Материалдар / «Кәсіби педагогикалық мәдениетті қалыптастыру-болашақ ұрпақ тәрбиесі»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Кәсіби педагогикалық мәдениетті қалыптастыру-болашақ ұрпақ тәрбиесі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагогикалық әдеп-этика ғылымдарының бөлігі болып табылады және педагогикалық адамгершіліктің ерекшеліктерін зерттейді,педагогикалық еңбектегі адамгершіліктің ортақ қағидаларын жүзеге асырылуын қадағалайды,оның негізгі қызметтерін және этикалық категорияларды қарастырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Шілде 2024
164
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Кәсіби педагогикалық мәдениетті қалыптастыру-болашақ ұрпақ тәрбиесі»

1 слайд
«Кәсіби педагогикалық мәдениетті қалыптастыру-болашақ ұрпақ тәрбиесі»

1 слайд

«Кәсіби педагогикалық мәдениетті қалыптастыру-болашақ ұрпақ тәрбиесі»

Жоспары: •1.Педагогикалық әдеп,мәдениет •2.Педагогикалық шеберлік •3.Педагогикалық техника •4.Педагогтар қолдануға тиісті нұсқа

2 слайд
Жоспары: •1.Педагогикалық әдеп,мәдениет •2.Педагогикалық шеберлік •3.Педагогикалық техника •4.Педагогтар қолдануға тиісті нұсқаулықтар.

2 слайд

Жоспары: •1.Педагогикалық әдеп,мәдениет •2.Педагогикалық шеберлік •3.Педагогикалық техника •4.Педагогтар қолдануға тиісті нұсқаулықтар.

«Педагогика теориясын қаншама жетік білгенмен, педагогикалық әдептің қыр-сырын меңгермейінше,педагог ұстаздық шеберлікке қолы ж

3 слайд
«Педагогика теориясын қаншама жетік білгенмен, педагогикалық әдептің қыр-сырын меңгермейінше,педагог ұстаздық шеберлікке қолы жетпейді» К.Д.Ушинский

3 слайд

«Педагогика теориясын қаншама жетік білгенмен, педагогикалық әдептің қыр-сырын меңгермейінше,педагог ұстаздық шеберлікке қолы жетпейді» К.Д.Ушинский

Педагогикалық әдеп Педагогикалық әдеп-этика ғылымдарының бөлігі болып табылады және педагогикалық адамгершіліктің ерекш

4 слайд
Педагогикалық әдеп Педагогикалық әдеп-этика ғылымдарының бөлігі болып табылады және педагогикалық адамгершіліктің ерекшеліктерін зерттейді,педагогикалық еңбектегі адамгершіліктің ортақ қағидаларын жүзеге асырылуын қадағалайды,оның негізгі қызметтерін және этикалық категорияларды қарастырады.

4 слайд

Педагогикалық әдеп Педагогикалық әдеп-этика ғылымдарының бөлігі болып табылады және педагогикалық адамгершіліктің ерекшеліктерін зерттейді,педагогикалық еңбектегі адамгершіліктің ортақ қағидаларын жүзеге асырылуын қадағалайды,оның негізгі қызметтерін және этикалық категорияларды қарастырады.

Педагогикалық әдеп

5 слайд
Педагогикалық әдеп

5 слайд

Педагогикалық әдеп

Мұғалімнің мәдениеті мен шеберлігі анықтайтын белгілер: Сөйлеу шеберлігі,шешендік қасиеті,дауыс дикциясы,интонациясы

6 слайд
Мұғалімнің мәдениеті мен шеберлігі анықтайтын белгілер: Сөйлеу шеберлігі,шешендік қасиеті,дауыс дикциясы,интонациясы

6 слайд

Мұғалімнің мәдениеті мен шеберлігі анықтайтын белгілер: Сөйлеу шеберлігі,шешендік қасиеті,дауыс дикциясы,интонациясы

Сыртқы келбет мәдениеті Тұлғасы: а) тік; ә) тік және еркін отыру; б) ұқыптылық,жинақылық; Киім киісі: А)

7 слайд
Сыртқы келбет мәдениеті Тұлғасы: а) тік; ә) тік және еркін отыру; б) ұқыптылық,жинақылық; Киім киісі: А) Ұқыптылық; Ә) Қарапайымдылық; Б) Түстік гармония; (өзіне жарасатын түстен киім кию) В) Киімнің жас шамасына,жұмысқа сәйкестілігі; Г) Әшекейді (алқа,моншақ,сақина)дұрыс пайдалану; Гримм (бояу) Шаш үлгісі (ұқыпты,жинақы)

7 слайд

Сыртқы келбет мәдениеті Тұлғасы: а) тік; ә) тік және еркін отыру; б) ұқыптылық,жинақылық; Киім киісі: А) Ұқыптылық; Ә) Қарапайымдылық; Б) Түстік гармония; (өзіне жарасатын түстен киім кию) В) Киімнің жас шамасына,жұмысқа сәйкестілігі; Г) Әшекейді (алқа,моншақ,сақина)дұрыс пайдалану; Гримм (бояу) Шаш үлгісі (ұқыпты,жинақы)

•Мимика •А) өзіне-өзі сенімділігі,сабырлылық; •Ә) сөйлескендегі көзқарасыңыздың әңгімелесушіге бағытталуы; •Б) эмоциялық мә

8 слайд
•Мимика •А) өзіне-өзі сенімділігі,сабырлылық; •Ә) сөйлескендегі көзқарасыңыздың әңгімелесушіге бағытталуы; •Б) эмоциялық мәнерлік; •В) бет әлпетінің айтар ойға сәйкестігі; •Понтомимика •А) жест (табиғилық) •Ә) жүрістің ритмикасы.Жеңіл ,айқын болуы; •Б) қозғалыс (еркін болуы); •В) шусыз отырып,тұру;

8 слайд

•Мимика •А) өзіне-өзі сенімділігі,сабырлылық; •Ә) сөйлескендегі көзқарасыңыздың әңгімелесушіге бағытталуы; •Б) эмоциялық мәнерлік; •В) бет әлпетінің айтар ойға сәйкестігі; •Понтомимика •А) жест (табиғилық) •Ә) жүрістің ритмикасы.Жеңіл ,айқын болуы; •Б) қозғалыс (еркін болуы); •В) шусыз отырып,тұру;

Сөйлеу мәдениетінің маңыздылығы Бұл нормада сөйлеу үлгісіндегі сөздерді дыбыстау,сөздің сазын келтіріп айту тәртібін айтады.

9 слайд
Сөйлеу мәдениетінің маңыздылығы Бұл нормада сөйлеу үлгісіндегі сөздерді дыбыстау,сөздің сазын келтіріп айту тәртібін айтады.Шебер мұғалімнің ең бастысы ол кіммен болса да тіл табыса алу,атмосфера тудыра білу.

9 слайд

Сөйлеу мәдениетінің маңыздылығы Бұл нормада сөйлеу үлгісіндегі сөздерді дыбыстау,сөздің сазын келтіріп айту тәртібін айтады.Шебер мұғалімнің ең бастысы ол кіммен болса да тіл табыса алу,атмосфера тудыра білу.

Педагогикалық техника *Столдың артында тұрып сабақ түсіндіруге болмайды; *Отырып сабақ түсіндіруге мүлдем болмайды; *Қол айқасты

10 слайд
Педагогикалық техника *Столдың артында тұрып сабақ түсіндіруге болмайды; *Отырып сабақ түсіндіруге мүлдем болмайды; *Қол айқастырып тұруға болмайды; *Әр оқушының көзіне қарап сабақ түсіндіру керек; *Дұрыс және мәнерлі,анық сөйлеу; *Жест және мимиканы дұрыс пайдалану; *Өзін –өзі сырттай көре алу икемділігі; *Өзінің психикалық жағдайын,көңіл-күйін басқаруы;

10 слайд

Педагогикалық техника *Столдың артында тұрып сабақ түсіндіруге болмайды; *Отырып сабақ түсіндіруге мүлдем болмайды; *Қол айқастырып тұруға болмайды; *Әр оқушының көзіне қарап сабақ түсіндіру керек; *Дұрыс және мәнерлі,анық сөйлеу; *Жест және мимиканы дұрыс пайдалану; *Өзін –өзі сырттай көре алу икемділігі; *Өзінің психикалық жағдайын,көңіл-күйін басқаруы;

Қазақстан Республикасының педагог мәртебесі туралы заңнамасы Осы Заң педагог мәртебесін айқындайды, педагогтің құқықтарын,

11 слайд
Қазақстан Республикасының педагог мәртебесі туралы заңнамасы Осы Заң педагог мәртебесін айқындайды, педагогтің құқықтарын, әлеуметтік кепілдіктерін және шектеулерін, міндеттері мен жауапкершілігін белгілейді. *** Қазақстан Республикасының Заңы 2019 жылғы 27 желтоқсан *** Қазақстан Республикасының педагог мәртебесі туралы заңнамасы Қазақстан Республикасының Конституциясына негізделеді, осы Заңнан және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерінен тұрады.

11 слайд

Қазақстан Республикасының педагог мәртебесі туралы заңнамасы Осы Заң педагог мәртебесін айқындайды, педагогтің құқықтарын, әлеуметтік кепілдіктерін және шектеулерін, міндеттері мен жауапкершілігін белгілейді. *** Қазақстан Республикасының Заңы 2019 жылғы 27 желтоқсан *** Қазақстан Республикасының педагог мәртебесі туралы заңнамасы Қазақстан Республикасының Конституциясына негізделеді, осы Заңнан және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерінен тұрады.

5-бап. Педагогтік әдеп •1. Педагогтік әдеп заңдылық, адалдық, жауапкершілік, жеке адамның ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметте

12 слайд
5-бап. Педагогтік әдеп •1. Педагогтік әдеп заңдылық, адалдық, жауапкершілік, жеке адамның ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеу қағидаттарына негізделеді. • 2. Педагогтік әдепті бұзу тәртіптік теріс қылық болып табылады және педагогті Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес тәртіптік жауаптылыққа алып келеді. • 3. Педагогтік әдепті білім беру саласындағы уәкілетті орган бекітеді.

12 слайд

5-бап. Педагогтік әдеп •1. Педагогтік әдеп заңдылық, адалдық, жауапкершілік, жеке адамның ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеу қағидаттарына негізделеді. • 2. Педагогтік әдепті бұзу тәртіптік теріс қылық болып табылады және педагогті Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес тәртіптік жауаптылыққа алып келеді. • 3. Педагогтік әдепті білім беру саласындағы уәкілетті орган бекітеді.

Педагогикалық әдеп бойынша Кеңесін жұмысын ұйымдастыру 1.3. Педагогикалық әдеп бойынша Кеңес ұйы

13 слайд
Педагогикалық әдеп бойынша Кеңесін жұмысын ұйымдастыру 1.3. Педагогикалық әдеп бойынша Кеңес ұйымы педагогикалық кеңесінде сайланады.(Бұйрықтың 3тарау 5тармағы) 1.4. Кеңес мүшелерінің саны тақ болуы,7 адамнан кем болмауы тиіс,соның ішінде төраға да кіреді(хатшыны есептемегенде). (Бұйрықтың 3тарау 6 тармағы) 1.5. Өкілеттік мерзімі-3 жыл.(Бұйрықтың 3тарау 5тармағы) 1.6. Кеңес құрамы білім беру ұйымы басшысының бұйрығымен бекітіледі. .(Бұйрықтың 3тарау 11тармағы)

13 слайд

Педагогикалық әдеп бойынша Кеңесін жұмысын ұйымдастыру 1.3. Педагогикалық әдеп бойынша Кеңес ұйымы педагогикалық кеңесінде сайланады.(Бұйрықтың 3тарау 5тармағы) 1.4. Кеңес мүшелерінің саны тақ болуы,7 адамнан кем болмауы тиіс,соның ішінде төраға да кіреді(хатшыны есептемегенде). (Бұйрықтың 3тарау 6 тармағы) 1.5. Өкілеттік мерзімі-3 жыл.(Бұйрықтың 3тарау 5тармағы) 1.6. Кеңес құрамы білім беру ұйымы басшысының бұйрығымен бекітіледі. .(Бұйрықтың 3тарау 11тармағы)

Топтық жұмыс •1-топ

14 слайд
Топтық жұмыс •1-топ

14 слайд

Топтық жұмыс •1-топ

Өрмекші сұлбасын салады.Басына тақырыпты,денесіне өзекті ойларды,аяқтарына тірек сөздер арқылы шешу жолдарын жазып, өз ойлары

15 слайд
Өрмекші сұлбасын салады.Басына тақырыпты,денесіне өзекті ойларды,аяқтарына тірек сөздер арқылы шешу жолдарын жазып, өз ойларын тиянақтау. •2-топ «Өрмекші» әдісі

15 слайд

Өрмекші сұлбасын салады.Басына тақырыпты,денесіне өзекті ойларды,аяқтарына тірек сөздер арқылы шешу жолдарын жазып, өз ойларын тиянақтау. •2-топ «Өрмекші» әдісі

Кері байланыс

16 слайд
Кері байланыс

16 слайд

Кері байланыс