмыс “ Төңкерілген сөздер”

6 слайд

Жұптық жұмыс “ Төңкерілген сөздер”

көбелек автобу с қыза нақ көлеңке алфав ит бала пан қоңырау

7 слайд
көбелек автобу с қыза нақ көлеңке алфав ит бала пан қоңырау жайыл ым бола шақ бақы лау ер іншек п ерзент басп ана ас қазан а сқабақ ақ сақа л ғала мша р оры нды қ

7 слайд

көбелек автобу с қыза нақ көлеңке алфав ит бала пан қоңырау жайыл ым бола шақ бақы лау ер іншек п ерзент басп ана ас қазан а сқабақ ақ сақа л ғала мша р оры нды қ

Оңнан солға қарай оқу

8 слайд
Оңнан солға қарай оқу

8 слайд

Оңнан солға қарай оқу

Суретке қарап ма қал –мәтел құрыңдар Мнемотехниканы қ олдану арқылы өлең

9 слайд
Суретке қарап ма қал –мәтел құрыңдар Мнемотехниканы қ олдану арқылы өлең құрастыру

9 слайд

Суретке қарап ма қал –мәтел құрыңдар Мнемотехниканы қ олдану арқылы өлең құрастыру

Антиципация

10 слайд
Антиципация

10 слайд

Антиципация

Түсіп қалған әріптер мен буындарды орнына қойып, жылдам оқы

11 слайд
Түсіп қалған әріптер мен буындарды орнына қойып, жылдам оқы

11 слайд

Түсіп қалған әріптер мен буындарды орнына қойып, жылдам оқы

Қызықты тапсырма Дауыс ырғағымен оқу Біз керемет өлкеде тұрамыз. Бүгінгі күн біз үшін ерекше. Күн бұлттанып, жаңбыр жауды. Мен

12 слайд
Қызықты тапсырма Дауыс ырғағымен оқу Біз керемет өлкеде тұрамыз. Бүгінгі күн біз үшін ерекше. Күн бұлттанып, жаңбыр жауды. Мен бастауыш сыныптың түлегімін.  Салмақты  Қуанышты  Айқайлап  Жәймен  Мысқылмен  Ашуланып

12 слайд

Қызықты тапсырма Дауыс ырғағымен оқу Біз керемет өлкеде тұрамыз. Бүгінгі күн біз үшін ерекше. Күн бұлттанып, жаңбыр жауды. Мен бастауыш сыныптың түлегімін.  Салмақты  Қуанышты  Айқайлап  Жәймен  Мысқылмен  Ашуланып

Топтық жұмыс І топ: “Оңнан солға оқы” ІІ топ: “Төңкерілген мәтіндер” ІІІ топ: “Асты жоқ мәтін”

13 слайд
Топтық жұмыс І топ: “Оңнан солға оқы” ІІ топ: “Төңкерілген мәтіндер” ІІІ топ: “Асты жоқ мәтін”

13 слайд

Топтық жұмыс І топ: “Оңнан солға оқы” ІІ топ: “Төңкерілген мәтіндер” ІІІ топ: “Асты жоқ мәтін”

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

Қонақкәде Графикалық диктант Суреттің жартысын сал

18 слайд
Қонақкәде Графикалық диктант Суреттің жартысын сал

18 слайд

Қонақкәде Графикалық диктант Суреттің жартысын сал

Сыныптың оқу жылдамдығының диаграммасы1-тоқсан 2-тоқсан 3-тоқсан 4-тоқсан 0 1 2 3 4 5 6 50-60 65-70

19 слайд
Сыныптың оқу жылдамдығының диаграммасы1-тоқсан 2-тоқсан 3-тоқсан 4-тоқсан 0 1 2 3 4 5 6 50-60 65-70 70-100

19 слайд

Сыныптың оқу жылдамдығының диаграммасы1-тоқсан 2-тоқсан 3-тоқсан 4-тоқсан 0 1 2 3 4 5 6 50-60 65-70 70-100

КӘДЕСЫЙ

20 слайд
КӘДЕСЫЙ

20 слайд

КӘДЕСЫЙ

21 слайд

21 слайд

Жариялаған:
Гулназ Доскалиева
16 Мамыр 2024
211
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі