Жылу мәшинелерді қолданудағы экологиялық мәселелері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жылу мәшинелерді қолданудағы экологиялық мәселелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырып бойынша сабақ барысын ұйымдастыруға арналған сілтемелер
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ақмола облысы, Целиноград ауданы, Нұресіл орта мектебі Физика пәнінің мұғалімі Куралбаева Г.Л. Сабақ мақсаты: 8.3.2.23 – ж

#1 слайд
Ақмола облысы, Целиноград ауданы, Нұресіл орта мектебі Физика пәнінің мұғалімі Куралбаева Г.Л. Сабақ мақсаты: 8.3.2.23 – жылу машиналарының қоршаған ортаның экологиясына әсерін бағалау жылу машиналарының қоршаған ортаның экологиясына әсерін көрсетілім барысында бағалайды. Барлық оқушылар Көпшілік оқушылар жылу машиналарын пайдаланудағы экологияға тигізетін әсерлерді айтады. Кейбір оқушылар жылу машиналарын пайдаланудағы табиғатқа тигізетін зияны мен пайдасын ажыратады. Бағалау критерийі – жылу машиналарының қоршаған ортаның экологиясына әсерін сипаттайды -жылу машиналарын пайдаланудағы экологияға тигізетін әсерлерді айтады жылу машиналарын пайдаланудағы табиғатқа тигізетін зияны мен пайдасын кестеден ажыратады Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 8.2 А Термодинамика негіздері Сабақ тақырыбы Жылу мәшинелерді қолданудағы экологиялық мәселелері

1 слайд

Ақмола облысы, Целиноград ауданы, Нұресіл орта мектебі Физика пәнінің мұғалімі Куралбаева Г.Л. Сабақ мақсаты: 8.3.2.23 – жылу машиналарының қоршаған ортаның экологиясына әсерін бағалау жылу машиналарының қоршаған ортаның экологиясына әсерін көрсетілім барысында бағалайды. Барлық оқушылар Көпшілік оқушылар жылу машиналарын пайдаланудағы экологияға тигізетін әсерлерді айтады. Кейбір оқушылар жылу машиналарын пайдаланудағы табиғатқа тигізетін зияны мен пайдасын ажыратады. Бағалау критерийі – жылу машиналарының қоршаған ортаның экологиясына әсерін сипаттайды -жылу машиналарын пайдаланудағы экологияға тигізетін әсерлерді айтады жылу машиналарын пайдаланудағы табиғатқа тигізетін зияны мен пайдасын кестеден ажыратады Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 8.2 А Термодинамика негіздері Сабақ тақырыбы Жылу мәшинелерді қолданудағы экологиялық мәселелері

Ойлау дағдылары Білу, түсіну, қолдану,талдау Тілдік мақсаттар Лексика мен сөзтіркестері: көміртек тотығы, көмірсутектер, бе

#2 слайд
Ойлау дағдылары Білу, түсіну, қолдану,талдау Тілдік мақсаттар Лексика мен сөзтіркестері: көміртек тотығы, көмірсутектер, бейорганикалық қоспа, альдегидтер, көмірсулар, бензаперин Пәнге қатысты сөздіктер мен терминдер:газдар, энергетика, энергия, концентрация, атмосфера, көміртек, жылыжай эффектісі, ІЖҚ, энергетика Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Көмір мен мұнай жаққан кезде…. , ІЖҚ жұмысы кезінде…, Жылулық мәшинелердің зиянынан табиғатты қорғау үшін…, Жылу қозғалтқышы дегеніміз... Құндылықтарға баулу Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер туралы мағлұмат беріліп, қоғамда экологияны қорғауға үлес қосатын азаматтарды тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс Есепті шығаруда математикалық амалдар қолданады, ауа құрамын анықтау барысында химиялық білімдерді қажет етеді Алдыңғы білім Экологиялық мәселелерді анықтау барысында жаратылыстану пәнінен алған білімдерін пайдаланады және толықтырады

2 слайд

Ойлау дағдылары Білу, түсіну, қолдану,талдау Тілдік мақсаттар Лексика мен сөзтіркестері: көміртек тотығы, көмірсутектер, бейорганикалық қоспа, альдегидтер, көмірсулар, бензаперин Пәнге қатысты сөздіктер мен терминдер:газдар, энергетика, энергия, концентрация, атмосфера, көміртек, жылыжай эффектісі, ІЖҚ, энергетика Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Көмір мен мұнай жаққан кезде…. , ІЖҚ жұмысы кезінде…, Жылулық мәшинелердің зиянынан табиғатты қорғау үшін…, Жылу қозғалтқышы дегеніміз... Құндылықтарға баулу Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер туралы мағлұмат беріліп, қоғамда экологияны қорғауға үлес қосатын азаматтарды тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс Есепті шығаруда математикалық амалдар қолданады, ауа құрамын анықтау барысында химиялық білімдерді қажет етеді Алдыңғы білім Экологиялық мәселелерді анықтау барысында жаратылыстану пәнінен алған білімдерін пайдаланады және толықтырады

Белсенді оқу мен оқыту әдістері Анықтамалар сөйлейді» (өзд

#3 слайд
Белсенді оқу мен оқыту әдістері Анықтамалар сөйлейді» (өздік жұмыс,білетін оқушы қол көтеріп жауап береді) Конденсация… Конвекция… Диффузия… Булану… Кебу… Балқу…   «Анықтамалар сөйлейді» I-Тарихшылар: Жылу мәшинелерінің шығу тарихы D- Дарындылар :Жылу мәшинелерінің пайдасы E-конструкторлар: Жылу мәшинелерінің зияны A- Экологтар: Жылу қозғалтқыштарынан туындайтын экологиялық мәселелер  L- қорғаушылар:Экологиялық жағдайды жақсарту жолдары «IDEAL» «Ш еңбер бойы м ен сурет » «Сұрақтан сұраққа»

3 слайд

Белсенді оқу мен оқыту әдістері Анықтамалар сөйлейді» (өздік жұмыс,білетін оқушы қол көтеріп жауап береді) Конденсация… Конвекция… Диффузия… Булану… Кебу… Балқу…   «Анықтамалар сөйлейді» I-Тарихшылар: Жылу мәшинелерінің шығу тарихы D- Дарындылар :Жылу мәшинелерінің пайдасы E-конструкторлар: Жылу мәшинелерінің зияны A- Экологтар: Жылу қозғалтқыштарынан туындайтын экологиялық мәселелер  L- қорғаушылар:Экологиялық жағдайды жақсарту жолдары «IDEAL» «Ш еңбер бойы м ен сурет » «Сұрақтан сұраққа»

Саралау тәсілдері «Шеңбер бойымен сурет» әдісі Топтық жұмыс «IDEAL» әдісі Топтық жұмыс «Кім тапқыр» әдісі Жеке жұмыс

#4 слайд
Саралау тәсілдері «Шеңбер бойымен сурет» әдісі Топтық жұмыс «IDEAL» әдісі Топтық жұмыс «Кім тапқыр» әдісі Жеке жұмыс«Сұрақтан сұраққа» әдісі «Анықтамалар сөйлейді» Жұптық жұмыс Ұжымдық жұмыс

4 слайд

Саралау тәсілдері «Шеңбер бойымен сурет» әдісі Топтық жұмыс «IDEAL» әдісі Топтық жұмыс «Кім тапқыр» әдісі Жеке жұмыс«Сұрақтан сұраққа» әдісі «Анықтамалар сөйлейді» Жұптық жұмыс Ұжымдық жұмыс

Критериалды бағалау «Бес бармақ» әдісі арқылы бағалау «Бас бармақ» әдісі бойынша бағалау Рефлексия Білім ағашын пайдалану

#5 слайд
Критериалды бағалау «Бес бармақ» әдісі арқылы бағалау «Бас бармақ» әдісі бойынша бағалау Рефлексия Білім ағашын пайдалану арқылы. «Плюс минус» әдісі Ынталандыру, смайликтер беру арқылы бағалау Кері байланыс

5 слайд

Критериалды бағалау «Бес бармақ» әдісі арқылы бағалау «Бас бармақ» әдісі бойынша бағалау Рефлексия Білім ағашын пайдалану арқылы. «Плюс минус» әдісі Ынталандыру, смайликтер беру арқылы бағалау Кері байланыс

Файл форматы:
pptx
06.02.2019
1421
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі