Материалдар / Компьютерлік сауаттылық
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Компьютерлік сауаттылық

Материал туралы қысқаша түсінік
орта буын оқушыларына компьютерді пайдалануда көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
2083
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Компьютерлік Компьютерлік сауаттылықсауаттылық

1 слайд
Компьютерлік Компьютерлік сауаттылықсауаттылық

1 слайд

Компьютерлік Компьютерлік сауаттылықсауаттылық

Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуда басшылыққа алынады: «Әлеуметтік- экономикалық жаңғырту- Қазақстан дамуының ба

2 слайд
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуда басшылыққа алынады: «Әлеуметтік- экономикалық жаңғырту- Қазақстан дамуының басты бағыты» Қазақстан халқына Жолдауы., 2012 жылғы 27 қаңтар; ҚР білім беруді дамытудың 2011-202 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы; Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012-2016 жылдарға арналған ұлттық іс- қимыл жоспары; Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясында (www.nao.kz) мұғалімдерге әдістемелік құралдар әзірленген; PISA, TIMSS, PIRLS халықаралық салыстырмалы зерттеулерге қатысу.  Бастауыш мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру әдістемесі Әдістемелік құрал Функционалдық сауаттылық – Функционалдық сауаттылық – тұлғаның мектепте тұлғаның мектепте алған білімі, білігі мен дағдысын адамзат қызметінің алған білімі, білігі мен дағдысын адамзат қызметінің әртүрлі саласында, сонымен бірге тұлға аралық әртүрлі саласында, сонымен бірге тұлға аралық қатынастар мен әлеуметтік байланыстарда кездесетін қатынастар мен әлеуметтік байланыстарда кездесетін тіршілік міндеттерін жан-жақты шеше білу қабілеті тіршілік міндеттерін жан-жақты шеше білу қабілеті ретінде түсіндіріледі. ретінде түсіндіріледі. Мұндағы басшылыққа алынатын сапалар -белсенділік -шығармашылық тұрғыда ойлау -шешім қабылдай алу -өз кәсібін дұрыс таңдай алу -өмір бойы білім алуға дайын тұруы болып табылады.

2 слайд

Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуда басшылыққа алынады: «Әлеуметтік- экономикалық жаңғырту- Қазақстан дамуының басты бағыты» Қазақстан халқына Жолдауы., 2012 жылғы 27 қаңтар; ҚР білім беруді дамытудың 2011-202 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы; Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012-2016 жылдарға арналған ұлттық іс- қимыл жоспары; Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясында (www.nao.kz) мұғалімдерге әдістемелік құралдар әзірленген; PISA, TIMSS, PIRLS халықаралық салыстырмалы зерттеулерге қатысу.  Бастауыш мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру әдістемесі Әдістемелік құрал Функционалдық сауаттылық – Функционалдық сауаттылық – тұлғаның мектепте тұлғаның мектепте алған білімі, білігі мен дағдысын адамзат қызметінің алған білімі, білігі мен дағдысын адамзат қызметінің әртүрлі саласында, сонымен бірге тұлға аралық әртүрлі саласында, сонымен бірге тұлға аралық қатынастар мен әлеуметтік байланыстарда кездесетін қатынастар мен әлеуметтік байланыстарда кездесетін тіршілік міндеттерін жан-жақты шеше білу қабілеті тіршілік міндеттерін жан-жақты шеше білу қабілеті ретінде түсіндіріледі. ретінде түсіндіріледі. Мұндағы басшылыққа алынатын сапалар -белсенділік -шығармашылық тұрғыда ойлау -шешім қабылдай алу -өз кәсібін дұрыс таңдай алу -өмір бойы білім алуға дайын тұруы болып табылады.

ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ МАЗМҰНЫ Функционалдық сауаттылыққа кіреді Ойлау дағдыларының (интеллектуалдық ептілігінің негізінде

3 слайд
ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ МАЗМҰНЫ Функционалдық сауаттылыққа кіреді Ойлау дағдыларының (интеллектуалдық ептілігінің негізінде) Жалпы сипаттағы іс- әрекет дағдылары мен білімдік құзіреттіліктер Өмірлік дағдылар оқу мен жазудағы жаратылыс ғылымдарындағы сауаттылық математикалық сауаттылық компьютерлік сауаттылық құқықтық сауаттылық денсаулық мәселесіндегі сауаттылық қалыптасады

3 слайд

ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ МАЗМҰНЫ Функционалдық сауаттылыққа кіреді Ойлау дағдыларының (интеллектуалдық ептілігінің негізінде) Жалпы сипаттағы іс- әрекет дағдылары мен білімдік құзіреттіліктер Өмірлік дағдылар оқу мен жазудағы жаратылыс ғылымдарындағы сауаттылық математикалық сауаттылық компьютерлік сауаттылық құқықтық сауаттылық денсаулық мәселесіндегі сауаттылық қалыптасады

Компьютерлік сауаттылық оқушыда әлемнің информациялық бейнесі ретінде, оқушының шығармашылық қабілетін, білімін, икемділік және

4 слайд
Компьютерлік сауаттылық оқушыда әлемнің информациялық бейнесі ретінде, оқушының шығармашылық қабілетін, білімін, икемділік және дағды жиынтығын қалыптастыра отырып, болашақта қызметтің қай саласында жұмыс істеу керек туралы сұрақтарға қазіргі заманғы қоғам дамуындағы информациялық технологиялар және компьютерлік техникаларды меңгеру арқылы толық шешім таба алады. Мектеп оқушыларының ақпараттық-комуникациялық құзыреттілігін компьютер техникасымен жұмыс істеуге, оқу барысында компьютерді пайдалануға, модельдеуге, электронды оқулықтарды, интерактивті құралдарды қолдануға, интернетте жұмыс істеуге, компьютерлік оқыту бағдарламаларына негізделеді. Қазіргі кездегі информатика пәнін оқытудың әдістерінің күн сайын жаңарып отыруына қарамастан бастауыш сыныптарда информатика курсын оқытудың мақсатын төмендегідей түрде сараптауға болады: •компьютерлік сауат ашудың бастау негізі; •ойды логикалық түрде дамыту; •алгоритмдік білімді жетілдіру мен мақсатты шешудегі жүйелілік; Информатика жеке пән ретінде ғана емес, басқа негізгі пәндерді қолдаушы пән ретінде жүргені тиімді.

4 слайд

Компьютерлік сауаттылық оқушыда әлемнің информациялық бейнесі ретінде, оқушының шығармашылық қабілетін, білімін, икемділік және дағды жиынтығын қалыптастыра отырып, болашақта қызметтің қай саласында жұмыс істеу керек туралы сұрақтарға қазіргі заманғы қоғам дамуындағы информациялық технологиялар және компьютерлік техникаларды меңгеру арқылы толық шешім таба алады. Мектеп оқушыларының ақпараттық-комуникациялық құзыреттілігін компьютер техникасымен жұмыс істеуге, оқу барысында компьютерді пайдалануға, модельдеуге, электронды оқулықтарды, интерактивті құралдарды қолдануға, интернетте жұмыс істеуге, компьютерлік оқыту бағдарламаларына негізделеді. Қазіргі кездегі информатика пәнін оқытудың әдістерінің күн сайын жаңарып отыруына қарамастан бастауыш сыныптарда информатика курсын оқытудың мақсатын төмендегідей түрде сараптауға болады: •компьютерлік сауат ашудың бастау негізі; •ойды логикалық түрде дамыту; •алгоритмдік білімді жетілдіру мен мақсатты шешудегі жүйелілік; Информатика жеке пән ретінде ғана емес, басқа негізгі пәндерді қолдаушы пән ретінде жүргені тиімді.

Электронды оқулық Электронды оқулықИнтерактивті тақта Интерактивті тақтаМультимедиялық және он-лайн сабақтар Мультимедия

5 слайд
Электронды оқулық Электронды оқулықИнтерактивті тақта Интерактивті тақтаМультимедиялық және он-лайн сабақтар Мультимедиялық және он-лайн сабақтар Компьютерлік желі интернетАқпараттық технологияның бірі Ақпараттық технологияның бірі

5 слайд

Электронды оқулық Электронды оқулықИнтерактивті тақта Интерактивті тақтаМультимедиялық және он-лайн сабақтар Мультимедиялық және он-лайн сабақтар Компьютерлік желі интернетАқпараттық технологияның бірі Ақпараттық технологияның бірі

Дидактикалық мәліметтермен қамтамассызданады Дидактикалық мәліметтермен қамтамассызданадыИндивидуалды жұмыс жүргізе алуға

6 слайд
Дидактикалық мәліметтермен қамтамассызданады Дидактикалық мәліметтермен қамтамассызданадыИндивидуалды жұмыс жүргізе алуға көмек береді Индивидуалды жұмыс жүргізе алуға көмек бередіӘрбір баланың көңілін аударады Әрбір баланың көңілін аударадыБұрын алған білімдерін тез еске түсіруіне көмектеседі Бұрын алған білімдерін тез еске түсіруіне көмектеседіАқпараттық мәдениетті қалыптастырады Ақпараттық мәдениетті қалыптастырадыЭлектронды оқу құралы Электронды оқу құралы

6 слайд

Дидактикалық мәліметтермен қамтамассызданады Дидактикалық мәліметтермен қамтамассызданадыИндивидуалды жұмыс жүргізе алуға көмек береді Индивидуалды жұмыс жүргізе алуға көмек бередіӘрбір баланың көңілін аударады Әрбір баланың көңілін аударадыБұрын алған білімдерін тез еске түсіруіне көмектеседі Бұрын алған білімдерін тез еске түсіруіне көмектеседіАқпараттық мәдениетті қалыптастырады Ақпараттық мәдениетті қалыптастырадыЭлектронды оқу құралы Электронды оқу құралы

Берілген сөзден жаңа сөздер құрастыру қажет.

7 слайд
Берілген сөзден жаңа сөздер құрастыру қажет.

7 слайд

Берілген сөзден жаңа сөздер құрастыру қажет.

Ақпаратты біз әртүрлі нысандардан аламыз, мысалы:

8 слайд
Ақпаратты біз әртүрлі нысандардан аламыз, мысалы:

8 слайд

Ақпаратты біз әртүрлі нысандардан аламыз, мысалы:

Кітап оқығанда Теледидар көргенде Затпен жанасқанда Асты ішіп жегенде Музейлерге барып суреттерді көргенде Әуен тындағанда

9 слайд
Кітап оқығанда Теледидар көргенде Затпен жанасқанда Асты ішіп жегенде Музейлерге барып суреттерді көргенде Әуен тындағанда

9 слайд

Кітап оқығанда Теледидар көргенде Затпен жанасқанда Асты ішіп жегенде Музейлерге барып суреттерді көргенде Әуен тындағанда

Есеп Бала әдебиеттен берілген төртшумақ өлеңді жаттауы керек. Ол өлеңді бір рет оқып, есіне сақтауға тырысады. Осылайша, ол өл

10 слайд
Есеп Бала әдебиеттен берілген төртшумақ өлеңді жаттауы керек. Ол өлеңді бір рет оқып, есіне сақтауға тырысады. Осылайша, ол өлеңді қатесіз айтқанша қайталайды. Баланың әрекетін алгоритм түрінде көрсетейік. 1. Кітапты алады. 2. Өлеңді оқиды. 3.Өлеңді бірнеше рет оқиды. 4.Өлеңді қатесіз айтқанша қайталайды. 5.Өлеңді жаттап алады.

10 слайд

Есеп Бала әдебиеттен берілген төртшумақ өлеңді жаттауы керек. Ол өлеңді бір рет оқып, есіне сақтауға тырысады. Осылайша, ол өлеңді қатесіз айтқанша қайталайды. Баланың әрекетін алгоритм түрінде көрсетейік. 1. Кітапты алады. 2. Өлеңді оқиды. 3.Өлеңді бірнеше рет оқиды. 4.Өлеңді қатесіз айтқанша қайталайды. 5.Өлеңді жаттап алады.

Сызықтық алгоритм – іс-әрекеттердің тізбектей орындалуын сипаттайтын алгоритмдер. «Аққала» алгоритмі 1.Қардан үлкен шар жасап,

11 слайд
Сызықтық алгоритм – іс-әрекеттердің тізбектей орындалуын сипаттайтын алгоритмдер. «Аққала» алгоритмі 1.Қардан үлкен шар жасап, оны жерге қою. 2.Біріншіден кіші екінші шарды жасап, оны бірінші шардың үстіне қою. 3.Екіншіден кіші үшінші шарды жасап, оны екінші шардың үстіне қою. 4.Үшінші шарға шелек кигізу. 5.Үшінші шарға көмірден көздерін жасау. 6.Көмірдің арасына сәбіз қою 1.Қардан үлкен шар жасап, оны жерге қою. 2.Біріншіден кіші екінші шарды жасап, оны бірінші шардың үстіне қою. 3.Екіншіден кіші үшінші шарды жасап, оны екінші шардың үстіне қою. 4.Үшінші шарға шелек кигізу. 5.Үшінші шарға көмірден көздерін жасау. 6.Көмірдің арасына сәбіз қою

11 слайд

Сызықтық алгоритм – іс-әрекеттердің тізбектей орындалуын сипаттайтын алгоритмдер. «Аққала» алгоритмі 1.Қардан үлкен шар жасап, оны жерге қою. 2.Біріншіден кіші екінші шарды жасап, оны бірінші шардың үстіне қою. 3.Екіншіден кіші үшінші шарды жасап, оны екінші шардың үстіне қою. 4.Үшінші шарға шелек кигізу. 5.Үшінші шарға көмірден көздерін жасау. 6.Көмірдің арасына сәбіз қою 1.Қардан үлкен шар жасап, оны жерге қою. 2.Біріншіден кіші екінші шарды жасап, оны бірінші шардың үстіне қою. 3.Екіншіден кіші үшінші шарды жасап, оны екінші шардың үстіне қою. 4.Үшінші шарға шелек кигізу. 5.Үшінші шарға көмірден көздерін жасау. 6.Көмірдің арасына сәбіз қою

12 слайд

12 слайд