«Кәсіби педагогикалық мәдениетті қалыптастыру-болашақ ұрпақ тәрбиесі»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Кәсіби педагогикалық мәдениетті
қалыптастыру-болашақ ұрпақ тәрбиесі»
1 слайд
«Кәсіби педагогикалық мәдениетті қалыптастыру-болашақ ұрпақ тәрбиесі»
2 слайд
Жоспары:
•1.Педагогикалық әдеп,мәдениет
•2.Педагогикалық шеберлік
•3.Педагогикалық техника
•4.Педагогтар қолдануға тиісті нұсқаулықтар.
2 слайд
Жоспары: •1.Педагогикалық әдеп,мәдениет •2.Педагогикалық шеберлік •3.Педагогикалық техника •4.Педагогтар қолдануға тиісті нұсқаулықтар.
3 слайд
«Педагогика теориясын қаншама жетік білгенмен,
педагогикалық әдептің қыр-сырын меңгермейінше,педагог
ұстаздық шеберлікке қолы жетпейді»
К.Д.Ушинский
3 слайд
«Педагогика теориясын қаншама жетік білгенмен, педагогикалық әдептің қыр-сырын меңгермейінше,педагог ұстаздық шеберлікке қолы жетпейді» К.Д.Ушинский
4 слайд
Педагогикалық әдеп
Педагогикалық әдеп-этика ғылымдарының бөлігі болып
табылады және педагогикалық адамгершіліктің
ерекшеліктерін зерттейді,педагогикалық еңбектегі
адамгершіліктің ортақ қағидаларын жүзеге асырылуын
қадағалайды,оның негізгі қызметтерін және этикалық
категорияларды қарастырады.
4 слайд
Педагогикалық әдеп Педагогикалық әдеп-этика ғылымдарының бөлігі болып табылады және педагогикалық адамгершіліктің ерекшеліктерін зерттейді,педагогикалық еңбектегі адамгершіліктің ортақ қағидаларын жүзеге асырылуын қадағалайды,оның негізгі қызметтерін және этикалық категорияларды қарастырады.
5 слайд
Педагогикалық әдеп
5 слайд
Педагогикалық әдеп
6 слайд
Мұғалімнің мәдениеті мен шеберлігі анықтайтын белгілер:
Сөйлеу шеберлігі,шешендік
қасиеті,дауыс
дикциясы,интонациясы
6 слайд
Мұғалімнің мәдениеті мен шеберлігі анықтайтын белгілер: Сөйлеу шеберлігі,шешендік қасиеті,дауыс дикциясы,интонациясы
7 слайд
Сыртқы келбет мәдениеті
Тұлғасы:
а) тік;
ә) тік және еркін отыру;
б) ұқыптылық,жинақылық;
Киім киісі:
А) Ұқыптылық;
Ә) Қарапайымдылық;
Б) Түстік гармония; (өзіне жарасатын түстен киім кию)
В) Киімнің жас шамасына,жұмысқа сәйкестілігі;
Г) Әшекейді (алқа,моншақ,сақина)дұрыс пайдалану;
Гримм (бояу)
Шаш үлгісі (ұқыпты,жинақы)
7 слайд
Сыртқы келбет мәдениеті Тұлғасы: а) тік; ә) тік және еркін отыру; б) ұқыптылық,жинақылық; Киім киісі: А) Ұқыптылық; Ә) Қарапайымдылық; Б) Түстік гармония; (өзіне жарасатын түстен киім кию) В) Киімнің жас шамасына,жұмысқа сәйкестілігі; Г) Әшекейді (алқа,моншақ,сақина)дұрыс пайдалану; Гримм (бояу) Шаш үлгісі (ұқыпты,жинақы)
8 слайд
•Мимика
•А) өзіне-өзі сенімділігі,сабырлылық;
•Ә) сөйлескендегі көзқарасыңыздың әңгімелесушіге
бағытталуы;
•Б) эмоциялық мәнерлік;
•В) бет әлпетінің айтар ойға сәйкестігі;
•Понтомимика
•А) жест (табиғилық)
•Ә) жүрістің ритмикасы.Жеңіл ,айқын болуы;
•Б) қозғалыс (еркін болуы);
•В) шусыз отырып,тұру;
8 слайд
•Мимика •А) өзіне-өзі сенімділігі,сабырлылық; •Ә) сөйлескендегі көзқарасыңыздың әңгімелесушіге бағытталуы; •Б) эмоциялық мәнерлік; •В) бет әлпетінің айтар ойға сәйкестігі; •Понтомимика •А) жест (табиғилық) •Ә) жүрістің ритмикасы.Жеңіл ,айқын болуы; •Б) қозғалыс (еркін болуы); •В) шусыз отырып,тұру;
9 слайд
Сөйлеу мәдениетінің маңыздылығы
Бұл нормада сөйлеу үлгісіндегі
сөздерді дыбыстау,сөздің сазын
келтіріп айту тәртібін
айтады.Шебер мұғалімнің ең
бастысы ол кіммен болса да тіл
табыса алу,атмосфера тудыра білу.
9 слайд
Сөйлеу мәдениетінің маңыздылығы Бұл нормада сөйлеу үлгісіндегі сөздерді дыбыстау,сөздің сазын келтіріп айту тәртібін айтады.Шебер мұғалімнің ең бастысы ол кіммен болса да тіл табыса алу,атмосфера тудыра білу.
10 слайд
Педагогикалық техника
*Столдың артында тұрып сабақ түсіндіруге болмайды;
*Отырып сабақ түсіндіруге мүлдем болмайды;
*Қол айқастырып тұруға болмайды;
*Әр оқушының көзіне қарап сабақ түсіндіру керек;
*Дұрыс және мәнерлі,анық сөйлеу;
*Жест және мимиканы дұрыс пайдалану;
*Өзін –өзі сырттай көре алу икемділігі;
*Өзінің психикалық жағдайын,көңіл-күйін басқаруы;
10 слайд
Педагогикалық техника *Столдың артында тұрып сабақ түсіндіруге болмайды; *Отырып сабақ түсіндіруге мүлдем болмайды; *Қол айқастырып тұруға болмайды; *Әр оқушының көзіне қарап сабақ түсіндіру керек; *Дұрыс және мәнерлі,анық сөйлеу; *Жест және мимиканы дұрыс пайдалану; *Өзін –өзі сырттай көре алу икемділігі; *Өзінің психикалық жағдайын,көңіл-күйін басқаруы;
11 слайд
Қазақстан Республикасының педагог
мәртебесі туралы заңнамасы
Осы Заң педагог мәртебесін айқындайды, педагогтің құқықтарын,
әлеуметтік кепілдіктерін және шектеулерін, міндеттері мен
жауапкершілігін белгілейді.
***
Қазақстан Республикасының Заңы 2019 жылғы 27 желтоқсан
***
Қазақстан Республикасының педагог мәртебесі туралы заңнамасы
Қазақстан Республикасының Конституциясына негізделеді, осы Заңнан
және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық
актілерінен тұрады.
11 слайд
Қазақстан Республикасының педагог мәртебесі туралы заңнамасы Осы Заң педагог мәртебесін айқындайды, педагогтің құқықтарын, әлеуметтік кепілдіктерін және шектеулерін, міндеттері мен жауапкершілігін белгілейді. *** Қазақстан Республикасының Заңы 2019 жылғы 27 желтоқсан *** Қазақстан Республикасының педагог мәртебесі туралы заңнамасы Қазақстан Республикасының Конституциясына негізделеді, осы Заңнан және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерінен тұрады.
12 слайд
5-бап. Педагогтік әдеп
•1. Педагогтік әдеп заңдылық, адалдық, жауапкершілік, жеке
адамның ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеу
қағидаттарына негізделеді.
• 2. Педагогтік әдепті бұзу тәртіптік теріс қылық болып
табылады және педагогті Қазақстан Республикасының еңбек
заңнамасына сәйкес тәртіптік жауаптылыққа алып келеді.
• 3. Педагогтік әдепті білім беру саласындағы уәкілетті орган
бекітеді.
12 слайд
5-бап. Педагогтік әдеп •1. Педагогтік әдеп заңдылық, адалдық, жауапкершілік, жеке адамның ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеу қағидаттарына негізделеді. • 2. Педагогтік әдепті бұзу тәртіптік теріс қылық болып табылады және педагогті Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес тәртіптік жауаптылыққа алып келеді. • 3. Педагогтік әдепті білім беру саласындағы уәкілетті орган бекітеді.
13 слайд
Педагогикалық әдеп бойынша
Кеңесін жұмысын ұйымдастыру
1.3. Педагогикалық әдеп бойынша Кеңес ұйымы педагогикалық кеңесінде
сайланады.(Бұйрықтың 3тарау 5тармағы)
1.4. Кеңес мүшелерінің саны тақ болуы,7 адамнан кем болмауы тиіс,соның ішінде
төраға да кіреді(хатшыны есептемегенде).
(Бұйрықтың 3тарау 6 тармағы)
1.5. Өкілеттік мерзімі-3 жыл.(Бұйрықтың 3тарау 5тармағы)
1.6. Кеңес құрамы білім беру ұйымы басшысының бұйрығымен бекітіледі. .(Бұйрықтың
3тарау 11тармағы)
13 слайд
Педагогикалық әдеп бойынша Кеңесін жұмысын ұйымдастыру 1.3. Педагогикалық әдеп бойынша Кеңес ұйымы педагогикалық кеңесінде сайланады.(Бұйрықтың 3тарау 5тармағы) 1.4. Кеңес мүшелерінің саны тақ болуы,7 адамнан кем болмауы тиіс,соның ішінде төраға да кіреді(хатшыны есептемегенде). (Бұйрықтың 3тарау 6 тармағы) 1.5. Өкілеттік мерзімі-3 жыл.(Бұйрықтың 3тарау 5тармағы) 1.6. Кеңес құрамы білім беру ұйымы басшысының бұйрығымен бекітіледі. .(Бұйрықтың 3тарау 11тармағы)
14 слайд
Топтық жұмыс
•1-топ
14 слайд
Топтық жұмыс •1-топ
15 слайд
Өрмекші сұлбасын салады.Басына
тақырыпты,денесіне өзекті
ойларды,аяқтарына тірек сөздер
арқылы шешу жолдарын жазып,
өз ойларын тиянақтау.
•2-топ «Өрмекші» әдісі
15 слайд
Өрмекші сұлбасын салады.Басына тақырыпты,денесіне өзекті ойларды,аяқтарына тірек сөздер арқылы шешу жолдарын жазып, өз ойларын тиянақтау. •2-топ «Өрмекші» әдісі
16 слайд
Кері байланыс
16 слайд
Кері байланыс