Командалық спорттық ойындар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Командалық спорттық ойындар

Материал туралы қысқаша түсінік
7-8 СЫНЫПТАРГА, ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ПӘНІ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Мектеп: № 4 ЖОжҚББМО Мұғалімнің аты-жөні: Меңдіғалиев Фархат Әділқайырұлы

#1 слайд
Мектеп: № 4 ЖОжҚББМО Мұғалімнің аты-жөні: Меңдіғалиев Фархат Әділқайырұлы

1 слайд

Мектеп: № 4 ЖОжҚББМО Мұғалімнің аты-жөні: Меңдіғалиев Фархат Әділқайырұлы

#2 слайд

2 слайд

Спорттық ойындарда тактикалық әрекеттерді қолдану .

#3 слайд
Спорттық ойындарда тактикалық әрекеттерді қолдану .

3 слайд

Спорттық ойындарда тактикалық әрекеттерді қолдану .

Осы сабаққа қол жеткізуге көмектесетін оқу мақсаттары 7.1.2.2 Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығ

#4 слайд
Осы сабаққа қол жеткізуге көмектесетін оқу мақсаттары   7.1.2.2 Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құра білу және орындай алу.

4 слайд

Осы сабаққа қол жеткізуге көмектесетін оқу мақсаттары   7.1.2.2 Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құра білу және орындай алу.

Сабақ мақсаты 1. Жалпы дене жаттығуларын орындайды және ағзаны қалпына келтіру жаттығуларының түрлерін қолданады және і

#5 слайд
Сабақ мақсаты   1. Жалпы дене жаттығуларын орындайды және ағзаны қалпына келтіру жаттығуларының түрлерін қолданады және іске асырады. 2. Жалпы дене жаттығуларын көрсетеді және қимыл қозғалыстарын өзгертеді. 3. Жалпы дене жаттығуларын сипаттайды.

5 слайд

Сабақ мақсаты   1. Жалпы дене жаттығуларын орындайды және ағзаны қалпына келтіру жаттығуларының түрлерін қолданады және іске асырады. 2. Жалпы дене жаттығуларын көрсетеді және қимыл қозғалыстарын өзгертеді. 3. Жалпы дене жаттығуларын сипаттайды.

Бағалау критерийлері Секіруге арналған дене жаттығуларындағы реттілігін жеткілікті техникалық дeңгeйін қолдана алады .

#6 слайд
Бағалау критерийлері   Секіруге арналған дене жаттығуларындағы реттілігін жеткілікті техникалық дeңгeйін қолдана алады .

6 слайд

Бағалау критерийлері   Секіруге арналған дене жаттығуларындағы реттілігін жеткілікті техникалық дeңгeйін қолдана алады .

Тілдік мақсаттар Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: допты беру, шабуыл, қорғаныс, тактика, шешім, қауіпсіздік, рөлде

#7 слайд
Тілдік мақсаттар    Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: допты беру, шабуыл, қорғаныс, тактика, шешім, қауіпсіздік, рөлдер және қалыптар икемділік қимылдары, қорғаушы/шабуылдаушы, ойыншы, байланыстырушы, дәлді.

7 слайд

Тілдік мақсаттар    Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: допты беру, шабуыл, қорғаныс, тактика, шешім, қауіпсіздік, рөлдер және қалыптар икемділік қимылдары, қорғаушы/шабуылдаушы, ойыншы, байланыстырушы, дәлді.

#8 слайд

8 слайд

Алдыңғы меңгерілген білім Дене қыздыру мен қалпына келтіру жаттығуларын біледі.

#9 слайд
Алдыңғы меңгерілген білім Дене қыздыру мен қалпына келтіру жаттығуларын біледі.

9 слайд

Алдыңғы меңгерілген білім Дене қыздыру мен қалпына келтіру жаттығуларын біледі.

Дескриптор лар Білім алушы: • - серпілетін аяқты дұрыс қою біледі және серпілу фазасында серпілетін аяғымен қолдың қимылда

#10 слайд
Дескриптор лар Білім алушы: • - серпілетін аяқты дұрыс қою біледі және серпілу фазасында серпілетін аяғымен қолдың қимылдарының үйлесімділігін дұрыс орындай алады; • - ұшу фазасында аяқтың жазылуы мен дене қалпысын дұрыс жинақтай алады;

10 слайд

Дескриптор лар Білім алушы: • - серпілетін аяқты дұрыс қою біледі және серпілу фазасында серпілетін аяғымен қолдың қимылдарының үйлесімділігін дұрыс орындай алады; • - ұшу фазасында аяқтың жазылуы мен дене қалпысын дұрыс жинақтай алады;

Сабақтың басы: - Окушыларды бір қатар сапқа турғызу. - Сәлемдесу,спорттық киімдерін қарап,жоқ оқушылaрды белгілеу. -Сабақтын т

#11 слайд
Сабақтың басы: - Окушыларды бір қатар сапқа турғызу. - Сәлемдесу,спорттық киімдерін қарап,жоқ оқушылaрды белгілеу. -Сабақтын тақырыбы мен мaқсатын түсіндіру. Дене қыздыру жаттығуларын жүргізу: Мысалы: -Бір орындағы бұрылу жаттығулары оңға,солға, кері айнал командасын орындау. -Қозғалыс кезіндегі орындалу жаттығулары -Жүгіру кезіндегі жаттығулары -Бір орындағы жаттығулар

11 слайд

Сабақтың басы: - Окушыларды бір қатар сапқа турғызу. - Сәлемдесу,спорттық киімдерін қарап,жоқ оқушылaрды белгілеу. -Сабақтын тақырыбы мен мaқсатын түсіндіру. Дене қыздыру жаттығуларын жүргізу: Мысалы: -Бір орындағы бұрылу жаттығулары оңға,солға, кері айнал командасын орындау. -Қозғалыс кезіндегі орындалу жаттығулары -Жүгіру кезіндегі жаттығулары -Бір орындағы жаттығулар

Жұптық жұмыс Әдіс «Бір сөйлеммен пайымдау» Өткізілетін оқу тапсырмасының ережелері мен қауіпсіздік ережелерін айту. ҚБ «Мадақта

#12 слайд
Жұптық жұмыс Әдіс «Бір сөйлеммен пайымдау» Өткізілетін оқу тапсырмасының ережелері мен қауіпсіздік ережелерін айту. ҚБ «Мадақтау» Тапсырма а) Допты бір орында оң және сол қолмен алып жүру; ә) Допты кедергілер арасымен алып жүру; Қалыптастырушы бағалау: Мұғалім бағалайды. « Мадақтау » әдісі. Қосымша тапсырма: Екі топ алаңға шығып баскетбол ойнайды. ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» Саралау «Қорытынды» тәсілі - Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың натижелері әртүрлі болады. -Мұғалім тапсырма береді,бірақ жалғыз «дұрыс» жауаптың бағытында жұмыс істеуден гөрі оқушылар өздерінің мықты және әлсіз тұстарына қарай жауап береді -Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне жеткізу керек.

12 слайд

Жұптық жұмыс Әдіс «Бір сөйлеммен пайымдау» Өткізілетін оқу тапсырмасының ережелері мен қауіпсіздік ережелерін айту. ҚБ «Мадақтау» Тапсырма а) Допты бір орында оң және сол қолмен алып жүру; ә) Допты кедергілер арасымен алып жүру; Қалыптастырушы бағалау: Мұғалім бағалайды. « Мадақтау » әдісі. Қосымша тапсырма: Екі топ алаңға шығып баскетбол ойнайды. ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» Саралау «Қорытынды» тәсілі - Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың натижелері әртүрлі болады. -Мұғалім тапсырма береді,бірақ жалғыз «дұрыс» жауаптың бағытында жұмыс істеуден гөрі оқушылар өздерінің мықты және әлсіз тұстарына қарай жауап береді -Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне жеткізу керек.

• Сабақтың соңы: • Ұжымдық жұмыс • Әдіс «Ассоциация» • Сапқа тұру. Дем алу жаттығулары. • «Айна» әдісі. Сұрақ-жауап арқылы рефле

#13 слайд
• Сабақтың соңы: • Ұжымдық жұмыс • Әдіс «Ассоциация» • Сапқа тұру. Дем алу жаттығулары. • «Айна» әдісі. Сұрақ-жауап арқылы рефлексия. Оқушылар өз жұмысы мен сыныптастарының жұмысын балмұздақ арқылы көрсету арқылы бағалайды. • Оң қолды көтеру - Барлығын түсіндім • Сол қолды көтеру - Енді түсініп келемін • 2 қолды көтеру- Түсінбедім • Сабақ топ бойынша бағаланады.

13 слайд

• Сабақтың соңы: • Ұжымдық жұмыс • Әдіс «Ассоциация» • Сапқа тұру. Дем алу жаттығулары. • «Айна» әдісі. Сұрақ-жауап арқылы рефлексия. Оқушылар өз жұмысы мен сыныптастарының жұмысын балмұздақ арқылы көрсету арқылы бағалайды. • Оң қолды көтеру - Барлығын түсіндім • Сол қолды көтеру - Енді түсініп келемін • 2 қолды көтеру- Түсінбедім • Сабақ топ бойынша бағаланады.

• Сабақта пайдаланған саралау тәсілдері: • Қабілетті жоғары оқушылар • 1 топ - мұғалімнің көмегімен аударылып түсуді, • ол

#14 слайд
• Сабақта пайдаланған саралау тәсілдері: • Қабілетті жоғары оқушылар • 1 топ - мұғалімнің көмегімен аударылып түсуді, • олардың кейбір жаттығуларын орындайды • 2 топ - өз бетімен аударылып түсулердің қысқа реттілігін орындайды • 3 топ - кейбір оқушылар жаттығулардағы реттілігімен орындап отырған оқушыларға бағыт-бағдар беріп, бағалайды   • Бағалау • Толық түсіндім – саптан бір адым алға шығады. • Толық түсінген жоқпын – саптан екі адым алға шығады. • Жартылай түсіндім – саптан үш адым алға шығады.

14 слайд

• Сабақта пайдаланған саралау тәсілдері: • Қабілетті жоғары оқушылар • 1 топ - мұғалімнің көмегімен аударылып түсуді, • олардың кейбір жаттығуларын орындайды • 2 топ - өз бетімен аударылып түсулердің қысқа реттілігін орындайды • 3 топ - кейбір оқушылар жаттығулардағы реттілігімен орындап отырған оқушыларға бағыт-бағдар беріп, бағалайды   • Бағалау • Толық түсіндім – саптан бір адым алға шығады. • Толық түсінген жоқпын – саптан екі адым алға шығады. • Жартылай түсіндім – саптан үш адым алға шығады.

Сабақ бойынша рефлексия Өзіме қойылатын сұрақтар: • Оқушыларға қойылатын сұрақтар: • - Жалпы өткен сабақ ұнадыма ? • - жүгіріп

#15 слайд
Сабақ бойынша рефлексия Өзіме қойылатын сұрақтар: • Оқушыларға қойылатын сұрақтар: • - Жалпы өткен сабақ ұнадыма ? • - жүгіріп келіп ұзындыққа секірудің қандай кезеңін орындау қиын болды? • -қандай дескрипторды орындай алмадым ?

15 слайд

Сабақ бойынша рефлексия Өзіме қойылатын сұрақтар: • Оқушыларға қойылатын сұрақтар: • - Жалпы өткен сабақ ұнадыма ? • - жүгіріп келіп ұзындыққа секірудің қандай кезеңін орындау қиын болды? • -қандай дескрипторды орындай алмадым ?

Қорытынды: • Сабақтың жақсы екі аспектісін көрсетіңіз (оқытуға, үйренуге қатысты.) • 1 • 2 • Сабақты жақсартуға не ықпал ете а

#16 слайд
Қорытынды: • Сабақтың жақсы екі аспектісін көрсетіңіз (оқытуға, үйренуге қатысты.) • 1 • 2 • Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады ( оқыту және үйрену) • 1 • 2 • Сыныппен жеке тұлғалар туралы не білдім және келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді • 1 • 2

16 слайд

Қорытынды: • Сабақтың жақсы екі аспектісін көрсетіңіз (оқытуға, үйренуге қатысты.) • 1 • 2 • Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады ( оқыту және үйрену) • 1 • 2 • Сыныппен жеке тұлғалар туралы не білдім және келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді • 1 • 2

#17 слайд

17 слайд

Файл форматы:
ppt
11.12.2019
707
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі