Материалдар / "Кейіпкер образы" атты сабақ тақырыбына презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Кейіпкер образы" атты сабақ тақырыбына презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
"Кейіпкер образы" атты сабақ тақырыбына оқушыларға презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2020
906
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«ӘУЛЕТ» МТЖО «МИРАС» БАК «Жас актер» үйірмесінің жетекшісі: Молдабаева Ж.Ж

1 слайд
«ӘУЛЕТ» МТЖО «МИРАС» БАК «Жас актер» үйірмесінің жетекшісі: Молдабаева Ж.Ж

1 слайд

«ӘУЛЕТ» МТЖО «МИРАС» БАК «Жас актер» үйірмесінің жетекшісі: Молдабаева Ж.Ж

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: «КЕЙІПКЕР ОБРАЗЫ»

2 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: «КЕЙІПКЕР ОБРАЗЫ»

2 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: «КЕЙІПКЕР ОБРАЗЫ»

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:  Кейіпкер бейнесіне талдау жасай алу.  Кейіпкер туралы баяндау.  Кейіпкер іс-әрекетіне баға бере алу.

3 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:  Кейіпкер бейнесіне талдау жасай алу.  Кейіпкер туралы баяндау.  Кейіпкер іс-әрекетіне баға бере алу.

3 слайд

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:  Кейіпкер бейнесіне талдау жасай алу.  Кейіпкер туралы баяндау.  Кейіпкер іс-әрекетіне баға бере алу.

КЕЙІПКЕР – КӨРКЕМ ШЫҒАРМАДА СУРЕТТЕЛЕТІН ОҚИҒАҒА ҚАТЫСУШЫ АДАМ, ӘДЕБИ ОБРАЗ. ӘДЕБИЕТТЕ АДАМНЫҢ КӨРКЕМ БЕЙНЕСІН ЖАСАҒАНДА, ЖАЗ

4 слайд
КЕЙІПКЕР – КӨРКЕМ ШЫҒАРМАДА СУРЕТТЕЛЕТІН ОҚИҒАҒА ҚАТЫСУШЫ АДАМ, ӘДЕБИ ОБРАЗ. ӘДЕБИЕТТЕ АДАМНЫҢ КӨРКЕМ БЕЙНЕСІН ЖАСАҒАНДА, ЖАЗУШЫ ОНЫҢ КЕСКІН-ТҰЛҒАСЫН, ІС-ӘРЕКЕТІН, МІНЕЗІН СОЛ ОРТАНЫҢ, ДӘУІРДІҢ ӨЗГЕШЕЛІКТЕРІН ТАНЫТАТЫН ТИПТІК СИПАТТАРЫМЕН ҚАТАР ӨЗІНІҢ БАСЫНА ҒАНА ТӘН ЕРЕКШЕЛІКТЕРДІ ДЕ АНЫҚ БАЙҚАЛАТЫНДАЙ ЕТІП СУРЕТТЕЙДІ. КӨРКЕМ БЕЙНЕНІҢ ТИПТІК ӨЗГЕШЕЛІГІ ҚОҒАМДЫҚ ӨМІРДІҢ ІШКІ СЫРЫН, МӘНІН АШЫП БЕРУ ҮШІН ҚАНДАЙ ҚАЖЕТ БОЛСА, ОНЫҢ ДАРАЛЫҚ, ЖЕКЕЛІК СИПАТ-БЕЛГІЛЕРІ АДАМ ТҰЛҒАСЫН, ІС-ӘРЕКЕТІН, МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫН КӨЗГЕ АЙҚЫН ЕЛЕСТЕТУ ҮШІН, НАҚТЫЛЫҚ ҚАЛПЫНДА КӨРІП-БІЛУ ҮШІН СОНДАЙЛЫҚ ҚАЖЕТ. КӨРКЕМ БЕЙНЕГЕ ТӘН ТИПТІК ЖӘНЕ ДАРАЛЫҚ СИПАТ- ЕРЕКШЕЛІКТЕР – ТҰТАС ҰҒЫМ.

4 слайд

КЕЙІПКЕР – КӨРКЕМ ШЫҒАРМАДА СУРЕТТЕЛЕТІН ОҚИҒАҒА ҚАТЫСУШЫ АДАМ, ӘДЕБИ ОБРАЗ. ӘДЕБИЕТТЕ АДАМНЫҢ КӨРКЕМ БЕЙНЕСІН ЖАСАҒАНДА, ЖАЗУШЫ ОНЫҢ КЕСКІН-ТҰЛҒАСЫН, ІС-ӘРЕКЕТІН, МІНЕЗІН СОЛ ОРТАНЫҢ, ДӘУІРДІҢ ӨЗГЕШЕЛІКТЕРІН ТАНЫТАТЫН ТИПТІК СИПАТТАРЫМЕН ҚАТАР ӨЗІНІҢ БАСЫНА ҒАНА ТӘН ЕРЕКШЕЛІКТЕРДІ ДЕ АНЫҚ БАЙҚАЛАТЫНДАЙ ЕТІП СУРЕТТЕЙДІ. КӨРКЕМ БЕЙНЕНІҢ ТИПТІК ӨЗГЕШЕЛІГІ ҚОҒАМДЫҚ ӨМІРДІҢ ІШКІ СЫРЫН, МӘНІН АШЫП БЕРУ ҮШІН ҚАНДАЙ ҚАЖЕТ БОЛСА, ОНЫҢ ДАРАЛЫҚ, ЖЕКЕЛІК СИПАТ-БЕЛГІЛЕРІ АДАМ ТҰЛҒАСЫН, ІС-ӘРЕКЕТІН, МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫН КӨЗГЕ АЙҚЫН ЕЛЕСТЕТУ ҮШІН, НАҚТЫЛЫҚ ҚАЛПЫНДА КӨРІП-БІЛУ ҮШІН СОНДАЙЛЫҚ ҚАЖЕТ. КӨРКЕМ БЕЙНЕГЕ ТӘН ТИПТІК ЖӘНЕ ДАРАЛЫҚ СИПАТ- ЕРЕКШЕЛІКТЕР – ТҰТАС ҰҒЫМ.

КЕЙІПКЕРДІҢ ІС-ӘРЕКЕТІНДЕГІ, МІНЕЗІНДЕГІ КӨПТЕГЕН ЖЕКЕЛІК СИПАТ-БЕЛГІЛЕР ӨЗІНІҢ ДАРАЛЫҚ, НАҚТЫЛЫҚ ҚАЛПЫН САҚТАЙ ОТЫРЫП, ТИПТІК

5 слайд
КЕЙІПКЕРДІҢ ІС-ӘРЕКЕТІНДЕГІ, МІНЕЗІНДЕГІ КӨПТЕГЕН ЖЕКЕЛІК СИПАТ-БЕЛГІЛЕР ӨЗІНІҢ ДАРАЛЫҚ, НАҚТЫЛЫҚ ҚАЛПЫН САҚТАЙ ОТЫРЫП, ТИПТІК МАҒЫНАҒА ДА ИЕ БОЛА АЛАДЫ. КЕЙІПКЕРДІҢ ТИПТІК БЕЙНЕСІН СУРЕТТЕУ ҮШІН ҚОҒАМДЫҚ ӨМІРДІ ЖАН- ЖАҚТЫ, ТЕРЕҢ ЗЕРТТЕП, БІЛУ ШАРТ. ӨЙТКЕНІ, КӨРКЕМ БЕЙНЕНІҢ ТИПТІК ҚАСИЕТ-СИПАТЫ НЕҒҰРЛЫМ ЖОҒАРЫ БОЛҒАН САЙЫН, ОНЫҢ ТАНЫМДЫҚ КҮШІ ДЕ СОҒҰРЛЫМ АРТА ТҮСЕДІ.

5 слайд

КЕЙІПКЕРДІҢ ІС-ӘРЕКЕТІНДЕГІ, МІНЕЗІНДЕГІ КӨПТЕГЕН ЖЕКЕЛІК СИПАТ-БЕЛГІЛЕР ӨЗІНІҢ ДАРАЛЫҚ, НАҚТЫЛЫҚ ҚАЛПЫН САҚТАЙ ОТЫРЫП, ТИПТІК МАҒЫНАҒА ДА ИЕ БОЛА АЛАДЫ. КЕЙІПКЕРДІҢ ТИПТІК БЕЙНЕСІН СУРЕТТЕУ ҮШІН ҚОҒАМДЫҚ ӨМІРДІ ЖАН- ЖАҚТЫ, ТЕРЕҢ ЗЕРТТЕП, БІЛУ ШАРТ. ӨЙТКЕНІ, КӨРКЕМ БЕЙНЕНІҢ ТИПТІК ҚАСИЕТ-СИПАТЫ НЕҒҰРЛЫМ ЖОҒАРЫ БОЛҒАН САЙЫН, ОНЫҢ ТАНЫМДЫҚ КҮШІ ДЕ СОҒҰРЛЫМ АРТА ТҮСЕДІ.

КОНЦЕПТУАЛДЫҚ КЕСТЕ ТОЛТЫРЫП,КЕЙІПКЕРЛЕРГЕ МІНЕЗДЕМЕ БЕРІП САЛЫСТЫРАЙЫҚ. Кейіпкер Өмірге қызығушылығы Адами қасиеті Кейіпке

6 слайд
КОНЦЕПТУАЛДЫҚ КЕСТЕ ТОЛТЫРЫП,КЕЙІПКЕРЛЕРГЕ МІНЕЗДЕМЕ БЕРІП САЛЫСТЫРАЙЫҚ. Кейіпкер Өмірге қызығушылығы Адами қасиеті Кейіпкерге баға

6 слайд

КОНЦЕПТУАЛДЫҚ КЕСТЕ ТОЛТЫРЫП,КЕЙІПКЕРЛЕРГЕ МІНЕЗДЕМЕ БЕРІП САЛЫСТЫРАЙЫҚ. Кейіпкер Өмірге қызығушылығы Адами қасиеті Кейіпкерге баға

КЕЙІПКЕРЛЕРГЕ БЕС ЖОЛДЫ ӨЛЕҢ ҚҰРАСТЫРУ 1.Тақырып (зат есім) 2.Суреттеу (сын есім) 3.Қимыл (етістік) 4.Сөйлем 5.Мәнін қайта

7 слайд
КЕЙІПКЕРЛЕРГЕ БЕС ЖОЛДЫ ӨЛЕҢ ҚҰРАСТЫРУ 1.Тақырып (зат есім) 2.Суреттеу (сын есім) 3.Қимыл (етістік) 4.Сөйлем 5.Мәнін қайта айтатын сөз (синоним)

7 слайд

КЕЙІПКЕРЛЕРГЕ БЕС ЖОЛДЫ ӨЛЕҢ ҚҰРАСТЫРУ 1.Тақырып (зат есім) 2.Суреттеу (сын есім) 3.Қимыл (етістік) 4.Сөйлем 5.Мәнін қайта айтатын сөз (синоним)

ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС  Оқушылар, сендердің сүйікті кейіпкерлерің кім? Мысалға алсақ, менің сүйікті кейіпкерім – Күлше қыз. «Не

8 слайд
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС  Оқушылар, сендердің сүйікті кейіпкерлерің кім? Мысалға алсақ, менің сүйікті кейіпкерім – Күлше қыз. «Не үшін ұнайды» деп ойлайтын шығарсыздар? Күлше қыз - өте жас, еңбекқор, үлкенді сыйлайтын, тәрбиелі қыз. Өгей анасы мен оның екі қызынан қиындық көріп,өз үйінде өзі күң болған мейірімді де сұлу қыз. Ол өзінің ұстамдылығымен, ақыл-парасаттылығымен, еңбекқорлығымен, мейірімділігімен ұнамды.

8 слайд

ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС  Оқушылар, сендердің сүйікті кейіпкерлерің кім? Мысалға алсақ, менің сүйікті кейіпкерім – Күлше қыз. «Не үшін ұнайды» деп ойлайтын шығарсыздар? Күлше қыз - өте жас, еңбекқор, үлкенді сыйлайтын, тәрбиелі қыз. Өгей анасы мен оның екі қызынан қиындық көріп,өз үйінде өзі күң болған мейірімді де сұлу қыз. Ол өзінің ұстамдылығымен, ақыл-парасаттылығымен, еңбекқорлығымен, мейірімділігімен ұнамды.

«КҮЛШЕ ҚЫЗ» ЕРТЕГІСІ

9 слайд
«КҮЛШЕ ҚЫЗ» ЕРТЕГІСІ

9 слайд

«КҮЛШЕ ҚЫЗ» ЕРТЕГІСІ

10 слайд

10 слайд

«ТІЗБЕКПЕН ЖАУАП БЕРУ»ОЙЫНЫ АРҚЫЛЫ БЕРІЛГЕН СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП АЛУ.  Кейіпкер дегеніміз кім?  Қандай сүйікті кейіпкерлерін ба

11 слайд
«ТІЗБЕКПЕН ЖАУАП БЕРУ»ОЙЫНЫ АРҚЫЛЫ БЕРІЛГЕН СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП АЛУ.  Кейіпкер дегеніміз кім?  Қандай сүйікті кейіпкерлерін бар?  Өзіңнің сүйікті кейіпкеріңді сипаттап бер.  Кейіпкер образына кіру сен үшін қиындық туғызады деп ойлайсың ба?

11 слайд

«ТІЗБЕКПЕН ЖАУАП БЕРУ»ОЙЫНЫ АРҚЫЛЫ БЕРІЛГЕН СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП АЛУ.  Кейіпкер дегеніміз кім?  Қандай сүйікті кейіпкерлерін бар?  Өзіңнің сүйікті кейіпкеріңді сипаттап бер.  Кейіпкер образына кіру сен үшін қиындық туғызады деп ойлайсың ба?

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ:  Ертегі немесе әңгімедегі кейіпкерлер образын сомдау  Кейіпкерлер образы туралы қызықты мәліметтер оқу

12 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ:  Ертегі немесе әңгімедегі кейіпкерлер образын сомдау  Кейіпкерлер образы туралы қызықты мәліметтер оқу

12 слайд

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ:  Ертегі немесе әңгімедегі кейіпкерлер образын сомдау  Кейіпкерлер образы туралы қызықты мәліметтер оқу