Жылу мәшинелерді қолданудағы экологиялық мәселелері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ақмола облысы,
Целиноград ауданы,
Нұресіл орта мектебі
Физика пәнінің мұғалімі
Куралбаева Г.Л.
Сабақ мақсаты:
8.3.2.23 – жылу
машиналарының қоршаған
ортаның экологиясына
әсерін бағалау жылу машиналарының қоршаған ортаның
экологиясына әсерін көрсетілім барысында
бағалайды .Барлық оқушылар
Көпшілік
оқушылар жылу машиналарын пайдаланудағы
экологияға тигізетін әсерлерді айтады.
Кейбір оқушылар жылу машиналарын пайдаланудағы
табиғатқа тигізетін зияны мен пайдасын
ажыратады.
Бағалау
критерийі – жылу машиналарының
қоршаған ортаның экологиясына
әсерін сипаттайды
- жылу машиналарын
пайдаланудағы экологияға
тигізетін әсерлерді айтады
жылу машиналарын пайдаланудағы
табиғатқа тигізетін зияны мен
пайдасын кестеден ажыратады Ұзақ мерзімді жоспар
тарауы: 8.2 А
Термодинамика негіздері Сабақ
тақырыбы Жылу мәшинелерді
қолданудағы экологиялық
мәселелері
1 слайд
Ақмола облысы, Целиноград ауданы, Нұресіл орта мектебі Физика пәнінің мұғалімі Куралбаева Г.Л. Сабақ мақсаты: 8.3.2.23 – жылу машиналарының қоршаған ортаның экологиясына әсерін бағалау жылу машиналарының қоршаған ортаның экологиясына әсерін көрсетілім барысында бағалайды .Барлық оқушылар Көпшілік оқушылар жылу машиналарын пайдаланудағы экологияға тигізетін әсерлерді айтады. Кейбір оқушылар жылу машиналарын пайдаланудағы табиғатқа тигізетін зияны мен пайдасын ажыратады. Бағалау критерийі – жылу машиналарының қоршаған ортаның экологиясына әсерін сипаттайды - жылу машиналарын пайдаланудағы экологияға тигізетін әсерлерді айтады жылу машиналарын пайдаланудағы табиғатқа тигізетін зияны мен пайдасын кестеден ажыратады Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 8.2 А Термодинамика негіздері Сабақ тақырыбы Жылу мәшинелерді қолданудағы экологиялық мәселелері
2 слайд
Ойлау
дағдылары Білу, түсіну, қолдану,талдау
Тілдік
мақсаттар Лексика мен сөзтіркестері : көміртек тотығы, көмірсутектер,
бейорганикалық қоспа, альдегидтер, көмірсулар, бензаперин
Пәнге қатысты сөздіктер мен терминдер: газдар, энергетика, энергия,
концентрация, атмосфера, көміртек, жылыжай эффектісі, ІЖҚ,
энергетика
Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:
Көмір мен мұнай жаққан кезде…. , ІЖҚ жұмысы кезінде…, Жылулық
мәшинелердің зиянынан табиғатты қорғау үшін…, Жылу қозғалтқышы
дегеніміз...
Құндылықтарға
баулу Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер
туралы мағлұмат беріліп, қоғамда экологияны қорғауға үлес
қосатын азаматтарды тәрбиелеу.
Пәнаралық
байланыс Есепті шығаруда математикалық амалдар қолданады, ауа
құрамын анықтау барысында химиялық білімдерді қажет етеді
Алдыңғы
білім Экологиялық мәселелерді анықтау барысында жаратылыстану
пәнінен алған білімдерін пайдаланады және толықтырады
2 слайд
Ойлау дағдылары Білу, түсіну, қолдану,талдау Тілдік мақсаттар Лексика мен сөзтіркестері : көміртек тотығы, көмірсутектер, бейорганикалық қоспа, альдегидтер, көмірсулар, бензаперин Пәнге қатысты сөздіктер мен терминдер: газдар, энергетика, энергия, концентрация, атмосфера, көміртек, жылыжай эффектісі, ІЖҚ, энергетика Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Көмір мен мұнай жаққан кезде…. , ІЖҚ жұмысы кезінде…, Жылулық мәшинелердің зиянынан табиғатты қорғау үшін…, Жылу қозғалтқышы дегеніміз... Құндылықтарға баулу Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер туралы мағлұмат беріліп, қоғамда экологияны қорғауға үлес қосатын азаматтарды тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс Есепті шығаруда математикалық амалдар қолданады, ауа құрамын анықтау барысында химиялық білімдерді қажет етеді Алдыңғы білім Экологиялық мәселелерді анықтау барысында жаратылыстану пәнінен алған білімдерін пайдаланады және толықтырады
3 слайд
Белсенді оқу мен
оқыту әдістеріАнықтамалар сөйлейді »
(өздік жұмыс,білетін оқушы қол
көтеріп жауап береді)
Конденсация…
Конвекция…
Диффузия…
Булану…
Кебу…
Балқу…
«Анықтамалар
сөйлейді»
I-Тарихшылар: Жылу мәшинелерінің шығу тарихы
D- Дарындылар : Жылу мәшинелерінің пайдасы
E-конструкторлар: Жылу мәшинелерінің зияны
A- Экологтар: Жылу қозғалтқыштарынан туындайтын экологиялық
мәселелер
L- қорғаушылар:Экологиялық жағдайды жақсарту жолдары«IDEAL»«Ш еңбер бойы мен сурет »«Сұрақтан
сұраққа»
3 слайд
Белсенді оқу мен оқыту әдістеріАнықтамалар сөйлейді » (өздік жұмыс,білетін оқушы қол көтеріп жауап береді) Конденсация… Конвекция… Диффузия… Булану… Кебу… Балқу… «Анықтамалар сөйлейді» I-Тарихшылар: Жылу мәшинелерінің шығу тарихы D- Дарындылар : Жылу мәшинелерінің пайдасы E-конструкторлар: Жылу мәшинелерінің зияны A- Экологтар: Жылу қозғалтқыштарынан туындайтын экологиялық мәселелер L- қорғаушылар:Экологиялық жағдайды жақсарту жолдары«IDEAL»«Ш еңбер бойы мен сурет »«Сұрақтан сұраққа»
4 слайд
Саралау
тәсілдері«Шеңбер
бойымен сурет»
әдісі
Топтық жұмыс « IDEAL » әдісі
Топтық
жұмыс
«Кім тапқыр» әдісі
Жеке жұмыс
«Сұрақтан сұраққа»
әдісі
«Анықтамалар сөйлейді » Жұптық
жұмыс
Ұжымдық жұмыс
4 слайд
Саралау тәсілдері«Шеңбер бойымен сурет» әдісі Топтық жұмыс « IDEAL » әдісі Топтық жұмыс «Кім тапқыр» әдісі Жеке жұмыс «Сұрақтан сұраққа» әдісі «Анықтамалар сөйлейді » Жұптық жұмыс Ұжымдық жұмыс
5 слайд
Критериалды
бағалау«Бес бармақ» әдісі
арқылы бағалау
«Бас бармақ» әдісі
бойынша бағалау
Рефлексия
Білім ағашын
пайдалану
арқылы.«Плюс минус»
әдісі Ынталандыру,
смайликтер беру
арқылы бағалау
Кері
байланыс
5 слайд
Критериалды бағалау«Бес бармақ» әдісі арқылы бағалау «Бас бармақ» әдісі бойынша бағалау Рефлексия Білім ағашын пайдалану арқылы.«Плюс минус» әдісі Ынталандыру, смайликтер беру арқылы бағалау Кері байланыс