Материалдар / Кейс технология

Кейс технология

Материал туралы қысқаша түсінік
студенттерге керек болуы мүмкін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Мамыр 2020
650
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
КЕЙС ТЕХНОЛОГИЯСЫ Орындаған: Жарлықасынова Аида

1 слайд
КЕЙС ТЕХНОЛОГИЯСЫ Орындаған: Жарлықасынова Аида

1 слайд

КЕЙС ТЕХНОЛОГИЯСЫ Орындаған: Жарлықасынова Аида

CASE-STUDY ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫЅ ТАРИХЫ  • «С ase» сөзі ағылшын тілінен «жағдай», «жағдаят» деп аударылса, «технология» – қандайда

2 слайд
CASE-STUDY ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫЅ ТАРИХЫ  • «С ase» сөзі ағылшын тілінен «жағдай», «жағдаят» деп аударылса, «технология» – қандайда бір ғылымда қолданылатын интеллектуалдық құралдардың, әдістер мен тәсілдердің жиынтығы. • Шетелдік әдебиеттерге, еңбектерге жүгінетін болсақ, оларда бұл технологияны « case study method» деп берген, ал ол сөзбе сөз аударғанда «кейс стади амал–тәсілі» деген ұғымды береді.

2 слайд

CASE-STUDY ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫЅ ТАРИХЫ  • «С ase» сөзі ағылшын тілінен «жағдай», «жағдаят» деп аударылса, «технология» – қандайда бір ғылымда қолданылатын интеллектуалдық құралдардың, әдістер мен тәсілдердің жиынтығы. • Шетелдік әдебиеттерге, еңбектерге жүгінетін болсақ, оларда бұл технологияны « case study method» деп берген, ал ол сөзбе сөз аударғанда «кейс стади амал–тәсілі» деген ұғымды береді.

CASE-STUDY ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТАРИХЫ  Кейс –стади амал-тәсілі немесе оқытудың нақты жағдаяттар әдісі, XX- ғасырдың басында Амер

3 слайд
CASE-STUDY ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТАРИХЫ  Кейс –стади амал-тәсілі немесе оқытудың нақты жағдаяттар әдісі, XX- ғасырдың басында Америка Құрама Штаттарының Гарвард университетінің бизнес мектебінде пайда болған. Кейс- стади амалтәсілі термині алғаш рет американдық ғалым Коплендтің еңбектерінде пайдаланылған. Копленд 1921 жылы оқытудың нақты жағдаяттар жинағын шығарып, кейс-стади амал-тәсілін қолдану жолдарын көрсеткен.

3 слайд

CASE-STUDY ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТАРИХЫ  Кейс –стади амал-тәсілі немесе оқытудың нақты жағдаяттар әдісі, XX- ғасырдың басында Америка Құрама Штаттарының Гарвард университетінің бизнес мектебінде пайда болған. Кейс- стади амалтәсілі термині алғаш рет американдық ғалым Коплендтің еңбектерінде пайдаланылған. Копленд 1921 жылы оқытудың нақты жағдаяттар жинағын шығарып, кейс-стади амал-тәсілін қолдану жолдарын көрсеткен.

Кейс-технологялардың негізгі мақсаты • Оқушылардың бойында жаңа қасиеттер мен іскерліктерді қалыптастыру; • Әр түрлі проблемалар

4 слайд
Кейс-технологялардың негізгі мақсаты • Оқушылардың бойында жаңа қасиеттер мен іскерліктерді қалыптастыру; • Әр түрлі проблемаларды талдау және оларды шеше білу қабілетін дамыту; • Ақпаратпен жұмыс жасауды үйрету

4 слайд

Кейс-технологялардың негізгі мақсаты • Оқушылардың бойында жаңа қасиеттер мен іскерліктерді қалыптастыру; • Әр түрлі проблемаларды талдау және оларды шеше білу қабілетін дамыту; • Ақпаратпен жұмыс жасауды үйрету

• Ә Д І С Қ О Й Ы Л Ғ А Н С Ұ Р А Қ Т А Р Д Ы Ң Б І Р Н Е Ш Е Ж А У А П Т А Р Ы Б А Р Б О Л У Ы М Ү М К І Н Б

5 слайд
•     Ә Д І С Қ О Й Ы Л Ғ А Н С Ұ Р А Қ Т А Р Д Ы Ң Б І Р Н Е Ш Е Ж А У А П Т А Р Ы Б А Р Б О Л У Ы М Ү М К І Н Б О Л А Т Ы Н П Ә Н Д Е Р Д Е Н Б І Л І М А Л У Ғ А А Р Н А Л Ғ А Н ; • Ү Й Р Е Т У О Қ У Ш Ы М Е Н О Қ Ы Т У Ш Ы Н Ы Ң Б І Р Л Е С Е Ш Ы Ғ А Р М А Ш Ы Л Ы Қ П Е Н А Й Н А Л Ы С У Д А Ғ Д Ы Л А Р Ы Н Қ А Л Ы П Т А С Т Ы Р У Ғ А Н Е Г І З Д Е Л Е Д І ; • Ә Д І С Т І Қ О Л Д А Н У Д Ы Ң Н Ә Т И Ж Е С І Б О Л Ы П А Л Ғ А Н Б І Л І М Д Е Р І М Е Н Ж Ұ М Ы С Ж А С А У Б А Р Ы С Ы Н Д А Қ А Л Ы П Т А С Қ А Н Д А Ғ Д Ы Л А Р Ы Е С Е П Т Е Л Е Н Е Д І . • О Қ Ы Т У Ш Ы - С Ұ Р А Қ Т А Р Д Ы Қ О Й Ы П , Ж А У А П Т А Р Д Ы Е С К Е Р І П О Т Ы Р А Т Ы Н Д И С К У С С И Я Н Ы Ж Ү Р Г І З У Ш І . Кейс-стади әдісінің идеялары

5 слайд

•     Ә Д І С Қ О Й Ы Л Ғ А Н С Ұ Р А Қ Т А Р Д Ы Ң Б І Р Н Е Ш Е Ж А У А П Т А Р Ы Б А Р Б О Л У Ы М Ү М К І Н Б О Л А Т Ы Н П Ә Н Д Е Р Д Е Н Б І Л І М А Л У Ғ А А Р Н А Л Ғ А Н ; • Ү Й Р Е Т У О Қ У Ш Ы М Е Н О Қ Ы Т У Ш Ы Н Ы Ң Б І Р Л Е С Е Ш Ы Ғ А Р М А Ш Ы Л Ы Қ П Е Н А Й Н А Л Ы С У Д А Ғ Д Ы Л А Р Ы Н Қ А Л Ы П Т А С Т Ы Р У Ғ А Н Е Г І З Д Е Л Е Д І ; • Ә Д І С Т І Қ О Л Д А Н У Д Ы Ң Н Ә Т И Ж Е С І Б О Л Ы П А Л Ғ А Н Б І Л І М Д Е Р І М Е Н Ж Ұ М Ы С Ж А С А У Б А Р Ы С Ы Н Д А Қ А Л Ы П Т А С Қ А Н Д А Ғ Д Ы Л А Р Ы Е С Е П Т Е Л Е Н Е Д І . • О Қ Ы Т У Ш Ы - С Ұ Р А Қ Т А Р Д Ы Қ О Й Ы П , Ж А У А П Т А Р Д Ы Е С К Е Р І П О Т Ы Р А Т Ы Н Д И С К У С С И Я Н Ы Ж Ү Р Г І З У Ш І . Кейс-стади әдісінің идеялары

• П Р А К Т И К А Л Ы Қ Ж А Ғ Д А Й Л А Р Д Ы З Е Р Т Т Е У ; • Б О Л Ғ А Н Ж А Ғ Д А Й Л А Р Д Ы Б А Я Н Д А У ; •

6 слайд
• П Р А К Т И К А Л Ы Қ Ж А Ғ Д А Й Л А Р Д Ы З Е Р Т Т Е У ; • Б О Л Ғ А Н Ж А Ғ Д А Й Л А Р Д Ы Б А Я Н Д А У ; • О Қ У Ш Ы Л А Р П Р О Б Л Е М А М Е Н Т А Н Ы С Ы П , О Н Ы Ш Е Ш У Д І Ң Ж О Л Д А Р Ы Н І З Д Е Й Д І . Кейс-технологиялардың негізгі ерекшеліктері:

6 слайд

• П Р А К Т И К А Л Ы Қ Ж А Ғ Д А Й Л А Р Д Ы З Е Р Т Т Е У ; • Б О Л Ғ А Н Ж А Ғ Д А Й Л А Р Д Ы Б А Я Н Д А У ; • О Қ У Ш Ы Л А Р П Р О Б Л Е М А М Е Н Т А Н Ы С Ы П , О Н Ы Ш Е Ш У Д І Ң Ж О Л Д А Р Ы Н І З Д Е Й Д І . Кейс-технологиялардың негізгі ерекшеліктері:

CASE- терді құрудың келесі негізгі сатылары белгіленген: -мақсаттарды анықтау; - әр түрлі жағдайларға критерилерді тағайындау;

7 слайд
CASE- терді құрудың келесі негізгі сатылары белгіленген: -мақсаттарды анықтау; - әр түрлі жағдайларға критерилерді тағайындау; - қажет ақпарат көздерін белгілеу; - CASE – тегі алғашқы материалдарды дайындау; -сараптама жасау;

7 слайд

CASE- терді құрудың келесі негізгі сатылары белгіленген: -мақсаттарды анықтау; - әр түрлі жағдайларға критерилерді тағайындау; - қажет ақпарат көздерін белгілеу; - CASE – тегі алғашқы материалдарды дайындау; -сараптама жасау;

1 ) К Е Й С М А Т Е Р И А Л Д А Р Ы Н З Е Р Т Т Е У Ш І Л Е Р Д І Ң Ж Е К Е Ө З І Н Д І К Ж Ұ М Ы С Ы ( М Ә С Е Л Е

8 слайд
1 ) К Е Й С М А Т Е Р И А Л Д А Р Ы Н З Е Р Т Т Е У Ш І Л Е Р Д І Ң Ж Е К Е Ө З І Н Д І К Ж Ұ М Ы С Ы ( М Ә С Е Л Е Н І С Ә Й К Е С Т Е Н Д І Р У , Ұ С Ы Н Ы Л Ғ А Н Ә Р Е К Е Т Т І Н Е М Е С Е Ш Е Ш І М Д І Ұ С Ы Н У ) ; 2 ) Н Е Г І З Г І М Ә С Е Л Е Н І Е Н Г І З У Г Е Ж Ә Н Е О Н Ы Ш Е Ш У Г Е Б А Й Л А Н Ы С Т Ы Ш А Ғ Ы Н Т О П Т А Р М Е Н Ж Ұ М Ы С . 3 ) Ж А Л П Ы Д И С К У С С И Я Д А Ғ Ы ( О Қ У Т О Б Ы Ш Е Г І Н Д Е ) Ш А Ғ Ы Н Т О П Т А Р Д Ы Ң Т Ұ С А У К Е С Е Р Л Е Р І Ж Ә Н Е Т Ә Ж І Р И Б Е Н Ә Т И Ж Е Л Е Р І .Оқу процесіндегі кейстермен жұмыс жасау технологиясы келесі сатылардан тұрады:

8 слайд

1 ) К Е Й С М А Т Е Р И А Л Д А Р Ы Н З Е Р Т Т Е У Ш І Л Е Р Д І Ң Ж Е К Е Ө З І Н Д І К Ж Ұ М Ы С Ы ( М Ә С Е Л Е Н І С Ә Й К Е С Т Е Н Д І Р У , Ұ С Ы Н Ы Л Ғ А Н Ә Р Е К Е Т Т І Н Е М Е С Е Ш Е Ш І М Д І Ұ С Ы Н У ) ; 2 ) Н Е Г І З Г І М Ә С Е Л Е Н І Е Н Г І З У Г Е Ж Ә Н Е О Н Ы Ш Е Ш У Г Е Б А Й Л А Н Ы С Т Ы Ш А Ғ Ы Н Т О П Т А Р М Е Н Ж Ұ М Ы С . 3 ) Ж А Л П Ы Д И С К У С С И Я Д А Ғ Ы ( О Қ У Т О Б Ы Ш Е Г І Н Д Е ) Ш А Ғ Ы Н Т О П Т А Р Д Ы Ң Т Ұ С А У К Е С Е Р Л Е Р І Ж Ә Н Е Т Ә Ж І Р И Б Е Н Ә Т И Ж Е Л Е Р І .Оқу процесіндегі кейстермен жұмыс жасау технологиясы келесі сатылардан тұрады:

 Кейстердің көптүрлілігіне қарамастан олардың барлығының типтік құрылымы болады.  Ережеге сәйкес кейс келесілерден тұрады: - Ж

9 слайд
 Кейстердің көптүрлілігіне қарамастан олардың барлығының типтік құрылымы болады.  Ережеге сәйкес кейс келесілерден тұрады: - Жағдайлар – кездейсоқ жағдай, түйінді мәселе, шынайы өмірден оқиға. - Жағдайдың контексті - хронологиялық, тарихи, орын контексті. әрекеттердің немесе жағдайға қатысушылардың ерекшеліктері. - Автор ұсынған жағдайға түсініктеме беру. - Кейспен жұмыс істеуге арналған сұрақтар мен тапсырмалар. - Қосымшалар

9 слайд

 Кейстердің көптүрлілігіне қарамастан олардың барлығының типтік құрылымы болады.  Ережеге сәйкес кейс келесілерден тұрады: - Жағдайлар – кездейсоқ жағдай, түйінді мәселе, шынайы өмірден оқиға. - Жағдайдың контексті - хронологиялық, тарихи, орын контексті. әрекеттердің немесе жағдайға қатысушылардың ерекшеліктері. - Автор ұсынған жағдайға түсініктеме беру. - Кейспен жұмыс істеуге арналған сұрақтар мен тапсырмалар. - Қосымшалар

Кейс-әдісімен үйлескен әдіс Оның кейс - әдістегі ролінің сипаты Үлгілеу Жағдайдың үлгісін құру Жүйелі талдау Жүйелік ұсыныс және

10 слайд
Кейс-әдісімен үйлескен әдіс Оның кейс - әдістегі ролінің сипаты Үлгілеу Жағдайдың үлгісін құру Жүйелі талдау Жүйелік ұсыныс және жағдайды талдау Ойша тәжірибе Жағдай туралы білімді ойша түрлендіру арқылы алу тәсілі. Сипаттау әдістері Жағдайдың сипатын құру Проблемалық әдіс Жағдайдың негізінде жатқан түйінді мәселені ұсыну. Жіктеу әдісі Жағдайды құрастыратын қасиеттер, тараптардың реттелген тізімін құру. Ойын әдістері Жағдай кейіпкерлерінің жүріс-тұрысының нұсқаларын ұсыну. «Миға шабуыл» Жағдайға қатысты ойларды генерациялау. Пікірталас Түйінді мәселе және оны шешу жолдары жайлы көзқарастармен алмасу.

10 слайд

Кейс-әдісімен үйлескен әдіс Оның кейс - әдістегі ролінің сипаты Үлгілеу Жағдайдың үлгісін құру Жүйелі талдау Жүйелік ұсыныс және жағдайды талдау Ойша тәжірибе Жағдай туралы білімді ойша түрлендіру арқылы алу тәсілі. Сипаттау әдістері Жағдайдың сипатын құру Проблемалық әдіс Жағдайдың негізінде жатқан түйінді мәселені ұсыну. Жіктеу әдісі Жағдайды құрастыратын қасиеттер, тараптардың реттелген тізімін құру. Ойын әдістері Жағдай кейіпкерлерінің жүріс-тұрысының нұсқаларын ұсыну. «Миға шабуыл» Жағдайға қатысты ойларды генерациялау. Пікірталас Түйінді мәселе және оны шешу жолдары жайлы көзқарастармен алмасу.

Б І Л І М М А Қ С А Т Т А Р Ы Ж Ү Й Е С І Н Д Е К Е Й С Т І Ң О Р Н Ы Н А Н Ы Қ Т А У . - Ж А Ғ Д А Й М О Д Е Л І Н

11 слайд
Б І Л І М М А Қ С А Т Т А Р Ы Ж Ү Й Е С І Н Д Е К Е Й С Т І Ң О Р Н Ы Н А Н Ы Қ Т А У . - Ж А Ғ Д А Й М О Д Е Л І Н Қ Ұ Р У Н Е М Е С Е Т А Ң Д А У . - С И П А Т Т А У Д Ы Қ Ұ Р У . - Қ О С Ы М Ш А А Қ П А Р А Т Т А Р Д Ы Ж И Н А У . - А Қ Ы Р Ғ Ы М Ә Т І Н Д І Д А Я Р Л А У . - К Е Й С Т І Ң Т Ұ С А У К Е С Е Р І , Т А Л Қ Ы Л А У Д Ы Ұ Й Ы М Д А С Т Ы Р У .Кейсті құрастыру сатысы:

11 слайд

Б І Л І М М А Қ С А Т Т А Р Ы Ж Ү Й Е С І Н Д Е К Е Й С Т І Ң О Р Н Ы Н А Н Ы Қ Т А У . - Ж А Ғ Д А Й М О Д Е Л І Н Қ Ұ Р У Н Е М Е С Е Т А Ң Д А У . - С И П А Т Т А У Д Ы Қ Ұ Р У . - Қ О С Ы М Ш А А Қ П А Р А Т Т А Р Д Ы Ж И Н А У . - А Қ Ы Р Ғ Ы М Ә Т І Н Д І Д А Я Р Л А У . - К Е Й С Т І Ң Т Ұ С А У К Е С Е Р І , Т А Л Қ Ы Л А У Д Ы Ұ Й Ы М Д А С Т Ы Р У .Кейсті құрастыру сатысы:

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

12 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

12 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ