Кейс технология

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кейс технология

Материал туралы қысқаша түсінік
студенттерге керек болуы мүмкін
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
КЕЙС ТЕХНОЛОГИЯСЫ Орындаған: Жарлықасынова Аида

#1 слайд
КЕЙС ТЕХНОЛОГИЯСЫ Орындаған: Жарлықасынова Аида

1 слайд

КЕЙС ТЕХНОЛОГИЯСЫ Орындаған: Жарлықасынова Аида

CASE-STUDY ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫЅ ТАРИХЫ  • «С ase» сөзі ағылшын тілінен «жағдай», «жағдаят» деп аударылса, «технология» – қандайда

#2 слайд
CASE-STUDY ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫЅ ТАРИХЫ  • «С ase» сөзі ағылшын тілінен «жағдай», «жағдаят» деп аударылса, «технология» – қандайда бір ғылымда қолданылатын интеллектуалдық құралдардың, әдістер мен тәсілдердің жиынтығы. • Шетелдік әдебиеттерге, еңбектерге жүгінетін болсақ, оларда бұл технологияны « case study method» деп берген, ал ол сөзбе сөз аударғанда «кейс стади амал–тәсілі» деген ұғымды береді.

2 слайд

CASE-STUDY ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫЅ ТАРИХЫ  • «С ase» сөзі ағылшын тілінен «жағдай», «жағдаят» деп аударылса, «технология» – қандайда бір ғылымда қолданылатын интеллектуалдық құралдардың, әдістер мен тәсілдердің жиынтығы. • Шетелдік әдебиеттерге, еңбектерге жүгінетін болсақ, оларда бұл технологияны « case study method» деп берген, ал ол сөзбе сөз аударғанда «кейс стади амал–тәсілі» деген ұғымды береді.

CASE-STUDY ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТАРИХЫ  Кейс –стади амал-тәсілі немесе оқытудың нақты жағдаяттар әдісі, XX- ғасырдың басында Амер

#3 слайд
CASE-STUDY ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТАРИХЫ  Кейс –стади амал-тәсілі немесе оқытудың нақты жағдаяттар әдісі, XX- ғасырдың басында Америка Құрама Штаттарының Гарвард университетінің бизнес мектебінде пайда болған. Кейс- стади амалтәсілі термині алғаш рет американдық ғалым Коплендтің еңбектерінде пайдаланылған. Копленд 1921 жылы оқытудың нақты жағдаяттар жинағын шығарып, кейс-стади амал-тәсілін қолдану жолдарын көрсеткен.

3 слайд

CASE-STUDY ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТАРИХЫ  Кейс –стади амал-тәсілі немесе оқытудың нақты жағдаяттар әдісі, XX- ғасырдың басында Америка Құрама Штаттарының Гарвард университетінің бизнес мектебінде пайда болған. Кейс- стади амалтәсілі термині алғаш рет американдық ғалым Коплендтің еңбектерінде пайдаланылған. Копленд 1921 жылы оқытудың нақты жағдаяттар жинағын шығарып, кейс-стади амал-тәсілін қолдану жолдарын көрсеткен.

Кейс-технологялардың негізгі мақсаты • Оқушылардың бойында жаңа қасиеттер мен іскерліктерді қалыптастыру; • Әр түрлі проблемалар

#4 слайд
Кейс-технологялардың негізгі мақсаты • Оқушылардың бойында жаңа қасиеттер мен іскерліктерді қалыптастыру; • Әр түрлі проблемаларды талдау және оларды шеше білу қабілетін дамыту; • Ақпаратпен жұмыс жасауды үйрету

4 слайд

Кейс-технологялардың негізгі мақсаты • Оқушылардың бойында жаңа қасиеттер мен іскерліктерді қалыптастыру; • Әр түрлі проблемаларды талдау және оларды шеше білу қабілетін дамыту; • Ақпаратпен жұмыс жасауды үйрету

• Ә Д І С Қ О Й Ы Л Ғ А Н С Ұ Р А Қ Т А Р Д Ы Ң Б І Р Н Е Ш Е Ж А У А П Т А Р Ы Б А Р Б О Л У Ы М Ү М К І Н Б

#5 слайд
•     Ә Д І С Қ О Й Ы Л Ғ А Н С Ұ Р А Қ Т А Р Д Ы Ң Б І Р Н Е Ш Е Ж А У А П Т А Р Ы Б А Р Б О Л У Ы М Ү М К І Н Б О Л А Т Ы Н П Ә Н Д Е Р Д Е Н Б І Л І М А Л У Ғ А А Р Н А Л Ғ А Н ; • Ү Й Р Е Т У О Қ У Ш Ы М Е Н О Қ Ы Т У Ш Ы Н Ы Ң Б І Р Л Е С Е Ш Ы Ғ А Р М А Ш Ы Л Ы Қ П Е Н А Й Н А Л Ы С У Д А Ғ Д Ы Л А Р Ы Н Қ А Л Ы П Т А С Т Ы Р У Ғ А Н Е Г І З Д Е Л Е Д І ; • Ә Д І С Т І Қ О Л Д А Н У Д Ы Ң Н Ә Т И Ж Е С І Б О Л Ы П А Л Ғ А Н Б І Л І М Д Е Р І М Е Н Ж Ұ М Ы С Ж А С А У Б А Р Ы С Ы Н Д А Қ А Л Ы П Т А С Қ А Н Д А Ғ Д Ы Л А Р Ы Е С Е П Т Е Л Е Н Е Д І . • О Қ Ы Т У Ш Ы - С Ұ Р А Қ Т А Р Д Ы Қ О Й Ы П , Ж А У А П Т А Р Д Ы Е С К Е Р І П О Т Ы Р А Т Ы Н Д И С К У С С И Я Н Ы Ж Ү Р Г І З У Ш І . Кейс-стади әдісінің идеялары

5 слайд

•     Ә Д І С Қ О Й Ы Л Ғ А Н С Ұ Р А Қ Т А Р Д Ы Ң Б І Р Н Е Ш Е Ж А У А П Т А Р Ы Б А Р Б О Л У Ы М Ү М К І Н Б О Л А Т Ы Н П Ә Н Д Е Р Д Е Н Б І Л І М А Л У Ғ А А Р Н А Л Ғ А Н ; • Ү Й Р Е Т У О Қ У Ш Ы М Е Н О Қ Ы Т У Ш Ы Н Ы Ң Б І Р Л Е С Е Ш Ы Ғ А Р М А Ш Ы Л Ы Қ П Е Н А Й Н А Л Ы С У Д А Ғ Д Ы Л А Р Ы Н Қ А Л Ы П Т А С Т Ы Р У Ғ А Н Е Г І З Д Е Л Е Д І ; • Ә Д І С Т І Қ О Л Д А Н У Д Ы Ң Н Ә Т И Ж Е С І Б О Л Ы П А Л Ғ А Н Б І Л І М Д Е Р І М Е Н Ж Ұ М Ы С Ж А С А У Б А Р Ы С Ы Н Д А Қ А Л Ы П Т А С Қ А Н Д А Ғ Д Ы Л А Р Ы Е С Е П Т Е Л Е Н Е Д І . • О Қ Ы Т У Ш Ы - С Ұ Р А Қ Т А Р Д Ы Қ О Й Ы П , Ж А У А П Т А Р Д Ы Е С К Е Р І П О Т Ы Р А Т Ы Н Д И С К У С С И Я Н Ы Ж Ү Р Г І З У Ш І . Кейс-стади әдісінің идеялары

• П Р А К Т И К А Л Ы Қ Ж А Ғ Д А Й Л А Р Д Ы З Е Р Т Т Е У ; • Б О Л Ғ А Н Ж А Ғ Д А Й Л А Р Д Ы Б А Я Н Д А У ; •

#6 слайд
• П Р А К Т И К А Л Ы Қ Ж А Ғ Д А Й Л А Р Д Ы З Е Р Т Т Е У ; • Б О Л Ғ А Н Ж А Ғ Д А Й Л А Р Д Ы Б А Я Н Д А У ; • О Қ У Ш Ы Л А Р П Р О Б Л Е М А М Е Н Т А Н Ы С Ы П , О Н Ы Ш Е Ш У Д І Ң Ж О Л Д А Р Ы Н І З Д Е Й Д І . Кейс-технологиялардың негізгі ерекшеліктері:

6 слайд

• П Р А К Т И К А Л Ы Қ Ж А Ғ Д А Й Л А Р Д Ы З Е Р Т Т Е У ; • Б О Л Ғ А Н Ж А Ғ Д А Й Л А Р Д Ы Б А Я Н Д А У ; • О Қ У Ш Ы Л А Р П Р О Б Л Е М А М Е Н Т А Н Ы С Ы П , О Н Ы Ш Е Ш У Д І Ң Ж О Л Д А Р Ы Н І З Д Е Й Д І . Кейс-технологиялардың негізгі ерекшеліктері:

CASE- терді құрудың келесі негізгі сатылары белгіленген: -мақсаттарды анықтау; - әр түрлі жағдайларға критерилерді тағайындау;

#7 слайд
CASE- терді құрудың келесі негізгі сатылары белгіленген: -мақсаттарды анықтау; - әр түрлі жағдайларға критерилерді тағайындау; - қажет ақпарат көздерін белгілеу; - CASE – тегі алғашқы материалдарды дайындау; -сараптама жасау;

7 слайд

CASE- терді құрудың келесі негізгі сатылары белгіленген: -мақсаттарды анықтау; - әр түрлі жағдайларға критерилерді тағайындау; - қажет ақпарат көздерін белгілеу; - CASE – тегі алғашқы материалдарды дайындау; -сараптама жасау;

1 ) К Е Й С М А Т Е Р И А Л Д А Р Ы Н З Е Р Т Т Е У Ш І Л Е Р Д І Ң Ж Е К Е Ө З І Н Д І К Ж Ұ М Ы С Ы ( М Ә С Е Л Е

#8 слайд
1 ) К Е Й С М А Т Е Р И А Л Д А Р Ы Н З Е Р Т Т Е У Ш І Л Е Р Д І Ң Ж Е К Е Ө З І Н Д І К Ж Ұ М Ы С Ы ( М Ә С Е Л Е Н І С Ә Й К Е С Т Е Н Д І Р У , Ұ С Ы Н Ы Л Ғ А Н Ә Р Е К Е Т Т І Н Е М Е С Е Ш Е Ш І М Д І Ұ С Ы Н У ) ; 2 ) Н Е Г І З Г І М Ә С Е Л Е Н І Е Н Г І З У Г Е Ж Ә Н Е О Н Ы Ш Е Ш У Г Е Б А Й Л А Н Ы С Т Ы Ш А Ғ Ы Н Т О П Т А Р М Е Н Ж Ұ М Ы С . 3 ) Ж А Л П Ы Д И С К У С С И Я Д А Ғ Ы ( О Қ У Т О Б Ы Ш Е Г І Н Д Е ) Ш А Ғ Ы Н Т О П Т А Р Д Ы Ң Т Ұ С А У К Е С Е Р Л Е Р І Ж Ә Н Е Т Ә Ж І Р И Б Е Н Ә Т И Ж Е Л Е Р І .Оқу процесіндегі кейстермен жұмыс жасау технологиясы келесі сатылардан тұрады:

8 слайд

1 ) К Е Й С М А Т Е Р И А Л Д А Р Ы Н З Е Р Т Т Е У Ш І Л Е Р Д І Ң Ж Е К Е Ө З І Н Д І К Ж Ұ М Ы С Ы ( М Ә С Е Л Е Н І С Ә Й К Е С Т Е Н Д І Р У , Ұ С Ы Н Ы Л Ғ А Н Ә Р Е К Е Т Т І Н Е М Е С Е Ш Е Ш І М Д І Ұ С Ы Н У ) ; 2 ) Н Е Г І З Г І М Ә С Е Л Е Н І Е Н Г І З У Г Е Ж Ә Н Е О Н Ы Ш Е Ш У Г Е Б А Й Л А Н Ы С Т Ы Ш А Ғ Ы Н Т О П Т А Р М Е Н Ж Ұ М Ы С . 3 ) Ж А Л П Ы Д И С К У С С И Я Д А Ғ Ы ( О Қ У Т О Б Ы Ш Е Г І Н Д Е ) Ш А Ғ Ы Н Т О П Т А Р Д Ы Ң Т Ұ С А У К Е С Е Р Л Е Р І Ж Ә Н Е Т Ә Ж І Р И Б Е Н Ә Т И Ж Е Л Е Р І .Оқу процесіндегі кейстермен жұмыс жасау технологиясы келесі сатылардан тұрады:

 Кейстердің көптүрлілігіне қарамастан олардың барлығының типтік құрылымы болады.  Ережеге сәйкес кейс келесілерден тұрады: - Ж

#9 слайд
 Кейстердің көптүрлілігіне қарамастан олардың барлығының типтік құрылымы болады.  Ережеге сәйкес кейс келесілерден тұрады: - Жағдайлар – кездейсоқ жағдай, түйінді мәселе, шынайы өмірден оқиға. - Жағдайдың контексті - хронологиялық, тарихи, орын контексті. әрекеттердің немесе жағдайға қатысушылардың ерекшеліктері. - Автор ұсынған жағдайға түсініктеме беру. - Кейспен жұмыс істеуге арналған сұрақтар мен тапсырмалар. - Қосымшалар

9 слайд

 Кейстердің көптүрлілігіне қарамастан олардың барлығының типтік құрылымы болады.  Ережеге сәйкес кейс келесілерден тұрады: - Жағдайлар – кездейсоқ жағдай, түйінді мәселе, шынайы өмірден оқиға. - Жағдайдың контексті - хронологиялық, тарихи, орын контексті. әрекеттердің немесе жағдайға қатысушылардың ерекшеліктері. - Автор ұсынған жағдайға түсініктеме беру. - Кейспен жұмыс істеуге арналған сұрақтар мен тапсырмалар. - Қосымшалар

Кейс-әдісімен үйлескен әдіс Оның кейс - әдістегі ролінің сипаты Үлгілеу Жағдайдың үлгісін құру Жүйелі талдау Жүйелік ұсыныс және

#10 слайд
Кейс-әдісімен үйлескен әдіс Оның кейс - әдістегі ролінің сипаты Үлгілеу Жағдайдың үлгісін құру Жүйелі талдау Жүйелік ұсыныс және жағдайды талдау Ойша тәжірибе Жағдай туралы білімді ойша түрлендіру арқылы алу тәсілі. Сипаттау әдістері Жағдайдың сипатын құру Проблемалық әдіс Жағдайдың негізінде жатқан түйінді мәселені ұсыну. Жіктеу әдісі Жағдайды құрастыратын қасиеттер, тараптардың реттелген тізімін құру. Ойын әдістері Жағдай кейіпкерлерінің жүріс-тұрысының нұсқаларын ұсыну. «Миға шабуыл» Жағдайға қатысты ойларды генерациялау. Пікірталас Түйінді мәселе және оны шешу жолдары жайлы көзқарастармен алмасу.

10 слайд

Кейс-әдісімен үйлескен әдіс Оның кейс - әдістегі ролінің сипаты Үлгілеу Жағдайдың үлгісін құру Жүйелі талдау Жүйелік ұсыныс және жағдайды талдау Ойша тәжірибе Жағдай туралы білімді ойша түрлендіру арқылы алу тәсілі. Сипаттау әдістері Жағдайдың сипатын құру Проблемалық әдіс Жағдайдың негізінде жатқан түйінді мәселені ұсыну. Жіктеу әдісі Жағдайды құрастыратын қасиеттер, тараптардың реттелген тізімін құру. Ойын әдістері Жағдай кейіпкерлерінің жүріс-тұрысының нұсқаларын ұсыну. «Миға шабуыл» Жағдайға қатысты ойларды генерациялау. Пікірталас Түйінді мәселе және оны шешу жолдары жайлы көзқарастармен алмасу.

Б І Л І М М А Қ С А Т Т А Р Ы Ж Ү Й Е С І Н Д Е К Е Й С Т І Ң О Р Н Ы Н А Н Ы Қ Т А У . - Ж А Ғ Д А Й М О Д Е Л І Н

#11 слайд
Б І Л І М М А Қ С А Т Т А Р Ы Ж Ү Й Е С І Н Д Е К Е Й С Т І Ң О Р Н Ы Н А Н Ы Қ Т А У . - Ж А Ғ Д А Й М О Д Е Л І Н Қ Ұ Р У Н Е М Е С Е Т А Ң Д А У . - С И П А Т Т А У Д Ы Қ Ұ Р У . - Қ О С Ы М Ш А А Қ П А Р А Т Т А Р Д Ы Ж И Н А У . - А Қ Ы Р Ғ Ы М Ә Т І Н Д І Д А Я Р Л А У . - К Е Й С Т І Ң Т Ұ С А У К Е С Е Р І , Т А Л Қ Ы Л А У Д Ы Ұ Й Ы М Д А С Т Ы Р У .Кейсті құрастыру сатысы:

11 слайд

Б І Л І М М А Қ С А Т Т А Р Ы Ж Ү Й Е С І Н Д Е К Е Й С Т І Ң О Р Н Ы Н А Н Ы Қ Т А У . - Ж А Ғ Д А Й М О Д Е Л І Н Қ Ұ Р У Н Е М Е С Е Т А Ң Д А У . - С И П А Т Т А У Д Ы Қ Ұ Р У . - Қ О С Ы М Ш А А Қ П А Р А Т Т А Р Д Ы Ж И Н А У . - А Қ Ы Р Ғ Ы М Ә Т І Н Д І Д А Я Р Л А У . - К Е Й С Т І Ң Т Ұ С А У К Е С Е Р І , Т А Л Қ Ы Л А У Д Ы Ұ Й Ы М Д А С Т Ы Р У .Кейсті құрастыру сатысы:

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

#12 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

12 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Файл форматы:
pptx
05.05.2020
975
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі