Материалдар / Командалық спорттық ойындар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Командалық спорттық ойындар

Материал туралы қысқаша түсінік
7-8 СЫНЫПТАРГА, ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ПӘНІ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Желтоқсан 2019
594
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мектеп: № 4 ЖОжҚББМО Мұғалімнің аты-жөні: Меңдіғалиев Фархат Әділқайырұлы

1 слайд
Мектеп: № 4 ЖОжҚББМО Мұғалімнің аты-жөні: Меңдіғалиев Фархат Әділқайырұлы

1 слайд

Мектеп: № 4 ЖОжҚББМО Мұғалімнің аты-жөні: Меңдіғалиев Фархат Әділқайырұлы

2 слайд

2 слайд

Спорттық ойындарда тактикалық әрекеттерді қолдану .

3 слайд
Спорттық ойындарда тактикалық әрекеттерді қолдану .

3 слайд

Спорттық ойындарда тактикалық әрекеттерді қолдану .

Осы сабаққа қол жеткізуге көмектесетін оқу мақсаттары 7.1.2.2 Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығ

4 слайд
Осы сабаққа қол жеткізуге көмектесетін оқу мақсаттары   7.1.2.2 Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құра білу және орындай алу.

4 слайд

Осы сабаққа қол жеткізуге көмектесетін оқу мақсаттары   7.1.2.2 Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құра білу және орындай алу.

Сабақ мақсаты 1. Жалпы дене жаттығуларын орындайды және ағзаны қалпына келтіру жаттығуларының түрлерін қолданады және і

5 слайд
Сабақ мақсаты   1. Жалпы дене жаттығуларын орындайды және ағзаны қалпына келтіру жаттығуларының түрлерін қолданады және іске асырады. 2. Жалпы дене жаттығуларын көрсетеді және қимыл қозғалыстарын өзгертеді. 3. Жалпы дене жаттығуларын сипаттайды.

5 слайд

Сабақ мақсаты   1. Жалпы дене жаттығуларын орындайды және ағзаны қалпына келтіру жаттығуларының түрлерін қолданады және іске асырады. 2. Жалпы дене жаттығуларын көрсетеді және қимыл қозғалыстарын өзгертеді. 3. Жалпы дене жаттығуларын сипаттайды.

Бағалау критерийлері Секіруге арналған дене жаттығуларындағы реттілігін жеткілікті техникалық дeңгeйін қолдана алады .

6 слайд
Бағалау критерийлері   Секіруге арналған дене жаттығуларындағы реттілігін жеткілікті техникалық дeңгeйін қолдана алады .

6 слайд

Бағалау критерийлері   Секіруге арналған дене жаттығуларындағы реттілігін жеткілікті техникалық дeңгeйін қолдана алады .

Тілдік мақсаттар Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: допты беру, шабуыл, қорғаныс, тактика, шешім, қауіпсіздік, рөлде

7 слайд
Тілдік мақсаттар    Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: допты беру, шабуыл, қорғаныс, тактика, шешім, қауіпсіздік, рөлдер және қалыптар икемділік қимылдары, қорғаушы/шабуылдаушы, ойыншы, байланыстырушы, дәлді.

7 слайд

Тілдік мақсаттар    Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: допты беру, шабуыл, қорғаныс, тактика, шешім, қауіпсіздік, рөлдер және қалыптар икемділік қимылдары, қорғаушы/шабуылдаушы, ойыншы, байланыстырушы, дәлді.

8 слайд

8 слайд

Алдыңғы меңгерілген білім Дене қыздыру мен қалпына келтіру жаттығуларын біледі.

9 слайд
Алдыңғы меңгерілген білім Дене қыздыру мен қалпына келтіру жаттығуларын біледі.

9 слайд

Алдыңғы меңгерілген білім Дене қыздыру мен қалпына келтіру жаттығуларын біледі.

Дескриптор лар Білім алушы: • - серпілетін аяқты дұрыс қою біледі және серпілу фазасында серпілетін аяғымен қолдың қимылда

10 слайд
Дескриптор лар Білім алушы: • - серпілетін аяқты дұрыс қою біледі және серпілу фазасында серпілетін аяғымен қолдың қимылдарының үйлесімділігін дұрыс орындай алады; • - ұшу фазасында аяқтың жазылуы мен дене қалпысын дұрыс жинақтай алады;

10 слайд

Дескриптор лар Білім алушы: • - серпілетін аяқты дұрыс қою біледі және серпілу фазасында серпілетін аяғымен қолдың қимылдарының үйлесімділігін дұрыс орындай алады; • - ұшу фазасында аяқтың жазылуы мен дене қалпысын дұрыс жинақтай алады;

Сабақтың басы: - Окушыларды бір қатар сапқа турғызу. - Сәлемдесу,спорттық киімдерін қарап,жоқ оқушылaрды белгілеу. -Сабақтын т

11 слайд
Сабақтың басы: - Окушыларды бір қатар сапқа турғызу. - Сәлемдесу,спорттық киімдерін қарап,жоқ оқушылaрды белгілеу. -Сабақтын тақырыбы мен мaқсатын түсіндіру. Дене қыздыру жаттығуларын жүргізу: Мысалы: -Бір орындағы бұрылу жаттығулары оңға,солға, кері айнал командасын орындау. -Қозғалыс кезіндегі орындалу жаттығулары -Жүгіру кезіндегі жаттығулары -Бір орындағы жаттығулар

11 слайд

Сабақтың басы: - Окушыларды бір қатар сапқа турғызу. - Сәлемдесу,спорттық киімдерін қарап,жоқ оқушылaрды белгілеу. -Сабақтын тақырыбы мен мaқсатын түсіндіру. Дене қыздыру жаттығуларын жүргізу: Мысалы: -Бір орындағы бұрылу жаттығулары оңға,солға, кері айнал командасын орындау. -Қозғалыс кезіндегі орындалу жаттығулары -Жүгіру кезіндегі жаттығулары -Бір орындағы жаттығулар

Жұптық жұмыс Әдіс «Бір сөйлеммен пайымдау» Өткізілетін оқу тапсырмасының ережелері мен қауіпсіздік ережелерін айту. ҚБ «Мадақта

12 слайд
Жұптық жұмыс Әдіс «Бір сөйлеммен пайымдау» Өткізілетін оқу тапсырмасының ережелері мен қауіпсіздік ережелерін айту. ҚБ «Мадақтау» Тапсырма а) Допты бір орында оң және сол қолмен алып жүру; ә) Допты кедергілер арасымен алып жүру; Қалыптастырушы бағалау: Мұғалім бағалайды. « Мадақтау » әдісі. Қосымша тапсырма: Екі топ алаңға шығып баскетбол ойнайды. ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» Саралау «Қорытынды» тәсілі - Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың натижелері әртүрлі болады. -Мұғалім тапсырма береді,бірақ жалғыз «дұрыс» жауаптың бағытында жұмыс істеуден гөрі оқушылар өздерінің мықты және әлсіз тұстарына қарай жауап береді -Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне жеткізу керек.

12 слайд

Жұптық жұмыс Әдіс «Бір сөйлеммен пайымдау» Өткізілетін оқу тапсырмасының ережелері мен қауіпсіздік ережелерін айту. ҚБ «Мадақтау» Тапсырма а) Допты бір орында оң және сол қолмен алып жүру; ә) Допты кедергілер арасымен алып жүру; Қалыптастырушы бағалау: Мұғалім бағалайды. « Мадақтау » әдісі. Қосымша тапсырма: Екі топ алаңға шығып баскетбол ойнайды. ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» Саралау «Қорытынды» тәсілі - Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың натижелері әртүрлі болады. -Мұғалім тапсырма береді,бірақ жалғыз «дұрыс» жауаптың бағытында жұмыс істеуден гөрі оқушылар өздерінің мықты және әлсіз тұстарына қарай жауап береді -Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне жеткізу керек.

• Сабақтың соңы: • Ұжымдық жұмыс • Әдіс «Ассоциация» • Сапқа тұру. Дем алу жаттығулары. • «Айна» әдісі. Сұрақ-жауап арқылы рефле

13 слайд
• Сабақтың соңы: • Ұжымдық жұмыс • Әдіс «Ассоциация» • Сапқа тұру. Дем алу жаттығулары. • «Айна» әдісі. Сұрақ-жауап арқылы рефлексия. Оқушылар өз жұмысы мен сыныптастарының жұмысын балмұздақ арқылы көрсету арқылы бағалайды. • Оң қолды көтеру - Барлығын түсіндім • Сол қолды көтеру - Енді түсініп келемін • 2 қолды көтеру- Түсінбедім • Сабақ топ бойынша бағаланады.

13 слайд

• Сабақтың соңы: • Ұжымдық жұмыс • Әдіс «Ассоциация» • Сапқа тұру. Дем алу жаттығулары. • «Айна» әдісі. Сұрақ-жауап арқылы рефлексия. Оқушылар өз жұмысы мен сыныптастарының жұмысын балмұздақ арқылы көрсету арқылы бағалайды. • Оң қолды көтеру - Барлығын түсіндім • Сол қолды көтеру - Енді түсініп келемін • 2 қолды көтеру- Түсінбедім • Сабақ топ бойынша бағаланады.

• Сабақта пайдаланған саралау тәсілдері: • Қабілетті жоғары оқушылар • 1 топ - мұғалімнің көмегімен аударылып түсуді, • ол

14 слайд
• Сабақта пайдаланған саралау тәсілдері: • Қабілетті жоғары оқушылар • 1 топ - мұғалімнің көмегімен аударылып түсуді, • олардың кейбір жаттығуларын орындайды • 2 топ - өз бетімен аударылып түсулердің қысқа реттілігін орындайды • 3 топ - кейбір оқушылар жаттығулардағы реттілігімен орындап отырған оқушыларға бағыт-бағдар беріп, бағалайды   • Бағалау • Толық түсіндім – саптан бір адым алға шығады. • Толық түсінген жоқпын – саптан екі адым алға шығады. • Жартылай түсіндім – саптан үш адым алға шығады.

14 слайд

• Сабақта пайдаланған саралау тәсілдері: • Қабілетті жоғары оқушылар • 1 топ - мұғалімнің көмегімен аударылып түсуді, • олардың кейбір жаттығуларын орындайды • 2 топ - өз бетімен аударылып түсулердің қысқа реттілігін орындайды • 3 топ - кейбір оқушылар жаттығулардағы реттілігімен орындап отырған оқушыларға бағыт-бағдар беріп, бағалайды   • Бағалау • Толық түсіндім – саптан бір адым алға шығады. • Толық түсінген жоқпын – саптан екі адым алға шығады. • Жартылай түсіндім – саптан үш адым алға шығады.

Сабақ бойынша рефлексия Өзіме қойылатын сұрақтар: • Оқушыларға қойылатын сұрақтар: • - Жалпы өткен сабақ ұнадыма ? • - жүгіріп

15 слайд
Сабақ бойынша рефлексия Өзіме қойылатын сұрақтар: • Оқушыларға қойылатын сұрақтар: • - Жалпы өткен сабақ ұнадыма ? • - жүгіріп келіп ұзындыққа секірудің қандай кезеңін орындау қиын болды? • -қандай дескрипторды орындай алмадым ?

15 слайд

Сабақ бойынша рефлексия Өзіме қойылатын сұрақтар: • Оқушыларға қойылатын сұрақтар: • - Жалпы өткен сабақ ұнадыма ? • - жүгіріп келіп ұзындыққа секірудің қандай кезеңін орындау қиын болды? • -қандай дескрипторды орындай алмадым ?

Қорытынды: • Сабақтың жақсы екі аспектісін көрсетіңіз (оқытуға, үйренуге қатысты.) • 1 • 2 • Сабақты жақсартуға не ықпал ете а

16 слайд
Қорытынды: • Сабақтың жақсы екі аспектісін көрсетіңіз (оқытуға, үйренуге қатысты.) • 1 • 2 • Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады ( оқыту және үйрену) • 1 • 2 • Сыныппен жеке тұлғалар туралы не білдім және келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді • 1 • 2

16 слайд

Қорытынды: • Сабақтың жақсы екі аспектісін көрсетіңіз (оқытуға, үйренуге қатысты.) • 1 • 2 • Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады ( оқыту және үйрену) • 1 • 2 • Сыныппен жеке тұлғалар туралы не білдім және келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді • 1 • 2

17 слайд

17 слайд